مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

5 روش برای افزایش ترافیک وب سایت - مرحله 1: بهینه سازی محتوای وب سایت خود


5 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

مرحله 1: بهینه سازی محتوای وب سایت خود

این مرحله پایه و اساس سیستم است. اگر می خواهید واقعاً ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید ، ابتدا باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما بهینه شده است. در غیر این صورت ، ترافیک زودگذر و موقتی خواهد بود.

  1. دانستن آمار ترافیک فعلی خود

قبل از شروع رشد ترافیک وب سایت خود ، باید آمار فعلی ترافیک خود را بدانید. این امر ، پایه کار شماست از اینجا می توانید ببینید که چگونه تلاش های شما بر رشد ترافیک تاثیر گذاشته است.

اطمینان حاصل کنید که  Google Analytics tracking code set up خود را دارید (اگر هنوز آن را تنظیم نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید!).

هنگامی که حداقل چند روز ترافیک شما زیر حدنصاب قرار داشته باشد ، گزارش ترافیک وب سایت خود را در Google Analytics بررسی کنید.

در اینجا تصویری است که یک مرور کلی از ترافیک یک سایت را با استفاده از Google analytics نشان می دهد:

اگر شما تمایلی به استفاده از Google Analytics ندارید ، دو جایگزین خوب وجود دارد:

  • Clicky Analytics  (برخی افراد این مورد را به دلیل قابلیت های "real time" ترجیح می دهند)
  • Mixpanel

 

برخی از مهم ترین معیارهایی که باید مورد توجه قرار دهید ، عبارتند از:

  • بازدید کنندگان منحصر به فرد (کاربران) Unique visitors (Users)
  • بازدید صفحات Pageviews
  • صفحات در هر بازدید (صفحات / جلسه) Pages per visit (Pages/Session)
  • میانگین زمان ماندن در سایت (میانگین مدت زمان جلسه) Average time on site (Avg. Session Duration)
  • نرخ بیکاری Bounce rate
  • منابع ترافیکی (مستقیم، جستجو و ارجاع) Traffic sources (direct, search, and referral)
  • خروج از صفحات Exit pages

 

  1. بررسی کردن مکرر ترافیک وب سایت

شما احتمالاً از گفته های قدیمی شنیده اید: "چیزی که اندازه گیری شود ، قابلیت مدیریت است."

خوب ، درست است! شما استراتژی های جدید ترافیک را آزمایش خواهید کرد و باید بدانید که چگونه عمل می کنند.

بنابراین گاهی ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید - حداقل چند بار در هفته. به این ترتیب ، شما خواهید دانست که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند ، و شما می توانید چیزهای خوب را دو برابر کنید تا بیشترین رشد ترافیک خود را داشته باشید.

 

  1. یک استراتژی بازاریابی محتوا خوب (و مستند) ایجاد کنید.

اینجا جایی است که بسیاری از کسب و کارها از آن رد می شوند. آنها یا استراتژی بازاریابی محتوا را ندارند و یا اگر انجام می دهند ، به طور جدی کم رنگ است.

در حال حاضر:

 

شما می توانید تمام هک های SEO را امتحان کنید ، اما بدون یک استراتژی بازاریابی محتوا جامع ، شما وقت خود را هدر می دهید.

دقیقاً یک استراتژی بازاریابی محتوای چه اهمیتی دارد؟ با توجه به تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا و MarketingProfs ، مستند نکردن استراتژی بازاریابی محتوا می تواند شانس موفقیت شما را به نصف کاهش دهد:

60٪ از کسب و کارها با یک استراتژی بازاریابی محتوای مستند شده نتایج را از بازاریابی محتوا دریافت خواهد کرد، 32٪ از کسب و کارها با یک استراتژی بازاریابی محتوای کلامی (اما نه مستند شده) نتایج را به دست خواهند آورد و فقط 7٪ از کسب و کارها بدون استراتژی بازاریابی محتوا موفق خواهند شد.

استراتژی مستند شده = موفقیت بازاریابی محتوایی

نه تنها شما نیاز به استراتژی بازاریابی محتوا جامع دارید ، بلکه استراتژی بازاریابی محتوای شما باید مستند نیز باشد.

چگونه استراتژی بازاریابی محتوا را ایجاد کنید؟ قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بیایید درباره انواع محتوایی که باید در استراتژی شما ذکر شود بحث کنیم:

  • وبلاگ ها
  • کتاب های الکترونیکی
  • ویدیوها
  • پادکست ها
  • اینفوگراف ها

استراتژی بازاریابی محتوا ترکیبی از تمام این انواع مختلف محتواها است.

این استراتژی باید شامل عناصر زیر باشد:

1) هدف اصلی محتوای شما (به عنوان مثال افزایش ترافیک، رهبری و ...).

2) مخاطبان شما تعریف شده باشند (یعنی چه کسانی هستند؟ بزرگ ترین نقاط مشکل آنها چه چیزهایی هستند؟ چگونه می توان از طریق محتوای خود به آنها کمک نمود؟).

3) چگونه می خواهید به محتوای خود ارزش بیافزایید و از آن به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنید؟

4) تناوب پست ها

5) تقویت محتوا (به عنوان مثال چگونه محتوای خود را در معرض دید بیشتری قرار می دهید؟).

 

4- نوشتن تیترهای وبلاگ مهیج تر

تیتر مهیج چیزی است که محتوای آن را می فروشد. در این صورت مطالب شما خوانده می شود - و هم چنین در موتورهای جستجو نیز رتبه بندی می گردد - پس تیترهای عالی ، کلیدی هستند!

دو موردی که باید برای تیترهای خود بهینه سازی کنید: ترافیک اجتماعی و ترافیک جستجو.

برای انجام این کار، تیترهای شما باید کلمات کلیدی درست ، اندازه مناسب داشته باشند و هم چنین به اندازه کافی مهیج باشند تا کاربران رسانه های اجتماعی بر روی آنها کلیک کنند.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب ، از Google Keyword Planner استفاده کنید. این ابزار ، برخی از عبارت های جستجو ممکن را برای ایده های پست وبلاگ تان پیشنهاد می دهد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد چگونگی کسب درآمد پست تهیه می کنید ، می توانید از عبارت "چگونه سریع کسب درآمد کنید"، "چگونه سریع پول بدست آورید" یا "روش های سریع برای کسب درآمد" استفاده کنید.

به عنوان مثال ، نتایج زیر برای “how to make money” آورده شده است:

شما به راحتی می توانید ببینید که “how to make money,”  , " how to make money online "، " how to make money fast "، " make money online " و " earn money online " بالاترین میانگین جستجو ماهانه را دریافت کرده اند. از همه مهم تر - شما می توانید میزان رقابت را برای هر یک از این کلمات کلیدی ببینید.

در حالی که " how to make money " و " how to make money fast " دارای میزان رقابت متوسط هستند ، سه کلید واژه دیگر رقابت بالایی دارند.

هنگام استفاده از Google Planner Keyword ، شما توجه ویژه به هر دو مقدار متوسط جستجو ماهانه یک کلمه کلیدی و هم چنین میزان رقابت آن داشته باشید. شما باید بر روی کلمات کلیدی کمتر رقابتی تمرکز کنید که تعداد جستجوهای زیادی دارند.

شما می توانید از برخی از این تمپلت های تیتر هیجان انگیز Google Planner Keyword  استفاده کنید. از این رو تیترهای شما برای رسانه های اجتماعی نیز مهیج می شوند.

(توجه: سعی کنید تیتر خود را کمتر از 70 کاراکتر در نظر بگیرید تا در Google Search کوتاه نشود).

در اینجا چند نکته کلی برای نوشتن تیترهای بهتر وجود دارد:

  • استفاده از پست های لیستی (به عنوان مثال "10 روش برای انجام X در زمان ضبط")
  • پرسیدن یک سوال
  • ایجاد کنجکاوی
  • ایجاد احساس اضطراب
  • بر انگیختن هیجان در خواننده
  • استفاده از کلمات پرقدرت
  • ایجاد ارزش واضح تا حد امکان

5- نوشتن محتوای بهتر

اگر محتوایی قانع کننده ای نداشته باشید ، یک استراتژی بازاریابی محتوای عالی با سرفصل های جذاب بی اهمیت خواهد بود. هر خواننده ای که به سایت شما می آید ، فوراً از سایت خارج خواهد شد - و این یک گزارش ترافیکی ناپسند خواهد بود.

چگونه محتوای قانع کننده تری بنویسید؟

شما می توانید با تزریق این هک ها به نوشته های خود کار را شروع کنید:

هک 1: خوانندگان را در شروع کار به دام بیاندازید. مردم توجه کمتری به مطالب طولانی دارند. اگر شما در ابتدای وبلاگ خود "دام" قانع کننده ای نداشته باشید ، مردم در عرض چند ثانیه روی آن کلیک نخواهند کرد. شما می توانید آنها را با بیان مزایای مقاله (به عنوان مثال : مقدمه یک مقاله)، گفتن یک داستان یا بیان یک مشکل متداول که مخاطبان شما در معرض آن هستند، به دام بیاندازید.

هک 2: استفاده از پاراگراف های کوتاه تر. از پاراگراف های طولانی و بلوک های بزرگ متنی اجتناب کنید. اگرمطالب خود را قابل اسکن تر کنید ، بهتر است. سعی کنید پاراگراف ها را زیر 5-6 خط نگه دارید (به طور ایده آل 2-3).

هک 3: هنگام نوشتن، نوشته های خود را با صدای بلند بخوانید. آن چه که بر روی کاغذ خوب دیده می شود ، لزوماً خوب به گوش نمی رسد. با خواندن مطالب خود با صدای بلند ، می توانید عبارات دلخراش را کشف کنید و هر گونه اشتباهی را که به گوشتان می رسد ، تصحیح نمایید.

هک 4: داستان های بیشتری را بگویید. داستان ها به طور عاطفی  با ما ارتباط برقرار می کنند و ما را به اقدام وا می دارند. داستان ها را در محتواهای خود اضافه کنید تا استدلال های خود را ثابت نمایید ، خوانندگان را درگیر کنید ، مشکلی را توضیح دهید، و برای همه چیزی که به نظرتان می آید. داستان ها طلا هستند!

هک 5: استفاده از " Bucket Brigade ": Bucket Brigade  ها جملات کوتاه (کلمات یا عبارات) هستند که هدف آنها متوقف کردن افراد ، جلب توجه آنها و ادامه خط بعدی متن است. این اصطلاح توسط Brian Dean از Backlinko ساخته و محبوب شد. معمولاً به تنهایی با یک کولون به پایان می رسد و کاربران را به یک پاراگراف دیگر منتقل می کند.

مانند :

"اکنون

شما می توانند نکات SEO را امتحان کنید. "

برخی از Bucket Brigade های متداول در زبان انگلیسی عبارتند از :

  • Look:
  • Here’s the deal:
  • For example:
  • Even better:
  • In fact:
  • That said:
  • However:
  • Now:
  • Okay:

 

6- استفاده از تصاویر چشم گیر

آیا واقعاً یک تصویر به اندازه یک هزار کلمه ارزش دارد؟ ما فکر می کنیم ارزش دارد!

عکس های چشم گیر می توانند شگفتی هایی برای ترافیک شما ایجاد کنند. آنها می توانند وبلاگ شما را به صورت بصری جذاب کنند تا خوانندگان در سایت شما باقی بمانند. تصاویر هم چنین محتوای شما را در رسانه های اجتماعی قابل اشتراک تر می کنند.

محققان در مطالعه ی Socialbakers ، دریافتند که 93 درصد پست های جذاب تر در فیس بوک با تصاویر ترکیب شده اند. مطالعه دیگری نشان داد که محتوای بصری 40 برابر بیشتر نسبت به سایر انواع محتوا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

هنگامی که عنوان خود را با یک تصویر قوی ترکیب می کنید ، بهترین فرصت را به آن می دهید تا تولید ترافیک و افزایش کلیک ها را به همرا داشته باشد.

بهترین قسمت:

 

شما مجبور نیستید صدها دلار برای عکس ها هزینه کنید. شما می توانید از سایت های رایگان مانند Unsplash یا Pixabay صدها تصاویر چشمگیر (بدون نیاز به صرف یک سکه!) پیدا کنید.

7- لینک های داخلی (مهم)

لینک داخلی اشاره به اضافه کردن لینک ها از یک صفحه در وب سایت شما به یک صفحه دیگر در وب سایت شما دارد. این بدان معنی است که شما لینک هایی را از یک پست وبلاگ به پست های قدیمی یا از صفحات خاص به صفحات دیگر اضافه کنید.

اکثر وب سایت ها از لینک های داخلی به اندازه کافی استفاده نمی کنند. مطمئناً ، نباید بیش از 40 تا 50 لینک داخلی در هر پست وبلاگ وجود داشته باشد.

چرا لینک دهی داخلی کمک کننده است؟ این نوع لینک ها مفید هستند ؛ زیرا آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در وب سایت شما پیمایش کنند ، به بهبود رتبه جستجو صفحاتی که به آن لینک می دهید کمک می کنند و در تعیین معماری و سلسله مراتب وب سایت شما کمک کننده هستند.

در اینجا چگونگی به دست آوردن حداکثر استفاده از پیوند داخلی را شرح می دهیم :

  • محتوای بیشتری ایجاد کنید. شما هر چه محتوای با کیفیت تر ایجاد کنید ، محتوای با کیفیت بیشتری را می توانید به آن پیوند دهید. این واقعاً ساده است!
  • استفاده از متن لنگر (anchor) مناسب. اگر شما بخواهید به طور داخلی به پست وبلاگ خود لینک بدهید ، می توانید یک جمله را در وبلاگ دیگری بنویسید ، در این صورت خواننده یک دلیل قانع کننده برای کلیک کردن بر روی لینک به دلیل مواجه با متن لنگر دارد.
  • لینک دادن به محتوای مرتبط. صرفاً به خاطر برقراری پیوند ، لینک ندهید – بلکه همیشه به محتوایی که به تجربه خوانندگان شما اضافه می کند ، لینک دهید.
  • بیش از حد از لینک های داخلی استفاده نکنید. در یک پست وبلاگ 1،000 کلمه ای می توان از 5-10 لینک داخلی استفاده کرد. هر چیزی بیش از این مقدار باشد ، افراط محسوب می شود.

8- انجام ممیزی محتوا

چه می شود اگر شما بتوانید یک سوم از مطالب خود را حذف کنید و در عین حال ترافیک وب سایت خود را سه برابر نمایید؟ خوب، این دقیقاً همان چیزی است که Todd Tresidder  انجام داد.

او یک ممیزی محتوا را انجام داد ، یک سوم محتوایش را حذف کرد و افزایش زیادی در ترافیک خود مشاهده نمود.

وقتی که چندین سال است که یک وب سایت دارید ، می توانید مشکلی مانند محتوای زاید و بی ربط داشته باشید که دیگر با پیام های شما مطابقت ندارند.

با انجام ممیزی محتوا، می توانید این مشکلات را حل کنید.

ممیزی محتوا هم چنین می تواند رتبه بندی SEO شما را بهبود بخشد. در مورد آن فکر کنید: کیفیت SEO جدید. گوگل بهترین تجربه را برای کاربران خود می خواهد. با انجام ممیزی محتوا ، شما این سیگنال را می فرستید که سعی دارید بهترین تجربه را ارائه دهید.

 

چگونه ممیزی محتوا را انجام دهید؟

قبل از اینکه دست به کار شوید ، به مواردی که پیش از آن باید انجام دهید ، توجه نمایید:

به آرشیو محتوای خود بروید و آن را به یک صفحه گسترده انتقال دهید - هر صفحه و هر پست. هر یک را با توجه به یکی از چهار طبقه زیر چک و دسته بندی کنید:

1) نگه داشتن (محتوای خوبی که در سایت شما باقی خواهد ماند)

2) بهبود (بر اساس برند شما هستند ، اما نیاز به به روز رسانی دارند)

3) ترکیب کردن (به عنوان مثال ، محتواهای کوتاه در یک موضوع مشابه را می توان به یک پست واحد ترکیب کرد)

4) حذف (حذف کنید زیرا نامناسب یا غیرمرتبط با برند شما هستند).

 

از این فرایند گام به گام برای انجام ممیزی محتوا استفاده کنید:

مرحله 1: ویرایش و ارتقاء محتوا در دسته "نگه داشتن" و "بهبود". تصور کنید که آهنرباهای سربی را برای مقالات با ترافیک بالاتر می سازید.

هنگام تجزیه و تحلیل این نوع از محتواها ، از معیارهای زیر استفاده کنید:

  • آیا قالب بندی محتوا مناسب است؟
  • آیا تصاویر دارای SEO مناسب هستند؟
  • آیا کیفیت نوشتاری بالا است؟
  • آیا اسکن و خواندن محتوا آسان است؟
  • آیا عنوان برای موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی بهینه شده است؟
  • آیا لینک های وابسته درست هستند؟
  • آیا پیوندهای داخلی کافی وجود دارد؟ می توانید پست های قدیمی تر را به پست های جدیدتر لینک کنید؟

برای پست هایی که به روزرسانی و تحکیم می کنید ، مطمئن باشید که نظرات قدیمی تر را که مرتبط با آنها نیستند ، حذف کنید. برای اینکه خوانندگان را گیج نکنید.

مرحله 2: پست های کوتاه تر و مشابه را در پست های جدید وبلاگ ترکیب کنید.

 

شما احتمالاً چند گروه از پست های مشابه برای ترکیب دارید. هنگامی که آنها را ترکیب کردید ، باید:

1) محبوب ترین پست گروه ترکیبی وبلاگ را انتخاب کنید.

2)تغییر مسیر 301 را به تمام URL های دیگر گروه ترکیب وبلاگ به URL محبوب ترین پست وبلاگ انجام دهید.

(توجه: تغییر مسیر 301 یک روش ارسال کاربران و موتورهای جستجو به یک URL متفاوت از آنچه که در ابتدا درخواست شده است ، می باشد. پیاده سازی تغییر مسیر 301 به میزبانی وب شما بستگی دارد - برای انجام این کار با میزبان خود تماس بگیرید.)

 

مرحله 3: حذف محتوا در دسته "حذف".

 

به سادگی محتواهایی را که دیگر برای سایت شما مناسب نیستند ، حذف کنید!

ممیزی محتوا روند آسانی نیست. اما اگر شما در جریان کار قرار بگیرید و در واقع آن را انجام دهید ، می توانید نتایج عالی را در میزان ترافیک خود مشاهده کنید. بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم آن را انجام دهید.

ادامه مطالب را از لینک های زیر دنبال نمایید :

  1. بهینه سازی محتوای وب سایت خود
  2. استفاده از رسانه های اجتماعی
  3. توسعه محتوا و پست های مهمان
  4. ایجاد یک سیستم که به شما اجازه می دهد تا ترافیک تکراری را دریافت کنید
  5. محتویات خود را دوباره دسته بندی و هدف گذاری کنید.

 

 

فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 117 , سطح: صفر تا صد
موضوعات: آموزش سئو

این فصل در یک نگاه:

آشنایی با مطالب مرتبط با SEO…

آموزش سئو   فصل اول : تاریخچه -تاریخچه سئو -چند نکته کلیدی در خصوص html (8 اشتباه رایج برنامه نویسان در سئو) معرفی تگ title  و ارتباط آن با سئو ایجاد یک ادیتور پیشرفته در پروژه هدف …
فصلِ: 8 , تعداد قسمت ها: 33 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آپدیت…

توضیحات کلی مجموعه: برای یادگیری seo فقط یک راه دارید که اون هم چیزی نیست جز داشتن صبر و علاقه به یادگیری زیاد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، ع…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 12 , سطح: مقدماتی

این فصل در یک نگاه:

سئو واژه ای است ک همه معمولا شنیده اند ولی درک درستی از آن ندارند.بیشتر وب سایت ها در این موضوع مطلب نوشتند ولی بسیاری ا…

بازدید وب سایت خود را (اصولی و صحیح)منفجر کنید !! بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی با نکات ارزنده و کاربردی و نایاب(نا نوشته های سئو) توجه: این دوره آموزشی به تدریس مهندس پیمان بندی و کاملا فارس…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

در بازاریابی نوین روش جدیدی ابداع شده که این روزا ها بسیار کسب و کارهای اینترنتی را با هزینه بسیار بسیار پایین و بازدهی …

توضیحات کلی مجموعه: (توجه: حتما با کلیک روی عکس این دوره آموزشی در بالا دمو را مشاهده کنید یا قسمت اول را رایگان دانلود کنید) در بازاریابی اینترنتی هر روز شاهد روش های جدید و استراتژی های ن…
فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 15 , سطح: متوسط

این فصل در یک نگاه:

رشد و درآمدزایی یک وب سایت یا کسب و کار اینترنتی کاملا به ذوق و مهارت وب مستر یا همان مدیر اصلی وب سایت گره خورده و متاس…

 اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن برای موفقیت یک وب سایت لازم الاجراست. زیرا شما دوست دارید وب سایت خود را به کارخانه پولسازی تبدیل کنید. این واقعیت رویا نیست. هرکس این اصول را بداند به …

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید