مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه مهارت آفرین


دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشند تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات، منابع عادی و انسانی دستگاه های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام میکند. 

بدون کنکور دانشجو شوید

دانشگاه علمی کاربردی واحد32تهران تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکنون پذیرای بیش از 8000 نفر دانشجو در رشته های مختلفی همچون هنر های تجسمی، معماری داخلی، روابط عمومی، مهندسی فناوری اطلاعات، گرافیک، مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری مالی و صنعتی، نقاشی، مدیریت کسب و کار، طراحی مد و لباس بوده است. تقریبا بیش از 5000 دانشجو از این مرکز تا سال 1400 فارغ التحصیل شده اند که نزدیک به 90% آنان به دلیل کسب مهارت های علمی شاغل می باشند.

  

بکارگیری بیش از 150مدرس برجسته و دارای مجوز تدریس باعث شده است تا فارغ التحصیلان این مرکز، دارای کیفیت بالایی بوده و تعداد زیادی از آن ها پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوند. واحد 32 تهران بر این امر استوار است که جهت آشنایی و ترویج علم راه گشای شما عزیزان باشد.

این مرکز آموزشی برای ترم های تحصیلی مهر وبهمن 1401 دررشته های زیر و بدون کنکور ازمیان متقاضیان ثبت نام بعمل می آورد تحصیل دردانشگاه علمی کاربردی فرصت مناسبی است تا بتوانید مهارت کسب کنید و آماده ورود به بازار کار شوید .

جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09301302828 تماس بگیرید

آدرس وبسایت (www.uast32.ir)

 

 

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید