مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

اجاره خودرو در تهران و اهمیت آن


وسایل نقلیه سواری یکی از ملزومات زندگی افراد یک جامعه برای رفت و آمد می‌­باشد و در موقعیت­‌های گوناگون از روش‌های مختلفی برای جا ب­ه جا شدن جاده‌­­ای استفاده می‌­کنیم. یکی از این روش‌ها استفاده از خودرو اجاره‌­ای است. این موضوع در شهر شلوغی مانند تهران رواج بیشتری دارد. اجاره ماشین در تهران به دلایل مختلفی از سوی افراد تقاضا می­‌شود. به عنوان مثال گردشگرانی که به وسیله قطار یا هواپیما برای تفریح یا سفر کاری به تهران می‌­روند برای سهولت در رفت و آمد نیاز به یک خودروی اجاره‌­ای دارند. آن‌ها می­‌توانند انتخاب کنند که اجاره ماشین در تهران با راننده باشد یا بدون راننده، خودرو ایرانی باشد یا خارجی، برای چند ساعت می­‌خواهند یا چند روز. در هر حال هر شخص با توجه به هدف، موقعیت و بودجه‌­ای که دارد تصمیم به اجاره ماشین در تهران می‌­گیرد.

اجاره خودرو در تهران

اگر قصد اجاره خودرو در تهران را دارید و با مسیرها آشنایی کافی را ندارید بهتر است از خدمات اجاره ماشین در تهران با راننده استفاده کنید زیرا با مشکلاتی مانند عدم رسیدن به موقع به محل مورد نظر، اتلاف زمان، مصرف سوخت بیشتر، سردرگمی و خستگی روب­رو خواهید شد. مزیت دیگر استفاده از خدمات اجاره ماشین در تهران این است که شما برای کرایه خودرو مورد نظر نیازی به ارائه چک یا مبلغی که برای ضمانت می‌­گیرند ندارید. همین طور نیازی به گواهی­نامه رانندگی ندارید؛ علاوه بر این‌ها ممکن است که هدف شما از اجاره خودرو دید و بازدید از جاهای دیدنی تهران باشد، در این صورت رانندگی، خصوصاً برای کسانی که تمام هفته سرکار هستند و حوصله رانندگی را ندارند نه تنها خستگی به همراه می­‌آورد بلکه لذت تماشای اطراف جاده و مسیری که از آن می­‌گذرد را می‌­گیرد. همچنین ممکن است که شما قصد داشته باشید تا خودرو را برای یک جشن یا مراسم خاص اجاره کنید و دوست دارید در چنین شرایطی تصاویری را ضبط نمایید در این صورت نمی‌­توانید خودتان رانندگی را بر عهده بگیرید.

 کرایه خودرو در تهران

کرایه خودرو در تهران تنها برای مهمان یا فرد اجاره کننده دارای مزیت نمی‌­باشد بلکه برای کسانی که ماشین خود را اجاره می­‌دهند نیز از لحاظ اقتصادی سودآور خواهد بود. برای مثال ممکن است که شما چند خودرو داشته باشید و یا یک خودرو مدل بالا دارید و استفاده زیادی از آن نمی­‌کنید می‌­توانید به جای این که آن را در پارکینگ خانه نگه دارید و هزینه­‌های مربوط به ماشین را هر سال پرداخت کنید از طریق اجاره دادن آن کسب درآمد کنید. اجاره ماشین در تهران در برخی مؤسسات از لحاظ قیمت محدودیت خاصی نداشته و افراد می­‌توانند خودروهای ارزان قیمت را برای کارهای روزمره، اداری، مسافرت کوتاه یا دید و بازدید کرایه کنند و برای مراسمات خاص و تشریفاتی، ملاقات­‌های اداری مهم، جا به ­جایی افراد سیاسی یا تجاری و استقبال از مهمانان خارجی از کرایه خودرو گران‌قیمت استفاده کنید.

اگر قصد کرایه ماشین در تهران را دارید بهتر است با توجه به مقصد و هدفی که دارید خودرو خود را از قبل رزرو کنید. همچنین به مدل ماشین، میزان مصرف سوخت، امکانات رفاهی و.. دقت کنید، تمامی شرایط و مطالبی که  در قرارداد نوشته شده را با دقت بخوانید و بعد امضا کنید، به شرکت یا مؤسسه‌­ای که قصد استفاده از خدمات اجاره ماشین در تهران را دارید نیز توجه کنید؛ همچنین چک کردن ماشین در زمان تحویل را فراموش نکنید. شما می­‌توانید با انتخاب مدل ماشین مدنظرتان با قیمت، شرایط اجاره و کنسلی، مالک ماشین و سایر موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید. در صورتی که قصد دارید به خارج استان تهران سفر کنید مانعی ندارد اما باید از قبل در قرارداد ذکر شود و یا اگر بخواهید قرارداد خود را تمدید کنید باید با هماهنگی میزبان صورت گیرد و در صورت توافق می‌­توانید در شرکت مربوطه تقاضای خود را ثبت کنید.

شرایط اجاره خودرو

همان طور که گفتیم انگیزه افراد از اجاره خودرو متفاوت است. برخی افراد دوست دارند تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس در خیابان­‌های تهران را داشته باشند اما توانایی مالی خرید آن را ندارند و یا به آن نیاز چندانی ندارند بنابراین از خدمات اجاره ماشین در تهران بدون راننده استفاده می­‌کنند. مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در تهران با پذیرفتن مسئولیت رانندگی شامل داشتن گواهی­نامه معتبر، چک یا سفته به میزان ارزش ماشین، ودیعه نقدی برای خسارات احتمالی یا جریمه­‌های رانندگی، کارت ملی و سن قانونی می‌باشد و یکسری شرایط که بین میزبان و مهمان گذاشته می­‌شود مانند حد مجاز پیمودن مسافت، جریمه هر ساعت دیرکرد و... که شما می‌­توانید با پذیرفتن شرایط اجاره خودرو هر ماشینی که دوست داشتید را از مؤسسات معتبر به تعداد روزهای تعیین شده و با توجه به هدف و بودجه‌­ای که دارید کرایه کنید.

زمانی که برای اجاره ماشین به سایت­‌های مربوطه مراجعه می­‌کنید با گزینه بیمه اجاره خودرو روبرو می‌­شوید شخص اجاره کننده یا مهمان می‌­تواند به تعداد روزهایی که قصد دارد از خدمات اجاره ماشین در تهران بهرمند شود بیمه روزانه خریداری نماید تا در حوادث مختلف از قبیل آتش‌­سوزی، سرقت، تصادف، انفجار، بلایای طبیعی و موارد دیگر خسارات احتمالی از طرف بیمه جبران شود، در این صورت هم هر دو طرف قرارداد از این بابت آرامش خاطر خواهند داشت. چنانچه اطلاعات کافی در مورد بیمه­‌های خودرو ندارید می‌­توانید از طریق مؤسسه یا شرکت اجاره دهنده پاسخ سؤالات خود را دریافت نمایید. علاوه بر این تعداد شرکت­‌های فعال در حوزه اجاره ماشین زیاد می‌­باشد که نحوه خدمات‌­رسانی این شرکت‌­ها با یکدیگر یکسان نمی‌­باشد.

اگر قصد اجاره ماشین در تهران را دارید سامانه اجاره آنلاین خودرو سپریس یکی از مراکز معتبری می‌­باشد که ارتباط میان مهمان و میزبان را برقرار می­‌کند تا هر شخص متقاضی اجاره ماشین به دلخواه خود و در زمان مورد نظر از این خدمات استفاده کنند و فرد میزبان نیز با اطمینان بیشتری ماشین خود را تحت شرایطی توافقی و قانونی کرایه دهد. سپریس در حال حاضر ماشین‌­های اجاره‌­ای خود را در مبدأ تهران کرایه می‌­دهد و در آینده فعالیت خود را در شهرهای دیگر گسترش خواهد داد. جهت مشاهده خودروهای اجاره‌­ای و سایر اطلاعات مورد نیاز کافی­ست به سایت سپریس به آدرس sepris.com مراجعه نمایید و در صورت لزوم می‌­توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت سپریس با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید