مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

چگونه یک وبلاگ بسازیم (راهنمای ساده برای مبتدی ها)


چگونه یک وبلاگ بسازیم (راهنمای ساده برای مبتدی ها)

 

در سال 2019 ، شروع کار با یک وبلاگ و درآمدزایی با آن راحت تر از همیشه است.

 

این یک واقعیت است ؛ حتی اگر شما با تکنولوژی هم آشنایی نداشته باشید ، نحوه کدنویسی را ندانید ، یا به صورت ابتدایی موارد طراحی وب را بدانید.

با کمی راهنمایی و چندین منبع پایه ایی، و در عرض کمتر از 30 دقیقه پس از پایان این مقاله می توانید وبلاگ شخصی یا حرفه ای خود را داشته باشید (اما نیازی به عجله نیست).

 

ما دست شما را گرفته و شما را از هر بخش از این فرآیند عبور خواهیم داد ، در حالی که به شما کمک می کنیم تا از اشتباهات رایجی که بیشتر وبلاگ نویس های جدید را در مسیرشان متوقف می کنند ، اجتناب کنید.

 

به نظر خوب میاد؟

 

سپس بیایید شروع کنیم.

اگر درباره مبلغی که برای شروع و نگهداری وبلاگ خود هزینه می کنید کنجکاو هستید، پاسخ ساده 0 تا 60 دلار در سال است. به شدت توصیه می کنیم که دامنه ها و میزبانی های وب پولی را انتخاب کنید ، اما می توانید در شروع کار ، گزینه های رایگان را امتحان کنید.

چرا یک وبلاگ بسازیم؟ چه چیزی با یک وبلاگ عاید ما می شود؟

وقتی برای اولین بار شروع به وبلاگ نویسی می کنید ، ممکن است اهداف ساده ایی داشته باشید.

 

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید کار آموزش وبلاگ نویسی و توسعه وب را شروع کنید.

با گذشت زمان ، سایت شما شروع به رشد می کند و در نهایت مشتری های جدید را برای شرکت خود جذب می کنید و ممکن است تمام کارهای روزانه خود را کنار بگذارید و تمام وقت وبلاگ نویسی را دنبال کنید.

 

با این حال ، دلایل بسیار مختلفی وجود دارد که ممکن است تصمیم بگیرید که یک وبلاگ بزنید و در عرض کمتر از دو هفته منافع کافی به دست آورید.

برای مثال :

  • عادت وبلاگ نویسی به شما کمک خواهد کرد که یک نویسنده بهتر شوید
  • اگر گوشه بازار خوبی را پیدا کنید ، می توانید درآمد منفعل تمام وقت داشته باشید.
  • یک وبلاگ با ترافیک بالا می تواند یک رزومه عالی برای شما باشد.
  • شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود دارید
  • شما می توانید ارتباطات مهمی برقرار کنید و شبکه خود را توسعه دهید.
  • و یک سرگرمی است.

می توانیم در مورد مزایای وبلاگ نویسی ساعت ها حرف بزنیم ، اما تصور می شود برای ایده دادن به شما همین حد کافی است.

 

حرف آخر!

 

وبلاگ نویسی عالی است و قدرت تغییر زندگی شما را دارد.

 

با فرض اینکه شما می خواهید در کار وبلاگ نویسی غوطه ور شوید و امروز وبلاگ خود را شروع کنید، قدم های دقیقی را که برای شروع لازم دارید ، شرح می دهیم.

 

مرحله 1: تصمیم بگیرید وبلاگ رایگان یا وبلاگ با میزبانی خودتان را داشته باشید؟

همان طور که در مقدمه ذکر شد ، شروع و نگهداری یک وبلاگ به طور متوسط به میزان 0 تا 60 دلار در سال هزینه دارد.

 

از این رو ، می توانید وبلاگ خود را بدون هیچ محدودیتی شروع کنید. با این حال ، همانند بسیاری از چیزها در زندگی - فقط به این دلیل که شما می توانید به این معنی نیست که شما باید آن را انجام دهید.

بگذارید توضیح بدهبم…

بله ، شما می توانید یک وبلاگ رایگان را در بسیاری از پلتفرم های مختلف ایجاد کنید، مانند:

  • tumblr.com
  • blogger.com
  • wordpress.com
  • ghost.io
  • و غیره

اما قبل از اینکه شروع به خرد شدن در لینک هایی مانند موارد فوق کنید و بر روی “sign up”  کلیک کنید ، بقیه مطالب این بخش را بخوانید!

 

مطمئناً ، این پلتفرم ها برای آزمایش و تقویت برخی از ایده هایی که ممکن است در مورد محتوا و طراحی داشته باشید ، عالی هستند.

با این حال ، اگر در مورد شروع یک وبلاگ سودآور و موفق جدی هستید ، باید از این پلتفرم ها با همه هزینه هایشان اجتناب کنید.

 

به این دلیل:

این پلتفرم های وبلاگ نویسی رایگان دارای محدودیت های مخربی هستند و قدرت نفوذ بر محتوای شما را دارند.

 

آنها ، در درجه اول ، کسب و کار هستند. هدف اصلی آنها تنها کسب سود با استفاده از وب سایت شما برای فروش فضای تبلیغاتی و اعمال محدودیت های کافی در حساب شما است که در نهایت شما را مجبور به خرید یک طرح وبلاگ "پولی" یا "نامحدود" می کنند.

 

طرح های آنها غالباً زیاد نیستند ، به شدت پر هزینه هستند و به ندرت مجهز می باشند.

بدون پرداخت هزینه های سنگین ، حساب شما محدود به موارد کم و بسیار عمومی از طرح هایی است که از آنها انتخاب می کنید ، مانند حداکثر تعداد دفعات مشاهده شده روزانه ، امکان ذخیره سازی محدود و خدمات مشتری ناموجود دارند.

 

و فراموش نکنید که این پلتفرم ها کنترل کامل بر محتوای شما دارند.

بنابراین ، اگر شما چیزی را پست کنید که یکی از مدیران وب سایت همسایگی دوست نداشته باشند ، کل سایت شما (و تمام اطلاعات شما) را می توانند در یک لحظه حذف کنند.

 

فقط برای یک ثانیه در مورد آن فکر کنید ...

شما ماه ها فریب می خورید و به زحمت وبلاگ خود را رشد می دهید. به آرامی ، اما مطمئناً تعداد معدودی از بازدید کنندگان و مشترکین وفادار را به دست می آورید. سپس ، پول شروع به نقش آفرینی می کند ، از پست های حمایتی ، تبلیغات پولی ، و یا محصولات شما.

 

کارها عالی پیش می روند.

و پس از آن شما به طور تصادفی ضوابط خدمات ارائه دهنده خدمات وب خود را نقض می کنید و آنها تمام فعالیت های کسب و کار آنلاین شما را به صورت غیرقابل برگشت به سطل زباله می اندازند.

آیا واقعا می خواهید باز این کار را بکنید؟

 

 

امیدواریم این طور نباشد.

 

به همین دلیل بیشتر وبلاگ نویسان موفق ، با وبلاگ خود و میزبانی خود شروع به کار می نمایند.

 

این کار ارزان است ، دستیابی شما را به نام دامنه شخصی خود (به عنوان مثال myepicsite.com در مقابل myepicsite.blogging-platform.com  ) تضمین می کتد و شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

و هم چنین شما می توانید به تمپلت های پولی وب سایت و پلاگین های طراحی دسترسی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که سایت جدید شما طوری به نظر آید که گویا توسط یک حرفه ای ساخته شده است.

 

مرحله 2: دریافت نام دامنه، میزبانی وب و راه اندازی وبلاگ خود

خوب ، با تمام مقدمه ای که در مورد ضد وبلاگ رایگان خارج از رده ارائه کردیم ، زمان آن است که به سراغ چیزهای خوب بروید و از طریق مراحل دقیقی که این جا دنبال می کنید ، امروز وبلاگ با میزبانی خود را بسازید و آن را راه اندازی کنید.

 

برای شروع ، فقط به دو چیز نیاز دارید:

  • یک نام دامنه - آدرس وب وبلاگ شما.
  • میزبانی وب - یک سرور برای ذخیره فایل های وبلاگ شما و نگه داشتن آنلاین آن برای دیگران برای مرور و خواندن محتوا در هر زمانی.

و با چند کلیک سریع می توانید هر دو این موارد را به آسانی با مراحل سه گانه زیر بخرید و تنظیم کنید ...

 

1. ثبت نام میزبانی وب

صدها سرویس دهنده مختلف میزبانی وب / دامنه وجود دارد.

برای استفاده از خدمات این سرویس دهنده ها ، کافی است به وب سایت آنها بروید و از خدمات میزبانی وب آنها بر حسب نیاز خود استفاده کنید. علاوه بر این ،  در صورت نیاز می توانید از مشاوره های رایگان این شرکت ها نیز بهره مند گردید.

 

2. انتخاب نام دامنه

اگر در ایجاد یک فضای آنلاین قوی و بازدید کنندگان از سراسر جهان جدی هستید ، یک نام دامنه با پسوند .com ، .net یا .org را درخواست کنید.

3. برنامه میزبانی وب را انتخاب کنید و ثبت نام خود را به پایان برسانید

اکنون که در خصوص نام دامنه خود تصمیم گرفته اید ، وقت آن رسیده است تا برنامه میزبانی وب خود را انتخاب کنید ، ثبت نام خود را به اتمام برسانید و حضور خود را در دنیای شگفت انگیز وبلاگ نویسی آغاز کنید.

 

این برنامه های میزبانی بر حسب نیاز شما و میزان هزینه ایی که می توانید به صورت ماهیانه یا سالیانه تقبل نمایید ، متفاوت هستند. انتخاب یکی از این برنامه های میزبانی کاملاً به شما بستگی دارد.

 

4. راه اندازی و شروع وبلاگ خود

پس از اتمام فرآیند ثبت نام ، وقت آن است که یک پنل مدیریت (یا cPanel ) را راه اندازی کنید – اطمینان حاصل کنید که آن را تا حد امکان قوی نگه دارید تا از شر هکرها در امان باشید و از طریق سایت ارائه دهنده خدمات وب به پنل مدیریت خود وارد شوید.

نمونه ای از یک داشبورد مدیریتی به صورت زیر می باشد:

 

تبریک می گویبم ! اگر این صفحه را ببینید ، بدان معنی است که وبلاگ شما از قبل تنظیم شده است.

 

با این حال ، چند چیز وجود دارد که توصیه می شود آنها را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که در اسرع وقت وبلاگ شما قابل مشاهده است ...

  • به بخش Settings > General بروید (نوار کناری سمت چپ)
  • عنوان سایت و Tagline  را وارد کنید (نام وبلاگ و شعار شما)
  • آدرس سایت خود را به نام دامنه خود تغییر دهید.
  • آدرس ایمیل خود را اضافه کنید.

 

پس از اتمام این کار ، وبلاگ خود را با کلیک بر روی « Coming Soon Active » در بالای صفحه داشبورد وردپرس و سپس « Launch Your Site » راه اندازی کنید:

 

اکنون که وبلاگ خود را راه اندازی کردید ، می توانید آن را مشاهده کنید – تنها چیزی که می توان برای آن توصیف نمود : یک اسکلت از وب سایت.

 

اکنون به جای سرگرم کننده می رسیم.

 

با نام دامنه ، میزبانی وب و راه اندازی وبلاگ ، وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و شروع به سفارشی سازی و زیبا سازی وب سایت خود بپردازید.

مرحله 3: وبلاگ خود را طراحی کنید - آن را جذاب کنید!

سریع ترین و ساده ترین راه برای سفارشی کردن وبلاگ و جذاب کردن آن ، استفاده از تم های رایگان ارائه شده توسط کتابخانه تم وردپرس است.

 

1. تم و چیدمانی را که دوست دارید ، انتخاب کنید

برای نصب یک تم جدید ، به داشبورد وب سایت خود بروید ، سپس به Appearance> Themes بروید ، و روی Add New کلیک کنید.

 

در بخش نتایج جستجو ، می توانید هر تم را امتحان کنید و با کلیک روی گزینه « Live Preview » می توانید ببینید چطور به نظر می آیند.

 

هنگامی که تم مطلوب را برای وبلاگ جدید خود پیدا کردید ، می توانید آن را از بخش Live Preview  فعال کنید (فقط با کلیک روی « Activate the Theme ») یا از قسمت جستجوی اصلی روی کلید « Activate » کلیک کنید.

به محض اینکه تم فعال شود، در سایت شما نصب خواهد شد و شما هم اکنون آماده ارسال محتوا و جذب طرفداران خود هستید.

 

اگر نمی دانید کدام تم را انتخاب کنید ، ما به لیستی از محبوب ترین تم های وردپرس در مقاله 27 مورد از تم های عالی وردپرس پرداخته ایم.

 

2. مدیریت محتوای وبلاگ خود (پست ها و صفحات وبلاگ)

هنگامی که شما برای اولین بار شروع به کار می کنید ، سایت خود را با پست هایی کمی بیشتر از پست پیش فرض «سلام دنیا» بیاراید.

 

برای اضافه کردن اولین پست، به Dashboard> Posts> Add New بروید.

 

از اینجا می توانید عنوان را اضافه کنید و مطالب جدید را برای وبلاگ جدید خود بنویسید.

 

با استفاده از ویرایشگر Gutenberg جدید ، شما می توانید انواع مختلف بلوک های محتوا را به ویرایشگر با کلیک بر روی آیکون " Add Block " اضافه کنید.

سپس ، می توانید یک تصویر برجسته را برای آراسته کردن پست خود اضافه کنید و احساس بصری را به خوانندگان خود انتقال دهید. برای انجام این کار ، به سادگی روی جعبه “Featured Image"  در سمت راست صفحه خود کلیک کنید ، تصویر خود را آپلود کنید و روی " Save " کلیک کنید.

هنگامی که شما از کیفیت و چیدمان پست خود راضی شدید ، دکمه publish را فشار دهید ، عقب بنشینید و خود را آماده مشاهده دنیای وبلاگ نویسی خود کنید.

 

شما رسما اولین پست خود را منتشر کرده اید!

اگر می خواهید یک صفحه خوش آمدگویی به صفحه اصلی سایت خود به جای یک لیست از پست های اخیر وبلاگ اضافه کنید ، همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که به Pages> Add New بروید و سپس عنوان و محتوا را اضافه کنید.

سپس این پروسه را برای ایجاد صفحه دیگر برای لیست وبلاگ تان تکرار کنید ، یک عنوان مناسب (مثلا "وبلاگ" را انتخاب کنید)، و سپس روی انتشار کلیک کنید.

با هر دو صفحه ایجاد شده ، به Dashboard > Settings > Reading  بروید ، سپس در آپشن « Your Homepage Displays » ، گزینه « A static page » را انتخاب کنید ، صفحه خوش آمدگویی شما در تنظیمات « Homepage » و صفحه وبلاگ خود در « Posts page » انتخاب کنید. سپس ذخیره کنید.

 

اکنون صفحه خوش آمدگویی شما منتشر خواهد شد و آماده است تا به بازدید کنندگان جدید شما خوش آمد بگوید.

3. ایجاد یک منو

یکی از مهم ترین جنبه های تجربه کاربری خوب در هر وبلاگ جدید قابلیت نوابری (navigation) است. یعنی ساده سازی پیدا کردن محتواهایی است که بازدیدکنندگان جدید شما ، آنها را جستجو می کنند.

و مهم ترین بخش ناوبری ، یک منو خوب طراحی شده و به روز است.

 

خوشبختانه ، ایجاد یک منو در داخل وردپرس بسیار ساده است.

 

برای شروع ، به Dashboard> Appearance> Menu بروید.

در اینجا ، یک عنوان جدید برای منوی اصلی خود ایجاد کرده و اضافه نمایید و سپس در سمت چپ پنل ویرایشگر منو ، صفحاتی را که می خواهید در منوی جدید خود ظاهر شوند ، انتخاب کنید و روی « Add Menu » کلیک کنید.

صفحات انتخاب شده باید در سمت راست ویرایشگر ظاهر شوند و اکنون می توانید ترتیب آنها را با کشیدن برچسب ها به بالا و پایین مجدداً مرتب سازی کنید.

 

هنگامی که از ساختار منو خود راضی شدید ، می توانید آن را در کادر اصلی وب سایت خود با انتخاب کردن checkbox محل « Primary » در منو تنظیمات (نام بر اساس تمی است که قبلاً انتخاب کرده اید) نمایش دهید و save را کلیک کنید.

 

4. نصب پلاگین ها (آنها رایگان هستند)

پلاگین ها یکی از ساده ترین (و ارزان ترین) راه ها برای توسعه قابلیت وب سایت شما و افزایش ترافیک و سود دهی ماهانه شما می باشند.

 

خوشبختانه ، هزاران پلاگین رایگان و کتابخانه ها در داخل وردپرس و تعداد زیادی سایت در خارج از وردپرس وجود دارند.

اجازه دهید سریع یک نمونه را که یکی از مهم ترین پلاگین هایی است که می توانید برای سایت جدید خود دانلود کنید ، یعنی contact form را شرح دهیم.

 

ابتدا به Dashboard> Plugins> Add new بروید و عبارت  “Contact Form 7” را جستجو کنید. سپس روی “Install”  کلیک کنید و پلاگین را از نتایج جستجو فعال کنید.

 

هنگامی که پلاگین جدید فعال شد ، منوی جدیدی به نام « Contact » در داشبورد ایجاد می شود. برای دسترسی به فرم های تماس ایجاد شده توسط این پلاگین ، روی آن کلیک کنید و سپس فرم “Contact Form 1”  را از لیست کلیک کنید تا فرم جدید را ویرایش کنید.

در این مرحله ، فرم تماس به صورت مؤثری نصب شده و در حال اجرا است ، با این حال ، شما می خواهید مطمئن شوید که قالب ایمیل به درستی کار می کند ، بنابراین باید به طور واقعی ایمیل های دریافتی از فرم ، ارسال شوند.

برای انجام این کار ، به برگه “Mail”  بروید و مقدار “To"  را به آدرس که ایمیل باید ارسال شود ، تغییر دهید.

 

بعد ، شما باید " shortcode " را که می توانید درست در زیر نام فرم تماس پیدا کنید - باید چیزی شبیه [contactform-7 id = "25" title = "Contact form 1"]  باشد ، کپی کنید.

پس از این که کد کوتاه را کپی کردید ، یک صفحه جدید با نام «تماس با ما» ایجاد کنید و کد کوتاه را در محتوا وارد کنید.

 

سپس بر روی " Publish " کلیک کنید ، عقب بنشینید، استراحت کنید ، و فرم جدید محتوای خود را در با تمام جلوه های آن بررسی کنید:

 

5. سفارشی سازی وبلاگ خود

برای اضافه کردن سطح دیگری از احساس و شخصی سازی ، می توانید پلاگین دیگری را دانلود کنید که به شما امکان می دهد فونت های وب سایت خود را تغییر دهید.

همان مراحل ذکر شده در بالا را برای پلاگین " Easy Google Fonts " تکرار کنید و سپس به theme customizer بروید.

 

Customizer به شما– همان طور که از نام آن بر می آید - امکان سفارشی سازی تم شما را می دهد و پیش نمایشی از آن را در زمان واقعی ارائه می دهد.

این که آیا می خواهید هویت سایت ، رنگ ها ، منوها ، ویجت ها ، تنظیمات صفحه اصلی یا CSS اضافی را عوض کنید ، Customizer به شما تقریباً امکان کنترل کامل بر طراحی وب سایت تان را می دهد.

 

با نصب Easy Google Fonts  ، متوجه خواهید شد که یک آپشن جدید در Customizer وجود دارد: Typography.

این تنظیم به شما اجازه می دهد تا فونت ها را در سایت خود به دلخواه خود تغییر دهید و یک سطح قدرتمندتر از ظرافت را در سایت خود ایجاد کنید.

 

شما را تشویق می کنیم که با Customizer دست و پنجه نرم کنید تا زمانی که درک خوبی از آپشن های موجود آن به دست آورید. سپس ، هنگامی که شما با نگاه جدید از سایت خود راضی شدید ، روی « Publish » (مانند همیشه) کلیک کنید و دوباره تغییرات اعمال شده در برگه جدید را بررسی کنید.

 

برای اینکه به اشتراک گذاشتن مقالات شما در کانال رسانه های اجتماعی مورد علاقه خوانندگان تان آسان تر شود ، می توانید یک پلاگین به اشتراک گذاری اجتماعی نصب کنید که به بازدیدکنندگان خود امکان دهید محتوای جدید در پست ها و صفحات شما را به صورت یکپارچه ترویج دهند.

فقط یک جستجوی سریع را در صفحه پلاگین ها با کلمه کلیدی " social share " انجام دهید و به شما صدها نتیجه ارائه خواهد شد. هر پلاگین ای را که تمایل دارید ، نصب کنید و تنظیمات آن را در داشبورد خود اعمال کنید.

 

تبریک می گوییم، شما وبلاگ خودتان را ساختید.

این کار خیلی سخت نبود ، آیا بود؟

 

در ادامه کار ، شما می توانید عملکرد وبلاگ در حال اجرای خود را به طور کامل ارتقاء دهید.

 

این تازه شروع کار بود.

 

از مقالات دیگر کلیک سایت استفاده کنید تا وبلاگ جدید خود را به سطح بعدی ارتقاء دهید و مطمئن باشید که چند روز طول می کشد تا همه مطالب و پلاگین های وبلاگ جدید وردپرس خود را یاد بگیرید.

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 22 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

فصل اول آموزش مقدماتی وردپرس می باشد.وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجو…

آموزش ویدیویی وردپرس | ساخت وب سایت بدون دانش برنامه نویسی    آخرین ویرایش مطلب این آموزش 1397/06/18               بروز رسانی جدید آموزش وردپرس  در  1397/06/07  صورت گرفت.             …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 1 , سطح: متوسط
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر visual-composer به راحتی لقب برترین صفحه ساز جهان رو به خودش اختصاص نداده ،خود وردپرس ویژگ…

توضیحات کلی مجموعه: آیا راه اندازی فکر می کنید راه اندازی یک وب سایت سخت است؟ آیا دانشی برای طراحی و یا تغییرات یک سایت رو ندارید ؟ آیا هیچ دانشی در ارتباط با کدنویسی ندارید؟ آیا کار …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 1 , سطح: متوسط
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

با فارسي شدن افزونه چت آنلاين وردپرس تنظيمات آن بسيار اسان شده است.هميشه كاربران يكسري سوال هاي تكراري ميپرسند و اكثرا ه…

توضیحات کلی این آموزش: چگونه یک پشتیبانی آنلاین یا چت آنلاین در وب سایت وردپرسی راه اندازی کنیم؟ با تهیه این فیلم آموزشی + خریداری افزونه تجاری و فارسی شده پشتیبان آنلاین وردپرسAwesome Liv…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

بدون شک محبوب ترین و بهترین افزونه وردپرس فرم سازی که تا به حال برای وردپرس طراحی شده است افزونه فرم ساز حرفه ای quform …

توضیحات کلی مجموعه: بیش از ۸۰ درصد فرم های که تا به حال در وردپرس ساخته و طراحی شده شده با استفاده از افزونه وردپرس کیو فرم میباشد که پرفروش ترین افزونه فرم ساز در دنیا میباشد . طراحی و ساخ…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 9 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

همه وردپرس كار ها بايد با روش های مختلف رفع نياز ها و همچنين مديريت بحران ها و حتي بايد اشنايی كافی با افزونه های رايج و…

توضیحات کلی مجموعه:    دوره جعبه ابزار وب مستران وردپرسی = آشنایی با افزونه های مورد نیاز + كسب مهارت در كار با وردپرس   این دوره آموزشی مناسب چه كسانی است؟ كلیه افرادی كه با وردپرس كار …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 13 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

کسب در آمد از بخش ویژه یا همان VIP سایت همیشه برای صاحبان وب سایت هایی که محتوا تولید میکنند جذاب بوده و عمده در آمد وب …

  دوره آموزش ساخت عضویت پولی در وردپرس توضیحات کلی مجموعه: با راه اندازی بخش عضویت پولی(عضویت ویژه یا عضویت  VIP) درآمد وب سایتتان را تضمین کنید بخش عضویت ویژه یا بخش VIP یا بخش عضویت پو…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 17 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

در فصل دوم آموزش ترجمه افزونه و قالب وردپرس پس از اينكه شما عزيزان فصل اول را به خوبي ياد گرفتيد ميتوانيد فارسي سازي افز…

   کاملترین دوره آموزش فارسی سازی قالب و افزونه وردپرس        به روز ترین و پرمثال ترین دوره ترجمه قالب وردپرس که به جرئت میگوییم عالی ترین دوره آموزشی است.   این دوره آموزشی کاملا پروژه…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 10 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش وردپرس

این فصل در یک نگاه:

در این فصل پروژه های بیشتری را انجام میدهیم. تا نحوه ی کار با افزونه گراویتی فرمز را بهتر متوجه شوید.…

توضیحات آموزش کار با افزونه گراویتی فرمز: آیا میخواهید یک فرم آنلاین ایجاد کنید؟ هیچ دانش برنامه نویسی برای ایجاد یک فرم ندارید؟ ما امروز پرفروش ترین و حرفهای ترین افزونه فرم ساز و…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 5 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

سر فصل های دوره امنیت آشنایی با زوایای مختلف امنیت وردپرس چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟ یک رمز عبور خوب چه رمز…

دوره امنیت و حفاظت از وردپرس بصورت حرفه ای این محتوا دوره در تاریخ 7/10/96 ویرایش شد       نهایت امنیت                                    سپری مقاوم   …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 13 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

Easy Digital Downloads نام افزونه وردپرس بی نظیر و عالی برای فروش فایل به ازای پرداخت می باشد و برای راه اندازی فروشگاه …

آموزش ویدیویی راه اندازی فروشگاه فایل | ساخت وب سایت فروش فایل بدون دانش برنامه نویسی           بروز رساني جديد آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس  در 1397/09/17صورت گرفت.   آیا شما …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 15 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

چرا 0 تا 100 طراحی سایت خبری؟ما همیشه در کلیک سایت در تلاش بودیم که محصولاتی را آماده کنیم که متفاوت و کارامد باشد و همی…

طراحی سایت خبری 0 تا 100 بدون  کدنویسی توضیحات کلی مجموعه: آیا می دانید با این بسته میتوانید یک سایت خبری بسیار زیبا و کارآمد راه اندازی کنید؟ آیا میدانید با هزینه ای نا چیز میتوانید ش…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 15 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

شما در حال مشاهده كاملترین دوره آموزش بازاریابی ایمیلی هستید. یكی از پر سود ترین و ارزان ترین روش های بازاریابی در جهان …

توضیحات کلی مجموعه: بازاریابی با ایمیل یكی از روش های نوین بازاریابی است، شما میتوانید با خبرنامه ایمیلی یا ارسال ایمیل یا همان ایمیل ماركتینگ بازدید وب سایت خود را بالا ببرید و باعث فروش ب…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 8 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

همه ما با عظمت دیجی کالا آشنا هستیم و دوست داریم وب سایتی مثل اون داشته باشیم.اگر با برنامه نویسی آشنا نباشید میدانید که…

توضیحات کلی مجموعه: بدون نیاز به برنامه نویسی در کمتر از 6 ساعت فروشگاه اینترنتی خود را به عظمت دیجی کالا راه اندازی کنید. آیا میدانستید شما هم میتوانید فروشگاهی به قدرت دیجی کالا داشته…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 119 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل با زبان سمت سرور PHP آشنا می شویم و توابع و دستورات مهم این زبان برنامه نویسی را بررسی خواهیم کرد…

  بنام خدا   با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز کلیک سایت. بسیار خرسندیم که با یک دوره پروژه محور دیگر در خدمت شما دوستان محترم هستیم که انشالله قرار است قدم بگذاریم به دنیای بسیار جذاب و مح…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 27 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

طراحی فروشگاه آنلاین حرفه ای با افزونه صفحه ساز المنتورطراحی هدر و فوتر طراحی اسلایدراستفاده از افکت ها در صفحهطراحی پاپ…

توجه : این دوره هیچ پیشنیازی ندارد و تمام مطالب از صفر آموزش داده شده است. از این رو شما برای شروع این دوره به هیچ مقدمه یا دوره دیگری نیاز ندارید. این دوره دائما توسط مدرس دوره (مجید خانی)…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 100 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل می آییم یک سایت بلاگ با cms اختصاصی را پیاده سازی می کنیم که هم مروری باشه برای زبان برنامه نویسی PHP و هم شم…

توجه: این دوره دائما توسط مهندس روشنایی (مدرس دوره) بروز گردیده و مطابق با آخرین استانداردهای برنامه نویسی آپدیت می شود. توجه فرمائید دریافت آپدیت ها برای خریداران قبلی رایگان می باشد و نیاز…
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 33 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آپدیت…

توضیحات کلی مجموعه: برای یادگیری seo فقط یک راه دارید که اون هم چیزی نیست جز داشتن صبر و علاقه به یادگیری زیاد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، ع…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 19 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

وب سایت فروشگاهی خود را بدون دانش برنامه نویسی و بدون پیش نیاز طراحی کنید.فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس که به شهرت …

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس آموزش حرفه ای فروشگاه ساز وردپرس با افزونه ووکامرس           آخرین باز تولید آموزش ویدیویی ووکامرس در  1396/11/15  صورت گرفت.       …
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

سئو واژه ای است ک همه معمولا شنیده اند ولی درک درستی از آن ندارند.بیشتر وب سایت ها در این موضوع مطلب نوشتند ولی بسیاری ا…

بازدید وب سایت خود را (اصولی و صحیح)منفجر کنید !! بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی با نکات ارزنده و کاربردی و نایاب(نا نوشته های سئو) توجه: این دوره آموزشی به تدریس مهندس پیمان بندی و کاملا فارس…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 25 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش اتصال به وردپرس-استفاده از پلاگین وردپرس-نوشتن پلاگین اختصاصی برای وردپرس-اموزش رتروفیت-اموزش کامل رتروفیت-نوشتن r…

توضیحات کلی مجموعه: دموی دوره را حتما ببینید دراین دوره نحوه اتصال به یک سایت وردپرسی به همراه کتابخانه قدرتمند رتروفیت را اموزش میدهیم ویک فروشگاه اینترنتی کوچک میسازیم دراین دوره مباحث …

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید