مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

شارژ ماهیانه برج های چیتگر چند تومان است؟


دریاچه چیتگر، منطقه نسبتا جدیدی است که سازمان های مختلف فعال در زمینه ساخت و ساز مسکن، خرید واحد مسکونی در آن را به تمام افراد پیشنهاد می کنند. در حالی که افراد می توانند با پرداخت هزینه ای نا چیز و مناسب صاحب یک واحد مسکونی  بزرگ با امکانات رفاهی فراوان شوند، مسلما خرید واحد در منطقه 22 دریاچه چیتگر یک گزینه برجسته برای مشتریان خواهد بود. با این وجود احتمال دارد مشتریان سوالاتی در زمینه شارژ ماهیانه برج های چیتگر داشته باشند تا هزینه آن را به صورت حدودی به دست آورند.

از آنجایی که هر کدام از ساکنان واحد های مسکونی مجبور به پرداخت ماهیانه شارژ خود هستند، بهتر است نگاهی به شرایط پرداخت این مبلغ بیندازیم. البته بدون شک شارژ ماهیانه برج های چیتگر نیز همانند تمام پروژه های مسکونی دیگر است و ساکنان باید مبلغی معقول و متناسب با خدمات دریافتی خود را به مدیر پروژه بپردازند.

نحوه محاسبه مبلغ شارژ

همان طور که می دانید، شارژ همان مبلغی است که تمام ساکنان یک ساختمان برای نگهداری، نظافت و بهبود امکانات آن پرداخت می کنند. با توجه به اینکه پرداخت شارژ به صورت ماهیانه تاثیر مثبت قابل توجهی روی پاکیزگی و زیبایی ظاهری برج ها در دریاچه چیتگر دارد، بهتر است آن را یک اقدام حائز اهمیت بدانید. هیئت مدیره هر کدام از برج ها در منطقه 22 دریاچه چیتگر تهران، مبلغی مشخص را با احتساب هزینه نظافت، حقوق کارکنان و هزینه های اضافی برای هر کدام از واحد ها در نظر می گیرد و از آن ها می خواهد مبلغ شارژ را به صورت ماهانه بپردازند.

نکته جالب توجه این موضوع، اینجاست که صاحبان واحد های خالی ساختمان هم مشمول پرداخت شارژ هستند و باید در هزینه نگهداری و بهینه سازی ساختمان به هیئت مدیره کمک کنند. برای این که در آینده نه چندان دور اختلافاتی در این زمینه به وجود نیاید، مشمول بودن صاحبان واحد های خالی در برج های چیتگر برای پرداخت هزینه شارژ از همین حالا تعیین شده است.

قوانین پرداخت شارژ ماهیانه برج های چیتگر

در منطقه 22 نیز همانند تمام پروژه های مسکونی دیگر، قوانین و مقرراتی در زمینه پرداخت شارژ ماهیانه برج های چیتگر وضع شده اند تا ساکنان بدون کوچک ترین نا هماهنگی مبلغ شارژ خود را پرداخت کنند. توصیه ما به شما این است که در روز های ابتدایی استقرار در برج مورد نظرتان، در مورد قوانین و مقررات شارژ ماهیانه برج های چیتگر صحبت کنید.

برای مثال در پروژه هزاره سوم دریاچه چیتگر، قوانین مشخصی در مورد نحوه پرداخت شارژ توسط صاحب خانه و مستاجر وجود دارد. افراد مستاجر باید هزینه های مربوط به نظافت و انرژی های مصرفی نظیر برق و آب را پرداخت کنند؛ اما پرداخت هزینه نوسازی و تعمیرات احتمالی به عهده صاحب خانه است.

حالا که توضیحاتی کامل در مورد شارژ ماهیانه برج های چیتگر مطالعه کردید، می توانید در مورد خرید یا پیش خرید واحد مسکونی در منطقه 22 با مجموعه دیار 22 مشورت کنید. مشاوران این مجموعه در پروسه خرید خانه و سرمایه گذاری در دریاچه چیتگر، همراه شما خواهند بود.

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید