مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و کارشناسی


انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و کارشناسی

رشته روانشناسی از جمله رشته های پرکاربرد در جامعه امروزی میباشد که اولین پژوهشهای روان شناختی که به صورت علمی و دانشگاهی انجام شدند به اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم باز میگردد. میتوان گفت که اکتشافات انجام شده در این رشته تنها از حدود 150 سال پیش آغاز شده است. در حالی که علوم تجربی دیگر از تاریخچه بلندتر و پربار تری برخوردار میباشد. البته که مباحث مربوط به ذهن و روان قرن ها میباشد که توسط متفکران آغاز شده است. متفکرانی مانند سقراط، افلاطون و ارسطو نیز به این امر مشغول بوده اند.

 

انجام پایان نامه روان شناسی

ایجاد و انجام پایان نامه روانشناسی خوب میتواند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش بسزایی داشته باشد. در طرفی دیگر نیز نوشتن و تکمیل آن بسیار سخت بوده و زمان بر خواهد بود. رشته روانشناسی نیز به دلیل برخوردار بودن از گرایش های متعددی که دارد از حساسیت بالایی برخوردار میباشد. هر پایان نامه ای شامل چندین بخش میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • فصل اول در نگارش پایان نامه روانشناسی به مقدمه آن مربوط خواهد شد
  • فصل دوم پایان نامه دانشجو باید که به تحقیقات قبلی انجام شده پرداخته و آنها را مورد بررسی قرار دهد
  • فصل سوم پایان نامه روانشناسی ارشد به شرح روش تحقیق مربوط خواهد شد
  • در فصل چهارم پایان نامه کارشناسی دانشجو بایستی به نتایج تحقیق بپردازد
  • فصل پنجم پایان نامه نیز به جمع بندی مربوط خواهد شد

 

انجام پروپوزال روانشناسی

رشته روانشناسی همانطور که سابقا نیز به آن اشاره کردیم دارای گرایش های متفاوتی میباشد که دانشجویان باید بنا بر سلایق و علایق خود به سمت هریک از آنها بروند. ادامه تحصل دادن در هریک از گرایش های رشته روانشناسی برای دانش آموختگان میتواند جذاب باشد. در اخیار داشتن مدارک کارشناسی ارشد و نیز دکتری نیز میتواند در زمینه بازار کار بسیار کارساز باشد. به همین سبب نیز در اختیار داشتن یک پایان نامه و ارائه آن میتواند که در آینده کاری دانشجویان تاثیر بسزایی داشته باشد.

رشته روانشناسی دارای گرایش های متعددی میباشد که از آنها میتوان به روانشناسی عمومی، روانشناسی اسلامی، روانشناسی مثبت گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی گرایش خانواده، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانسنجی، روانشناسی صنعتی و سازمان، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی تربیتی و روانشناسی سلامت اشاره کرد.

 

انجام پایان نامه روانشناسی

در نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد نیز برخی موضوعات موجود میباشند که طرفداران بسیاری داشته و مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از موضوعات پر طرفدار در پایان نامه روانشناسی ارشد عبارت اند از:

  • بررسی الگو بین شخصیت و خلاقیت
  • مطالعه روانشناختی کودکان طلاق
  • مطالعه کردن زندگی های زناشویی و عواملی که به روی آنها تاثیر گذار میباشند
  • بررسی کردن و انجام تحقیقاتی در رابطه با عوامل موثر بر پیشگیری کردن از اعتیاد
  • بررسی کردن روابطی که به روی هوش هیجانی و شادکامی در اقشار متفاوت یک جامعه تاثیرگذاری میباشند
  • بررسی کردن عواملی که به روی تربیت فرزندان موثر میباشد
  • ارتباط سلامت روان، خودباوری و... در پیشرفت های تحصیلی دانش آموان
  • بررسی کردن تاثیراتی که محیط کار از لحاظ روانی و عاطفی بر سلامت و عملکرد کارکنان خواهد گذاشت
  • مطالعه کردن در رابطه با حافظه کاذب و عواملی که به روی آن تاثیرگذار میباشد

پایان نامه روانشناسی کارشناسی

از جمله حیاتی ترین روز ها برای دانشجویان در رشته های متفاوت دفاع از پایان نامه میباشد. دانشجویان باید تمام تلاش های خود در عرض چند ماه را در مدت زمان کوتاهی برای استادان و داورانی که حضور دارند ارائه دهند. مهم ترین بخش در این قسمت تسلط کامل داشتن به روی پایان نامه و نحوه صحبت کردن میباشد. هر دانشجویی باید که بتواند به بهترین نحوه ممکنه تحقیاتی را که انجام داده است را ارائه دهد. به همین صورت تمارینی در این زمینه باید انجام پذیرد که دانشجویان نباید از آن غافل شوند. دانشجو باید که بتواند به صورت صحیح داوران را قانع کرده و با دلایل علمی خود سوالات دانشجویان را پاسخ دهد.

 

سخن آخر در رابطه با انجام پایان نامه روانشناسی

نحوه آماده کردن فایل پاورپوینت توسط دانشجویان در روز دفاع از موضوعات با اهمیت میباشد. فایلی که دانشجو ارائه میدهد باید به صورتی حرفه ای باشد که توجه مخاطبان را به صورت کامل به ارائه خود جلب کند. متن هایی که توسط دانشجویان ارائه میشود باید که کوتاه بوده و توضیحاتی که دانشجو اراده میدهد تکمیل کننده آنها باشد. استفاده کردن از اشکال و تصاویری که به موضوع مربوط باشد تاثیر خیلی خوبی داشته و توجه حضار را جلب خواهد کرد. همچنین توجه نمایید انجام پروپوزال روانشناسی ارشد نیز بسیار مورد اهمیت میباشد و باید توجه بسیاری به این موضوع داشت.

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید