مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

ایجاد عناوین و motion graphics در Premiere Pro


 

در این مقاله نحوه ایجاد عناوین و motion graphics  را با Graphics workspace در Premiere Pro بررسی خواهیم کرد.

Graphics workspace و پنل Essential Graphics در Premiere Pro یک workflow  قدرتمند ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد تا عناوین ، گرافیک ها و انیمیشن ها را به طور مستقیم در Premiere Pro ایجاد کنید.

شما هم چنین می توانید پنل Essential Graphics را برای سفارشی سازی تمپلت های Motion Graphics (فایل های .mogrt ) استفاده کنید که در After Effects یا Premiere Pro ایجاد شده اند.

 

ایجاد گرافیک در Premiere Pro

شما می توانید با استفاده از فضای کاری Graphics  ، گرافیکی مانند عنوان ها و bumper ها را به طور مستقیم در Premiere Pro ایجاد کنید. گرافیک را می توان به طور مستقیم در مانیتور برنامه با استفاده از ابزار Type  و ابزارهای shape  ایجاد کرد ، و سپس با ویژگی های موجود در پنل Essential Graphics بهبود بخشید.

برای استفاده از workflow  گرافیکی در Premiere Pro به صورت زیر عمل کنید:

  1. فضای کاری Graphics  را باز کنید.

بر روی Graphics  در نوار فضای کاری در بالای صفحه کلیک کنید یا از منوی اصلی ، بخش Window > Workspaces > Graphics را انتخاب کنید.

 

  1. اگر ترجیح می دهید فضای کاری خود را مرتب کنید ، می توانید پنل Essential Graphics را به طور مستقیم از بخش Window> Essential Graphics باز کنید.

 

  • کلیپ های گرافیکی می توانند چندین لایه ی متن و شکل را شبیه لایه ها در فتوشاپ داشته باشند و می توانند به عنوان یک کلیپ واحد در دنباله ی شما ویرایش شوند. هنگامی که شما ابتدا یک لایه متن یا شکل ایجاد می کنید ، یک کلیپ گرافیکی حاوی آن لایه در timeline  شما در محل playhead  شکل می گیرد. اگر قبلاً یک کلیپ گرافیکی در دنباله خود انتخاب کرده باشید ، در این صورت لایه متن یا شکل ایجاد شده به کلیپ گرافیکی موجود اضافه می شود.
  • از تب Edit پنل Essential Graphics را برای دیدن لایه ها و تنظیم گرافیکی خود از جمله تغییر ظاهر لایه ها ، تغییر ترتیب لایه ها و استفاده از ویژگی های طراحی پاسخگو (Responsive Design) برای زمان و موقعیت استفاده کنید.
  • با استفاده از keyframing لایه ها در پنل Effect Controls ، انیمیشن را به گرافیک خود اضافه کنید. شما هم چنین می توانید انیمیشن را برای هر خصیصه transform  با استفاده از تب Edit  از پنل Essential Graphics اضافه کنید.
  • هر گرافیکی که در Premiere Pro ایجاد می کنید ، می تواند به عنوان یک تمپلت Motion Graphics  (.mogrt)  به کتابخانه های Creative Cloud یا دیسک محلی شما برای به اشتراک گذاری یا استفاده مجدد exoprt شود.
  • پنل Essential Graphics هم چنین به شما اجازه می دهد که تمپلت های Motion Graphics  (.mogrt)  را به صورت محلی یا در کتابخانه های Creative Cloud خود ذخیره کنید و Adobe Stock  را برای تمپلت های Motion Graphics جستجو نمایید.

 

ایجاد لایه های text

  1. ابزار Type (T)  یا ابزار Vertical Type را از پنل tools  انتخاب کنید.
  2. هنگامی که می خواهید متن خود را قرار دهید روی مانیتور برنامه کلیک کنید ، و شروع به تایپ نمایید. یک کلیک ، متن را در یک نقطه ایجاد می کند ، در حالی که کشیدن کلیک ، یک متن را در یک کادر ایجاد می کند ، که اجازه می دهد متن به صورت خودکار در مرز کادر محدود شود. این رفتار مشابه ابزار Area text در legacy Titler است.
  3. از ابزار Selection (V)  برای دستکاری و کنترل لایه های text  و shape  به طور مستقیم در مانیتور برنامه استفاده کنید. شما می توانید موقعیت یک لایه را تنظیم کنید ، نقطه anchor  را تغییر دهید ، scale را تغییر دهید ، اندازه کادر متن را تغییر دهید ، و چرخش انجام دهید.
  4. ظاهر متن خود را با استفاده از تب Edit  از پنل Essential Graphics تنظیم کنید.

 

برخی از خصیصه های text که می توانید تغییر دهید ، fill ، stroke ، background و shadow می باشند.

  • Fill : رنگ متن را از طریق انتخاب متن و کلیک کردن بر روی Fill color  در پنل Essential Graphics و انتخاب رنگ تغییر دهید.
  • Stroke : Stroke  (حاشیه) متن را با انتخاب متن ، کلیک بر روی Stroke color  و انتخاب یک رنگ تغییر می دهد. شما هم چنین می توانید چندین Stroke  را به متن خود اضافه کنید و افکت های جذاب ایجاد نمایید.
  • Background : پس زمینه متن را با انتخاب متن و کلیک بر روی گزینه Background color  تغییر دهید. سپس می توانید میزان کدری (opacity) و اندازه پس زمینه را تنظیم کنید. اگر شما هیچ پس زمینه ای برای متن نخواهید ، گزینه Background را deselect  کنید.
  • Shadow : سایه متن را با انتخاب متن و کلیک بر روی گزینه Shadow color  تغییر دهید. سپس می توانید خواص مختلف shadow  را مانند فاصله ، زاویه ، میزان کدری ، اندازه و تاری را تنظیم کنید.

 

جایگزین کردن فونت ها در پروژه ها

شما می توانید فونت ها را در یک پروژه با به روز رسانی هم زمان تمام فونت ها ، به جای به روز رسانی تک تک فونت ها به صورت جداگانه ، جایگزین کنید. برای مثال اگر گرافیک با چندین لایه متن داشته باشید و تصمیم به تغییر قلم بگیرید ، می توانید از Replace Fonts در آیتم Projects  برای تغییر فونت تمام لایه ها به طور هم زمان اقدام کنید.

  1. در آیتم Project گزینه Graphics > Replace Fonts را انتخاب کنید.
  2. گزینه Replace Fonts در پنل Projects window  باز می شود که حاوی یک لیست از فونت های مورد استفاده در پروژه است.
  3. در بخش Replacement Font ، فونتی را که می خواهید جایگزین کنید ، تایپ کنید.

  1. پس از انتخاب فونت جایگزین (Replacement Font) ، روی کلید OK کلیک کنید.

 

 

ایجاد لایه های shape

Premiere Pro ابزار Rectangle  ، ابزار Ellipse و یک ابزار Pen  برای ایجاد اشکال و مسیرهای free-form  دارد.

  1. ابزار Pen را برای نمایش دادن ابزارهای Rectangle  و Shape  کلیک کرده و نگه دارید. سپس ابزار shape  مورد نظر را از نوار ابزار انتخاب کنید و شکل را بکشید.

نکته:

برای کشیدن یک شکل با ابعاد قفل شده مانند مربع یا دایره ، کلید shift  را در حین کشیدن فشار دهید.

 

  1. با استفاده از ابزار Selection  (V)  به طور مستقیم شکل خود را دستکاری کنید ، از جمله تغییراتی در موقعیت ، اندازه ، چرخش و نقطه anchor  ایجاد کنید.
  2. ابزار قلم (P)  را می توان برای دستکاری در ورتکس ها (vertices) و هندل های یک شکل استفاده کرد.
  3. شکل ظاهری اشکال را با استفاده از تب Edit  از پنل Essential Graphics تنظیم کنید.

 

ایجاد لایه های کلیپ

شما می توانید منابع تصویری و ویدئویی را به عنوان لایه در گرافیک خود اضافه کنید.

می توانید لایه های کلیپ را با استفاده از یکی از روش های زیر ایجاد کنید:

  • در قسمت Edit  پنل Essential Graphics ، آیکون New Item را انتخاب کرده و From file را انتخاب کنید.
  • در نوار منو برنامه ، Graphics> New Layer> From file را انتخاب کنید.
  • یک کلیپ گرافیکی را در timeline  خود انتخاب کنید و کلیپ اصلی ویدیویی یا تصویری را از پنل Project  خود به قسمت لایه از پنل Essential Graphics بکشید.

 

همتراز کردن و توزیع لایه های گرافیکی

شما می توانید چند لایه را در یک کلیپ گرافیکی انتخاب کرده و آنها را در پنل Essential Graphics  همتراز یا توزیع کنید.

می توانید لایه ها را از طریق لبه های بالای آنها ، مراکز عمودی ، لبه های پایینی ، لبه های سمت چپی ، مراکز افقی یا لبه های سمت راستی همتراز کنید.

می توانید لایه ها را به صورت افقی یا عمودی توزیع کنید.

نکته:

هنگامی که تنها یک لایه انتخاب شده دارید ، با استفاده از دکمه های align ، لایه shape  یا text  را نسبت به فریم ویدیوی تراز می کنند. هنگامی که دو یا چند لایه انتخاب می کنید ، دکمه ها لایه ها را نسبت به یکدیگر تنظیم می کنند.

 

دستورهای Distribute  تا زمانی که سه یا چند لایه انتخاب شوند ، غیر فعال هستند (به رنگ خاکستری).

 

گروه بندی لایه های shape و text

گروه بندی لایه های متنی و گرافیکی ، هنگام کار با متن و عناصر گرافیکی پیچیده مفید است. گروه بندی کردن لایه ها ، تب Edit  پنل Essential Graphics  را ساده نگه می دارد و هم چنین هنگامی که شما می خواهید افکت های ماسک جذاب ایجاد کنید ، مفید است.

  1. لایه های چندگانه را در پنل Essential Graphics انتخاب کنید.
  2. یکی از موارد زیر را انجام دهید:
    • روی آیکون Create Group  در پایین قسمت Edit  از پنل Essential Graphics کلیک کنید.
    • بر روی لایه های انتخاب شده راست کلیک کرده و Create Group  را از منوی context انتخاب کنید.

  1. برای خارج کردن لایه ها از حالت group ، لایه ها را انتخاب کرده و آنها را به خارج از گروه ببرید.
  2. برای اضافه کردن لایه ها به یک گروه ، یکی از موارد زیر را انجام دهید:
    • یک لایه را به پوشه group  بکشید.
    • یک پوشه group  را به پوشه group  دیگر بکشید. گروه و تمام لایه های آن حرکت می کنند.

ایجاد لایه های ماسک

شما می توانید از ماسک برای ایجاد انتقال های پویا ، نمایش دادن و پاک کردن انیمیشن ها در عناوین Premiere Pro از طریق تبدیل متن و شکل به لایه های ماسک استفاده کنید. ماسک ها قسمت هایی از یک لایه را مخفی می کنند و بخش های دیگر لایه های زیر گرافیک را در پشته لایه پنل Essential Graphic  نشان می دهند.

  1. یک لایه متن یا گرافیک را در تب Edit  از پنل Essential Graphics انتخاب کنید.
  2. ماسک با Shape  یا ماسک با کادر Text  را در بخش Appearance  از پنل Essential Graphics  انتخاب کنید.

Premiere Pro یک ماسک از آن لایه ایجاد می کند و همه چیز خارج از لایه را به طور شفاف رندر می کند و لایه های زیر آن را نمایان می سازد.

 

اگر گروه های لایه ایی را ایجاد کرده باشید ، زمانی که یک لایه را برای ماسک انتخاب می کنید ، ماسک فقط برای لایه های دیگر موجود در آن گروه اعمال می شود. ماسک به لایه های خارج از گروه گسترش نمی یابد.

  1. اگر بخواهید همه چیز را در خارج از لایه مشاهده کنید و داخل لایه را شفاف مشاهده کنید ، گزینه Invert را انتخاب کنید.

نکته:

لایه های جدید در پنل Essential Graphics همیشه به بالای لیست اضافه می شوند. با این حال در پنل Effects Control  ، لایه های جدید در پایین لیست نمایش داده می شوند.

 

مثال: ایجاد انیمیشن های آشکار با استفاده از تکنیک های ماسک بندی

از مثال زیر استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید انیمیشن های جذاب را با استفاده از یک لایه shape  و یک لایه text ایجاد کنید.

  1. یک لایه shape  و یک لایه text  ایجاد کنید.
  2. برای تبدیل لایه shape  به یک ماسک ، shape  را انتخاب کرده و Mask with Shape  را کلیک کنید.

  1. در پنل Effects Control ، موقعیت متن را متحرک کنید.

 

  1. روی ابزار Keyframe در پنل Effects Control  کلیک کنید تا متن را خارج از لایه shape  ماسک بندی برای فریم 0 قرار دهید.
  2. playhead  را در پنل Effects Control را به سمت راست حرکت دهید و مقدار Position  متن را تا زمانی که در ماسک shape  نشان داده شود ، تغییر دهید.
  3. پخش playhead در فریم 0 را به عقب بکشید و کلید Play  را فشار دهید. در صورت لزوم ، انیمیشن را اصلاح کنید.

 

لایه های متحرک در گرافیک

لایه های Text  ، لایه های shape  و مسیرها می توانند با استفاده از keyframe  ها متحرک شوند. شما می توانید انیمیشن را مستقیماً از داخل پنل Essential Graphics یا با استفاده از پنل Effect Controls  اضافه کنید.

 

متحرک سازی با استفاده از پنل Essential Graphics

افزودن انیمیشن به گرافیک خود با استفاده از پنل Essential Graphics :

  1. لایه ای که می خواهید در پنل Essential Graphics  متحرک شود ، انتخاب کنید.
  2. روی آیکون کنار خصیصه مورد نظر خود برای متحرک سازی کلیک کنید (Position ، Anchor Point ، Scale ، Rotation ، Opacity ).

این عمل انیمیشن را روی خصیصه اعمال می کند. آیکون برای خصیصه انتخاب شده به رنگ آبی نشان تغییر می کند تا نشان دهد که انیمیشن فعال است.

نکته:

کلیک بر روی آیکون در پنل Essential Graphics  ، همانند کلیک کردن بر روی Stopwatch در پنل Effect Controls  است. اگر انیمیشن را روی یک مکان اعمال کنید ، در  view دیگر نیز فعال می شود.

  1. playhead خود را حرکت دهید و این خصیصه را در پنل Essential Graphics  تنظیم کنید یا به طور مستقیم در Program Monitor  برای ضبط keyframe  ها تنظیم کنید.
  2. انیمیشن خود را با استفاده از پنل Effect Controls  یا با تنظیم keyframe  ها در timeline  خود با استفاده از گزینه Show Clip Keyframes تنظیم کنید.

 

 

متحرک سازی با استفاده از پنل  Effects Control

برای اضافه کردن انیمیشن به گرافیک خود با استفاده از پنل Effect Controls مراحل زیر را انجام دهید:

  1. لایه ای را که می خواهید در کنترل پنل Effect Controls  متحرک سازی شود ، تعیین محل کنید.
  2. روی آیکون Stopwatch کلیک کنید تا انیمیشن را برای خصیصه مورد نظر اعمال کنید.
  3. برای دستیابی به افکت موردنظر خود ، روی Add/Remove keyframes  کلیک کنید.
  4. یک Keyframe را راست کلیک کنید تا به تنظیمات interpolation مانند منحنی Bezier و Ease In/Ease Out دسترسی یابید.

 

ویرایش و تبدیل گرافیک های برداری (vector)

شما می توانید گرافیک برداری را بدون تبدیل آنها به پیکسل با استفاده از کنترل های vector motion  ویرایش و تبدیل کنید. این کار مانع از پیکسل کردن و حذف حاشیه های ناشی از برش های ناخواسته می شود.

  1. در Program Monitor  دابل کلیک کنید تا تغییرات را در کل گرافیک با استفاده از Vector Motion اعمال کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که بر روی یک آیتم لایه گرافیکی کلیک نکنید ، در غیر این صورت لایه را انتخاب کنید و کل گرافیک را انتخاب نکنید.
  3. شما می توانید تغییرات را در کل گرافیک با استفاده از Vector Motion در پنل Effect Controls  اعمال کنید. شما هم چنین می توانید از Motion  استفاده کنید ، اما این کار گرافیک را تکه تکه کرده و آنها را به پیکسل تبدیل می کند تا زمانی که مقیاس کوچک شود.
  4. شما می توانید پارامترهای Position  ، Scale  ، Rotation  و / یا Anchor Points  را ویرایش کنید.
  5. انیمیشن خود را با استفاده از پنل Effect Controls یا از طریق تنظیم keyframe  ها در timeline خود با استفاده از گزینه Show Clip Keyframes بهبود بخشید.

 

افزودن ویژگی های طراحی پاسخگو به گرافیک

طراحی پاسخگو برای Motion Graphics امکان طراحی رول ها (rolls) و گرافیک هایی را فراهم می کند که هوشمندانه در حین تغییرات طولی و موقعیت لایه ها پاسخ می دهند.

 

طراحی پاسخگو - Time

ایجاد رول ها

شما می توانید عنوان یا رول های اعتباری (credit) ایجاد کنید که با فعال کردن رول به صورت عمودی بر روی صفحه حرکت می کنند. هنگامی که Roll  فعال است ، نوار scroll bar  آبی شفاف را در مانیتور برنامه مشاهده می کنید.

این نوار پیمایش به شما اجازه می دهد متن و گرافیک را در رول اعتباری خود برای ویرایش ساده تر ، بدون نیاز به حرکت دادن playhead  در timeline  به موقعیت خاص پیمایش کنید.

 

برای فعال کردن رول ها برای گرافیک خود به صورت زیر عمل کنید:

نکته:

طول کلیپ عنوان در دنباله سرعت رول را تعیین می کند. هرچه بیشتر طول کلیپ گرافیکی را افزایش دهید ، حرکت آهسته تر می شود.

 

  1. کلیپ گرافیکی را در timeline  خود انتخاب کنید و به تب Edit  از پنل Essential Graphics بروید.

  1. اطمینان حاصل کنید که گرافیک انتخابی شما هیچ لایه خاصی را انتخاب نکرده است.
  2. check-box  کنار Roll  را انتخاب کنید تا رول های credit  فعال شوند.
  3. مشخص کنید که آیا می خواهید گرافیک به صورت offscreen شروع یا پایان یابد.
  4. زمانبدی برای preroll ، postroll ، ease in  و ease out  با استفاده از  timecode  برای هر ویژگی تنظیم کنید.

 

طراحی پاسخگو - Position

شما می توانید گرافیک خود را به طور خودکار نسبت به تغییرات ابعاد فریم ویدئویی و یا نسبت به خواص موقعیت یا مقیاس لایه گرافیکی دیگر (مانند تغییر تعداد کاراکترها در عنوان) تطبیق دهید.

 

پین های کوچک آبی در مانیتور برنامه نشان می دهند که آیا لایه انتخاب شده در حال حاضر به لایه دیگری متصل است یا خیر.

 

برای تعریف روابط موقعیتی بین لایه ها مراحل زیر را انجام دهید:

  1. کلیپ گرافیکی را در timeline  خود انتخاب کنید و به تب Edit  پنل Essential Graphics بروید.
  2. لایه ایی را که می خواهید به تغییر در لایه دیگری پاسخ دهد ، انتخاب کنید.
  3. در بخش Responsive Design - Position> Pin To ، مشخص کنید که به کدام لایه ، لایه انتخاب شده باید متصل شود. در حال حاضر لایه انتخاب شده توسط لایه ای که از لیست کشویی انتخاب می کنید ، به عنوان والد قرار می گیرد.
  4. از نمودار سمت راست استفاده کنید تا تعریف کنید که لبه لایه فرزند باید به بالا، پایین، چپ یا راست والدین چسبانده شود.
  5. لایه انتخاب شده در حال حاضر در موقعیت ، طول / عرض و مقیاس ، بر اساس تغییرات به لایه والد آن پاسخ می دهد. هنگامی که این لایه را در مانیتور برنامه انتخاب می کنید ، لایه والد آن ، پین های کوچک آبی را در لبه های پین شده نشان می دهد.

نکته:

از مربع در مرکز استفاده کنید تا سریعاً pin  شدن برای همه لبه ها روشن یا خاموش شود.

 

ایجاد استایل های Master

استایل های Master به شما امکان می دهند که خواص متن مانند فونت ، رنگ و اندازه را به عنوان «از پیش تنظیم شده ها (presets) » تعریف کنید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا استایل یکسان را به سرعت در لایه های مختلف در گرافیک های مختلف در timeline  خود اعمال کنید.

 

هنگامی که یک استایل Master را به یک کلیپ گرافیکی یا یک لایه متن در یک کلیپ گرافیکی اعمال می کنید ، متن به طور خودکار همه تغییرات را از Master Style به ارث می برد ، و به شما این امکان را می دهد که چندین گرافیک را یک باره تغییر دهید.

 

برای ایجاد یک استایل Master به صورت زیر عمل کنید:

  1. کلیپ گرافیکی را در timeline  خود انتخاب کنید و به تب Edit  پنل Essential Graphics بروید.
  2. یک لایه متن را انتخاب کنید و خصیصه های stylistic  مورد نظر را که می خواهید برای فونت ، اندازه و ظاهر را اعمال کنید، انتخاب کنید.
  3. هنگامی که به ظاهر موردنظر خود دست یافتید ، از بخش Master Styles  ، از لیست کشویی Create Text Style  را انتخاب کنید.
  4. نام سبک متن خود را کلیک کنید و روی OK کلیک کنید.
  5. Master Style  در پنل پروژه شما ظاهر می شود و در لیست کشویی Master Style موجود است. سپس می توانید این سبک را به سایر لایه های متن و کلیپ های گرافیکی در پروژه خود اعمال کنید.

 

وقتی یک Master Style  ایجاد می کنید ، یک تصویر کوچک بندانگشتی از سبک به پنل پروژه شما افزوده می شود. این تصویر بند انگشتی را به یک یا چند شیء گرافیکی در Timeline کلیک کرده و بکشید تا تمام لایه های متنی در آن گرافیک ها را به یک باره به روز رسانی کنید.

 

شما هم چنین می توانید لایه های متنی از یک عنوان را با یک سبک خاص به روز رسانی کنید. این کار را می توانید با انتخاب لایه متن در پنل Essential Graphics  ، و سپس انتخاب  Master Style مورد نظر از لیست کشویی انجام دهید.

 

 

ایجاد Master Graphics

شما می توانید از گزینه Upgrade to Master Graphic برای ایجاد یک آیتم Master Clip در پنل Project  برای یک کلیپ گرافیکی در دنباله خود استفاده کنید. کلیپ های گرافیکی که از این Master Graphic ساخته شده اند ، از جمله مواردی که شما آن را ارتقا داده اید ، تکراری از یکدیگر هستند. هر تغییری که به متن ، سبک یا محتویات در یک نمونه از یک Master Graphic  اعمال می شود ، در تمام نمونه های دیگر Master Graphic منعکس می شود.

 

برای ایجاد Master Graphic ،  گزینه Graphics > Upgrade to Master Graphic  را انتخاب کنید.

 

ایجاد Stroke Style

  1. لایه را در پنل Essential Graphics انتخاب کنید و به تب Edit بروید.
  2. آیکون آچار در بخش Appearance  را انتخاب کنید. شما هم چنین می توانید آیکون همبرگر  در کنار پنل Essential Graphics را انتخاب کنید.

کادر محاوره ای Properties Graphic باز می شود. فیلدهای زیر را پیکربندی کنید:

Line Join  - این گزینه ، لایه ها را به خطوط به miter  ، round  یا bevel  تنظیم می کند.

  • - Line Cap این گزینه کلاه خطوط را به butt  ، round  یا square تنظیم می کند.

  • Miter – این گزینه حداکثر طول Miter  را قبل از اینکه یک Miter  به یک bevel  تبدیل شود تعریف می کند. حد نصاب پیش فرض 2.5 است.

 

نکته:

Miter  فقط در صورتی فعال می شود که ویژگی Line Join به miter  تنظیم شده باشد. این گزینه فاصله بین گوشه داخلی و گوشه بیرونی است که در آن دو خط متقاطع هستند.

4- هنگامی که سبک stroke  تنظیم شد ، روی OK کلیک کنید.

 

ایجاد stroke های چندتایی

شما می توانید چند stroke برای یک شیء ایجاد کنید. افزودن stroke های چندتایی به یک شی، ، مبنای ایجاد بسیاری از افکت های جالب است. به عنوان مثال ، می توانید یک stroke دوم و باریک را در بالای یک stroke بزرگ ایجاد کنید تا متن یا شکل تحرک بیشتری داشته باشد.

  1. یک شیء text  یا shape  یا یک لایه در پنل Essential Graphics را انتخاب کنید.
  2. روی آیگون + کنار Stroke در قسمت Appearance از پنل Essential Graphics کلیک کنید.

 

  1. خصوصیات color  و stroke width را تنظیم کنید.

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید