مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش ریاضی و فیزیک با گیتیک


امروزه با توجه به عوامل مختلفی از جمله حرفه ای شدن آموزش در سطح کشور، تعداد زیادی از دانش آموزان در دروس مفهومی و عددی مانند ریاضی و فیزیک دچار ضعف هستند. در واقع آموزش ریاضی و فیزیک می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد. وقتی دانش آموزان از آموزش ریاضی و یا حتی آموزش فیزیک به شکل صحیح و استاندارد استفاده کنند، بدون تردید سطح علمی آن ها  در این دروس به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. جالب است بدانید اگر نکات موجود در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک را رعایت کنید و از دوره های استاندارد و پیشرفته استفاده کنید، بدون شک نیاز شما در این زمینه به طور کامل بر طرف خواهد شد. یکی بهترین گزینه ها در این زمینه آموزش ریاضی و فیزیک گیتیک می باشد.

 

زمانی که شما احساس می کنید در یکی از دروس ریاضی و فیزیک دچار ضعف هستید و این ضعف می تواند مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان دشوار کند، می بایست یک راهکار مناسب برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید. آموزش ریاضی و فیزیک به طور مفهومی و روان یکی از بهترین راهکارها در راستای برطرف کردن ضعف دانش آموزان در این دروس می باشد. مفهومی بودن آموزش به این معنا است که وقتی دبیر در حال تدریس می باشد، دانش آموز بتواند محتوای آموزشی را درک کند و صرفاً حفظ یک مطلب خاص نباشد. در ضمن وقتی گفته می شود آموزش به صورت مفهومی، یعنی آموزش باید به شکلی باشد که برای مدت زمانی طولانی در ذهن دانش آموزش باقی بماند.

البته آموزش ریاضی و فیزیک در کنار مفهومی بودن باید به شیوه ای روان توسط دبیر مربوطه تدریس شوند. در واقع دانش آموز برای درک مفهوم درس داده شده باید آن را با شیوه ای روان و ساده گوش بدهد تا بتواند به عمق آن پی ببرد. به همین منظور می توان گفت که مفهومی بودن آموزش برای گیرایی بالا نیازمند ارائه آن به شکلی روان و ساده دارد. با توجه به این موضوع شما باید در این زمینه محتوایی را برای آموزش این دروس انتخاب بکنید که بتواند تمام این عوامل را در کنار یکدیگر داشته باشد. در همین راستا آموزش ریاضی و فیزیک گیتیک می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند.

بهترین زمان برای آموزش ریاضی و فیزیک

در واقع ریاضی و فیزیک از جمله دروسی هستند که تقریباً بخش اعظم آن ها مسائل محاسباتی می باشد و دانش آموزش باید برای موفقیت در مطالعه آن ها بسیار تمرین بکند. به طور کلی آموزش ریاضی و فیزیک در بازه های زمانی متفاوت می تواند نتیجه متفاوتی را به دانش آموز بدهد. به همین منظور بهترین کار این است که دانش آموز بتواند با مطالعه در بازه های زمانی مختلف، بازه ای را که در آن بهترین کیفیت مطالعه برای این دروس را دارد، انتخاب بکند. این یک راهکار است که اغلب دانش آموزان امتحان می کنند و معمولاً اکثر آن ها به یک نتیجه مشابه دست پیدا می کنند که آن نتیجه هم مطالعه این درس در صبح است.

در حقیقت آموزش ریاضی و فیزیک به دلیل داشتن محاسبات زیاد و تمرین فراوان نیاز به داشتن یک ذهن آزاد و منظم دارد. بهترین زمانی که ذهن اکثر دانش آموزان آزاد و عاری از خستگی است، صبح می باشد. البته ممکن است پس از مطالعه ریاضی و فیزیک دچار خستگی شوید ولی با این وجود صبح می تواند بهترین گزینه برای یادگیری بهتر این دروس باشد. سعی کنید برای مطالعه این دروس یک بازه زمانی مشخص را تعیین کنید و تنها در آن بازه به مطالعه بپردازید. این امر به شما کمک می کند تا به حل سوالات زیاد در زمان کوتاه عادت کرده و تندخوان شوید.

ارتباط میان آموزش ریاضی و فیزیک با یکدیگر

جالب است بدانید که ریاضی و فیزیک به دلیل محاسباتی بودن و سایر عوامل مرتبط در آموزش به یکدیگر تا حدی وابسته هستند. در حقیقت آموزش ریاضی و فیزیک به نحوی به هم گره خورده است که در بیشتر موارد برای حل سوالات یکی از این دروس باید اطلاعات محاسباتی مربوط به درس دیگر را نیز بلد باشید. البته در بیشتر موارد نکات محاسباتی درس ریاضی برای حل سوالات فیزیک کاربردی است که در مواردی هم این موضوع برعکس می شود. به همین خاطر می توان گفت که برای یادگیری یکی از این دروس به خصوص فیزیک، باید دارای یک پایه نسبتاً قوی در درس روبه روی آن باشید. بنابراین برای رشد در این دروس باید از یک منبع برای آموزش ریاضی و فیزیک قوی و پیشرفته استفاده بکنید.

مزایای آموزش ریاضی و فیزیک در زندگی

زمانی که شما یک دوره آموزش ریاضی و فیزیک را سپری می کنید شاید تاثیر آن را در همان لحظه احساس نکنید ولی بدون شک در آینده شغلی خود شاهد تاثیر آن خواهید بود. این دروس می توانند در بسیاری از شغل ها و کسب و کارها موثر باشند. برای نمونه اکثر شغل های مهندسی به ریاضی و فیزیک نیاز دارند تا بتوانند امور خود را جلو ببرند. همچنین فردی که در فیزیوتراپی کار می کند باید درس فیزیک و تا حدی ریاضی آشنا باشد. جالب است بدانید که این دروس می توانند در شغل هایی همچون ساختمان سازی نیز نقش دارند. برای مثال دانش ریاضی جهت محاسبه ارتفاعات و زاویه ها و دانش فیزیک برای محاسبه نیروهای وارده به بخش های مختلف ساختمان و تعییین استحکام آن در ساختمان سازی نقش دارد. در نتیجه انتخاب منبع مناسب برای آموزش ریاضی و فیزیک در این سن می تواند در زندگی آینده شما هم موثر باشد.

شیوه صحیح مطالعه درس ریاضی و فیزیک

وقتی شما یک منبع مطمئن و باکیفیت بالا را برای آموزش ریاضی و فیزیک انتخاب کردید، باید به نحوی از آن استفاده کنید که به مطالعه سایر دروس شما آسیب نزند. در واقع باید به شکلی انعطاف پذیر با برنامه خود از آن استفاده بکنید. در زمینه مطالعه دروس ریاضی و فیزیک اولین قدم بحث آموزش است. شما با دیدن و مطالعه منبع آموزشی خود می توانید از این مرحله با موفقیت بیرون بیایید. در گام بعد زدن تست های آموزشی و یا تمرین های ساده برای درک بیشتر و بهتر موضوع درسی مطالعه شده بسیار مهم است. شما در این می توانید پایه خود را قوی کرده و برای زدن تست هایی با سطح بالاتر آماده شوید.

گام بعدی پس از آموزش ریاضی و فیزیک و زدن تست های آموزشی، بدون تردید حل تست های با سطح بالا و پیشرفته است تا شما در این زمینه به یک متخصص تبدیل بکند. شما باید در حین مطالعه خود و زدن تست های سطح بالا، زمان خود را رفته رفته تنظیم کنید تا در نتیجه بتوانید تست های این دروس را در زمان استاندارد مشخص شده برای آن ها حل کنید. مرور و تکرار مباحث مطالع شده پس از تسلط بر آن ها می تواند زمینه برای عدم فراموشی آن ها را فراهم بکند. البته این مرورها باید در بازه های زمانی متعادلی صورت بگیرد تا شما را از مطالع آن مبحث بیزار نکند.

آموزش ریاضی و فیزیک با سبک کنکوری

دانش آموزی که برای کسب یک رتبه مناسب در کنکور تلاش می کند نباید دروس ریاضی و فیزیک را دست کم بگیرید. این دروس در هر دو رشته تجربی و ریاضی دارای میانگین درصد پایینی می باشند. این موضوع نشان می دهد که دانش آموزان زیادی برای یادگیری این دروس دچار مشکل می باشند. اما شما می توانید با آموزش ریاضی و فیزیک گیتیک این مشکل را برای خود برطرف سازید و با کسب یک درصد بالا از این دروس، رتبه خود را تا حد زیادی بهبود بدهد. سعی کنید قبل شروع آموزش و مطالعه این دروس، آن ها را از نظر یک طراح کنکوری تحلیل کنید و به نکات پنهان آن پی ببرید. این روش به شما کمک می کند تا بتوانید با آگاهی بهتری این دروس را مطالعه کرده و به برخی از مباحث بیشتر توجه کنید. به طور کلی آموزش ریاضی و فیزیک با سبک کنکوری باید به نحوی باشد که تمام دانش آموزان با هر سطحی بتوانند آن را درک کرده و پیشرفت را در خود مشاهده بکنند.

وب سایت آموزشی گیتیک

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید