مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

اکسپورت یک ویدیو در Premiere Pro


اکسپورت یک ویدیو در Premiere Pro

به عنوان یک تازه کار ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان یک ویدیو را در Premiere Pro ، که یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو است ، اکسپورت کرد؟

 

در خصوص تهیه اکسپورت در Premiere Pro ، دو گزینه پیش رو دارید. یا فیلم خود را مستقیماً از برنامه و یا از طریق Media Encoder اکسپورت کنید. بیایید با هم پیش برویم و نگاهی به هر دو گزینه بیندازیم تا بفهمیم کدام روش بهتر است.

1. فیلم خود را آماده کنید

برای اکسپورت ویدیوی خود ، ابتدا باید آن را آماده کنید. بهترین راه برای این که به نرم افزار بگویید کدام قسمت را می خواهید اکسپورت کنید ، افزودن نشانگرهای in و out در دنباله خود است. این کار را می توانید با کلیک روی کلیدهای "mark in" و "mark out" یا کلیدهای “I"  یا “O"  بر روی صفحه کلید خود انجام دهید.

2. سربرگ Export را باز کنید

پس از تنظیم ویدیوی خود ، می توانید کار اکسپورت ویدیوی را شروع کنید. برای این منظور ، به منوی “File"  بروید ، سپس بر روی گزینه”Export"  کلیک کنید و قسمت “Media"  را انتخاب کنید. هم چنین می توانید از میانبر صفحه کلید “Ctrl + M"  استفاده کنید. با این کار ، کادر مربوط به Export در نرم افزار Premiere Pro باز می شود.

3. تنظیمات اکسپورت را انتخاب کنید

در سربرگ Export ، می توانید تنظیمات موردنظر خود را تغییر دهید. کار را با تغییر فرمت ، نام و این که آیا می خواهید به صورت صوتی و تصویری اکسپورت را انجام دهید ، شروع نمایید. این برنامه می تواند از نشانگرهای in و out که قبلاً تنظیم کرده اید ، استفاده کند و تنها اکسپورت آن تکه از فیلم را انجام دهد یا می توانید کل فیلم را اکسپورت کنید.

اکنون ، وقتی نوبت به اکسپورت می رسد ، دو گزینه پیش رو دارید. یا مستقیماً روی کلید "Export" کلیک کنید. در این صورت ، ویدیوی شما مستقیماً از طریق نرم افزار Premiere Pro اکسپورت می شود ، و یا روی کلید "Queue" کلیک کنید و بخش Media Encoder را باز کنید.

 

اگر می خواهید فقط یک ویدیو را اکسپورت کنید ، می توانید به سادگی کلید " Export" را انتخاب کنید. اما اگر چندین ویدیو دارید که نیاز به اکسپورت دارند ، یا در حین اکسپورت کردن ویدیوی خود ، باید روی ویدیوی دیگری کار کنید ، در این صورت از کلید "Queue " استفاده کنید و وارد تنظیمات بخش Media Encoder بشوید.

4. بخش Queue در Media Encoder

بخش Media Encoder در ابتدا بسیار گیج کننده به نظر می رسد ، اما در واقع بسیار ساده است. به محض باز شدن ، فیلم خود را در زیر سربرگ " Queue" مشاهده خواهید کرد. می توانید فرمت ، پیش تنظیمات و مکان اکسپورت ویدیوی خود را تغییر دهید. پس از پایان کار ، به سادگی بر روی کلید Play سبز رنگ در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا کار اکسپورت ویدیوی شما به مکان مورد نظر آغاز شود.

نکته جالب در مورد این روش این واقعیت است که شما می توانید ویدیوهای خود را در صف قرار دهید و همه آنها یکی پس از دیگری اکسپورت خواهند شد.

 

شما می توانید به راحتی با استفاده از نشانگرها انتخاب کنید که چه برش هایی از ویدیوها را می خواهید اکسپورت کنید و سپس به کار ویرایش ویدیوی دیگر خود ادامه دهید ، و یا این که بخاطر کار سخت استراحت کنید و همه چیز را به نرم افزار بسپارید!

 

اگر تازه به دنیای بزرگ ویرایش ویدئو پا گذاشته اید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که آیا فرمت صحیحی را برای اکسپورت ویدیوی خود انتخاب کرده اید یا نه؟ در پاسخ به سؤال شما باید بگوییم که فرمت“H.264"   ، یکی از مشهورترین فرمت هایی است که ویدیو را با پسوند “mp4"  اکسپورت می کند. می توانید از این فرمت در پلتفرم هایی مانند YouTube و Vimeo استفاده کنید و مطمئن شوید که به اندازه فرمت “avi"  فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

 

به خاطر داشته باشید که یک فرمت با کیفیت بالاتر به منابع بیشتری برای پردازش احتیاج دارد ، بنابراین اگر روی رایانه قدرتمندی کار نمی کنید ، حتی نمی توانید یک ویدیوی بزرگ را اکسپورت کنید.

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، اکنون می دانید که چگونه یک ویدیو را در Premiere Pro اکسپورت کنید. حتی می توانید یک افکت zoom-in چشمگیر نیز به آن اضافه کنید و و یک ویدیو جذاب را آماده کنید!

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید