مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

نحوه ایجاد آیکون حیوانات در Adobe Illustrator


نحوه ایجاد آیکون حیوانات در Adobe Illustrator

در این آموزش نحوه ایجاد نماد حیوانات در Adobe Illustrator را به شما نشان خواهم داد. 

مرحله 1 - طرحی تهیه کنید.

روند ساخت این نوع نمادها آسان است، اما همانطور که احتمالاً همه می دانید سخت ترین قسمت، ایجاد IDEA است. برای من ، همه چیز در مورد مینیمالیسم است. بنابراین اگر می خواهید یک نماد خوب، تصویر یا هر چیز دیگری بسازید، ابتدا باید ایده و یک طرح سریع داشته باشید.

مرحله 2 - ایجاد حلقه ها

  1. 2.1 با استفاده از ابزار بیضی (L) ، دایره ای با ابعاد 135 در 135 پیکسل ایجاد کنید (با ابزار بیضی روی تابلوی هنری کلیک کرده و اعداد را پر کنید). Stroke به اندازه  2 پیکسل و به رنگ #e5d0ae.

 

  1. 2.2 با انتخاب ابزار Line Segment  (\) کلیک کنید و 8 پیکسل را پر کنید(Fill برابر با 8 پیکسل) و بررسی کنید که آیا زاویه 360 درجه است. با این کار یک خط به طول 8 پیکسل ایجاد می شود.
  2. 2.3 در پانل stroke  مانند تصویر زیر Round Cap و Round Join را انتخاب کنید.

  1. 2.4 خط گرد را انتخاب کرده و Shift را نگه دارید در حالی که موس را به سمت پایین حرکت می دهید تا خط 45 درجه شود. از Ctrl+C و Ctrl+B برای تکرار خط استفاده کنید و دوباره کلید Shift را نگه دارید و موس را به سمت چپ حرکت دهید تا کراس ایجاد شود. از Ctrl + G برای گروه بندی هر دو خط استفاده کنید.
  2. 2.5 یک cross را بالای دایره ای که قبلاً ایجاد کردیم قرار دهید. Smart guide ها (راهنماهای هوشمند) باید به شما نشان دهند که مرکز کجاست.

 

  1. 2.6 ضربدر و دایره را با هم انتخاب کرده و برای بار دوم روی دایره کلیک کنید تا فعال شود. خط ضخیم تر از صلیب ها خواهد بود.

  1. 2.7 با انتخاب هر دو ، از Align Panel برای انتخاب 6 پیکسل و بر روی Vertical Distribute Space کلیک کنید. این امر، ضربدر یا کراس ما را دقیقاً 6 پیکسل از دایره قرار می دهد. تصویر زیر را مشاهده کنید.

  1. با انتخاب کراس، R + Alt را نگه دارید و مرکز دایره را بیابید ("مرکز" را مشاهده خواهید کرد) و روی صفحه کلیک کنید ، پنل Rotate ظاهر می شود. 90 درجه را پر کنید و روی Copy کلیک کنید. سپس روی Ctrl + D (تکرار عمل) کلیک کنید ، این کراس ها را در زاویه یکسان در اطراف دایره کپی می کند.
  2. یک حلقه دوم ایجاد کنید همانطور که در مرحله 1 نشان داده شده است ، اما اکنون آن را 98x98 پیکسل کنید. آن را در وسط حلقه اول قرار دهید و هر دو را انتخاب کنید. دوباره روی دایره بزرگتر 2 بار کلیک کنید تا فعال شود و با استفاده از Align panel مطابق شکل زیر ، روی Vertical Distribute Center کلیک کنید تا دقیقاً در مرکز قرار گیرد.

 

  1. با استفاده از ابزار (Pen (P خطوط را ابتدا از کراس به دایره دوم بکشید. همین کار را در انتهای دیگر انجام دهید. وقتی این کار را انجام دادید ، دایره های کوچک 4 * 4 پیکسل ایجاد کنید و آنها را مانند تصویر زیر قرار دهید.

دو خط 8 × 8 پیکسل بکشید و مطابق تصویر زیر قرار دهید.

با انتخاب هر دو خط و بزرگترین دایره ، از پنل Pathfinder استفاده کنید و روی تقسیم کلیک کنید.

  1. خطوط را با ابزار Direct Selection (A) حذف و بین آنها نقاط گذاری کنید .تصویر زیر را ببینید.

  1. دایره را انتخاب کرده و با استفاده از پنل Strike، مانند قبل Round Cap و Round Join را انتخاب کنید.

  1. با استفاده از ابزار Pen (P) مانند تصویر چند خط بکشید.

  1. با ابزار انتخاب Selection ، نقطه را در طرف دیگر حذف کنید.

  • خطوطی را که قبلاً ایجاد کرده بودیم انتخاب کرده و در سمت چپ، گروه بندی می کنیم. Ctrl + C برای کپی ، Ctrl + B برای جایگذاری در محل.

مانند قبل ، گروه را 180 درجه بچرخانید و مانند تصویر نشان دهید.

مرحله 3 - ایجاد یک حیوان

  1. 3.1 یک مستطیل 95 در 45 پیکسل ایجاد کنید. Effects ،  Stylizeو گوشه های گرد را انتخاب کرده و 20 پیکسل را پر کنید.

Object - Expand Appearance را انتخاب کنید.

  1. یک دایره 60 × 60 پیکسل ایجاد کنید و آن را مطابق شکل زیر قرار دهید.

  1. 3.3 مانند قبل ، هر دو شکل را انتخاب کرده و با استفاده از Pathfinder  بر روی Divide کلیک کنید. با استفاده از ابزار Direct Selection Tool ، تمام نقاط غیر ضروری را حذف کنید تا شبیه سر گاو شود.

با استفاده از ابزار Pen Tool ( P)  گوش و بینی گاوها را ترسیم کنید.

برای ایجاد چشم از بیضی 3*3 پیکسل استفاده کنید.

بیضی 12 * 20 پیکسل برای سوراخ های بینی ایجاد کنید. با انتخاب Add Anchor Point Tool (+) ، مطابق شکل زیر یک نقطه ایجاد کنید.

نقطه ای را که ایجاد کرده اید حذف کنید.

کار ما تقریبا تمام شده است. با استفاده از همان ابزار ، Anchor Point Tool (+) را اضافه کرده و نقاط را حذف کنید. خودشه! امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

 

فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید