مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

کاربرد ایلوستریتور


کاربرد های مهم نرم افزار ایلوستریتور

چه کسی از Adobe Illustrator استفاده می کند؟  این نرم افزار گرافیکی مبتنی بر برداری که در مجموعه وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است ، برای هر کسی که نقشی در دنیای طراحی دارد ، چیزی در اختیار شما قرار می دهد. از یک آرم شرکت گرفته تا تابلوی تبلیغات بزرگراه گرفته تا کارت تولد - این همه احتمالاً اولین بار در Illustrator طراحی شده است.

اما با توجه به اینکه این اپلیکیشن همه کاره است ، در اینجا با انواع روش های استفاده  Illustrator  آشنا خواهید شد.

 

1- چاپ اشیاء به صورت سه بعدی

این  هیجان انگیز است زیرا چاپگرهای سه بعدی برای استفاده در منازل همچنان به گسترش قابلیت های خود و افت قیمت می پردازند.کارآفرینان همه نوع از Illustrator برای طراحی چشم اندازهای خود قبل از چاپ برای استفاده به عنوان نمونه اولیه یا فروش در Etsy استفاده می کنند.

 

2- توسعه بازی ویدیویی

برخی از پیچیده ترین بازی های ویدیویی موجود امروز برای اولین بار در Illustrator شکل گرفتند. اگر تا به حال Final Fantasy یا Dragon Quest را بازی کرده اید ، پس کار توسعه دهنده بازی های ویدیویی ژاپنی Square Enix را دیده اید. این غول جهانی بازی های ویدیویی اتفاقاً برای کارهای طراحی خود از Illustrator استفاده می کند.

 

3- دستگاه های پوشیدنی

با ظهور اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) و ابزارهای متصل مانند دستگاه های پوشیدنی ، به نمایشگرهای کوچکتر نیاز پیدا می شود. بسیاری از طراحان رابط کاربری (UI) که در خارج از جعبه تلفن همراه یا رایانه لوحی معمول فکر می کنند ، در Illustrator مشغول کار هستند تا ضمن حفظ تأکید بر سادگی و بهره وری ، رابط کاربری را به ابعاد کوچک سوق دهند.

 

4- طراحی بسته بندی

هر بار که شما از آمازون یا از فروشگاه مواد غذایی خود چیزی خریداری می کنید ، احتمالاً به نوعی بسته بندی عرضه می شود. اما آن بسته خودش طراحی نمی شود. از یک جعبه تحویل پیتزای اساسی گرفته تا یک جعبه لامپ ظریف ، این طراحی حاصل یک طراح بسته حرفه ای است که به احتمال زیاد از Illustrator استفاده می کند.

 

5 - ایموجی ها

ممکن است روزی مقالاتی را بخوانید که فقط در شکلک نوشته شده اند. برای جبران گرسنگی سیری ناپذیر دنیا برای شکلک ها ، Illustrator توسط علاقه مندان به شکلک و طراحان حرفه ای به طور یکسان در تولید ایموجی های جدید و تازه سازی موارد قدیمی استفاده می شود.

6 - دنیای مد

آیا می دانید کفش های نایک ، لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت و پیراهن های رالف لورن در Illustrator طراحی شده اند؟ اگر دنیای مد همان جایی است که خودتان را تصور می کنید ، خواه بخواهید خط مد خود را راه اندازی کنید یا طراحی را برای داغترین مدل هایوت کوتاه انجام دهید ، وقت آن است که روی مهارت های Illustrator خود کار کنید!

 

7 - نقاشی متحرک

تقاضا برای حرکت های گرافیکی در حال افزایش است، به عنوان شرکت های بیشتری به نوبه خود بزرگ و کوچک به این رسانه به عنوان یک راه برای زنده شدن حضور آنلاین خود و برای ایجاد احساسی بیشتر نام تجاری جذاب و تبلیغات است. طراحان حرکت قبل از وارد کردن پرونده ها به After Effects ، از Illustrator به عنوان اولین مرحله در این فرآیند استفاده می کنند.

 

 

این تنها بخشی از کاربرد های نرم افزار ایلوستریتور میباشد. این نرم افزار خارق العاده در بسیاری موارد دیگر نیز قابل استفاده میباشد.

امیدواریم از این مقاله بهره کافی و لذت برده باشید.

فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید