مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

معرفی برترین سایت برنامه نویسی ایران


اگر با یک نوجوان یا حتی یک کودک در رابطه با انواع شغل صحبت کنید و نظر او را در رابطه با شغل مورد علاقه‌اش جویا شوید، احتمال اینکه پاسخی که می‌شنوید، برنامه نویس شدن باشد بسیار زیاد است. مسئله‌ای که بیان شد و مسائلی از این دست نشان می‌دهند که دانش عموم مردم در رابطه با فریلنسر برنامه نویسی، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و این شغل یکی از شغل‌های محبوب، به ویژه در میان جوانان و نوجوانان به شمار می‌آید.این محبوبیت دلایل گسترده‌ای دارد که،  یکی از  مهم‌ترین آنها را می‌توان نقش پر رنگ انواع برنامه و اپلیکیشن در زندگی انسان امروز دانست. اهمیت این موضوع باعث شد تا ما در این مطلب، توضیحات مختصری در رابطه با برنامه نویسی و راه‌های کسب درآمد از طریق آن، خدمت شما ارائه دهیم.

اولین قدم برای برنامه نویس شدن

همانگونه که احتمالا برای شما هم قابل حدس است، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای و خلق اثار ماندگار، یادگیری و کسب مهارت در این زمینه می‌باشد. پیش از شروع به یادگیری شما باید در رابطه با حوزه فعالیت خود تصمیم بگیرید و با شناخت مهارت‌های مورد نیاز برای آن در رابطه با یادگیری آنها اقدام کنید. تحقیق و مشورت در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌کنم از آن غافل نشوید.

چگونه از طریق برنامه نویسی پول در بیاوریم؟

پس از کسب مهارت و دانش کافی نوبت به کار کردن و کسب درآمد می‌رسد. شما به عنوان یک برنامه نویس می‌توانید به استخدام یک شرکت در بیایید و زندگی کارمندی را برگزینید و یا به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار شده و به صورت مستقل و با دریافت انواع پروژه شروع به کار کنید. هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به علاقه و شرایط خود باید شیوه‌ی کاری خود را برگزینید.

از سایت حامی ورکس کمک بگیرید

اگر کار کردن به عنوان یک فریلنسر برنامه نویسی را انتخاب کردید، خوب است بدانید که این مسیر چالشهای زیادی برای شما به همراه دارد که از میان آنها می‌توان به سختی پیدا کردن پروژه و یا ارتباط با کارفرما و دریافت کامل و مطمئن دستمزد انجام کار، اشاره کرد. برای حل این مشکلات و کمک به جامعه بزرگ و در حال گسترش فریلنسرها، سایت‌های فریلنسری پدید آمده‌اند. سایت حامی ورکس که یکی از معتبرترین و متعهد ترین سایتهای فریلنسری محسوب‌ می شود، امکانات ویژه‌ای را برای کمک به برنامه نویسان فراهم آورده است.

مزایای کار کردن در بهترین سایت فریلنسری ایران (حامی ورکس) را بشناسید.

به جرئت می‌توان سایت معتبر و کارآمد حامی ورکس را، بهترین سایت فریلنسری ایران معرفی کرد. این سایت ویژگی‌های مفید زیادی دارد که می‌توانند به فریلنسرها برای داشتن یک تجربه کاری مطمئن و مفید کمک کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • کمیسیون صفر درصد: بسیاری از سایت‌های فریلنسری بخشی از درآمد شما را به عنوان کمیسیون برمی‌دارند و شما تمام هزینه‌ی پروژه را دریافت نمی‌کنید. که این مسئله می‌تواند برای شما مشکل ساز باشد. اما سایت حامی ورکس تمام هزینه پروژه را به شما پرداخت می‌کند و باعث می‌شود با امید بیشتری به کار خود ادامه دهید.
  • اطلاع رسانی پروژه ها به صورت پیامکی: سایت حامی ورکس بسیار هوشمند بوده و پروژه‌هایی که با مهارت‌های شما مرتبط باشد را، برای شما پیامک می‌کند. این اقدام مفید سبب می‌شود تا، شما هیچ پروژه‌ای را از دست ندهید و بتوانید از میان پروژه‌های مرتبط با توانمندی‌های خود، بهترین آنها را برگزینید.
  • سیستم چت پرقدرت: شما در صورتی می‌توانید در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش یک پروژه تصمیم بگیرید که، اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید و بتوانید بر سر شرایط انجام آن با کارفرما مذاکره کنید. از این رو سایت حامی ورکس، به دلیل داشتن یک سیستم آنلاین چت پرقدرت می‌تواند انتخاب مناسب و مفیدی برای شما باشد.
  • دارای سیستم پرداخت امن: قبلا اشاره شد که یکی از چالشهای کار به عنوان یک فریلنسر، می‌تواند نگرانی بابت دریافت دستمزد باشد. از این رو سایت حامی ورکس سیستم پرداخت امن را به وجود آورده است که در این سیستم هزینه درخواستی شما برای انجام پروژه قبل از شروع کار، توسط کارفرما پرداخت شده و نزد سایت امانت می‌ماند و پس از تحویل پروژه توسط شما، سایت هزینه را پرداخت خواهد کرد.
  • دارای سیستم ضمانت انجام پروژه: یکی از دلایلی که باعث می‌شود کارفرمایان پروژه خود را برون سپاری نکنند، این است که  در رابطه با انجام نشدن کار توسط فریلنسر و بر زمین ماندن پروژه نگران هستند. ولی با وجود سیستم ضمانت انجام پروژه سایت حامی ورکس، دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد.
  • تضمین حداقل هزینه انجام پروژه: یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان را، کاهش هزینه‌های انجام پروژه و صرفه‌ جویی در هزینه‌ها تشکیل می‌دهد. سایت حامی ورکس با تضمین حداقل هزینه انجام پروژه این دغدغه را نیز برطرف نموده و شما می‌توانید با خیالی آسوده به این سایت مراجعه کرده و پروژه خود را برون سپاری کنید. علاوه بر این شما می‌توانید پیش از واگذاری پروژه خود، با درخواست نمونه کار از فریلنسر از مهارت او اطمینان یابید.

پرطرفدارترین حوزه‌های برنامه نویسی

دانش برنامه نویسی بسیار گسترده است و تنوع بالای ان یکی از دلایل جذابیت این رشته محسوب می‌شود در ادامه این مطلب توضیحاتی در رابطه با پرطرفدارترین و کاربردی ترین حوزه‌های رشته‌ی برنامه نویسی خدمت شما ارائه می‌گردد.

برنامه نویسی اندروید (Android)

اگر چند لحظه وقت بگذارید و در رابطه با برنامه‌هایی که در طول روز از آنها استفاده می‌کنید فکر کنید متوجه خواهید شد که برنامه‌های اندرویدی سهم بزرگی در این لیست دارد. این برنامه‌ها بسیار در دسترس‌تر از برنامه‌های دسکتاپ و برنامه‌های تحت وب هستند و معمولا آموزش و نصب راحت‌تری نیز، دارند. این مزایا و بسیاری علل دیگر موجب شده‌اند تا برنامه نویسی اندروید یکی از محبوب‌ترین حوزه‌های برنامه نویسی باشد و افراد زیادی به کار در این زمینه علاقه مند باشند.

سیستم اندروید که به عنوان بستری مناسب برای انواع برنامه‌ها شناخته می‌شود در سال 2003 و توسط اندی رابین خلق شد. این سیستم عامل که یکی از قدرتمندترین رقبای سیستم عامل ios محسوب می‌شد، در سال 2005 توسط گوگل خریداری شد و حمایت این شرکت بزرگ از اندروید، موجب شد تا مورد استقبال شرکت‌های سازنده وسایل الکترونیکی قرار بگیرد و به یکی از متداول‌ترین سیستم عامل‌ها در دنیا تبدیل شود.

اگر به برنامه نویسی برای اندروید علاقه مندید خوب است بدانید که، با محدودیت زبان برنامه نویسی مواجه نیستید و می‌توانید از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی مانند  جاوا، کاتلین و سی شارپ برای تولید برنامه‌های کاربردی بهره ببرید. اما  با این حال بهتر است از زبان‌های برنامه نویسی جاوا و کاتلین استفاده کنید، زیرا، این دو زبان توسط شرکت گوگل به‌عنوان زبان‌های رسمی توسعه اپلیکیشن های اندروید معرفی شده‌اند و کار با آنها چالشهای روبه روی شما را کاهش می‌دهد. برای کار کردن و کسب در آمد در این زمینه و یا برون سپاری پروژه برنامه نویسی اندروید خود، بدون تعلل و نگرانی به سایت معتبر حامی ورکس مراجعه کنید و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، ایده‌های خود را عملی کنید.

زبان برنامه نویسی پی اچ پی (PHP)

زبان‌های برنامه نویسی، ابزار کار یک برنامه نویس محسوب‌ می‌شوند، یک زبان برنامه نویسی قدرتمند امکانات ویژه‌ای را در اختیار برنامه نویس قرار می‌دهد و بالعکس یک زبان ضعیف، برنامه نویس را محدود کرده و توانمندی‌های او را از بین می‌برد. بنابراین شناخت زبان‌های برنامه نویسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد از این رو زبان برنامه نویسی پی اچ پی (PHP) را خدمت شما معرفی می‌کنیم:

پی اچ اپی (PHP) که مخفف کلمات Hypertext PreProcessor است و به معنای پیش پردازند فرامتن می باشد، اولین بار توسط رسموس لردورف Rasmus Lerdorf  دانمارکی  و در سال ۱۹۹۴ خلق شد و مورد استفاده قرار گرفت. ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی این زبان مانند پشتیبانی از برنامه نویسی شیء گرا، سرعت بالا، کاهش استفاده از حافظه، متن باز یا  Open Source و ..... باعث شد که به سرعت محبوب شود و مورد استقبال برنامه نويسان قرار گيرد. پی اچ اپی ( PHP) یک زبان برنامه نویسی تفسیر شونده است که، برای طراحی صفحات پویای وب  طراحی شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتيجه اگر به كار كردن در زمينه برنامه نویسی تحت وب علاقه مندید، یادگیری این زبان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

زبان برنامه نویسی پایتون

بسیاری از زبان‌های برنامه نویسی به یک عملکرد و یا نرم افزار خاص محدود می‌شوند و فقط در حوزه‌ اختصاصی خود، عملکرد مناسبی دارند. اما زبان برنامه نویسی پایتون که یکی از معرفترین و پرطرفدارترین زبان‌های برنامه نویسی محسوب می‌شود، به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، ساخته و توسعه داده شده است و محدود به نرم افزار یا عملکرد خاصی نیست. شما با استفاده از پایتون می‌توانید از طراحی یک بازی ،تا حل سخت ترین معادلات را به راحتی و بدون هیچ محدودیتی، انجام دهید. چند جانبه بودن این زبان اگرچه مزیت مهمی محسوب می‌شود ولی تنها مزیت آن نیست و مزایای دیگری نیز در محبوب شدن آن موثر بوده است که، در ادامه به آنها می‌پردازیم.

یادگیری این زبان برنامه نویسی بسیار ساده است به گونه‌ای که بسیاری از افرادی که به تازگی یادگیری این رشته را شروع کرده‌اند، پایتون را برمی‌گزینند. مزیت دیگر این نرم افزار را می‌توان سرعت بالای آن دانست که با استفاده از کدهای دستوری کوتاه ممکن شده‌است و می‌تواند کمک بزرگی برای کاهش سختی کار برنامه نویس، به او بکند. علاوه بر این پایتون با دیگر زبان‌های برنامه نویسی سازگار است و استفاده از آن باعث می‌شود تا برنامه نویس از امکانات بیشتری برخوردار باشد. اگر در زمینه کار با پایتون مهارت دارید توصیه می‌کنم تعلل نکنید و با مراجعه به سایت حامی ورکس و عضویت به عنوان یک فریلنسر، درآمد کسب کنید.

جاوا JAVA

جاوا یکی از محبوبترین زبان‌های برنامه نویسی شی گرا، در دنیا است. این زبان برنامه نویسی که در اوایل دهه 1990 و توسط جیمز گاسلینگ و همکارانش ابداع شد، یکی از کارآمد ترین زبان‌های سطح بالا محسوب می‌شود و از آنجایی که زبان برنامه نویسی جاوا یکی از اصلی ترین زبان‌ها برای توسعه برنامه‌های اندروید است، در میان برنامه نویسان به ویژه برنامه نویسان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

این زبان برنامه نویسی که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است، در اعتراض به پیچیدگی زبانC++  ابداع شد و سازندگان آن در تلاش بودند تا زبانی ساده و قابل فهم، دارای قابلیت شئ‌گرایی قدرتمند، دارای کارایی و عملکرد بالا و بهینه، دارای سرعت مناسب و خطای کم تولید کنند. در واقع مزیت اصلی جاوا این است که باعث می‌شود تا کار برنامه نویس بسیار کمتر و راحت‌تر باشد و بتواند با یک بار نوشتن برنامه، آن را در پلتفرم‌های مختلف اجرا کند. سایت حامی ورکس به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فریلنسری در ایران، آماده دریافت پروژه‌های جاوا و سپردن آن به بهترین فریلنسرهای کشور می‌باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم به این سایت مراجعه کرده و برون سپاری پروژه‌تان را امتحان کنید.

متلب MATLAB

متلب یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که مورد استقبال بسيار زیادی قرار گرفته‌است و احتمال آنکه این واژه برای شما آشنا باشد، بسیار زیاد است به ویژه اگر دانشجوی رشته‌های فنی و مهندسی باشید. نرم افزار متلب توسط شرکت MathWorks و در سال 1984 ارائه شده  و توسعه یافته است. واژه  MATLAB (متلب) از ترکیب دو واژه  MATrix(ماتریس) و  LABoratory  (آزمایشگاه) گرفته شده است. علت این نامگذاری را می‌توان عملکرد ماتریس محور این برنامه دانست به گونه ای که حتی اعداد منفرد ( مانند 1،2 و ....) نیز، به‌صورت یک ماتریس در این برنامه در نظر گرفته می‌شوند. این نرم افزار بر پایه زبان برنامه نویسی C  تولید شده است و علاوه بر یک نرم افزار کاربردی، یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالای نسل چهارم نیز محسوب می‌شود.

محیط گرافیکی مناسب این نرم افزار و توانایی آن در حل معادلات پیچیده و تحلیل مشکل‌ترین داده‌ها در کوتاهترین زمان، موجب شده است تا به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها برای کارهای علمی و محاسباتی تبدیل شود و در بسیاری از رشته‌ها تدریس شده و یا انواع پروژه‌ها با استفاده از ان ارائه شود. کاربرد زیاد متلب موجب شده تا بازار کار نسبتا مناسبی برای افرادی که بر آن مسلط هستند، به وجود بیاید. بنابراین توصیه می‌کنیم با مراجعه به سایت حامی ورکس شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

میپل Mapel

نرم افزار میپل یک برنامه محاسباتی قدرتمند و یکی از مشهورترین نرم‌ افزارهای ریاضی است. این نرم افزار که توسط دانشگاه کانادایی واترلو و در سال 1982 ارائه شده است، از بخش‌های مختلفی مانند محاسبات فنی ریاضیات نمادین، ​​آنالیز عددی، پردازش داده‌ها، مصورسازی و تجسم اطلاعات تشکیل شده است و استفاده از این نرم افزار موجب می‌شود تا ابزاری قدرتمند برای آموزش و تحقیقات در زمینه ریاضیات در دست داشته باشید.

مهمترین مزیت نرم افزار میپل Maple، وجود یک رابط کاربری مناسب است که به استفاده کنندگان،  این امکان را می‌دهد تا عبارات ریاضی را به همان شکلی که می‌نویسند، وارد نرم افزار کرده و نتیجه را به شکل نمادهای ریاضی قابل فهم و متداول، مشاهده کنند. این موضوع باعث می‌شود تا یادگیری این نرم افزار ساده باشد و کاربر بتواند با صرف زمان و انرژی کمتری نتیجه بهتری، در یافت کند. هم چنین ارائه دهندگان این نرم افزار یک راهنمای قدرتمند نیز در نظر گرفته اند که کار با نرم افزار را ساده کرده و به محبوبیت آن کمک می‌کند.

متمتیکا  Mathematica

نرم افزار متمتیکا  Mathematica را، می‌توان یکی از مهم‌ترین نرم افزارهای در حوزه‌ی محاسبات ریاضی دانست. معمولا از این نرم افزار و نرم افزار میپل Maple، به عنوان سردمداران نرم افزارهای محاسبات ریاضی نمادین یاد می‌شود. متمتیکا با تکیه بر زبان Wolfram ساخته شده است و یکی از مناسبترین گزینه ها برای محاسبات و یا تحلیل و پردازش داده‌ها در زمینه‌های فنی، علمی، مهندسی و ریاضیات می‌باشد.

این نرم افزار که توسط استفان ولفرام (Stephan Wolfram) ابداع شد، از دو بخش اصلی با خصوصیات ساختاری متفاوت تشکیل شده است که عبارت است از : هسته محاسباتی (Kernel ) و رابط نرم‌افزار (Front-End). هر کدام از این بخش‌ها وظایف مشخصی بر عهده دارند و متمتیکا را به یک نرم افزار کاربردی تبدیل کرده‌اند. از آنجایی که بسیاری از محققان و یا دانشجویان برای انجام پروژه خود به کار با این نرم افزار نیازمند هستند، از بازار کار مناسبی نيز برخوردار می‌باشد.

فورترن FORTRAN

فورترن (FORTRAN)  یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و یکی از کاربردی‌ ترین نرم افزارها در حوزه‌ی محاسبات می‌باشد. فورترن یکی از قدیمی ترین زبان ها‌ی سطح بالا و البته از پیشگامان آنها محسوب می‌شود. یکی از مزایای مهم این نرم افزار، سهولت برنامه نویسی با آن است، قدرت این زبان  به قدری زیاداست که زبان هایی مانند BASIC را به وسیله ی این زبان کاربردی نوشته‌اند.

یکی از تفاوت‌های نرم افزار فوترون با دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی مانند پاسکال و سی، این است که در آن نیازی به تعریف متغیر وجود ندارد. این نرم افزار یکی از مناسبترین نرم‌افزارها برای انجام کارهای محاسباتی است و به گونه‌ای نوشته شده است که کدهای محاسباتی را در سریعترین زمان ممکن اجرا می‌کند و بهترین نتیجه را به کاربر تحویل می‌دهد.

حرف آخر:

اگر به کار کردن در زمینه برنامه نویسی علاقه مندید و یا پروژه برنامه نویسی دارید و تصمیم گرفته‌اید تا با برون سپاری آن در هزینه‌ها صرفه جویی کنید، توصیه می‌کنیم به سایت حامی ورکس (Hamiworks.com) سر بزنید و امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 3 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

ساخت یک ربات کاملا حرفه ای پیام رسان و خبری بدون نوشتن حتی یک خط کد نویسیآشنایی با نرم افزار تلگرام، ربات در تلگرام چیست…

توضیحات کلی مجموعه: آموزش کامل و پروژه محور ساخت یک ربات پیام رسان و یا خبری تلگرام   همانگونه که می دانید امروزه یکی از مهمترین نرم افزارهای پیام رسان که گستردگی بسیار وسیعی هم در بین ای…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 3 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ساخت استیکرهای گرافیکی و جذاب در تلگرامآشنایی با فتوشاپ جهت ساخت استیکرآسنایی با رباتهای استیکر سازتنظیمات استیکره…

توضیحات کلی مجموعه:   شاید شما هم تا بحال استیکرهای زیادی رو تو تلگرام دیدین و براتون سوال بوده که چجوری میشه این استیکرها رو ساخت. استیکرهای شاد، غمگین، عاشقانه، ورزشی، قرآنی و ... در ای…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

دوره آموزش هوش مصنوعی فارسی بصورت فیلم آموزشی از کلیک سایت منتشر شد.در حال حاضر هوش مصنوعی به عنوان یکی از گرایش های رشت…

توضیحات کلی مجموعه: در حال حاضر هوش مصنوعی به عنوان یکی از گرایش های رشته تحصیلی دانشگاهی مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. همچنین هوش مصنوعی یکی از دورس مقطع کارشناسی…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 42 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

coherence and cohesion چیست…

توضیحات کلی مجموعه: اموزش Reading IELTS یکی از چهار مهارت مهم ازمون های بین المللی زبان از مهندس مهدی عاشوری مدرس بین المللی ... IELTS مخفف عبارت International English Language Testing …
فصلِ: 4 , تعداد قسمت ها: 50 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

درس های 30-40 کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی در این فصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تلفظ کامل لغات - فیلم های مکالمه …

توضیحات کلی مجموعه: کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی  یکی از مهمترین کتاب ها برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی وامادگی برای ازمون های TOFEL و IELTS می باشد. به طور استاندارد هر زبان اموز خارجی…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 1 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

آموزش نصب ورژن 64 بیتی مدل سیم. نرم افزار ModelSim یک نرم افزار قدرتمند شبیه سازی VHDL و Verilog برای تراشه های FPGA است…

بروزرسانی این محتوا در 01/اردیبهشت/97 انجام شد. ModelSim  چیست؟! نرم افزار ModelSim یک نرم افزار قدرتمند شبیه سازی VHDL و Verilog برای تراشه های FPGA است. طراحان مدار می توانند پس از نوش…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 10 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آشنایی اولیه با دستگاه مرکزی و سنسور هاآموزش دستگاه دزدگیر مرکزی ساده تلفن کننده به همراه سنسور چشمیآموزش دستگاه تلفن کن…

توضیحات کلی مجموعه: شما عزیزان بعد از اتمام این دوره میتوانید نصب یک دستگاه دزدگیر به همراه متعلقات را به صورت مسلط انجام دهید. همچنین می توانید جهت راهنمایی و رفع مشکلات قبل از شروع نصب و …
فصلِ: 6 , تعداد قسمت ها: 25 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

منطق ترتیبی- لچ ها - فلیپ فلاپ ها و مفهوم کلاک - نمودار زمانی - آنالیز منطق ترتیبی - سنتز و طراحی مدار ترتیبی - رجیسترها…

به منظور ارتقاء درس مهم مدارهای منطقی در مقطع کارشناسی، این درس با کیفیتی قابل قبول ضبط شده است و تا کنون مشابهی بر روی اینترنت ندارد.  درس مدارهای منطقی یک درس پایه ای برای همه گرایش های ر…
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 36 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

برنامه نویسی سوکت با پایتون - Socket Programming with Python…

توضیحات کلی مجموعه: ...  (میکروکنترلرهای شماره 2) در این مجموعه که ادامه ای بر مجموعه کاملا رایگان میکروکنترلرهای شماره (1) می باشد، سعی می شود که پروژه های پیشرفته تر و کاربردی تری از می…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

سئو واژه ای است ک همه معمولا شنیده اند ولی درک درستی از آن ندارند.بیشتر وب سایت ها در این موضوع مطلب نوشتند ولی بسیاری ا…

بازدید وب سایت خود را (اصولی و صحیح)منفجر کنید !! بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی با نکات ارزنده و کاربردی و نایاب(نا نوشته های سئو) توجه: این دوره آموزشی به تدریس مهندس پیمان بندی و کاملا فارس…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 13 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

توضیحات کلی مجموعه: دموی دوره را حتما ببینید آموزش این دوره به صورت صفر تا صد هستش دانشجویان رشته آمار میتونن از این دوره بهره کافی رو ببرند. همچنین، دانشجویان سایر رشته ها خصوصا رشته های…
فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 39 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

تبدیل خطی-انفصال جهشی-تابع پله ای-هم مرتبه نمایی-تبدیلات لاپلاس-تبدیلات معکوس-معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه دوم با ضرایب ث…

توضیحات کلی مجموعه: این مجموعه شامل آموزش درس معادلات دیفرانسیل مختص رشته های مهندسی بوده و در تلاش است قدمی در بالا بردن سطح علمی دانشجویان بردارد. آموزش به این صورت است که در ابتدا پیش ن…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 6 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

آموزش کاربردی پایگاه داده و بانک اطلاعاتی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی کامیپوتر.روشی آسان و راحت که در هیچ کتابی گف…

توضیحات کلی مجموعه: آموزش پایگاه داده  یکی از تعاریف مناسب پایگاه داده یا همان بانک اطلاعاتی به فرم زیر است: بانک اطلاعاتی، مجموعه ای است از داده های ذخیره شده و پایا بصورت مجتمع و مبتنی …
فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 18 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

عنوان فصل : پایانیدر این فصل بخش های متعددی را مانند نحوه ی برقراری ارتباط بین دوسرور را بررسی خواهیم کرد…

Windows Server 2016 جدیدترین نسل سیستم عامل ویندوز برای سرورها و سیستم های مدیریت کننده شبکه بوده که به تازگی منتشر و جایگزین Windows Server 2012 R2 شده است. این نسخه از سیستم عامل مانند Win…
فصلِ: 6 , تعداد قسمت ها: 17 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

با فصل ششم دوره آموزش راه اندازی سایت هاستینگ در خدمتتون هستیمدر این فصل قصد داریم - ماژول بانک ملت را نصب کنیم-یک مروری…

سیستم مورد نیاز برای نصب WHMCS   با اینکه اکثر سرورهای میزبانی که PHP  و MySQL بر روی آنها نصب است برای اجرای WHMCS مناسب هستند. با این حال جزئیاتی از نیازهای سیستم:   Windows or Li…
فصلِ: 4 , تعداد قسمت ها: 27 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل از آموزش کانفیگ سرورداریم :عنوان فصل : کانفیگ امنیتی سروردر این فصل با نصب فایروال امنیت سرور را بالاتر خواهی…

لینوکس چست ؟ لینوکس یک نوع سیستم عامل است که توزیع های متفاوتی در بازار دارد البته این سیستم عامل در دو حالت قابل اجرا روی سیستم ها میباشد به صورت گرافیکی به صورت خط فرمان لینوکس سیست…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این دوره به تکنیک های : ضرب , تقسیم , جذر , مثلثات پرداخته شده است .…

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی :     درس یکم: محاسبات سریع ضرب : تکنیک ضرب اعداد دورقمی در ۱۱ تکنیک ضرب اعداد بیش از دو رقمی در عدد ۱۱ تکنیک ضرب اعداد در ۱۲ , …
فصلِ: 10 , تعداد قسمت ها: 47 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

کار نیرو-کار کوپل-اصل کار مجازی و کاربرد-بازده مکانیکی-کار نیرو در جا به جایی محدود-انرژی پتانسیل-انرژی پتانسیل و حالت ت…

توضیحات کلی مجموعه: استاتیک پایه کلیه دروس مهندسی میباشد که مفهوم اصلی آن در تعادل بودن است.هدف از این دوره بدست آوردن روابط تعادل میباشد که شامل سرفصل های مختلفی است که با استفاده از آن می…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید