مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

نحوه افزودن متن به ویدیو در Premiere Pro


نحوه افزودن متن به ویدیو در Premiere Pro

آیا تا به حال پیش آمده که ویدیوی بسیار جالبی را دیده باشید و از خود بپرسید که چگونه می توان متنی را در Premiere Pro به آن ویدیو اضافه کرد؟ خوب ، در واقع این کار بسیار ساده است.

 

به راحتی می توانید متن خود را اضافه کنید ، آن را ویرایش کنید ، با قسمت خاصی از فیلم را درنظر بگیرید و انواع افکت های جذاب را به آن قسمت اعمال کنید و سپس از ویدیو خود اکسپورت تهیه کنید!

 

اجازه دهید دست به کار شویم تا بتوانید نحوه افزودن متن در Premiere Pro را به ساده ترین روش یاد بگیرید!

1. پروژه خود را باز کنید

بدون شک ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پروژه خود را باز کنید و ویدیوی خود را به timeline اضافه نمایید. به سادگی می توانید فایل خود را با استفاده از میانبر “Ctrl-O"  باز کرده و انتخاب خود را به Timeline بکشید و رها کنید.

https://lh6.googleusercontent.com/GSlOKUL_tfWP8s6ZgibnDHqbkJ1i8b93z-jlcnDRa21Lk_44_CiOec-Cll-0ByyUKSCPhViqhlvcZaIIHTAWfbDNpexL0xtxSrXKygrI68NIzP6OHgR0qCvakKR84v10KIQmJS_3

2. متن خود را اضافه کنید

هر زمان که بخواهید ، می توانید از ابزار “Type "  یا میانبر صفحه کلید “T"  برای افزودن متن به ویدیوی خود استفاده کنید. پس از انتخاب ابزار متن ، روی پنجره ویدیوی خود کلیک کنید تا کادر text ایجاد شود. در این کادر می توانید متنی را که روی ویدیوی خود قرار می دهید ، مدیریت کنید. می توانید فونت ، رنگ  متن را تغییر دهید ، سایه ها و پس زمینه را اضافه کنید و آن را کاملاً شخصی سازی نمایید. بلافاصله متن را در ویدیوی خود مشاهده خواهید کرد و کنترل آن را در زیر سربرگ "Effect Controls" خواهید داشت.

 

هم چنین می توانید با رفتن به سربرگ “Graphics"  در قسمت بالای نرم افزار ، از قالب های ( template) خلاقانه ایجاد شده توسط Adobe استفاده کنید.

https://lh3.googleusercontent.com/S_3xRNC3Plw53nsHDhv6LQqb7ZlSLH3l3dV-bblaLn2feV5pFanqlFTnJiLaaMupi4egtTAP_9zEiKGkMF_KKXKRBc0P1yhNpI42OdXmNuCDfs6rUIjDlBoEbxzu6iCDazztkaiV

در سمت راست ، یک پنجره “Essential Graphics"  مشاهده خواهید کرد که در آن مجموعه ای از قالب ها و گرافیک های متنی وجود دارند که می توانید از آنها برای شخصی سازی متن خود استفاده کنید.

https://lh3.googleusercontent.com/rzfQIvLtthr1_ZUhIZ7XCfn8zj_EoM9xIhg7Zs9-C96Rc5qOz8YdO6ThqyFlLJY2Q810GychszSOw5WcONCrNuZZ5sM6L8up-2st043hFGw-HRinbqA0Sh5wnPdsXMg_ESsE9C2Z

3. متن خود را ویرایش کنید

اکنون وقت آن است که از  keyframe ها برای ویرایش متن خود استفاده کنید. در مرحله اول ، ممکن است بخواهید متن خود را ویرایش کنید و آن را سفارشی سازید. قلم ، اندازه ، رنگ و تراز بودن آن را انتخاب کنید. سپس ، می توانید با استفاده از انیمیشن “Position"  متن را به اطراف صفحه منتقل کنید ، “Scale"  را برای تغییر اندازه کلی آن و “Opacity"  را برای نمایش و ناپدید شدن متن در هر زمان که بخواهید انجام دهید.

https://lh4.googleusercontent.com/QCa5PHlKCirrRjqUR8ykVWjF0lRsazCs9siKZAPLsWy3HvRNk7KvrVcs-SZ-xJIZ0Ib9LhU-Hurd0ePG7VcraucfBLC4X9pLPNNtgEfxu8Hsc7j0omExkIABziNQPI2TG7kTcfEG

شما به keyframe ها ، در پنل سمت راست سربرگ «Effects Control» دسترسی داشته و از آن جا می توانید کارها را دنبال کنید. به عنوان مثال ، می توانید متن را طوری تنظیم کنید که تا چند ثانیه بعد ظاهر شده و سپس ناپدید شود. اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. می توانید متن را طوری تنظیم کنید که از یک طرف به طرف دیگر برود ، یا همیشه متن را بر روی صفحه نگه دارید و یا در صورت نیاز آن را به صورت زیرنویس ایجاد کنید.

 

4. از فیلم خود را اکسپورت تهیه کنید

پس از این که از نتیجه کار خود راضی شدید ، وقت آن است که ویدیوی خود را اکسپورت کنید. بسته به گردش کار شما ، چند روش برای اکسپورت ویدئو در Premiere Pro وجود دارد. در مقاله قبلی ما به طور کامل به نحوه انجام اکسپورت در نرم افزار پریمیر پرداخته ایم.

کار دیگری که می توانید انجام دهید استفاده از افکت "Simple Text" است. به روشی مشابه روش قبلی کار می کند اما کنترل ها کمی محدودتر هستند. اگر لازم است متن را سریع اضافه کنید و واقعاً نیازی به شخصی سازی آن ندارید ، ایده بسیار خوبی است. علاوه بر این ، در سربرگ “Graphics"  انواع قالب هایی را می بینید که می توانید برای زیرنویس ، عنوان و غیره از آنها استفاده کنید.

 

تنها چیزی که شما نیاز دارید داشتن یک ایده بسیار خوب و منابع لازم برای کاربرد این ایده هاست. می توانید متن بسیار خوبی را به ویدیوی خود اضافه کنید ، افکت بزرگنمایی را اعمال کرده و آن را آماده به اشتراک گذاری در سایر رسانه ها نمایید. خوشبختانه ، همان طور که مشاهده کردید ، افزودن متن در Premiere Pro در واقع بسیار ساده است!

 

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید