مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

چرا ما در فتوشاپ به انتخاب ها نیاز داریم؟


چرا ما در فتوشاپ به انتخاب ها نیاز داریم؟

بسیاری از افراد با خوشحالی می پرسند که چگونه کاری را انجام دهند ، اما معمولاً از دلیل انجام آن کار ساده می گذارند و برای همیشه درک خود را از کاری که انجام می دهند ، محدود می کنند.

به عنوان مثال به انتخاب های انجام شده در فتوشاپ توجه کنید. روش های انتخاب سوژه ها در تصاویر ، در فتوشاپ هیچ کمبودی ندارند. با استفاده از ابزارهای Rectangular Marquee  یا Elliptical Marquee  یا با استفاده از ابزارهای Lasso  ، Polygonal Lasso یا Magnetic Lasso  می توانیم انتخاب های ساده هندسی انجام دهیم. می توانیم با دستور Magic Wand یا Color Range نواحی با مقادیر رنگی یا روشنایی مشابه را انتخاب کنیم. می توانیم یک انتخاب را به صورت دستی با قلم مو در حالت Quick Mask یا با استفاده از ماسک لایه رنگ آمیزی یا اصلاح کنیم. می توانیم با ابزار Pen و موارد دیگر ، انتخاب های دقیقی را انجام دهیم! ما حتی می توانیم روش های مختلف انتخاب را با هم ترکیب کنیم.

با این وجود ، هیچ یک از این موارد ، دلیل اصلی نیاز ما به انتخاب ها در فتوشاپ را توضیح نمی دهند. از این رو ، در این مقاله آموزشی ، نگاهی گذرا به "چرایی انجام انتخاب در فتوشاپ" خواهیم داشت. این مقاله ، توضیح مفصلی را درباره نحوه انجام انتخاب نمی دهد. ما این آموزش را برای ایجاد درک بهتر در سایر آموزش ها ارائه می دهیم. در این جا ، به سادگی می خواهیم ببینیم که چرا اصلاً باید انتخاب کنیم.

آیا چیزی که من می بینم ، تو هم می بینی؟

واضح است که موضوع اصلی در عکس بالا سیب ها هستند ، درست است؟ اما چرا واضح است؟ از کجا بفهمیم که به سیب نگاه می کنیم؟ ما می دانیم ؛ زیرا بیشتر ما در گذشته به اندازه کافی سیب دیده ایم که بتوانیم بلافاصله آنها را تشخیص دهیم. ما شکل ، رنگ و بافت آنها را می شناسیم ؛ زیرا قبلاً آنها را دیده ایم. حتی بدون ذره ای اشتباه می توانیم به هر سیب اشاره کنیم ؛ زیرا ما مشکلی در تشخیص اشیاء مختلف تصویر نداریم. ما چیزها را با چشم می بینیم و مغز ما به ما می گوید که این همان است. در حقیقت ، حتی اگر قبلاً سیبی ندیده بودیم ، حداقل می توانستیم به همه اشیایی که نسبتاً یکسان هستند ، اشاره کنیم. ما در شناخت و شناسایی اشیاء بسیار ماهر هستیم و معمولاً این کار را بدون اینکه آگاهانه به آن فکر کنیم ، انجام می دهیم.

این برای ما عالی است ، اما در مورد فتوشاپ چطور؟ آیا فتوشاپ سیب ها را می بیند؟ آیا فتوشاپ شکل ، رنگ و بافت آنها را به عنوان "سیب" می شناسد؟ آیا می تواند بدون اشتباه گرفتن یک سیب با یک برگ ، به همه سیب های عکس اشاره کند یا حداقل همه اشیاء را که به نظر یکسان هستند نشان دهد؟

پاسخ ساده خیر است. فتوشاپ نمی تواند این کارها را انجام دهد! مهم نیست که چند عکس از سیب ها را در گذشته در فتوشاپ باز کرده اید ، فتوشاپ نمی داند سیب چیست و چه شکلی دارد. دلیل آن این است که تمام آنچه که فتوشاپ می بیند پیکسل است. فرقی نمی کند عکس سیب ، پرتقال یا میمون باشد که موز می خورد. برای فتوشاپ ، همه چیز یکسان است. همه این ها فقط پیکسل ها هستند ، آن مربع های کوچکی که یک عکس دیجیتالی را تشکیل می دهند:

معنی آن متاسفانه برای ما این است که ما نمی توانیم به سادگی روی چیزی در عکس کلیک کنیم و انتظار داشته باشیم فتوشاپ فوراً آن را برای ما انتخاب کند ؛ زیرا آن چه که ما به عنوان اشیاء جداگانه و مستقل می بینیم ، چیزی جز پیکسل های رنگی متفاوت برای فتوشاپ نمی باشد. بنابراین چگونه می توان از این مشکل کوچک برقراری ارتباط نادرست عبور کرد؟ خوب ، از آن جا که نمی توانیم انتظار داشته باشیم که فتوشاپ مانند ما فکر کند ، بنابراین ما باید مانند فتوشاپ فکر کنیم. ما به روشی نیاز داریم تا به فتوشاپ بگوییم که می خواهیم در اینجا روی این پیکسل ها کار کنیم و روی سایر پیکسل ها کار نمی کنیم. ما نمی توانیم به فتوشاپ بگوییم که مثلاً می خواهیم رنگ سیب را تغییر دهیم ، اما می توانیم به او بگوییم که می خواهیم رنگ پیکسل هایی را تغییر دهیم که از نظر ما آنها سیب را تشکیل می دهند. ما این کار را با انتخاب اولین پیکسل های موجود در عکس انجام می دهیم و این کار همان انتخاب کردن است!

برای انتخاب همه گزینه ها در تصویر ، چیزی انتخاب نکنید

تاکنون ، ما می دانیم که همه چیز را متفاوت از آنچه فتوشاپ می بیند ، می بینیم. ما اشیاء مستقل و قابل تشخیص را می بینیم ؛ در حالی که فتوشاپ همه چیز را به عنوان پیکسل می بیند و با انتخاب آنها با یک یا چند ابزار مختلف  ، به فتوشاپ می گوییم روی کدام پیکسل ها می خواهیم کار کنیم. در واقع ، قبل از اینکه بتوانیم کاری را برای یک تصویر انجام دهیم ، ابتدا باید فتوشاپ بداند کدام پیکسل ها را می خواهیم ویرایش کنیم.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهیم رنگ سیب اصلی عکس را تغییر دهیم. می خواهیم آن را از قرمز به سبز تغییر دهیم. بر اساس آنچه گفتیم ، بدون انتخاب پیکسل های تشکیل دهنده سیب ، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. بیایید این کار را برای سرگرمی انجام دهیم. ابزار Brush Tool را از پنل Tools انتخاب می کنیم:

سپس یک رنگ سبز را برای رنگ آمیزی انتخاب می کنیم. با کلیک بر روی نمونه رنگ Foreground در نزدیکی انتهای پنل Tools این کار را انجام می دهیم:

با کلیک بر روی نمونه رنگ ، بخش Color Picker فتوشاپ ظاهر می شود. رنگ سبز روشن را انتخاب می کنیم:

برای خروج از Color Picker ، روی OK کلیک می کنیم و اکنون که ابزار قلم مو را انتخاب کرده ایم و رنگ پیش زمینه ، سبز است ، سعی می کنیم روی سیب رنگ آمیزی کنیم. از آن جا که قبل از رنگ آمیزی ، به خود زحمت انتخاب هیچ پیکسلی را نداده ایم ، اینجا وقت خود (و شما) را تلف می کنیم. به نظرتان فتوشاپ اجازه انجام ویرایش تصویر را به ما خواهد داد؟ یا به محض این که بخواهیم روی سیب را رنگ آمیزی کنیم ، یک کادر هشدار بزرگ به سمت ما پرتاب کرده و تهدید خواهد کرد که اگر دوباره سعی کنیم این کار را تکرار کنیم ، فتوشاپ هارد دیسک ما را خراب خواهد کرد!

یک لحظه صبر کنید ، چه اتفاقی افتاده است ؟! ما توانستیم روی سیب نقاشی کنیم! فتوشاپ اصلا شکایت نکرد! خوب ، بیایید خلاصه کنیم. گفتیم که نمی توانیم برای یک تصویر کاری انجام دهیم ، مگر اینکه ابتدا پیکسل هایی را که می خواهیم ویرایش کنیم ، انتخاب نماییم. سپس برای اثبات آن ، ابزار Brush خود را برداشتیم و سعی کردیم بدون اینکه چیزی انتخاب کرده باشیم ، بخشی از تصویر را رنگ آمیزی کنیم ، اما هنوز هم می توانستیم روی آن نقاشی کنیم

دلیل اصلی این که چرا هنوز قادر به رنگ آمیزی روی سیب بدون انتخاب هیچ پیکسلی هستیم ، واقعیت کمی شناخته شده ای است. هر وقت در تصویر چیزی انتخاب نشده باشد ، در واقع همه چیز را انتخاب کرده ایم. فتوشاپ فرض می کند که اگر ما پیکسل خاصی را انتخاب نکردیم ، فقط به این دلیل است که می خواهیم همه پیکسل ها را انتخاب کنیم تا بتوانیم کل عکس را ویرایش کنیم.  همان طور که در این مثال دیدید ، ما قادر به رنگ آمیزی روی بیش از یک قسمت کوچک از تصویر بودیم ، حتی اگر ابتدا هیچ پیکسلی را انتخاب نکرده باشیم. اما اگر بخواهیم ، می توانیم به راحتی روی کل تصویر رنگ آمیزی کنیم ، هیچ مانعی برای انجام چنین کاری نداریم.

اگرچه داشتن این آزادی که بتوانیم به جایی که می خواهیم برویم و آنچه را که دوست داریم انجام دهیم ، بسیار زیبا به نظر می رسد ، اما در مورد ویرایش عکس ، می تواند چیز خیلی بدی باشد. در این مثال ، تمام کاری که می خواستیم انجام دهیم تغییر رنگ سیب بود. با این وجود چون ابتدا سیب را انتخاب نکرده بودیم ، فتوشاپ به ما اجازه داد هر جایی که می خواهیم رنگ آمیزی کنیم و تمام کارهایی که انجام دادیم این بود که چیزهای آشفته ای ایجاد کنیم.

بیایید ببینیم اگر ابتدا سیب را انتخاب می کردیم چه اتفاقی می افتاد.

رنگ آمیزی در داخل خطوط

با فشار دادن کلیدهای Ctrl + Z (Win) / Command + Z (Mac)  ، اثرات قل مو را از روی تصویر حذف می کنیم و این بار ابتدا سیب را قبل از رنگ آمیزی روی آن ، انتخاب می کنیم. همان طور که در ابتدای این آموزش اشاره کردیم ، ما به جزئیات نحوه انجام انتخاب نمی پردازیم. در حال حاضر ، به سادگی پیش می رویم و دور سیب ، یک کادر انتخاب ترسیم می کنیم.

 

فتوشاپ طرح انتخاب را به عنوان مجموعه ای از خطوط متحرک انیمیشن وار یا آن چه که بسیاری از کاربران آنها "مورچه های در حال راهپیمایی" می نامند ، به ما نمایش می دهد. بدیهی است که ما نمی توانیم "راهپیمایی" آنها را در تصویر مشاهده کنیم ، اما حداقل می توانیم طرح انتخاب را که اکنون در اطراف سیب ظاهر می شود ، ببینیم:

به نظر می رسد که سیب را انتخاب کرده ایم ، اما به خاطر داشته باشید که تا آن جا که به فتوشاپ مربوط می شود ، تمام آنچه که ما انجام داده ایم ، انتخاب برخی از پیکسل های تصویر است. آنها فقط پیکسل هایی هستند که چیزی را تشکیل می دهند که من و شما به عنوان یک سیب می بینیم. این بدان معناست که پیکسل هایی که در محدوده طرح انتخابی قرار دارند اکنون انتخاب شده اند ، و هر ویرایشی که در مراحل بعدی انجام دهیم می توانند آنها را تحت تأثیر قرار دهند ، در حالی که پیکسل های خارج از طرح انتخابی ما انتخاب نمی شوند و تحت تأثیر هیچ چیز تغییری در حین ویرایش قرار نمی گیرند.

حالا بیایید دوباره سعی کنیم روی سیب رنگ آمیزی کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد؟ ابزار Brush را درست مثل قبل بر می داریم ، و با رنگ سبز که هنوز رنگ پیش زمینه است ، سعی می کنیم روی سیب رنگ آمیزی کنیم. تنها تفاوت این بار با دفعه قبل این است که ابتدا سیب را انتخاب کرده ایم:

به لطف انتخابی که قبل از رنگ آمیزی انجام دادیم ، فتوشاپ به ما اجازه داد فقط در قسمت انتخاب شده خود رنگ آمیزی کنیم. در حالی که هنگام رنگ آمیزی ، حتی قلم مو را به وضوح به خارج از مرزهای انتخاب کشیدیم و هیچ تلاشی برای ماندن در داخل خطوط انجام ندادیم ، هیچ یک از پیکسل های خارج از طرح انتخابی تحت تأثیر قرار نگرفتند. هر چقدر که ما به صورت دست و پا چلفتی با قلم مو کار کردیم ، پیکسل های خارج از محدوده انتخاب در امان ماندند و آسیبی ندیدند. به لطف انتخابی که کردیم ، بدون نگرانی در مورد بقیه تصویر ، به راحتی روی سیب رنگ آمیزی کردیم!

البته ، فقط به دلیل که منطقه خاصی از پیکسل ها را انتخاب کرده ایم ، بدان معنی نیست که لزوماً باید هر پیکسل موجود در داخل طرح انتخاب را ویرایش کنیم. می خواهیم بار دیگر با فشار دادن کلیدهای Ctrl + Z (Win) / Command + Z (Mac)  اثرات سبز رنگ را از روی تصویر خود حذف کنیم و این بار با فعال بودن انتخاب خود ، از یک قلم موی بزرگ تر با لبه های نرم استفاده کنیم و فقط در امتداد نیمه پایینی سیب رنگ آمیزی را انجام دهیم. این کار به ما یک انتقال نرم را در وسط سیب بین رنگ سبز برس و قرمز طبیعی سیب می دهد.

پیکسل های موجود در نیمه بالای سیب که بخشی از انتخاب ما هستند ، بدون تغییر باقی ماندند ؛ زیرا ترجیح دادیم  که روی آنها نقاشی نکنیم. در واقع برای فتوشاپ مهم نیست که با پیکسل هایی که انتخاب کرده ایم ، کاری انجام می دهیم یا نمی دهیم. تنها چیزی که برای او اهمیت دارد این است که ما نمی توانیم پیکسل هایی را که انتخاب نکرده ایم لمس کنیم:

دقیقاً مانند قبل ، رنگ آمیزی ما به پیکسل های داخل طرح اصلی محدود می شود ، حتی اگر قلم مو به وضوح از داخل کادر خارج شود. برای این که کمی واقعی تر به نظر برسد ، قصد داریم رنگ سبز را با استفاده از یکی از حالت های ترکیبی فتوشاپ با رنگ سیب ترکیب کنیم.

به منوی Edit در بالای صفحه می رویم و گزینه Fade Brush Tool را انتخاب می کنیم:

این کار ، کادر محاوره ای Fade Photoshop را به ما نشان می دهد ، و به ما امکان می دهد اصلاحاتی را در ویرایش قبلی خود ایجاد کنیم. برای ترکیب رنگ سبز با رنگ سیب ، وضعیت Mode قلم مو را به Color تغییر می دهیم ، و برای کاهش شدت رنگ سبز ، گزینه Opacity را به حدود 80٪ کاهش می دهیم:

برای خروج از کادر محاوره ای Fade ، روی OK کلیک می کنیم و برای این که بتوانیم به طور موقت طرح انتخاب اطراف سیب را پنهان کنیم تا بتوانیم نتایج را به راحتی قضاوت کنیم ، کلیدهای Ctrl + H (Win) / Command + H (Mac)  را فشار می دهیم . به لطف تنظیماتی که با دستور Fade انجام دادیم ، اکنون سیبی داریم که هنوز می تواند کمی بیشتر از قبل بر روی درخت باقی بماند و چیده نشود:

در مرحله بعدی ، دلیل مهم دیگر انتخاب را بررسی خواهیم کرد - کار با لایه ها!

انتخاب ها می توانند لایه ها را مفیدتر کنند

تا کنون ، ما همه ویرایش های خود را مستقیماً روی لایه پس زمینه انجام دادیم ، که یک روش بسیار بد برای کار در فتوشاپ است. زیرا این بدان معنی است که ما در عکس اصلی خود تغییراتی ایجاد کرده ایم. اگر بخواهیم تغییرات خود را ذخیره کرده و پنجره سند را ببندیم ، تصویر اصلی برای همیشه از دست می رود. گاهی اوقات ممکن است خوب باشد ، اما هنگامی که مجبور می شوید با مشتری تماس بگیرید و از او بپرسید ، "ممکن است کپی دیگری را از عکسی  که ارسال کرده اید ، داشته باشیم؟ مشتری تصور می کند که نسخه ای را که به شما داده بود به نوعی خراب کرده اید ".

یک روش بسیار بهتر برای کار در فتوشاپ ، استفاده از لایه ها است. با استفاده از لایه ها ، می توانیم بر روی یک کپی از تصویر کار کنیم ؛ در حالی که تصویر اصلی را بدون آسیب نگه داشته ایم و به لطف انتخاب هایی که انجام می دهیم ، حتی می توانیم قسمت های مختلف تصویر را در لایه های خود کپی کنیم تا بتوانیم به طور مستقل روی آنها کار کنیم! اگرچه بدون توانایی هایی که انتخاب ها در اختیار ما می گذارند ، لایه های موجود در فتوشاپ به هیچ وجه نمی توانستند به اندازه فعلی مفید باشند.

می خواهیم با رفتن به منوی File و انتخاب گزینه Revert ، تصویر خود را به حالت اصلی و ویرایش نشده برگردانیم. این کار تصویر ما را به حالت اول باز می گرداند:

یک افکت بسیار رایج در فتوشاپ این است که هنگام تبدیل بقیه عکس به سیاه و سفید ، چیزی را در تصویر به صورت تمام رنگی نگه داریم. بیایید ببینیم چگونه انتخاب ها می توانند به ما در انجام این کار کمک کنند.

ابتدا ، از آنجا که گفتیم کار مستقیم روی لایه Background چیز بدی است ، بیایید لایه Background را کپی کنیم ، و روی آن کار کنیم. برای انجام این کار ، به منوی Layer در بالای صفحه می رویم ، گزینه New را انتخاب می کنیم ، و سپس Layer via Copy را انتخاب می کنیم:

اگر به پنل Layers  نگاه کنیم ، می بینیم که اکنون دو لایه داریم - لایه Background  در پایین که عکس اصلی را نگه می دارد و یک لایه جدید بالاتر از آن که فتوشاپ آن را "Layer 1" نامگذاری کرده است ، و حاوی یک نسخه از عکسی  است که اکنون می توانیم بدون آسیب رساندن به نسخه اصلی با خیال راحت ویرایش کنیم:

توجه داشته باشید که کل لایه پس زمینه کپی شده است. از آن جایی که ما می خواهیم سیب را با رنگ اصلی خود بدون تغییر نگه داربم و همه موارد دیگر را به سیاه و سفید تبدیل کنیم ، لازم است قبل از انجام هر کار دیگری سیب را انتخاب کنیم ، بنابراین یک بار دیگر دور آن را انتخاب می کنیم. طرح انتخاب آشنای ما دوباره ظاهر می شود:

با انتخاب سیب ، با بازگشت به منوی Layer ، انتخاب New و سپس انتخاب Layer via Copy ، کپی دیگری از تصویر را ایجاد می کنیم. به یاد داشته باشید که آخرین باری که ما این کار را کردیم ، فتوشاپ کل لایه را کپی کرد. هر چند این بار اتفاق متفاوتی افتاده است. ما اکنون یک لایه سوم در پنل Layers داریم که بالای "Layer 1" و لایه Background  نشسته است. اما اگر به تصویر کوچک پیش نمایش در سمت چپ نام لایه جدید نگاه کنیم ، می بینیم که همه آن چه که این بار کپی کرده ایم ، خود این سیب است ، نه کل لایه:

زمانی که یک  طرح انتخاب را ترسیم می کنیم ، وقتی یک لایه را کپی می کنیم ، فقط قسمت داخل طرح انتخاب شده کپی می شود. به همین دلیل در این لایه ، فقط سیب کپی شده است. این توانایی برای جداسازی یک شیء خاص در عکس و قرار دادن آن روی لایه خاص خود ، همان چیزی است که لایه ها را بسیار مفیدتر می کند. اگر در ابتدا چیزی را انتخاب نمی کردیم ، تنها کاری که انجام می دادیم این بود که از کل تصویر کپی برداری می کردیم که کار بیهود ای بود.

حالا که سیب ما به خودی خود بالای لایه های دیگر نشسته است ، روی "Layer 1" در پنل Layers  کلیک کنیم تا آن را انتخاب کنیم. لایه انتخاب شده در پنل Layers  با رنگ آبی ، برجسته می شود و اکنون هر کاری که در مرحله بعدی انجام دهیم بر روی کپی تصویر اصلی در " Layer 1" اعمال می شود و سیب موجود در لایه بالایی دست نخورده باقی می ماند:

برای تبدیل تصویر به سیاه و سفید ، با بالا رفتن از منوی Image ، انتخاب Adjustments و سپس انتخاب Desaturate ، به سرعت آن را از حالت اشباع خارج کرده و کم رنگ می کنیم:

کم رنگ شدن تصویر مطمئناً بهترین روش برای تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید نیست ، اما سرعت بیشتری دارد. بیایید دوباره به پنل Layers  نگاه کنیم ، جایی که می توانیم تصویر کوچک پیش نمایش لایه " Layer 1" را ببینیم. اکنون کپی تصویر اصلی ما به صورت سیاه و سفید ظاهر می شود ، در حالی که سیب روی لایه بالای آن تحت تأثیر قرار نگرفته و هم چنان رنگی است :

از آن جا که سیب روی لایه نسخه سیاه و سفید تصویر نشسته است ، با رنگ کامل بر روی تصویر سیاه و سفید در پنجره document   ظاهر می شود:

البته ، واضح است که می توانیم کارهای انتخابی بیشتری در فتوشاپ انجام می دهیم تا اینکه فقط رنگ آمیزی داخل کادر انتخاب را انجام دهیم یا این که آنها را در لایه های جدید کپی کنیم. اما امیدواریم این آموزش به شما ایده ای از اهمیت انتخاب ها را بدهد. فتوشاپ فقط پیکسل هایی را مشاهده می کند که  ما در آنها اشیاء مستقلی را می بینیم. بنابراین برای پر کردن شکاف بین دنیای خود و دنیای فتوشاپ نیاز به انتخاب داریم.

اگرچه لایه ها می توانند ادعای خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین ویژگی های فتوشاپ مطرح کنند ، اما آنها بیشتر از آن چه که تصور می کنند  و اعتقاد ندارند ، به انتخاب ها مدیون هستند.

بعد کجا برویم ...

اکنون که اندکی در مورد این که چرا به انتخاب ها نیاز داریم، آگاهی کسب کرده اید ، زمان آن رسیده است که بدانید چگونه واقعاً انتخاب را انجام می دهیم؟ در ادامه مباحث آموزشی خود با یکی از پرکاربردترین ابزارهای انتخاب در فتوشاپ ، ابزار Rectangular Marquee  با شما همراه خواهیم بود!

فصلِ: 10 , تعداد قسمت ها: 263 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

فصل 10: آشنایی با محیط و ابزارهای فتوشاپ (منوی Filter)__________________________________________________________________…

دوره متخصص فتوشاپ (آموزش صفرتاصد نرم افزار فتوشاپ) دوستان بسیاری سوال پرسیدید که تفاوت دوره های مختلفی که در اینترنت هست چیه ؟ در پاسخ باید بگیم که دوره فتوشاپ کلیک سایت بیش از 250 جلسه اس…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 5 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

اموزش کدنویسی html و css- اموزش تبدیل psd به html و css…

توضیحات کلی مجموعه: این دوره یک دوره تکمیلی برای کاربران فتوشاپ کلیک سایت می باشد که قصد دارن تا به دنیای وب نویسی وارد شوند. دوستانی که اکنون تسلط لازم به فتوشاپ را دارند میتوانند با اشنای…
فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید