مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

پنج روش برای افزایش ترافیک وب سایت - مرحله چهارم ایجاد یک سیستم برای دریافت ترافیک تکراری


پنج روش برای افزایش ترافیک وب سایت

 

در قسمت اول و دوم و سوم از این سری مقاله ، ما به موضوع بهینه سازی محتوای وب سایت ، استفاده از قابلیت های رسانه های احتماعی و توسعه محتوا و پست های مهمان به منظور افزایش ترافیک وب سایت خود پرداختیم. در ادامه این مقاله قصد داریم به مبحث ایجاد یک سیستم آزمون شده برای دریافت ترافیک تکراری در وب سایت خود بپردازیم.

همراه ما باشید !

 

مرحله چهارم : ایجاد یک سیستم که به شما اجازه می دهد ترافیک تکراری را دریافت کنید

14. ایجاد یک لیست ایمیل

مقاله ای که در مورد نحوه افزایش ترافیک وب سایت باشد و در مورد بازاریابی ایمیل صحبت نشود ، ناقص است. از لحاظ میزان ترافیک یا کیفیت ترافیک ، ایمیل اغلب نسبت به سایر منابع بهتر عمل می کند. آمار زیر این موضوع را ثابت می کند:

  • با توجه به انجمن بازاریابی مستقیم ، به ازای هر 1 دلار که در بازاریابی ایمیل صرف می شود ، می توان یک ROI (بازگشت سرمایه) تا 44 دلار را انتظار داشت.
  • بر اساس مطالعه Monetight از بیش از 500 میلیون تجربه خرید ، نشان داده شده است که ترافیک ایمیل از جستجو و ترافیک شبکه های اجتماعی ترکیبی در هنگام تبدیل ترافیک ، بهتر عمل می کند.

  • وقتی حرف از بازدید صفحه می شود ، ترافیک ایمیل با جستجو و ترافیک اجتماعی برابری می کند:

  • مطالعه موردی دیگر نشان داد که ترافیک ایمیل از تبلیغات ، تبلیغات رادیویی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی رویداد ترکیبی در هنگام تبدیل ترافیک پیشی می گیرد.

به عبارت دیگر ، ایمیل نه تنها پادشاه ترافیک کم است ، بلکه می تواند در ترافیک با مشکل جدی کیفیت نیز هدایت شود.

 

در اینجا برخی از موثرترین راه های ایجاد لیست ایمیلی را که به صورت رایگان می باشند ، بیان می کنیم:

نکته 1: یک انگیزه ثبت نام به افراد ارائه دهید تا به لیست ایمیل شما بپیوندند. گفتن جمله ساده "به خبرنامه ما بپیوندید" یا "ثبت نام کنید" کافی نیست. در قبال آدرس ایمیلی که آنها به شما ارائه می دهند ، چیزی به آنها پیشنهاد دهید.

Rich Brooks از Flyte Media توضیح می دهد که او با ایجاد انگیزه در مشترکین خود ، میزان ثبت نام در لیست ایمیل خود را به 5،000٪ افزایش داده است (بله، شما چیزی را می خوانید ، درست است!).

نکته 2: از عبارات «خوش آمدگویی» یا «نمایش تمام صفحه» استفاده کنید تا بازدیدکنندگان جدید را برای مشترک شدن ، تشویق کنید.

در حال حاضر ، اکثر افراد بر این باورند که عبارت خوش آمدگویی چیز زایدی است. برخی دیگر گزارش کرده اند تبدیل های عالی با آن به وجود می آید. بنیانگذاران Writers in Charge و Bamidele Onibalusi اعلام کرده اند که با یک عبارت خوش آمدگویی  ، مشترکین خود را در لیست ایمیل خود به بیش از 1000+ مشترک در ماه افزایش می دهند.

نکته 3: از ارتقاء مطالب استفاده کنید. Brian Dean  بدون شک یکی از باهوش ترین بازاریابان است. تعداد کمی از بازاریابان می توانند تبدیل خود را 785٪ در یک روز افزایش دهند.

Brian Dean  این کار را انجام داد.

 

شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

 

چطور؟

 

با استفاده از ارتقاء مطالب:

ارتقا محتوا ، به مفهوم ایجاد یک محتوای طراحی شده برای متمم شدن به یک مقاله است. ارتقا محتوا می تواند یک منبع باشد (مانند یک برگه ، یک صفحه گسترده ، یک اپ یا یک منبع دیگر). ارتقا محتوا برای مقاله ایی که برجسته شده است ، کامل کننده است. در نتیجه ، مردم بیشتر مجبور می شوند که آن را دریافت کنند. در عوض آنها آدرس ایمیل خود را به شما می دهند.

نکته 4: استفاده از “Posts Expanded Guest"  برای هدایت مشترکین اضافی. ما پیش از این ، در مرحله سوم از این مقاله ، درباره وبلاگ نویسی مهمان بحث کرده ایم ، حتی به شما یک فرآیند گام به گام ثابت شده و قالبی را که به شما کمک می کند تا در برخی از بزرگ ترین وبلاگ ها و نشریات دنیا محتوا انتشار دهید ، معرفی کرده ایم.

ما هم چنین در مورد مفهوم ارتقاء محتوا بحث کردیم و اینکه چگونه Brian  توانست با استفاده از ارتقاء مطالب، 785٪ میزان مشترکین را افزایش دهد.

اکنون:

 

تصور کنید نتایج را زمانی می توانید به دست آورید که قدرت ارتقاء مطالب و پست های مهمان را ترکیب کنید. این نتایج در چیزی که "پست مهمان گسترده (Expanded Guest Post) " نامیده می شود ، نهفته و مفهومی است که توسط بریان هریس عمومیت یافته است. او گزارش می دهد بیش از 500 مشترک با هر پست مهمان جذب می شوند.

پست مهمان گسترده ، پست مهمانی است که شامل یک ارتقاء محتوا است که هدف آن جذب افراد برای پیوستن به لیست ایمیل شماست. این نوع پست می تواند برای افزایش اشتراک ایمیل شما موثر باشد.

نکته 5: یک استراتژی giveaway (دادن هدیه) ایمیلی را اجرا کنید. وقتی که صحبت از ترافیک رایگان می شود ، هیچ چیزی به پای ترافیک ویروسی نمی رسد. مطالعه موردی Josh Earl  عالی است.

برای افزایش اشتراک ایمیل خود ، Earl  تصمیم گرفت که یک giveaway اجرا کند. giveaway  او 11 روز ادامه یافت.

در شروع giveaway  ، Earl  5،500 مشترک ایمیل داشت. تا زمانی که giveaway  به پایان رسید ، او 187991 مشترک داشت. با اجرای یک giveaway  رایگان ، او تنها در 11 روز توانست لیست ایمیل خود را به 3،418٪ افزایش دهد.

giveaway  به صورت ویروسی رواج یافت ، زیرا او در یک نقطه 510 نفر بازدید از  سایت خود داشت:

او مراحل زیر را دنبال کرد:

  • او با یافتن یک پیشنهاد که به مخاطبانش مرتبط باشد ، شروع به کار کرد. در این مورد ، او تشخیص داد که در وبلاگ خود شروع به آموزش نحوه استفاده از نرم افزاری به نام " Sublime Text " نماید. او به سادگی ارائه یک licence به نرم افزار را به عنوان giveaway پیشنهاد نمود. با انجام این کار ، او نه تنها باعث افزایش شانس موفقیت giveaway  خود شد ، چرا که ایجاد انگیزه وی مربوط به giveaway  بود ، بلکه او کیفیت مطلوب مشترکان خود را نیز تأمین کرد ؛ زیرا در واقع افراد علاقه مند به محتوای او بودند.
  • او به مردم انگیزه داد تا صحبت در giveaway او را پخش کنند . تا در میان مردم بیشتری به اشتراک گذاشته شود و برای giveaway  تبلیغ کردند ، امتیاز بیشتری کسب کنند تا شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.
  • او در ترویج giveaway  خود فعال بود. او فقط به مخاطبان خود تکیه نکرد ، بلکه او اقدامات فعالانه ای را برای ترویج giveaway  خود انجام داد.

از لحاظ فنی ، Earl برای راه اندازی یک giveaway  ، از برنامه Kingsumo Giveaways (اطمینان از تلاش مردم برای ترویج دادن giveaway  و رجوع به دیگران به طور موثر پیگیری می شود) استفاده کرد.

 

 

15. تنظیم توالی دنباله دار ایمیل برای ایجاد اطمینان از تداوم تکرار ترافیک

ما فقط در مورد چگونگی ساخت یک لیست ایمیل صحبت کردیم ، اما وقتی ترافیک را به دست می آورید که مشترکان ایمیل شما ، برای خواندن محتوای وبلاگ شما ، بر روی لینک شما کلیک نمایند.

 

بسیاری از افراد فقط زمانی به مشترکین خود ایمیل ارسال می کنند که چیزی برای گفتن داشته باشند،. این یک اشتباه بزرگ است. و آنها ترافیک تکراری را از دست می روند.

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید ، گام بعدی این است که مطمئن شوید که توالی دنباله دار / پاسخ دهنده خودکار را با لینک هایی در پست های وبلاگ ، وب سایت ها و محصولات خود تنظیم کرده اید. به این ترتیب،  هم چنان محتوای شما به مشترکین جدید معرفی می شود (و شما همچنان در حال دریافت ترافیک هستید ، در حالی که لیست ایمیل شما رشد می کند) مهم نیست که آنها به خبرنامه شما پیوسته باشند.

 

امروزه ، تقریباً هر ارائه دهنده خدمات صحیح پست الکترونیکی توانایی تنظیم یک قابلیت follow up/autoresponder را دارند.

16. ایجاد یک لیست Push-Notifications

شما هم چنین می توانید ترافیک خود را با ایجاد یک لیست " push-notification "، به طور قابل توجهی افزایش دهید. در حالی که بسیاری از افراد با لیست ایمیل آشنا هستند ، تعداد کمی از افراد با لیست push-notification آشنایی دارند. با این وجود ، این ابزار می تواند قدرتمند باشد.

در اینجا یک تصویر آورده شده است که نشان می دهد میانگین بازدید مشترکین push-notifications در سایت به میزان 2000 بازدید در روز است. در یک دوره دو ساله ، این سایت بیش از 25000 نفر از مشترکان فعال push-notifications را جمع آوری کرده است:

 

بسته به پیام ، یک اعلان push-notification می تواند به میزان 6 درصد در یک کلیک نتیجه دهد.

 

یا به میزان 10 درصد در یک کلیک

 

صرف نظر از این ، push-notifications به طور کلی باعث کلیک بیشتر از یک لیست ایمیل می شود.

 

اگر شما push-message  خود را به 10،000 نفر تحویل داده باشید ، می توانید نرخ کلیک 10٪ را از این 1000 نفر دریافت کنید.

در اینجا مراحلی را که می توانید push-notification خود را تنظیم کنید ، دنبال نمایید:

 

  • ایجاد یک حساب کاربری با ارائه دهنده خدمات push-notification .
  • برای افرادی که به شما اجازه می دهند به آنها push-notification  ارسال کنید ، یک پیشنهاد رایگان ارائه دهید (تعداد کمی از مردم اجازه دریافت  push-notification را می دهند و پیشنهاد رایگان به آنها باعث می شود که مشترکین push-notification افزایش یابد).
  • هنگامی که push-list  خود را تنظیم کردید ، کد ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات push-notification را با سایت خود ادغام کنید. هنگامی که به درستی عملیات یکپارچه سازی انجام شد ، هر زمان که مردم از سایت شما بازدید می کنند ، یک پاپ آپ کوچک مانند تصویر زیر ظاهر می شود که از آنها می خواهد به شما اجازه دهد به آنها push-messages ارسال کنید:

  • هنگامی که آنها بر روی "Allow" کلیک می کنند ، آنها به “push-list"  شما اضافه می شوند.
  • از طریق push-list شما می توانید به آنها push-messages  با یک لینک به هر سایتی که می خواهید بفرستید و یا خوراک وبلاگ خود را پیکربندی کنید ؛ به طوری که پست های جدید به صورت خودکار به مشترکین push-subscriber  ارسال شود.

 

ادامه مطالب را از لینک های زیر دنبال نمایید :

  1. بهینه سازی محتوای وب سایت خود
  2. استفاده از رسانه های اجتماعی
  3. توسعه محتوا و پست های مهمان
  4. ایجاد یک سیستم که به شما اجازه می دهد تا ترافیک تکراری را دریافت کنید
  5. محتویات خود را دوباره دسته بندی و هدف گذاری کنید.

 

 

 

 

فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 117 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش سئو

این فصل در یک نگاه:

آشنایی با مطالب مرتبط با SEO…

آموزش سئو   فصل اول : تاریخچه -تاریخچه سئو -چند نکته کلیدی در خصوص html (8 اشتباه رایج برنامه نویسان در سئو) معرفی تگ title  و ارتباط آن با سئو ایجاد یک ادیتور پیشرفته در پروژه هدف …
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 33 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آپدیت…

توضیحات کلی مجموعه: برای یادگیری seo فقط یک راه دارید که اون هم چیزی نیست جز داشتن صبر و علاقه به یادگیری زیاد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، ع…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

سئو واژه ای است ک همه معمولا شنیده اند ولی درک درستی از آن ندارند.بیشتر وب سایت ها در این موضوع مطلب نوشتند ولی بسیاری ا…

بازدید وب سایت خود را (اصولی و صحیح)منفجر کنید !! بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی با نکات ارزنده و کاربردی و نایاب(نا نوشته های سئو) توجه: این دوره آموزشی به تدریس مهندس پیمان بندی و کاملا فارس…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

در بازاریابی نوین روش جدیدی ابداع شده که این روزا ها بسیار کسب و کارهای اینترنتی را با هزینه بسیار بسیار پایین و بازدهی …

توضیحات کلی مجموعه: (توجه: حتما با کلیک روی عکس این دوره آموزشی در بالا دمو را مشاهده کنید یا قسمت اول را رایگان دانلود کنید) در بازاریابی اینترنتی هر روز شاهد روش های جدید و استراتژی های ن…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 15 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

رشد و درآمدزایی یک وب سایت یا کسب و کار اینترنتی کاملا به ذوق و مهارت وب مستر یا همان مدیر اصلی وب سایت گره خورده و متاس…

 اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن برای موفقیت یک وب سایت لازم الاجراست. زیرا شما دوست دارید وب سایت خود را به کارخانه پولسازی تبدیل کنید. این واقعیت رویا نیست. هرکس این اصول را بداند به …

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید