مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید - همراه با فیلم رایگان


اندروید ، یک سیستم عامل open source و مبتنی بر  لینوکس ، برای دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند و  تبلت است. اندروید به وسیله  ی Open Handset Alliance توسعه پیدا کرد و به وسیله  ی گوگل و سایر شرکت ها انتشار یافت.

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید را در این مقاله آغاز میکنیم. ، در این مقاله تلاش شده که خوانندگان را با برخی مفاهیم مرتبط با توسعه این نرم افزار نیز آشنا کند.

توجه داشته باشید  که این آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید برای مبتدیان طراحی شده ؛ شما پس از مطالعه ی همه ی بخش های بعدی ، خود را در سطح متوسطی از دانش برنامه نویسی اندروید خواهید دید ؛ قدم های بعدی برای افزایش مهارت و دانش تخصصی ، همت بیشتر شما را می طلبد.قبل از شروع مباحث اصلی آموزش ، ابتدا مفاهیمی از برنامه نویسی اندروید رو بررسی میکنیم.

پیش نیاز ها :

برنامه نویسی اندروید بر مبنای زبان برنامه نویسی جاوا طراحی شده است . سیستم عامل اندروید توسط شرکت گوگل ارائه شد و شرکت گوگل هم اندروید را به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته است. بنابراین اگر شما درک اولیه ای از برنامه نویسی جاوا داشته باشید ، یادگیری و توسعه  ی اپلیکیشن اندروید برای شما جذاب و ساده خواهد بود. البته شما بدون یادگیری برنامه نویسی جاوا هم می توانید وارد برنامه نویسی اندروید شوید ، چون آموزش اندروید را از سطح مقدماتی شروع کرده ایم. تقریبا تا پارت های پیشرفته ی برنامه نویسی اندروید  به مشکلی بر نخواهید خورد . ولی بعد از گذشت مدتی که مباحث تخصصی تر و پیچیده تر بشود آشنایی تخصصی تر با مبانی جاوا  به شما  کمک خواهد کرد تا یک برنامه نویس اندروید مسلط تری شوید.  

دو شیوه ی رایج در برنامه نویسی :

  • شیوه اول برنامه نویسی ‪ Native‬اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای‬ ‫اندروید برنامه مینویسید.
  • شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید ،  اصطلاحاً ‪Mobile Web Application‬‬ ‫است.

اندروید بر روی صد ها میلیون دستگاه موبایل در بیش از 190 کشور در سراسر دنیا پیاده شده است و بیشترین سیستم عامل نصب شده  بر روی پلت فرم های موبایل موجود در دنیا است ، که کاربرد آن  به سرعت در حال رشد است. هر روز بیش از 1 میلیون دستگاه اندروید جدید در سراسر جهان فعال می شود.

اندروید یک روش واحد و یکپارچه را برای توسعه  ی اپلیکیشن های  موبایل ارائه می کند. این بدین معناست که توسعه دهندگان فقط باید برنامه های خود را برای اندروید توسعه دهند ، و برنامه های آنها باید بتوانند بر روی دستگاه های مختلفی دارای اندروید هستند، اجرا شوند.

اندروید از امکانات و ویژگی های زیادی پشتیبانی می کند و یک سیستم عامل قدرتمند در رقابت با Apple 4GS است.

اولین نسخه بتای (آزمایشی) جعبه ابزار توسعه ی نرم افزار (SDK) اندروید ، در سال 2007 توسط گوگل ارائه شد در حالی که اولین نسخه تجاری یعنی اندروید 1.0 در سپتامبر 2008 منتشر شد.

در 27 ژوئن 2012 در کنفرانس گوگل، گوگل اعلام کرد که نسخه بعدی اندروید، 4.1 Jelly Bean است. Jelly Bean یک بروز رسانی افزایشی است، که هدف اصلی آن بهبود واسط کاربری از  جهت عملکرد و کارایی است.

کد منبع (source code)  اندروید تحت مجوز های نرم افزار های رایگان و open source ، در دسترس همگان است. گوگل بیشتر کد ها را تحت نسخه 2 مجوز Apache منتشر کرده است و باقیمانده ی کد ها را که مربوط به تغییرات هسته ی لینوکس است، تحت نسخه 2 مجوز GNU General Public منتشر کرده است. به طور خلاصه مزایای اندروید به شرح زیر است :

 

  • اپن سورس بودن آن
  • ادغام یکپارچه app ها
  • کاهش هزینه توسعه برنامه ها
  • موفقیت نسبی بالاتر
  • محیطی برای توسعه ثروت و درآمد و...

 

رابط کاربری (UI) زیبا :

صفحه اصلی سیستم عامل اندروید دارای رابط کاربری بسیار زیبایی است.

قابلیت اتصال :

GSM/EDGE, IDEN, CDMA, EV-DO, UMTS, Bluetooth, Wi-Fi, LTE, NFC and WiMAX  

ذخیره سازی (Storage) :

sqlite یک پایگاه داده ی lighthweight relational است که برای اهداف ذخیره سازی اطلاعات  در اندروید استفاده می شود.

پشتیبانی از رسانه :

H.263, H.264, MPEG-4 SP, AMR, AMR-WB, AAC, HE-AAC, AAC 5.1, MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV, JPEG, PNG, GIF,  BMP.  

ارسال پیام :

SMS و MMS  

مرورگر وب :

مبتنی بر موتور صفحه بندی اپن سورس  WebKit است . همراه با جاوا اسکریپت در کروم V8 از CSS3 و html5 هم پشتیبانی میکند.  

قابلیت چند لمسی :

این قابلیت که در ابتدا برای گوشی های HTC ارائه شد ، با کمک آن میتوان با لمس همزمان دو یا چند انگشت کار مورد نظر را در گوشی های هوشمند انجام داد.  

قابلیت چند وظیفه ای (Multi-tasking) :

با کمک این قابلیت میتوانید چند برنامه را همزمان اجرا کرد و از یک برنامه به برنامه دیگر جابه جا شد .  

widget هایی با اندازه های قابل تنظیم :

ویجت ها قابل اندازه بندی مجدد هستند، بنابراین کاربران می توانند برای نشان دادن محتوای بیشتر ، آنها را وسعت دهند و یا برای صرفه جویی در فضا ، آن ها را کوچک کنند.

GCM:

ارسال پیام در ابر گوگل (GSM) سرویسی است که به برنامه نویسان اجازه می دهد، که بدون نیاز به یک روش خاص، داده های پیام کوتاه را به کاربران خود در دستگاه های اندروید بفرستند.  

Wi-Fi مستقیم :

تکنولوژی ای که به اپلیکیشن ها اجازه می دهد که از طریق یک اتصال نظیر به نظیر ، با پهنای باند بالا، به صورت مستقیم همدیگر را پیدا کنند و به هم متصل شوند.  

Android Beam:

یک تکنولوژی رایج مبتنی بر NFC وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد  با تماس دو گوشی دارای تکنولوژی NFC به یکدیگر ، فورا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

برنامه های اندروید :

برنامه ها یا اپ های اندروید معمولا با زبان جاوا و با استفاده از جعبه ابزار توسعه نرم افزار اندروید (Android Software Development Kit) توسعه می یابند. وقتی برنامه ها  آماده میشوند ، می توانند به سادگی به صورت پکیج در آمده و از طریق مارکت هایی نظیر Google Play ، Amazon Appstore ،Opera Mobile Store ، SlideME و... به فروش برسند.  

دسته بندی برنامه های اندروید :

دسته بندی برنامه های اندروید بسیار وسیع است ، اما شاخص ترین دسته بندی برنامه های اندروید به شرح زیر است :

Categories

 

ورژن های مختلف اندروید ، از A تا N رده بندی میشوند .

مثلا :

Aestro, Blender, Cupcake, Donut, Eclair, Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwitch, Jelly Bean, KitKat, Lollipop , Marshmallow

 

Jistory

 

منظور از API level در اندروید چیست ؟

قبل از معرفی API  در اندروید ، بهتر است مفهوم کلی آن را بدانید ؛ به طور کلی API به معنی رابط برنامه نویسی می باشد .یک API رابط بین یک سرویس دهنده با برنامه هایی است که از آن T درخواست سرویس می کنند. ما بوسیله API  در اندروید نیز در خواست خود را  به نرم افزار (سرویس دهنده) مورد نظر می فرستیم و پاسخ مناسب رو دریافت میکنیم . ارسال درخواست ما به سرویس دهنده بدون واسطه ای به نام API غیر ممکن است .  

با توجه پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از گوشی تلفن همراه ، یادگیری زبان اندروید خالی از لطف نیست ؛ با مطالعه مقالات قدم به قدم تا برنامه نویسی اندروید پیش روید .

حالا نوبت به نصب برنامه های مورد نیاز برای شروع برنامه نویسی اندروید است ؛

نکته اول اینکه خوشحال خواهید شد اگر به شما بگوییم که شروع برنامه نویسی اندروید ، در هر سیستم عاملی از جمله :

  • Microsoft Windows XP یا نسخه های بعدی آن
  • Mac OS X 10.5.8 یا نسخه های بعدی همراه با Intel chip
  • Linux که شامل GNU C Library 2.7 و نسخه های آینده ی آن

ممکن است.

نکته دوم این است که تمام ابزار های لازم برای توسعه برنامه های کاربردی اندروید به طور آزاد در دسترس هستند و می توانند از طریق وب دانلود شوند. در زیر ، لیستی از نرم افزار هایی را میبینید که شما قبل از شروع برنامه نویسی اندروید به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد :

 

  • Java JDK5 یا نسخه های جدیدتر آن
  • Android Studio
  • Eclipse Plugin
  • Eclipse IDE 

 

از چهار مورد بالا ، دو مورد آخر ، اختیاری هستند. اگر سیستم عاملی که روی آن کار می کنید ویندوز است ، این دو جزء اختیاری ، به ساده سازی کار های شما کمک فراوانی خواهد کرد .  اجازه بدهید که نگاهی به چگونگی آماده سازی محیط مورد نیاز بیندازیم.  

نصب جعبه ابزار توسعه جاوا (JDK):

می توانید آخرین ورژن JDK جاوا را از سایت جاوای اوراکل دانلود کنید (لینک).  در فایل های دانلود شده ، دستور های مربوط به نصب JDK را می یابید. برای نصب و سپس تنظیمات مربوطه از دستور های گفته شده پیروی کنید. در نهایت متغیر های محیطی PATH و JAVA_HOME را برای ارجاع به دایرکتوری هایی که شامل java و javac است تنظیم کنید. این دایرکتوری ها معمولا به ترتیب : java_install_dir/bin java_install_dir  نام دارند. در صورتی که شما در محیط ویندوز کار میکنید و JDK را در مسیر : C:\jdk1.8.0_102 نصب کرده اید ، باید خطوط زیر را در فایل C:\autoexec.bat خود قرار دهید .

 set PATH=C:\jdk1.8.0_102\bin;%PATH% set JAVA_HOME=C:\jdk1.8.0_102

 

همچنین به جای این کار ، شما می توانید بر روی My Computer کلیک راست کنید و Properties، سپس Advanced و پس از آن Environment Variables را انتخاب کنید. سپس مقدار PATH را تغییر دهید و دکمه OK را بزنید.

در لینوکس ، در صورتی که SDK در مسیر /usr/local/jdk1.6.0_15 نصب شده باشد و شما از پوسته  ی C استفاده کنید، باید کد زیر را در فایل .cshrc خود قرار دهید.  

 setenv PATH /usr/local/jdk1.8.0_102/bin:$PATH setenv JAVA_HOME /usr/local/jdk1.8.0_102

 

اگر شما از یک محیط توسعه یکپارچه  ی Eclipse استفاده کنید، خودش به صورت اتوماتیک متوجه می شود که شما جاوای خود را در کجا نصب کرده اید.  

 

Android IDEs:

برای نصب Eclipse IDE آخرین نسخه  ی زوج فایل مربوط به Eclipse را دانلود کنید. بعد از اینکه فایل نصب را دانلود کردید، قسمت های دوگانه را در مکانی مناسب باز کنید (از حالت زیپ خارج کنید). برای مثال در آدرس C:\eclipse در ویندوز یا /usr/local/eclipse در لینوکس ، و در آخر مقدار متغیر PATH را به صورت مناسب تنظیم کنید.

Eclipse را می توان با دابل کلیک روی eclipse.exe اجرا کنید .  

بعد از اجرای موفقیت آمیز، در صورتی که همه چیز خوب باشد، نتیجه  ی زیر ظاهر می شود

 

 

نصب پلاگین ADT:  Android Development Tools این پلاگین برای Eclipse قابل نصب است ؛ ابتدا باید Eclipse را راه اندازی کنید . سپس مسیر : Help > Software Updates > Install New Software را رفته تا پنجره ی محاوره ای زیر برای شما باز شود :

 

 

 

همانطور که در شکل میبینید دکمه ی ADD را زده و پلاگین مورد نظر را اضافه کنید . در قسمتی که از شما خواسته نام را وارد کنید ADT Plugin را وارد کرده و در قیمتی که مکان یا لوکیشن را خواسته https://dl-ssl.google.com/android/eclipse/ را وارد کنید . گزینه اوکی را کلیک کنید تا پلاگین درخواست شده در لوکیشن گفته شده جست و جو شود.

 

با توجه به تصویر فوق ، پس از جست و جو ، لیست پلاگین های خواسته شده برایتان به نمایش در خواهد آمد، همه ی آنها را انتخاب کرده و گزینه ی next را بزنید . پروسه نصب پلاگین تمام است .  

ساخت دستگاه مجازی اندروید :

بعد از کدنویسی اندروید نیاز پیدا خواهید کرد که برنامه تان را تست کنید . به روش زیر می توانید یک دستگاه مجازی اندروید در سیستم خود راه اندازی کنید :

ابتدا گزینه ی Window را انتخاب کرده ؛ سپس AVD Manager را زده و در اخر Android AVD Manager انتخاب کنید . از دکمه New نیز برای ساخت دستگاه مجازی استفاده کنید .

در صورتی که AVD شما به صورت موفقیت آمیز ایجاد شود، به این معناست که محیط شما برای توسعه  ی اپلیکیشن اندرویدی آماده است.  در ادامه با اندروید استودیو نیز کار خواهیم کرد.

فصلِ: 20 , تعداد قسمت ها: 238 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

فصل رایگان مربوط به مفاهیم php و api نویسی …

توضیحات کلی مجموعه: دوره متخصص اندروید کلیک سایت کامل ترین دوره جامع برنامه نویسی اندروید(حتما دمو دوره را ببینید)   چرا دوره متخصص جایگزین دوره صفرتاصد اندروید شد؟ کلیک سایت تصمیم گرفت …
فصلِ: 30 , تعداد قسمت ها: 182 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ساخت اپلیکیشن علی بابا-آموزش کالبک ها-…

دوره "متخصص" جایگزین دوره صفرتاصد اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دوره صفرتاصد شده است؟چرا باید دوره متخص…
فصلِ: 11 , تعداد قسمت ها: 121 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

عملیات شبیه فیلتر-ساخت الرت دیالوگ وچیدمان براساس فروش-مرتب سازی-نحوه خطایابی-استفاده از bottom sheet در اندروید-سبد خری…

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید دیجی کالا  : ساخت برنامه اندروید یکی از پر طرفدارترین آموزش های کلیک سایت می باشد. با توجه به فراگیر شدن سیستم اندروید و آشنایی افراد با این سیستم ، برنامه های ک…
فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 179 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این دوره آموزشی ، برنامه نویسی اندروید و ios را با استفاده از زامارین خواهیم آموخت. همچنین به صورت کاملا پروژه محور ، اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا را پیاده سازی خواهیم کرد. در انته…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 58 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

توضیحات کلی مجموعه: سرفصل های دوره آموزش ساخت اپلیکیشن فیلیمو معرفی اهداف دوره مقدمه و بررسی پیش نیازهای دوره بررسی جزئی و …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 9 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ساخت api key-آموزش استفاده از GPS گوشی ونمایش مکان شخص برروی نقشه-متصل کردن چند نقطه برروی نقشه با خط-رسم چند ضلعی…

حتما دمو دوره رو ببینید اولین دوره کامل کار با نقشه گوگل ومسیریابی در نقشه گوگل(این اموزش مشابه فارسی ندارد) اموزش کار با نقشه گوگل در برنامه نویسی اندروید یکی از مهم ترین مباحث هست که …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 14 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

ساخت انواع نوتیفیکیشن ها -کار با وب سرویس پوشه-ارسال نوتیفیکیشن با سرویس پوشه-ارسال نوتیفیکیشن با one signal-اموزش کار ب…

با این مجموعه همه چیز در مورد نوتیفیکیشن و فایربیس رو خواهید اموخت یکی از مواردی که در استخدام کاربران در شرکت های برنامه نویسی بسیار موثر هست مبحث کار با firebase هست که ما دراین دوره ام…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 16 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

لیست کردن فایل های صوتی ویدیویی گوشی-طاحی متریال وزیبا-استفاده از تب بندی-حرکت سیک بار همراه با اهنگ وزمان-ست کردن زمان …

توضیحات کلی مجموعه: اموزش ساخت یک موزیک پلیر و ویدیو پلیر ح رفه ای که کاملا کاربردی است و قابلیت نصب روی گوشی های مختلف را دارد از جمله امکانات این اپلیکیشن: لیست کردن فایل های صوتی وید…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 61 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

اموزش ساخت اپلیکیشن کافه بازار-اشتراک گذاری اپلیکیشن-کار با رتروفیت-کاربا ران تیم پرمیشن- کار با فرگمنت ها-کار با sqlite…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دو…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 9 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

پرداخت درون برنامه ای بازار-اموزش فروش سکه-اموزش فروش اشتراک-اموزش فروش نسخه پولی-اموزش چک کردن خرید کردن کاربر-اموزش کا…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 20 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش کامل پیکربندی mvp-اموزش اتصال با سرور با رتروفیت و rxjava-اموزش کار با دیتابیس-آموزش کار با bottom navigation-اموز…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 35 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

این آموزش در یک فصل شامل 35 جلسه آموزش تصویری به همراه سورس کد ارائه شده است.…

سرفصل ها مقدمه و معرفی متد آموزشی بررسی جزئی و خلاصه موارد موردنیاز پیش از آموزش شامل: کار با ویوها،  کار با کتابخانه های مختلف و ... …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 1 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ارسال پیامک با سامانه مدیر پیامک-ارسال کد فعال سازی برنامه با پیامک-اعتبارسنجی کد فعال سازی-ثبت نام در اپلیکیشن با…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 19 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ارسال توکن در اندروید -اموزش امنیت در برنامه نویسی اندروید-اموزش ارسال توکن در هدر در اندروید-اموزش ساخت token -ام…

توضیحات کلی مجموعه: دموی دوره را حتما ببینید دوره امنیت و دیزاین پترن در برنامه نویسی اندروید که شامل دو فصل هست. فصل اول شامل اموزش singletone design patern-builder design patern-command …
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 44 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در فصل دوم این دوره بیشتر میپردازیم به کار با کتابخانه ها و موارد پیشرفته تر مانند دوربین ، ضبط صدا، دیتا بیس ، و .....…

توضیحات کلی مجموعه: سلام خدمت کلیک سایتی های عزیز مجموعه آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی اندروید در محیط بیسیک 4 اندروید (basic 4 android) معرفی محیط بیسیک 4 اندروید محیط b4a  تحت کمپانی A…
فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 61 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

فصل جدید و اپدیت های جدید-آموزش کار با برودکست ریسیور در کاتلین-آموزش چک کردن اتصال به اینترنت در کاتلین-اموزش اپلود کرد…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 21 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

نحوه ارورگیری-رفع ایراد-رفع مشکل-اشتراک گذاری مطالب-ساخت اکتیویتی تنظیمات-اشتراک گذاری مطالب-جستجو کردن…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 128 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

پرداخت درون برنامه ای بازار با کاتلین…

دوره "متخصص" جایگزین دوره های اندروید شد. برای دیدن دوره متخصص اندروید بر روی لینک زیر کلیک کنید : https://b2n.ir/d36082 چرا دوره متخصص جایگزین دیگر دوره های اندروید شده است؟چرا باید دوره…
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 62 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

اپلود تصاویر روی سرور نود جی اس-کار با کانال در چت- ساخت کانال-ساخت گروه-تفاوت کانال و گروه-انلاین بودن-ارسال تصاویر در …

  توضیحات کلی مجموعه آموزش اندروید اپلیکیشن چت مشابه تلگرام( با استفاده از Socket IO ): دموی مجموعه را حتما ببینید دراین دوره سعی میشود بسیاری از اپشن هایی که اپلیکیشن موبوگرام داراست ر…
فصلِ: 6 , تعداد قسمت ها: 194 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل آپدیت های مربوط به دوره را قرار میدهیم…

با سلام و خسته نباشد خدمت کلیک سایتی های عزیز در ادامه با توضیحات مختصری درمورد دوره ی react native با ما همراه باشید: React Native چیست؟ قطعا یکی از آرزوهای برنامه نویسان این میباشد که ب…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید