مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

نحوه افزودن لوگو به ویدیو در Premiere Pro


نحوه افزودن لوگو به ویدیو در Premiere Pro

ساختن یک برند تجاری نیاز به تلاش و صرف وقت دارد ؛ اگر می خواهید بازدیدکنندگان ، لوگو شما را تشخیص دهند ، مهم است که آن را تقریباً در تمام مطالب بازاریابی خود بگنجانید.

 

افزودن آرم در Adobe Premiere Pro کار ساده ای است ، چه آن را در شروع ویدیوی خود نشان دهید و چه به عنوان واترمارک (watermark) از آن استفاده کنید. در این آموزش ، ما سه تکنیک اصلی ساخت لوگو را به شما آموزش خواهیم داد:

 

1- نحوه ایجاد یک لوگو معرفی از طریق یک تمپلت

2- نحوه اضافه کردن لوگو overlay

3- نحوه استفاده از لوگو به عنوان یک واترمارک

 

 

1. نحوه افزودن یک لوگو معرفی در Adobe Premiere Pro از طریق یک تمپلت

در ابتدا ، بیایید نحوه ایجاد یک لوگو واقع در مرکز را بررسی کنیم. برای این بخش ، قصد داریم از تمپلتی از Envato Elements به نام Flat Logo Opener استفاده کنیم. تمپلت های از قبل ساخته شده ، کار را در حد کشیدن و رها کردن لوگو ما آسان می کنند.

 

پس از دانلود تمپلت ، دوبار کلیک کنید تا در Adobe Premiere باز شود. سپس ، لایه ای را تحت عنوان Your Logo پیدا کنید. برای باز کردن این composition ، روی آن دوبار کلیک کنید.

هنگامی که در composition قسمت Your Logo قرار گرفتید ، باید یک لوگو را به timeline اضافه کنید. به پوشه ایی که حاوی لوگو شماست ، بروید و سپس آن را بر روی timeline بکشید و رها کنید. در این تمپلت ، ما باید دسته سمت راست را بگیریم و آن را تا حدود 10 ثانیه بکشیم تا لوگو تمپلت را بپوشاند.

 

یک نکته: شاید لازم باشد روی Logo و scale کلیک کنید: گوشه آن را کلیک کرده و بکشید تا اندازه آن کوجک تر شود.

درست است! دوباره به بخش Render_Me برگردید! برای دیدن انیمیشن به روز شده که شامل لوگو شما است ، پیش نمایش را پخش کنید.

همچنین می توانید با باز کردن لایه ای تحت عنوان Flat Logo Opener ، تمپلت خود را سفارشی کنید. در این مرحله ، برای شخصی سازی رنگ ها و اشکال به کمی دانش بیشتر نیاز دارد ، بنابراین اگر مبتدی هستید بهتر است الگویی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد.

 

برای داشتن یک ویدیو معرفی که روی لوگو شما متمرکز است ، استفاده از تمپلت بهترین روش است. این کار به شما کمک می کند از ایجاد انیمیشن هایی که ساده اما طولانی هستند ، خودداری کنید. یکی از تمپلت های Envato Elements را در نظر بگیرید تا به سرعت یک لوگو را زنده کند.

2. نحوه افزودن لوگو Overlay

لوگو Overlay در بالای ویدیوی شما باقی مانده و پایدار است. این حالت زمانی که شما فقط بخواهید برند تجاری خود را اضافه کنید ، عالی است.

 

حتماً لوگو خود را به لایه ای بالاتر از کلیپ ویدیویی خود اضافه کنید. سپس دسته لوگو را به سمت راست روی timeline بکشید تا مدت زمان فیلم را پوشش دهد.

بعد از قرار دادن لوگوی خود ، ممکن است متوجه شوید که بیش از حد بزرگ یا خارج از موقعیتی است که شما برای آن در نظر گرفته بودید. سر برگی را با عنوان Effect Controls در گوشه بالا سمت چپ (هنگام کار در فضای کار Editing) پیدا کنید.

در پنل Effect Controls ، تغییر اندازه لوگو را به اندازه ایده آل خود شروع کنید. از نوار لغزنده scale استفاده کنید ، برای بزرگ شدن اندازه ، آن را به سمت راست بکشید و یا به سمت چپ بکشید تا اندازه آن کاهش یابد.

 

سپس ، از لغزنده های Position برای تغییر مکان استفاده کنید. دو مقدار عددی را که پیکسل های موقعیت لوگو بر روی بوم را نشان می دهند ، کلیک کرده و بکشید.

در پایان ، شما یک لوگو را مانند آن چه در تصویر بالا مشاهده می کنید ، قرار خواهید داد.

3. نحوه استفاده از لوگو خود به عنوان واترمارک

یک تغییر کوچک در لوگو ، آن را به عنوان یک لوگو واترمارک تغییر می دهد. لوگو واترمارک همان لوگو Overlay ولی کمرنگ تر از آن است. هنگامی که می خواهید از مالکیت معنوی برند خود محافظت کنید یا از نسخه های پیش نویس استفاده کنید ، از لوگو واترمارک استفاده کنید.

 

با انتخاب لایه لوگو خود ، گزینه Opacity را در پنل Effect Controls پیدا کنید. سپس ، میزان opacity را به سمت پایین بکشید تا لوگو محو شود. واترمارک ها باید دیده شوند ؛ اما نباید بیش از حد آشکار باشند.

به طور معمول ، روکش های واترمارک بیشتر یا کل بوم را پوشش می دهند. گزینه های Scale و Position را برای بزرگنمایی لوگو تنظیم کنید.

 

تمپلت های برتر برای لوگو های Premiere Pro

برای ایجاد متحرک سازی های مربوط به لوگو ، شما باید از ابتدا دانش لازم این کار را داشته باشید و ممکن است همیشه وقت انجام این کار را نداشته باشید.

 

در این صورت ، استفاده از تمپلت ها به شما کمک می کنند. شما می توانید تمپلت های Logo نامحدودی را که توسط Envato Elements ارائه شده اند ، تهیه کنید.

 

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید