مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

چرا کسب و کارها به مشاور مالیاتی نیاز دارند؟


آموزشگاه حسابداری محاسبان

در راه اندازی کسب‌و‌کارها و سپس اجرایی کردن آنها بحث مالیات از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. درواقع یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های افرادی که یک کسب‌و‌کار را اداره میکنند همین بحث مالیات و امور مربوط به آن است.

مشاوره مالیات برای کسب و کارها خدمات ارزشمندی است که چند سالی است به افراد ارائه می‌شود و به آنها کمک می‌کند بتوانند کسب‌و‌کار خود را به اصولی‌ترین شکل ممکن راه‌اندازی کرده و درمیانه راه با مشکلات مالیاتی مواجه نشوند. علاوه‌براین درصورتی که بیزینس شما دچار مشکل مالیاتی شود این مشاوران مالیاتی می توانند برای رفع آن یک کمک بسیار بزرگ باشند.

اهمیت مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها

آموزشگاه حسابداری محاسبان

یکی از پیچیده‌ترین مسائلی که برای کسب‌وکارها وجود دارد مالیات و قانون‌های مربوط به آن هستند. این پیچیدگی‌ها خصوصا درسال‌های اخیر هم بیشتر شده و قوانین دستخوش تغییراتی شده‌اند که کار را برای بیزینس‌ها سخت‌تر کرده اند. درصورتی که نتوانید برای کسب‌و‌کار خود به درستی و بر طبق قوانین مالیات را محاسبه کنید به احتمال بالا در آینده‌ای نه‌چندان دور دچار مشکل می شوید و حتی ممکن است ریسک‌های جبران ناپذیری برای بیزینس تان پیش بیاید.

برای همین هم هست که مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها یک الزام به شمار می آید و هر بیزینسی باید مشاور مالیاتی برای انجام کارهای خود داشته باشد تا با مشکلی مواجه نشود و در عین حال هزینه های مالیاتی خود را به خوبی کاهش دهد. حتما از خودتان می پرسید که چطور می توان در زمینه مشاوره مالیاتی اطلاعات کسب کرده و یا حتی به صورت آکادمیک مشغول به آموزش این رشته پولساز شد؟ محاسبان یک آموزشگاه حسابداری در اصفهان است که یکی از بهترین و کاربردی ترین خدمات آن را می توان ارائه دوره های عالی تربیت مشاور مالیاتی معرفی کرد.

در این دوره شما با صفر تا صد این رشته آشنا می شوید و در پایان دوره به یک مشاور مالیاتی زبده تبدیل می شوید و می توانید در این رشته پولساز و به شدت مورد نیاز مشغول به فعالیت شوید. علاوه بر این دوره های جامع آموزش حسابداری هم در این آموزشگاه برگزار میشود که علاقمندان قادر هستند در آنها شرکت کرده و مدرک خود را در این زمینه دریافت کرده و جذب بازار کار شوند.

منظور از مشاوره مالیاتی چیست؟

خیلی وقت ها اتفاقی می افتد این است که اوضاع برخی شرکت ها، نهادها، سازمان ها و حتی افراد حقیقی می تواند از بعد مالی بهم گره خورده و پیچیدگی هایی در آن اتفاق بیفتد. در چنین مواقع چیزی که این شرکت ها یا افراد به آن نیاز دارند خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها است.

به این شکل میزان مالیات آنها کمتر می شود و البته این را در نظر داشته باشید که با توجه به اوضاع مالی هر فرد یا سازمان و شرکتی خدمات مشاوره مالیاتی می تواند برای ان با دیگری کاملا متفاوت باشد. خیلی ها اهمیت مشاوره مالی و مالیاتی را کاملا هم تراز با تبلیغات و مارکتینگ می دانند و اگر به آن وزن بیشتری ندهند قطعا آن را پایینتر از این خدمات هم نمی دانند.

در نتیجه به همان میزانی که یک بیزینس برای تبلیغات هزینه و انرژی می گذارد می بایست حتما برای مشاوره مالیاتی هم زمان و هزینه و انرژی صرف کند. افراد عادی نمی توانند به راحتی از پس مالیات و قوانین آن بر بیایند، چرا که این موارد و موضوعات هم بسیار متنوع و متعدد هستند و هم در آن واحد بسیار پیچیده و سنگین به شمار می آیند.

در نتیجه درک و انجام آنها کاری نیست که از دست افراد عادی و معمولی که در این زمینه آموزش ندیده اند بربیاید. اگر به عنوان یک بیزینس نتوانید به هر نحوی صورت های مالی خود را با دقت بالایی تنظیم کنید و قوانین مالیاتی را به خوبی نشناسید آنگاه این احتمال وجود دارد که منابع مالی بالایی را در این زمینه از دست بدهید.

دلیل هایی برای نیاز به خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها

آموزشگاه حسابداری محاسبان

حال که تا حدودی با مشاوره و مشاور مالیاتی و اهمیت حضور چنین فردی برای کسب و کارها آشنا شدید می خواهیم کمی در مورد دلیل هایی که ما به عنوان یک بیزینس یا شخص نیاز به مشاوره مالیاتی داریم را باهم بررسی کنیم.

قطعا می دانید و در بخش های قبلی هم گفتیم که در زمینه مالیات شاهد قانون های سخت و پیچیده ای هستیم که حتی از نظر نوشتاری و ادبیات هم سخت و سنگین هستند و این موضوع هم مزید بر علت شده است تا افرادی که در زمینه مالیات اطلاعات دقیقی نداشته و آموزش ندیده اند نتوانند حتی این قانون ها و بندها و تبصره های آن را درک کرده و بفهمند.

اینجاست که نقش فردی تحت عنوان مشاور مالیاتی بسیار پر اهمیت شده و جلوه پیدا می کند. چون کا آنها ساده سازی پروسه محاسبه مالیات یک کسب و کار یا فرد و همچنین پرداخت آن است. خیلی از کشورهای دنیا از نظر مالیاتی به شدت سخت گیر هستند و قانون های بسیار محکمی در این زمینه برای آنها وضع شده است. به کمک این قانون هاست که گرفتن مالیات از شهروندان اعم از حقیق و حقوقی بسیار دقیق و درست انجام می گیرد. در  ما ایران هم اوضاع از همین قرار بوده و چیزی غیر از این وجود ندارد.

همین موضوع هم نشان می دهد که یک کسب و کار و یک فرد حقیقی یا حقوقی لازم است تا یا خود به قانون های مالیاتی مسلط باشد یا از فردی خبره در این زمینه کمک بگیرد.

چرا باید از خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارمان بهره بگیریم؟

علاوه بر دلیل هایی که در بخش قبلی در زمینه اهمیت استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها مطرح کردیم باز هم مواردی هستند که نشانگر لزوم استفاده از این خدمات هستند و قرار است در این بخش به آنها بپردازیم.

اگر شما به عنوان یک کسب و کار یا یک شخص حقیقی یا حقوقی از خدمات مشاوره مالیاتی محاسبان بهره بگیرید آنگاه می توانید بهتر وضعیت مالیات را سر و سامان دهید. چرا که مشاوران مالیاتی مجرب قادر هستند شرایط کسب و کار شما و همچنین اوضاع صورت های مال تان را مورد بررسی قرار دهند. در این بررسی اگر با چالش یا مشکلی روبرو شوند سعی می کنند به بهترین شکل ممکن آنها را حل کرده و در رفع آن می کوشند.

دقیقا به همین دلیل هم هست که شرکت های بزرگ و موفق همیشه علاوه بر وکلای خبره و دائمی از مشاوران مالیاتی کاربلد و باتجربه هم برای کسب و کارشان کمک میگیرند و کلیه امور مربوط به مالیات را به این افراد می سپارند و با آنها قرارداد می بندند.

جمع بندی

مالیات همیشه یک موضوع بسیار مهم برای کسب و کار هاست که اگر به درستی محاسبه نشده و پرداخت نشود می تواند مشکلات بزرگی را برای آنها به وجود آورد. همین موضوع هم هست که ضرورت استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی برای کسب و کارها را نشان می دهد.

آموزشگاه حسابداری محاسبان (mohaseban.org) دوره هایی ارزشمند در زمینه تربیت مشاور مالیاتی برگزار میکند که به شما کمک میکند از صفر تا صد این شاخه مالی را بیاموزید و بتوانید از آن درآمد کسب کنید. برای اینکار می توانید با شماره 0314020 تماس بگیرید و از کارشناسان مجموعه حسابداری محاسبان مشورت بگیرید.

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید