مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

نحوه ایجاد افکت متنی پاستلی سه بعدی در فتوشاپ


نحوه ایجاد افکت متنی پاستلی سه بعدی (Pastel 3D) در فتوشاپ

 

Final product image

تایپوگرافی پاستلی سه بعدی (pastel 3D) یکی از ترندهای جذاب امسال است و گنجاندن آن در پروژه ها ، سبک بسیار جذابی محسوب می شود. ما در این آموزش به شما نشان می دهیم که چگونه از اشکال و ابزارها و تنظیمات سه بعدی فتوشاپ برای ایجاد افکت متن پاستلی متداول استفاده کنید. بیایید شروع کنیم!

 

این افکت متنی از بسیاری از سبک های لایه ایی موجود در GraphicRiver الهام گرفته شده است.

 

منابع آموزشی

در تولید این محتوای آموزشی از منابع زیر استفاده شده است:

 

1. نحوه ایجاد شکل موج

مرحله 1

یک سند جدید با ابعاد  500 x 500 پیکسل ایجاد کنید و به بخش Edit > Preferences > Guides, Grids & Slices بروید.

 

مقدار Gridline Every را به 50 پیکسل و Subdivision را به 5 تغییر دهید.

Guides Grids  Slices

مرحله 2

به بخش View> Show> Grid بروید.

 

ابزار Curvature Pen را انتخاب کنید و مطمئن شوید که گزینه Shape را در نوار Options انتخاب کرده باشید.

Curvature Pen Tool

مرحله 3

ما شکل موردنظر خود را در 10 زیر مجموعه عمودی و 25 بخش افقی ایجاد خواهیم کرد.

 

یک خط راهنما را از قسمت بالا به سمت زیر مجموعه دوم بکشید و خط راهنمای  دیگری را نیز به زیرمجموعه دوم از سمت پایین بکشید.

Add Guidelines

مرحله 4

در سمت چپ ناحیه ای که می خواهید شکل را ایجاد کنید ، در جایی که خط راهنمای بالایی با خط شبکه تلاقی می کند ، یکبار کلیک کنید.

 

سپس ، برای ایجاد قله ها و مسیرهای متناوب ، بروی خطوط شبکه ، یکبار کلیک کنید.

 

نقاط قله باید با خط شبکه بالایی تلاقی داشته باشند ، در حالی که نقاط فرورفتگی باید با خط راهنمای بالایی تلاقی داشته باشند.

Create Alternating Peaks and Troughs

مرحله 5

زمانی که به انتهای افقی شکل موردنظر خود رسیدید ، دوبار کلیک کنید تا نقاط گوشه ای اضافه شوند و یک خط مستقیم ایجاد کنید که به سمت راهنمای پایینی ختم می شود.

Add Corner Points

مرحله 6

مراحل را تکرار کنید تا قسمت پایین شکل موج ایجاد شود.

Finish the Wave Shape

2. نحوه ایجاد یک الگوی ساده

مرحله 1

یک سند جدید  500 x 500 px ایجاد کنید و شکل موج را در آن کپی کنید.

 

کلیدهای Command-T (کلیدهای Ctrl-T در ویندوز) را فشار دهید تا وارد حالت Free Transform شوید و اندازه موج را تغییر دهید ، دستگیره را بچرخانید و شکل موج را حرکت دهید تا الگو ایجاد شود.

 

برای اعمال تغییرات ، کلید Return (در ویندوز کلید Enter) را بزنید.

Free Transform Mode

مرحله 2

ابزار Move را انتخاب کنید ، کلید Option (در ویندوز کلید Alt) را فشار داده و نگه دارید و بر روی شکل موج click-drag کنید تا کپی شود.

 

سپس ، کلیدهای Command-T (در ویندوز کلید Ctrl) ر ا فشار دهید تا شکل کپی شده را در صورت لزوم تغییر شکل دهید.

Duplicate the Wave Shape

مرحله 3

زمانی که چند شکل موج در سراسر سند پراکنده شدند ، می توانید اشکال دیگری را نیز اضافه کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که فضای خالی کافی را در نزدیکی لبه های سند نگه دارید ، زیرا بعداً به عنوان الگو استفاده می شود.

Add More Shapes

مرحله 4

پس از اتمام ایجاد اشکال ، یک پالت رنگی پاستلی را که دوست دارید انتخاب کنید و رنگ اشکال  را تغییر دهید.

 

در این جا ، ما از رنگ های #ffd8c9 ، #fff4e3  ، #dcf7f3 و #c9d7ff استفاده کرده ایم.

 

وقتی که از نتیجه کار راضی شدید ، آن را به عنوان تصویری با نام Pattern ذخیره کنید.

Color and Save the Pattern Image

3. نحوه ایجاد پس زمینه ساده

مرحله 1

یک سند جدید  1400 x 1400 pxایجاد کنید ، روی آیکون ایجاد Create new fill or adjustment layer در پایین پنل Layers کلیک کنید ، گزینه Solid Color را انتخاب کنید و مقدار Fill Color را روی #ffd8c9 تنظیم کنید.

Solid Color

مرحله 2

با استفاده از ابزار Rectangle  ، یک شکل مستطیل ایجاد کنید که حدود دو سوم سند را پوشش دهد و آن را با رنگ #9891f5 پر کنید.

 

سپس ، ابزار Direct Selection را انتخاب کرده ، نقطه گوشه بالای سمت چپ مستطیل را انتخاب کرده و آن را به سمت راست بکشید تا یک خط مورب ایجاد شود.

Add a Rectangle Shape

4. نحوه ایجاد و کار با لایه متن سه بعدی

مرحله 1

اولین حرف از متن مورد نظر خود را با حروف بزرگ و با استفاده از قلم Montserrat Black ایجاد کنید و اندازه آن را روی 350 pt تنظیم کنید.

Create the Text

مرحله 2

برای تبدیل لایه متن به یک لایه سه بعدی قابل ویرایش به مسیر 3D> New 3D Extrusion from Selected Layer بروید.

 

برای دسترسی به تنظیمات و خصوصیات 3D mesh ، باید دو پنل را باز کنید: پنل 3D و پنل Properties (هر دو این پنل ها در منوی Window یافت می شوند).

 

پنل 3D ، تمام اجزای سازنده صحنه سه بعدی را دارا می باشد و وقتی روی نام هر یک از آنها کلیک کنید ، می توانید به تنظیمات آنها در پنل Properties دسترسی پیدا کنید. بنابراین مطمئن شوید که همیشه قبل از تغییر تنظیمات در پنل Properties ، عنصری را که می خواهید تغییر دهید در پنل 3D انتخاب کنید.

Create a 3D Layer

مرحله 3

نام لایه سه بعدی را به Text تغییر دهید.

 

در صورت نیاز ، می توانید 3D ground plane را با رفتن به بخش View> Show> 3D Ground Plane نشان داده و یا پنهان کنید.

3D Ground Plane

مرحله 4

ابزار Move را برای دسترسی به حالت های سه بعدی در سمت راست نوار Options انتخاب کنید.

 

وقتی یکی از آن ها را انتخاب کردید ، می توانید کلیک کرده و ماوس را بکشید تا تغییرات اعمال شود (روی عنصر انتخاب شده در پنل 3D  )

 

از این حالت ها برای تغییر Current View به زاویه دلخواه خود استفاده کنید.

Move Tool 3D Modes

5. نحوه تنظیم 3D Mesh و Cap Settings

مرحله 1

سربرگ Mesh حرف را در پنل 3D انتخاب کرده و مقدار Extrusion Depth آن را در پنل Properties به 70 تغییر دهید.

Extrusion Depth

مرحله 2

روی آیکون Cap در بالای پنل Properties کلیک کنید ، مقدار Sides را به Front and Back تغییر دهید و مقدار Bevel Width را روی 1٪ تنظیم کنید.

Cap Settings

6. نحوه ایجاد یک متریال سه بعدی ساده

مرحله 1

سربرگ Material تمام حروف Mesh را انتخاب کرده و مقدار Shine را به 80٪ تغییر دهید.

Material Settings

مرحله 2

سربرگ Front Inflation Material را انتخاب کنید ، روی آیکون پوشه Diffuse کلیک کنید و گزینه Load Texture را انتخاب کنید تا تصویر Pattern  که قبلاً ذخیره کرده اید ، باز شود.

Load Texture

مرحله 3

روی آیکون Diffuse text کلیک کنید و گزینه Edit UV Properties را انتخاب کنید.

Edit UV Properties

مرحله 4

مقادیر Offset را به 0 تغییر دهید و مقادیر Tile را تا جایی تنظیم کنید که pattern  به خوبی بر روی حروف متن جای گیرد.

UV Properties Values

مرحله 5

سربرگ Extrusion Material را انتخاب کنید ، روی آیکون پوشه Diffuse کلیک کنید و نام Pattern را از لیست انتخاب کنید.

Extrusion Material

مرحله 6

سربرگ 3D Mesh را انتخاب کرده و مقدار Texture Mapping را به Tile تغییر دهید.

Texture Mapping

مرحله 7

دوباره سربرگ Extrusion Material را انتخاب کرده و بخش UV Properties آن را ویرایش کنید.

 

همان Pattern قبلی را روی Back Inflation Material اعمال کنید و UV Properties آن را متناسب با Front Inflation تنظیم کنید.

Edit UV Properties

7. نحوه کپی و ویرایش کردن 3D Mesh

مرحله 1

سربرگ 3D Mesh را انتخاب کنید ، روی آیکون منوی پنل 3D کلیک کرده و گزینه Duplicate Object را انتخاب کنید.

Duplicate Object

مرحله 2

نام Mesh کپی شده را به حرفی که می خواهید در مرحله بعدی ایجاد کنید ، تغییر دهید و روی کلید Edit Source در پنل Properties کلیک کنید.

Edit Source

مرحله 3

پس از باز شدن فایل متنی ، متن را به حرفی که می خواهید اضافه کنید ، تغییر دهید و فایل را ذخیره کرده و ببندید.

Change the Text

با این کار Mesh در سند اصلی به روز می شود.

Updated Text

مرحله 4

مراحل مشابه را برای ایجاد حروف باقی مانده متن موردنظر خود تکرار کنید.

Add the Remaining Letters

8. نحوه تبدیل 3D Mesh

مرحله 1

سربرگ Mesh مربوط به حرف اول را انتخاب کنید ، ابزار Move را انتخاب کنید و از Axis 3D برای حرکت دادن و چرخش آن استفاده کنید.

 

پیکان ها ، انتهای محور Mesh را حرکت می دهند ، قسمت زیرین آنها نیز برای چرخش و مکعب ها برای مقیاس بندی استفاده می شوند. مکعب مرکزی ، برای مقیاس بندی یکنواخت حجم استفاده می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بخشی را که می خواهید استفاده کنید ، کلیک کرده و بکشید.

3D Axis

مرحله 2

هم چنین می توانید برای استفاده از مقادیر عددی ، روی تب Coordinates  در پنل Properties کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که پس از انتخاب دوربین نهایی دلخواه خود ، تغییرات را انجام دهید.

Coordinates Values

مرحله 3

پس از پایان یافتن جایابی مش ها در صحنه ، تمام سربرگ های آنها را انتخاب کنید ، روی آیکون منوی پنل 3D کلیک کرده و گزینه Group Objects را انتخاب کنید.

Group Objects

مرحله 4

نام گروه را به Text تغییر دهید. این کار کمک می کند تا همه چیز مرتب باشد.

Rename the Group

9. نحوه ایجاد و افزودن اشکال سه بعدی

می توانید هر شکلی را که دوست دارید ، ایجاد کنید. اما ما در این آموزش ، فقط یک مثلث و یک دایره اضافه می کنیم.

 

مرحله 1

ابزار Polygon را انتخاب کرده و در جایی از سند خود کلیک کنید تا کادر Create Polygon ایجاد شود.

 

مقادیر Width و Height را روی 100 تنظیم کنید ، مقدار Number of Sides را به 3 تغییر دهید و مطمئن شوید هیچ کادر علامت گذاری نشده باشد.

 

برای ایجاد یک مستطیل روی کلید OK کلیک کنید.

Create Polygon

مرحله 2

ابزار Ellipse را انتخاب کنید ، در نقطه ایی از سند خود کلیک کنید تا کادر Create Ellipse باز شود. مقادیر Width و  Height را به 50 تغییر داده و کلید OK را کلیک کنید.

Create Ellipse

مرحله 3

هر دو شکل را به مرکز سند منتقل کنید و لایه Text 3D را به طور موقت مخفی کنید تا بتوانید روی اشکال کار کنید.

 

لایه مربوط به هر شکل را انتخاب کرده و به مسیر 3D > New 3D Extrusion from Selected Path  بروید.

New 3D Extrusion from Selected Path

مرحله 4

لایه Polygon را انتخاب کنید و سربرگ 3D mesh را انتخاب کنید و مقدار Extrusion Depth آن را به 15 تغییر دهید.

Extrusion Depth

مرحله 5

روی آیکون Cap کلیک کنید و مقادیر Sides را به Front and Back و Bevel Width به 1٪ تغییر دهید.

Cap Settings

مرحله 6

لایه Ellipse را انتخاب کنید و سربرگ 3D mesh را انتخاب کنید. مقدار Extrusion Depth آن را به 300 تغییر دهید.

Extrusion Depth

مرحله 7

روی آیکون Coordinates  کلیک کرده و مقدار X Rotation Angle را به 90 تغییر دهید.

X Rotation Angle

مرحله 8

روی آیکون منوی 3D کلیک کرده و گزینه Move Object to Ground Plane را انتخاب کنید.

Move Object to Ground Plane

10. نحوه ایجاد ، ذخیره و استفاده مجدد از یک متریال سه بعدی اصلی

مرحله 1

لایه Polygon را انتخاب کنید ، تمام سربرگ های Material را انتخاب کنید ، روی آیکون Diffuse تکسچر کلیک کنید و گزینه Delete Texture را انتخاب کنید.

Remove Texture

مرحله 2

رنگ Specular را به (80 ، 80 ، 80) و مقدار Shine را به 15 تغییر دهید.

Material Settings

مرحله 3

فقط گزینه Front Inflation Material را انتخاب کنید ، روی کادر Material Picker کلیک کنید ، روی آیکون منوی بازشو کلیک کنید و گزینه New Material را انتخاب کنید.

New Material

مرحله 4

نام متریال را Shapes  انتخاب کرده و کلید OK را کلیک کنید.

Type a Name

مرحله 5

لایه Ellipse را انتخاب کنید ، تمام سربرگ های Material را انتخاب کنید و متریال Shapes را از Material Picker انتخاب کنید تا اعمال شود.

Reapply Material

11. نحوه افزودن اشکال سه بعدی به صحنه سه بعدی

مرحله 1

هر کدام از لایه های اشکال سه بعدی خود را انتخاب کنید ، سربرگ Current View مربوط به آن را انتخاب کنید و از منوی View گزینه Text را انتخاب کنید تا نمای دوربین با متن سه بعدی اصلی مطابقت داشته باشد.

Change the Camera View

مرحله 2

تمام لایه های سه بعدی را انتخاب کنید و به بخش 3D > Merge 3D Layers بروید.

Merge 3D Layers

مرحله 3

زمانی که همه عناصر سه بعدی را در یک صحنه قرار دادید ، می توانید شکل ها را به دلخواه تغییر دهید.

 

اگر از مقادیر Coordinates  استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آیکون Scale  را کلیک کنید و اگر نمی خواهید شکل ها را به صورت یکنواخت مقیاس بندی کنید ، تیک گزینه Uniform Scaling را بردارید.

Uniform Scaling

مرحله 4

شکل ها را کپی کرده و در اطراف متن قرار دهید تا نتیجه ای را که دوست دارید ، به دست آورید.

 

اطمینان حاصل کنید که اشیای تکراری را گروه بندی کنید تا کارتان مرتب باشد.

Duplicate and Transform the 3D Shapes

مرحله 5

زمانی که عناصر در جای خود قرار گرفتند ، می توانید رنگ آمیزی آنها را شروع کنید.

 

برای انجام این کار ، تمام سربرگ های مربوط به متریال هایی را که می خواهید یک رنگ داشته باشند ، انتخاب کنید و یک رنگ به آنها اختصاص دهید.

Change the Diffuse Color

مرحله 6

در این جا ، رنگ های مورد استفاده ما عبارتند از: (25513995) ، (255238120) ، و (10025525).

 

با خیال راحت رنگ Specular را تغییر دهید تا تیره یا روشن شود و با رنگ Diffuse که اعمال می کنید بهترین نتیجه را بگیرید.

Color the 3D Shapes

12. نحوه تنظیم تنظیمات و نورپردازی صحنه سه بعدی

مرحله 1

سربرگ Scene را انتخاب کنید ، مقدار Surface Style را به Lighting Only تغییر دهید و کادر Linearize Colors و هم چنین کادر Remove Hidden را علامت بزنید.

Scene Settings

مرحله 2

سربرگ Current View را انتخاب کرده و روی آیکون Orthographic کلیک کنید.

 

قبل از تنظیم نور ، تغییرات نهایی را در صحنه ایجاد کنید.

Current View Settings

مرحله 3

روی سربرگ Infinite Light کلیک کنید ، مقدار Intensity را به 60٪ تغییر دهید و علامت تیک کادر Shadow را بردارید.

Infinite Light Settings

مرحله 4

از ابزار Move  و یا مقادیر Coordinates برای جابجایی نور استفاده کنید تا زمانی که نتیجه کار را بپسندید.

Move the Infinite Light

مرحله 5

سربرگ Environment را انتخاب کرده و مقدار Ground Plane Shadows Opacity را به 0٪ تغییر دهید.

Environment Settings

مرحله 6

روی آیکون IBL تکسچر کلیک کرده و گزینه Edit Texture را انتخاب کنید.

Edit Texture

مرحله 7

یک لایه تنظیم Levels  اضافه کنید و مقدار Output Levels 'Shadows را به 50 تغییر دهید.

 

تغییرات را ذخیره کرده و فایل را ببندید.

Levels

13. نحوه رندرگیری و تنظیم صحنه رندر شده

مرحله 1

به قسمت 3D > Render 3D Layer بروید و منتظر بمانید تا کاملاً از صحنه رندر گرفته شود. این کار طول نمی کشد تا انجام شود.

 

پس از اتمام رندر ، روی لایه Text  سه بعدی کلیک راست کرده و برای جلوگیری از تغییرات تصادفی گزینه Convert to Smart Object را انتخاب کنید.

Render 3D Layer

مرحله 2

یک لایه تنظیم Levels  اضافه کنید ، آن را به لایه Text سه بعدی الصاق کنید و مقدار Gamma را به 0.90 تغییر دهید.

Levels

مرحله 3

یک لایه تنظیم Vibrance اضافه کنید ، آن را به لایه Text سه بعدی الصاق کرده و مقادیر Vibrance را به 55 و Saturation را به -10 تغییر دهید.

Vibrance

مرحله 4

یک لایه تنظیم Selective Color اضافه کنید ، آن را به لایه Text سه بعدی الصاق کرده و از تنظیمات زیر استفاده کنید:

Reds

  • Cyan: -30
  • Magenta: 50
  • Yellow: -35
  • Black: -10

Yellows

  • Cyan: -60
  • Magenta: -85
  • Yellow: 70
  • Black: 50

Selective Color Reds and Yellows

Cyans

  • Cyan: 50
  • Magenta: -10
  • Yellow: -60
  • Black: -11

Magentas

  • Cyan: -100
  • Magenta: 100
  • Yellow: -10
  • Black: 6

Selective Color Cyans and Magentas

14. نحوه افزودن عناصر پس زمینه

مرحله 1

با استفاده از ابزار shape  ، چند شکل مختلف به رنگ پاستلی را در پشت متن اضافه کرده و آنها را در گروهی با نام BG Shapes قرار دهید.

 

در این جا ، از رنگ های #ffffbc#ffd8c9#dcf7f3#9ff8f7 و #9891f5 استفاده شده است.

Add Background Shapes

مرحله 2

تصویر Tropical leaf of Monstera plant  را باز کنید ، ابزار Magic Wand را انتخاب کنید ، روی آیکون Add to selection در نوار Options  کلیک کنید و کادر Contiguous  را علامت بزنید.

 

برای انتخاب قسمت سفید ، در نقطه ای از آن کلیک کنید و به بخش Select> Inverse بروید.

Select the Leaf

مرحله 3

به بخش Select> Select And Mask رفته و مقادیر View را به On Black و Opacity آن را به 100٪ تغییر دهید. مقدار Smooth را به آرامی افزایش دهید تا لبه ها را نرم تر کنید و مقدار Shift Edges را کم کنید تا انتخاب کمی به سمت داخل انحنا یابد.

 

کادر Decontaminate Colors را علامت بزنید و کلید OK را کلیک کنید.

Select And Mask

مرحله 4

لایه حاصل شده را به Smart Object تبدیل کرده و آن را در سند اصلی Text سه بعدی کپی کنید.

Convert to a Smart Object

مرحله 5

تصویر برگ را در صورت لزوم کپی کرده و انتقال دهید تا پشت متن اضافه شود. تمام لایه های مربوط به برگ را در یک گروه با نام Leaves قرار دهید.

Add the Leaves

15. نحوه انجام تنظیمات سراسری

مرحله 1

یک لایه جدید در بالای همه لایه ها ایجاد کنید ، نام آن را High Pass بگذارید و کلیدهای
 Command-Option-Shift-E را فشار دهید تا یک مهر (stamp) ایجاد کنید.

 

لایه را به Smart Object تبدیل کرده و مقدار Blend Mode را به Soft Light تغییر دهید.

High Pass Layer

مرحله 2

به بخش Filter> Other> High Pass بروید و مقدار Radius را به 1 تغییر دهید.

High Pass Filter

مرحله 3

یک لایه جدید دیگر در بالای همه لایه ها ایجاد کنید و نام آن را Noise بگذارید.

 

به بخش Edit > Fill  بروید ، مقدار Contents  را به 50% Gray تغییر دهید و روی کلید OK کلیک کنید.

Noise Layer

مرحله 4

لایه را به Smart Object تبدیل کرده و مقدار Blend Mode را به Soft Light تغییر دهید.

Noise Layer Settings

مرحله 5

به بخش Filter> Noise> Add Noise بروید ، مقدار Amount  را به 3 و Distribution  را به Uniform تغییر دهید و کادر Monochromatic را علامت بزنید.

Noise Filter

تبریک می گوییم! کار تمام شد!

در این آموزش ، ما یک الگوی ساده و یک پس زمینه پایه ایجاد کردیم.

 

سپس ، یک لایه متن ایجاد کردیم ، آن را به مش سه بعدی تبدیل کردیم ، تنظیمات آن را اعمال کردیم و متریال آن را برای کپی و ساخت حروف بیشتر ایجاد کردیم.

 

سپس ، ما اشکال سه بعدی بیشتری ایجاد و اضافه کردیم ، تنظیمات صحنه و نور را اعمال کرده کرده و رندر گرفتیم.

 

در نهایت ، عناصر پس زمینه دیگری را اضافه کردیم و برای خاتمه بخشیدن به افکت ، تغییرات نهایی سراسری را اعمال کردیم.

 

امیدواریم این آموزش را با ما دنبال کرده باشید و از نتیجه نهایی کار لذت ببرید!

Final Result

 

فصلِ: 10 , تعداد قسمت ها: 263 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

فصل 10: آشنایی با محیط و ابزارهای فتوشاپ (منوی Filter)__________________________________________________________________…

دوره متخصص فتوشاپ (آموزش صفرتاصد نرم افزار فتوشاپ) دوستان بسیاری سوال پرسیدید که تفاوت دوره های مختلفی که در اینترنت هست چیه ؟ در پاسخ باید بگیم که دوره فتوشاپ کلیک سایت بیش از 250 جلسه اس…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 5 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

اموزش کدنویسی html و css- اموزش تبدیل psd به html و css…

توضیحات کلی مجموعه: این دوره یک دوره تکمیلی برای کاربران فتوشاپ کلیک سایت می باشد که قصد دارن تا به دنیای وب نویسی وارد شوند. دوستانی که اکنون تسلط لازم به فتوشاپ را دارند میتوانند با اشنای…
فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید