مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

کاربرد های ایلوستریتور


Adobe illustrator  چیست؟

Adobe Illustrator  یک برنامه برای کشیدن نقاشی ، تصویر، کار هنری با استفاده از ویندوز یا مک او اس(سیستم عامل کامپیوتر های مکینتاش) است. Illustrator  ابتدا در سال ۱۹۸۷ عرضه شد و در فواصل زمانی منظم آپدیت آن ادامه داشت و هم اکنون یک قسمت از adobe creative cloud  است. Illustrator  به طور گسترده توسط طراحان گرافیک ، طراحان وب ، هنرمندان هنرهای تجسمی ، تصویرگران حرفه ای ، در سراسر جهان برای ایجاد آثار هنری با کیفیت بالا استفاده میشود. Illustrator شامل بسیاری از ابزارهای پیچیده طراحی است که میتواند زمان لازم برای ایجاد تصاویر را کاهش دهد.

نحوه استفاده از Illustrator

Illustrator  برای ایجاد انواع تصاویر دیجیتالی و چاپی از جمله کارتون ، نمودار ، آرم و لوگو استفاده می شود. Illustrator  به کاربر اجازه می دهد که یک تصویر را به عنوان راهنما وارد کند و برای ردیابی یک شی در عکس از آن استفاده کند که این ویژگی برای رنگ آمیزی مجدد یا ایجاد ظاهری شبیه عکس وارد شده استفاده می شود.  Illustrator  همچنین امکان دستکاری از بسیاری جهات را فراهم می کند و Illustrator  را به ابزاری مفید برای برای ایجاد برای ایجاد کارت پستال ، پوستر و سایر طرح های بصری تبدیل می کند که از متن و تصاویر در کنار یکدیگر استفاده می کنند.توانایی Illustrator برای قرار دادن متن در اطراف یک منحنی به ویژه برای هنرمندانی که آرم درست می کنند بسیار مفید است. Illustrator  همچنین در طراحی ماکت هایی که نشان می دهد که نشان می دهد که یک وب سایت هنگام تکمیل آن چطور خواهد بود و ایجاد نماد های مورد استفاده در برنامه ها یا وب سایت ها استفاده می شود.

Illustrator  و creative cloud  (ابر خلاق)

Illustrator  شامل اشتراک های Adobe creative cloud  است ولی مجوز مستقل هم دارد. چون قسمتی از Creative cloud  است می تواند با سایر اپلیکیشن های Creative cloud  مانند افترافکت ، ایندیزاین ، فتوشاپ ، و پریمیر پرو اشتراک گذاشته شود. برای مثال کاربران معمولا قسمت اولیه کار هنری را در Illustrator  ایجاد می کنند و سپس آن را وارد برنامه هایی نظیر فتوشاپ یا افترافکت می کنند. کاربر illustrator  همچنین می تواند یک تصویر ایجاد کند و آن را تبدیل به ایندیزاین کند تا در کتاب یا مجله از آن استفاده کند. کاربران همچنین illustrator را تبدیل به افترافکت می کنند تا ار تصاویر انیمیشن بسازند. به همین ترتیب می توان آثار هنری را از فتوشاپ به illustrator  وارد کرد ، جایی که می توان طرح نهایی را جمع آوری کرد ، متن ، تصاویر و تصویر وارد شده را با هم ترکیب کرد.

گرافیک برداری در illustrator

یکی از مهمترین ویژگی های illustrator  کیفیت اثر هنری ایجاد شده با استفاده از آن مستقل از وضوح نمایش در آن است. این بدان معنی است که یک تصویر ایجاد شده توسط illustrator  بدون کاهش کیفیت تصویر میتواند بزرگ یا کوچک شود. این ویژگی از آثار هنری بردار است که از روابط ریاضی در توصیف خطوط ، کمان ها و سایر قسمت های تصویرگر استفاده می کند. برای مقایسه ، عکس هایی که با استفاده از ابزاری مانند فتوشاپ ویرایش می شوند به وضوح وابسته هستند و با بزرگ شدن تصویر کیفیت تصویر کاهش می یابد. گرافیک برداری مجموعه ای از چند ضلعی ها است که تصویر را تشکیل می دهند و به نوبه خود از بردارها تشکیل شده اند. هر بردار از محلی که به عنوان گره یا نقطه کنترل شناخته می شود عبور می کند که در محور های x  وy  در صفحه یک مکان مشخص دارد. این گره مسیر برداری را تعیین می کند ، که دارای ویژگی های مختلفی مانند رنگ ، منحنی ، اشباع ، شکل و ضخامت است.موقعیت بردارها را می توان با فرمول های ریاضی ، که دقیقا هنگام تغییر اندازه تصویر ، موقعیت آن ها را دوباره محاسبه می کند ، مرتبط باشد.

فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید