مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

5 روش برای افزایش ترافیک وب سایت - مرحله دوم : استفاده از رسانه های اجتماعی


5 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

مرحله دوم : استفاده از رسانه های اجتماعی

در قسمت اول از این مقاله ما به موضوع بهینه سازی محتوای وب سایت به منظور افزایش ترافیک در وب سایت خود پرداختیم. در ادامه این مقاله قصد داریم به مبحث رسانه های اجتماعی و تأثیر آنها بر افزایش ترافیک وب سایت ها بپردازیم.

همراه ما باشید !

 

9- به شیوه صحیحی محتوای خود را به اشتراک بگذارید

از منظر دریافت ترافیک روز افزون در وب سایت خود ، رسانه های اجتماعی نقش کلیدی بعدی را عهده دار می باشند. شما باید مطمئن شوید که مطالب خود را به صورت صحیح به اشتراک می گذارید تا بیشترین افزایش ترافیک را داشته باشید.

در اینجا چند نکته برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم ، تا بتوانید بیشترین جذابیت ، اشتراک گذاری ها و ترافیک را کسب کنید:

نکته 1 : انجام بهینه سازی برای بر اساس هر پلتفرم

پست های رسانه های اجتماعی بر روی پلتفرم های مختلف ، به صورت متفاوتی ظاهر می شوند. شما باید پست های خود را طوری بهینه نمایید که هر کدام بتوانند در پلتفرم خود چشم نواز و قابل اشتراک گذاری باشند.

 

به عنوان مثال ، یک پست عالی برای فیس بوک به شرح زیر است:

  • یک عکس با کیفیت بالا
  • شرح با کیفیت (بر اساس یک مطالعه که توسط TrackMaven انجام شده است ، پست ها با تعداد کلمات 80+  ، دو برابر تعامل پذیر تر هستند.
  • توضیح لینک قانع کننده در زیر عکس

تحقیق کنید و یاد بگیرید که چگونه پست های خود را برای دیگر پلتفرم های اجتماعی نیز بهینه کنید. به این ترتیب شما می توانید مقدار بیشتری از اشتراک گذاری ها ، تعامل ها و ترافیک ها را دریافت کنید.

 

نکته 2: یک برنامه زمان بندی به اشتراک گذاری ایجاد کنید

چه زمان هایی در رسانه های اجتماعی محتوا به اشتراک می گذارید؟ این جایی است که یک برنامه زمان بندی  به اشتراک گذاری وارد بازی می شود. این برنامه به شما کمک می کند که خود را به صورت سازمان دهی شده نگه دارید تا کمتر یا بیش از حد محتوا به اشتراک نگذارید.

برنامه زمان بندی شما باید به سوالات زیر پاسخ دهد:

  • کدام پیام های اجتماعی بلافاصله پس از انتشار محتوا ارسال شوند؟ برای کدام پلتفرم ها؟
  • کدام پیام ها در روز بعدی ارسال شوند؟
  • کدام پیام ها در یک ماه ارسال شوند؟ دو ماه؟
  • با یک برنامه زمان بندی سازگار ، هر بار که مطالب جدیدی ارسال می کنید، به زحمت و تقلا نمی افتید. شما خواهید دانست که دقیقاً کدام پلتفرم ها برای ارسال چه پست هستند و کی ارسال کنید.

نکته 3: هرزنامه نباشید

اگر نتیجه مطلوب را از اشتراک گذاشتن یک پست در اولین بار به دست نیاوردید، سعی نکنید آن را به همان شیوه مشابه مجدداً پست کنید.

این یک رفتار هرزنامه ایی است و اگر هم چنان به همان شیوه ادامه دهید ، مخاطبان خود را فراری می دهید.

 

در عوض ، یک ترکیب خوب از محتواهای رسانه های اجتماعی را هدف قرار دهید - به اشتراک گذاشتن پست ها و فیلم های وبلاگ ، هم چنین محتواها از سایر نفوذگرها ، و هم چنین به اشتراک گذاری سایر استاتوس های جالب و با ارزش می تواند بسیار مطلوب باشد.

نکته 4: دکمه های به اشتراک گذاری را به وب سایت خود اضافه کنید

به اشتراک گذاری مطالب خود از راه درست مهم است –برای مخاطبینی که محتواها را مستقیماً از وب سایت شما به اشتراک می گذارند ، هدیه در نظر بگیرید. برای انجام این کار ، به برخی از دکمه های اشتراک گذاری آسان در رسانه های احتماعی نیاز دارید.

دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی بسیاری در WordPress وجود دارد. یکی از بهترین ها را انتخاب کنید و دکمه اشتراک گذاری را مستقیماً در زیر مقالات خود قرار دهید. برخی از گزینه های خوب عبارتند از:

نکته 5: ارسال در ساعات اوج (peak)

با توجه به Hubspot ، بهترین زمان برای ارسال در بزرگ ترین پلتفرم های اجتماعی است:

(توجه: Snapchat در اینجا ذکر نشده است ، اما شما باید در طول روز در آن پلت فرم قرار دهید!)

  • فیس بوک: تعطیلات آخر هفته بین 12:00 تا 01:00 بعد از ظهر؛ چهارشنبه ها بین 3:00 تا 4:00 بعد از ظهر؛ پنج شنبه ها و جمعه ها بین ساعت 1:00 و 4:00 بعد از ظهر
  • توییتر: دوشنبه ها تا جمعه ها بین 12:00 تا 3:00 بعد از ظهر ؛ چهارشنبه ها بین 5:00 - 6:00 بعد از ظهر
  • LinkedIn :  سه شنبه ها، چهارشنبه ها و پنج شنبه ها در ساعت 7:30 - 8:30 صبح، 12:00 بعد از ظهر و 5:00 تا 6:00 بعد از ظهر ؛ سه شنبه ها بین 10:00 تا 11:00 صبح
  • Pinterest :  همه روزه ساعات عصرگاهی و 2:00 - 4:00 بعد از ظهر. جمعه ها ساعت 5:00 بعد از ظهر ؛ شنبه ها از ساعت 8:00 تا 11:00 بعد از ظهر
  • اینستاگرام : هر ساعتی از دوشنبه تا پنجشنبه ، به جز 3:00 تا 4:00 بعد از ظهر.

نکته 6: برجسته سازی و به اشتراک گذاری بخشی از مطالب خود را آسان کنید

آیا تا به حال یک مقاله خوانده اید و سپس متوجه شده اید که بخشی از مقاله - یک پاراگراف ، یک نقل قول یا چند رسانه ای - واقعاً مطابق با نظر شما باشد و احساس کنید که باید به اشتراک گذاشته شود. سپس به ابتدای مقاله بروید تا یک دکمه اشتراک گذاری پیدا کنید و متوجه شوید که هیچ دکمه اشتراک گذاری وجود ندارد؟

شما می توانید مطالب خود را با استفاده از برجسته سازی یا تسهیل به اشتراک گذاری بخشی از محتوای خود ، قابل اشتراک گذاری کنید.

برخی از ایده ها:

  • نقل قول های مهم یا جملات را در مقاله خود برجسته کنید و با استفاده از Click to Tweet  به افراد امکان توییت کردن بخش های برجسته شده را بدهید.
  • استفاده از پلاگین های Cool Image Share ، و Share This Image و WP Easy Social Hover برای ارائه یک دکمه اشتراک گذاری خودکار در مواردی که خوانندگان روی تصاویر یا چند رسانه ای ها در سایت شما حرکت می کنند.
  • از پلاگین Highlight  و Share  استفاده کنید تا آپشن های مختلفی برای افراد جهت به اشتراک گذاشتن هر یک از بخش های محتوایی خود در سایت های رسانه های اجتماعی برتر فراهم کنید.

نکته 7: محتوای قدیمی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

چند بار یک قطعه خاص از محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید؟ یک بار؟ دو برابر؟

 

در اینجا معامله ای است:

اگر به طور مداوم محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارید ، میزان زیادی از ترافیک و مشارکت را از دست می دهید. در یک تجزیه و تحلیل بیش از 100 میلیون مقاله توسط Buzzsumo ، فهیمده شده است که دائما محتواهای قدیمی در رسانه های اجتماعی مجدداً به اشتراک گذاشته می شوند و می توانند باعث افزایش 686٪ مشارکت و تعامل شوند.

شما می توانید از اپ ها و پلاگین های زیر برای تنظیم به اشتراک گذاری متناوب مقالات خود به طور دائمی در حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید:

10- تسلط به Quora

تسلط به Quora یکی از بهترین راه های تبدیل شدن به یک قدرت در صنعت و افزایش ترافیک وب سایت شماست.

 

اگر هنوز از Quora استفاده نکرده اید ، خلاصه ای از این پلت فرم از بنیانگذار آن ، Adam D’Angelo به این صورت است:

"Quora شما را به هر چيزی که مي خواهيد بدانيد ، متصل کنيد. هدف Quora این است که ساده ترین مکان برای نوشتن محتوای جدید و به اشتراک گذاری محتوا در وب باشد. ما مردم و علاقه مندی های آنها را سازماندهی می کنیم تا بتوانید اطلاعاتی را که برای شما ارزشمند هستند پیدا کنید، جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارید. "

فرمت کار بسیار ساده است:

مردم سؤال می کنند. شما پاسخ را ارسال می کنید و اگر شما پاسخ های خوب با لینک های مربوطه به سایت خود را ارسال کنید ، می توانید افزایش بزرگی در ترافیک خود دریافت کنید.

 

در اینجا نحوه شروع تسلط به Quora را شرح می دهیم:

1) باز کردن یک حساب کاربری در Quora. به Quora.com بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

 

2) ایجاد و بهینه سازی bio خود. bio شما چیزی است که مردم زمانی که بر روی پروفایل شما کلیک می کنند، مشاهده خواهند کرد. آن را با اضافه کردن چند جمله در مورد خود و تجربه خود در صنعت تان ، و هم چنین ایجاد لینک به وب سایت خود ، بهینه سازی کنید.

 

یک نگاهی به تصویری از bio اوریور امبرتون بیاندازید:

Emberton یکی از نویسندگان برجسته Quora است و او توانست از Quora برای رشد وبلاگش به میلیون ها خواننده در سال اول استفاده کند.

3) انتخاب دسته بندی های مرتبط. Quora هزاران دسته را برای شما پیشنهاد می دهد تا انتخاب نمایید. به دقت انتخاب کنید ، زیرا Quora feed  شما با سوالات بر اساس این دسته ها پر می شود. هدف اضافه کردن حداقل 10-15 دسته بندی مرتبط می باشد.

4) جستجو برای سوالات عالی. این کلید است. سوال بهتر ، شانس بهتری برای پاسخگویی شماست که به صورت ویروسی فراگیر شده و هزاران و هزاران بازدید کننده را به شما جذب می کند. چه چیزی یک سوال بزرگ را تشکیل می دهد؟ به دنبال موارد زیر باشید:

  • دستور زبان صحیح
  • قالب بندی خوب (به عنوان مثال bold ، italic و غیره باشد ، نه فقط یک غول بزرگ از متن که به سختی قابل خواندن است)
  • مرتبط با صنعت شما باشد
  • کاملاً جدید باشد (هنوز هیچ پاسخی نداشته باشد)

5) پاسخ های قوی ارسال کنید. شما باید این سوالات بزرگ را با پاسخ قوی از خود پیش ببرید. در اینجا نحوه ارائه پاسخ قوی Quora را شرح می دهیم:

  • از چند خط اول برای به دام انداختن آنها استفاده کنید. کاربران فقط می توانند 3-4 خط اول را در feed خود ببینند ، بنابراین شما باید از ابتدا آنها را در دام بیاندازید تا آنها روی پاسخ شما کلیک کنند.
  • داستان بگویید. برخی از بهترین پاسخ های Quora شامل داستان های شخصی از شکستن موانع و فائق آمدن بر مشکلات هستند.
  • از گرامر صحیح و قالب بندی استفاده کنید. اگر پاسخ شما قابل اسکن نباشد و خوانایی راحت نداشته باشد ، کاربران احتمالاً آن را نخواهند خواند.
  • از تصاویر استفاده کنید. بیشتر پاسخ های عالی در Quora گرایش به استفاده از تصاویر دارند. همان قاعده استفاده از تصاویر در محتوای خود را در Quora نیز اعمال کنید.
  • لینک های مرتبط به سایت خود را اضافه کنید. در طول پاسخ خود ، چند لینک مرتبط را به وب سایت خود قرار دهید. هر چقدر افراد بیشتری با سوال مواجه شوند، بیشتر کلیک کرده و ترافیک بیشتری تولید خواهد شد. شما هم چنین می توانید پاسخ خود را با لینک پست های خود به پایان برسانید. یک نتیجه گیری چیزی شبیه به این داشته باشید: "آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شروع کسب و کار به دست آورید؟ لیست رایگان من را با 10 مرحله جهت شروع اولین کسب و کار خود بررسی نمایید! "و یک لینک به آهنربای سربی (در این مثال ، چک لیست) قرار دهید.

نگاهی به پاسخ اولیور امبرتون به یک سوال بیاندازید :

همان طور که می بینید Emberton موارد زیر را انجام داده است:

 

  • چند خط اول را برای به دام انداختن آنها استفاده کرده است.
  • یک داستان گفته است.
  • گرامر و قالب بندی درست را مورد استفاده قرار داده است.
  • از یک تصویر بصری استفاده نموده است.

در زمان نوشتن مطلب ، پاسخ او تقریباً 600،000 بار بازدید شده است!

 

در صورت استفاده درست ، Quora می تواند ژنراتور ترافیک قدرتمند برای وب سایت شما باشد. بر خلاف اکثر رسانه های اجتماعی ، یک پاسخ ویروسی Quora می تواند یک سال یا بیشتر در وب سایت شما ترافیک ثابت ایجاد نماید. اطمینان حاصل کنید که این پلت فرم را نادیده نگیرید!

11. ارسال پست و تبلیغ در Reddit

Reddit یکی دیگر از پلتفرم های رسانه اجتماعی قدرتمند است که کمتر استفاده شده و می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد. اگر شما بتوانید مخاطبان خود را که در Reddit هستند ، پیدا کنید و محتوای مناسب را ارائه دهید ، می توانید ده ها هزار بازدید کننده را عملاً یک شبه به دست آورید.

 

(درست است - شما مجبور نیستید به صفحه اصلی Reddit وارد شوید تا تاثیر بزرگ را مشاهده کنید!)

 

چگونه مشتریان خود را در Reddit پیدا کنید و مطالب خود را به گونه ای مناسب تبلیغ نمایید؟

 

از این استراتژی 2 مرحله ای استفاده کنید:

مرحله 1: پیدا کردن مشترکین Relevant خود

 

  1. هنگامی که به Reddit.com بروید ، از کادر جستجو در گوشه بالا سمت راست صفحه استفاده کنید.
  2. کلمه کلیدی مرتبط را جستجو کرده و روی "enter" کلیک کنید.
  3. شما یک لیست از مشترکین مرتبط با کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد. نگاهی به هر کدام از آنها بیاندازید و با کسانی که به نظرتان خوب می آیند ، اشتراک برقرار کنید.
  4. این فرآیند را برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تکرار کنید.

متوجه شدید؟ اینها مشترکین هدف شما خواهند بود. اینجا مکانی استکه مخاطبان شما در Reddit در آن قرار دارند.

مرحله 2: ارسال پست و افزودن ارزش

 

هنگامی که شما مشترکین هدف خود را یافتید ، وقت آن است که شروع به ارسال پست کنید.

 

(توجه: قبل از اینکه شما در یک Subreddit پست ارسال کنید ، مطمئن شوید که قوانین ارسال برای این Subreddit در نوار کناری سمت راست را رعایت کرده اید.)

شما باید چندین عنصر را برای استراتژی ارسال خود در نظر بگیرید:

1) پاسخ سوالات و پاسخ به نظرات در موضوعات محبوب را ارائه دهید. این کار برای شما شهرت ایجاد خواهد کرد.

 

2) یک لینک به یک مقاله در هر هفته در مرتبط ترین subreddit  ارسال کنید (اگر بتوانید 100-200 + دریافت لینک داشته باشید ، می توانید 2،000-3،000 بازدید بسته به subreddit انتظار داشته باشید)

 

3) همیشه روی ارزش افزوده تمرکز کنید. لینک های خود را با توصیه های خوب موازنه کنید ، تا به عنوان هرزنامه شناخته نشوید.

4) ترکیب کنید. فقط لینک ها را به Reddit ارسال نکنید. آن را تغییر دهید و نسخه های متنی پست های وبلاگ و یا توصیه های خود  رااضافه نمایید و در پایان به پست خود یک لینک اضافه کنید.

  1. در زمان مناسب ارسال کنید.

 

ادامه مطالب را از لینک های زیر دنبال نمایید :

  1. بهینه سازی محتوای وب سایت خود
  2. استفاده از رسانه های اجتماعی
  3. توسعه محتوا و پست های مهمان
  4. ایجاد یک سیستم که به شما اجازه می دهد تا ترافیک تکراری را دریافت کنید
  5. محتویات خود را دوباره دسته بندی و هدف گذاری کنید.

 

فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 117 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش سئو

این فصل در یک نگاه:

آشنایی با مطالب مرتبط با SEO…

آموزش سئو   فصل اول : تاریخچه -تاریخچه سئو -چند نکته کلیدی در خصوص html (8 اشتباه رایج برنامه نویسان در سئو) معرفی تگ title  و ارتباط آن با سئو ایجاد یک ادیتور پیشرفته در پروژه هدف …
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 33 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آپدیت…

توضیحات کلی مجموعه: برای یادگیری seo فقط یک راه دارید که اون هم چیزی نیست جز داشتن صبر و علاقه به یادگیری زیاد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، ع…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

سئو واژه ای است ک همه معمولا شنیده اند ولی درک درستی از آن ندارند.بیشتر وب سایت ها در این موضوع مطلب نوشتند ولی بسیاری ا…

بازدید وب سایت خود را (اصولی و صحیح)منفجر کنید !! بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی با نکات ارزنده و کاربردی و نایاب(نا نوشته های سئو) توجه: این دوره آموزشی به تدریس مهندس پیمان بندی و کاملا فارس…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

در بازاریابی نوین روش جدیدی ابداع شده که این روزا ها بسیار کسب و کارهای اینترنتی را با هزینه بسیار بسیار پایین و بازدهی …

توضیحات کلی مجموعه: (توجه: حتما با کلیک روی عکس این دوره آموزشی در بالا دمو را مشاهده کنید یا قسمت اول را رایگان دانلود کنید) در بازاریابی اینترنتی هر روز شاهد روش های جدید و استراتژی های ن…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 15 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

رشد و درآمدزایی یک وب سایت یا کسب و کار اینترنتی کاملا به ذوق و مهارت وب مستر یا همان مدیر اصلی وب سایت گره خورده و متاس…

 اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن برای موفقیت یک وب سایت لازم الاجراست. زیرا شما دوست دارید وب سایت خود را به کارخانه پولسازی تبدیل کنید. این واقعیت رویا نیست. هرکس این اصول را بداند به …

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید