مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

پروکسی ها در پریمیر


Workflow های جدید پروکسی در Premiere Pro امکان می دهد که با 8K ، HDR و رسانه ها با نرخ فرمت بالا کار کنید، بنابراین می توانید بین فرمت های بومی و پروکسی سوئیچ کنید تا کارها سریعتر پیش بروند. شما هم اکنون می توانید پراکسی ها را در ingest ایجاد کنید ، به طور خودکار آنها را با رسانه full-resolution بومی پیوند دهید. تنها با یک کلیک می توانید بین full-resolution و پروکسی سوئیچ کنید.

گزینه های Proxy Attach Workflow

شما هم چنین می توانید فایل های proxy موجود را در رسانه با قابلیت full-resolution در پنل Project اتصال دهید. برای مشاهده Proxy  و گزینه های زیر منو ، جهت ایجاد پروکسی ها ، ضمیمه پروکسی ها و اتصال مجدد رسانه ها با رزولوشن کامل از منوی context کلیپ های ویدئویی یا  A / V یا bin استفاده کنید.

  • Create Proxies را انتخاب کنید تا یک کادر محاوره ایی با گزینه هایی برای مقصد و فرمت موردنظر برای transcode باز شود. هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، پروکسی به صف Adobe Media Encoder(AME) رسال می شود و به طور خودکار پروکسی ها را به کلیپ های Premiere Pro متصل می کند.
  • Attach Proxies را جهت ضمیمه کردن کلیپ هایProxy  برای کلیپ های full-resolution خود انتخاب کنید.
  • اگر فقط کلیپ های آنلاین Proxy  را دارید ، Reconnect Full Resolution Media را انتخاب کنید تا کلیپ های full-resolution را به کلیپ های Proxy  انتخابی خود اضافه کنید.

پروکسی های فعال

گزینه Enable Proxies نیز به عنوان یک اولویت سیستم جهانی برای مشاهده رسانه یا Proxy با رزولوشن کامل قابل استفاده است. شما می توانید از طریق Preferences> Media> Enable Proxies یا اضافه کردن دکمه Toggle Proxies از طریق Edit Button در Source یا Program Monitor ها به این گزینه دسترسی پیدا کنید. اگر پروژه را به یک سیستم دیگر انتقال دهید ، اولویت با آنچه در آن سیستم تنظیم شده است ، می باشد و با پروژه تعیین نمی شود. حالت دکمه  Enable Proxies بین دو مانیتور و تنظیمات ارتباط دارد. هنگامی که این گزینه را لغو انتخاب می کنید ، Premiere Pro کلیپ Full Resolution را در مانیتورهای Source and Program (مبداء و برنامه) نمایش می دهد و هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید کلیپ Proxy را در مانیتورهای Source and Program نمایش می دهد.

ضمیمه کردن پروکسی ها و اتصال مجدد رسانه Full Resolution

وقتی می خواهید کلیپ های full-resolution یا Proxy خود را دوباره پیوند داده (relink) یا ضمیمه کنید ، توصیه می شود که رسانه proxy  با پسوند ‘_proxy'  نامگذاری شود.

گزینه های Attach Proxy & Reconnect Full Resolution Media فقط برای کلیپ های ویدئویی یا A / V اعمال می شود. انواع فایل های دیگر مانند فقط صوتی یا stills  (شامل Image Sequences) پشتیبانی نمی شوند. از آنجایی که همه importer ها عملکرد مشابهی ندارند ، برخی از فرمت ها اجازه می دهند تا فقط فایل های صوتی انتخاب شوند. در این مورد ، تلاش برای الصاق نتایج در یک Attach  ناموفق، هشدار mismatch (عدم هماهنگی) را اعلام می کند. کلیک بر روی کلید OK ، شما را به کادر محاوره attach  باز می گردانید تا به شما در انتخاب کلیپ سازگار کمک کند. عملیات ایجاد پروکسی ها با کلیپ های آفلاین کار نمی کند.

 

الصاق کردن رسانه های جدید

شما مجاز به ضمیمه کردن رسانه جدید هستید ، حتی اگر Proxy  و /یا  Full Resolution را قبلاً الصاق کرده باشید. هیچ راهی برای سوا کردن Proxy وجود ندارد. پروکسی های متصل شده برای گزینه های interchange  مانند Project Manager ، Render و Replace ، AAF ، Final Cut Pro XML ، EDL و OMF پشتیبانی نمی شوند. پروکسی ها با این ویژگی های export  از بین می روند.

Export  رسانه

هنگام انتخاب Export، عملیات export  رسانه همیشه از full resolution استفاده می کند و proxy  مورد استفاده قرار نمی گیرد. تنها استثناء برای زمانی است که رسانه با رزولوشن کامل آفلاین باشد اما پروکسی آنلاین باشد. در این مورد ، اخطار نمایش داده می شود که عملیات export  از proxy  استفاده می کند. Export  بر اساس پارامترهای رسانه ای با Full Resolution مانند اندازه قاب است ، اما فریم های Proxy را صادر می کند.

پیش نمایش فایل های رندر شده

فایل های Preview render  نیز از رسانه با رزولوشن کامل رندر شده اند ، حتی اگر پروکسی ها الصاق شده و Enable Proxies  تنظیم شده باشد. تنها استثناء موجود این است که کلیپ Full Resolution  آفلاین باشد اما پروکسی آنلاین باشد.

 

 

Undo کردن پروکسی الصاق شده

شما می توانید عملیات Attach Proxies  را undo (بازیابی) کنید. عملیات Undo برای اتصال مجدد گزینه های Reconnect Full Resolution Media  و Enable Proxies  وجود ندارد.

 

فرمت های پشتیبانی شده

  • فرمت ها با تنظیمات Master Clip Effects Source Settings  (به عنوان مثال ، R3D و ARRI ) نیز برای رسانه full resolution  پشتیبانی می شوند.
  • فرمت ها با تنظیمات MCE Source Settings  برای استفاده به عنوان کلیپ های Proxy  پشتیبانی نمی شوند.
  • از تنظیماتی مانند R3D Full Res با پروکسی H.264 پشتیبانی می شود.
  • رسانه ARRI full resolution  با DPX Proxy پشتیبانی نمی شود.
  • گزینه Modify> Audio Channels و Interpret Footage برای Proxy Workflows  پشتیبانی نمی شود.

سازگاری

عملکرد proxy  در Premiere Pro با عملکرد proxy  در After Effects سازگار نیست. Attach Proxy و Reconnect Full Resolution Media نیز برای After Effects Comps / Projects پشتیبانی نمی شوند (یعنی پشتیبانیAfter Effects Dynamic Link  برای Proxy  وجود ندارد). ویرایش در Adobe Audition Dynamic Link برای Proxy workflows پشتیبانی نمی شود.

 

شما می توانید از دستگاه های multi-touch برای تقویت workflow قدرتمند با صفحه کلید استفاده کنید. با استفاده از حرکات ساده ، می توانید وظایفی نظیر انجام cut ، علامت گذاری نقاط In و Out ، کشیدن و رها کردن کلیپ ها (drag and drop) بر روی یک جدول زمانی (timeline) و ویرایش را انجام دهید.

استفاده از طیف وسیعی از قابلیت های لمسی و حرکتی طراحی شده برای دستگاه های لمسی مانند سری مایکروسافت Surface Pro ، یک workflow ساده و سریع تر را فراهم می کند که از قدرت یک رابط (interface) لمسی بهره می برد. با استفاده از عملکردهای لمسی و حرکات ، می توانید کلیپ ها را به یک دنباله (sequence) اسکرپ کنید ، انتخاب نمایید و ویرایش کنید تا یک برش را ایجاد کنید. ویژگی های لمسی در درجه اول برای استفاده در یک session مونتاژ و یا workflow برش طراحی شده اند ، اما کنترل های ریز و مناطق تحت Program Monitor قابل لمس نیستند. شما هم چنین می توانید آنها را در workflow های ویرایش مبتنی بر موس نیز استفاده کنید.

 

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید