مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

5 نکته برای سازماندهی و شخصی سازی Premiere Pro


5 نکته برای سازماندهی و شخصی سازی Premiere Pro

نکاتی که در این مقاله آموزش داده می شوند به شما کمک می کنند که تنظیمات شخصی خود را به Adobe Premiere Pro اختصاص دهید.

سرعت و کارآیی چیزی است که تفاوت را در روند کار روزانه شما در ویرایش workflow ویدیو ایجاد می کند. از این نکات ، ترفندها و تکنیک ها برای حداکثر سازماندهی Premiere Pro و شخصی سازی آن استفاده کنید.

1. Bin های سفارشی

ایجاد و استفاده از Bin های سفارشی به نظم و ترتیب سازماندهی پروژه شما کمک می کنند. این امر هنگام انتقال پروژه به ویراستاران دیگر یا بازگشت به یک پروژه قدیمی مفید است. لازم نیست وقت خود را برای جستجوی محتوای خاص تلف کنید. غالباً Bin های سفارشی برای ویدئو ، صدا ، گرافیک و دنباله ها ایجاد می شوند. بسته به دامنه پروژه ، تعدادی زیر پوشه نیز ایجاد می شود.

 

 

2. مانیتورهای Resource و Program خود را سفارشی کنید

کاربران حرفه ای نرم افزار پریمیر با میانبرهای صفحه کلید کاملاً راحت هستند. از این رو ، به ندرت از کلید های پیش فرض موجود در پنل های Resource و Program استفاده می کنند. اگر می خواهید مانند یک حرفه ای عمل کنید ، می توانید از کلیدهای Editor در پایین پنل های Resource و Program برای سفارشی کردن کلیدهای مورد نظر خود استفاده کنید. فقط با چند کلید انتخاب شده ویرایش خود را اعمال کنید و یا این که برای داشتن یک ظاهر minimalist  آنها را از حذف کنید.

 

3. ذخیره تراک با ارتفاع  از پیش تعیین شده

اگرچه ممکن است این طور به نظر نیاید ، ولی احتمالاً شما هم زمان زیادی را صرف تغییر اندازه تراک ها (Track) در Timeline خود می کنید. تمام این زمان هایی که صرف انجام این کار می کنید ، قابل حذف هستند. به نظر کاملاً ناامیدکننده می آید که هر بار که دنباله جدیدی ایجاد می کنیم ، به طور مداوم تراک های ویدیویی و صوتی خود را تنظیم کنیم. با ایجاد یک پیش تنظیم Track Height در منوی Timeline Display Settings ، کمی در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

4. فضای کاری سفارشی خود را ذخیره کنید

در حالی که خود نرم افزار Adobe Premiere Pro دارای تعدادی تنظیمات از پیش تنظیم شده برای فضای کاری می باشد ، اما بسیار زیباست که رابط کاربری خود را به دلخواه خود شخصی سازی و تنظیم کنید. این که آیا شما در حال کار بر روی یک documentary feature هستید ، و یا در حال ویرایش یک ویدیو multi-cam هستید ، یا می خواهید metadata  به کتابخانه ویدیوهای خود اضافه کنید ، و یا پنل ها را در جایی که می خواهید باشند ، قرار دهید ، فرقی نمی کند. این سفارشی سازی در هر جایی بسیار لوکس و کارآمد به نظر می آید.

 

5. از پروژه به عنوان یک تمپلت استفاده کنید

اکنون که Bin ها  و مانیتورهای Source و Program را در پروژه خود ایجاد کردید ، و سفارشی سازی Timeline و فضای کاری خود را اعمال نمودید و توانستید صرفه جویی قابل توجهی در زمان ویرایش ویدیو در پروژه خود فراهم نمودید ، اکنون بهتر است اجازه دهید که این پروژه به عنوان یک تمپلت ذخیره شود تا در پروژه های بعدی بتوانید از آن مجدداً استفاده کنید. بعداً می توانید تمپلت پروژه خود را باز کنید ، یک نسخه از آن را ذخیره کرده و آماده استفاده از bin های سفارشی و تنظیمات برگزیده خود باشید. حتی می توانید آرم های تجاری و فایل هایی را که به طور مداوم مورد استفاده قرار می دهید را به تمپلت پروژه Premiere خود اضافه کنید تا کارها برایتان بسیار راحت تر شود.

 

آیا به دنبال دانش بیشتر در Premiere Pro هستید؟ پس مقالات بعدی ما را دنبال کنید.

 

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید