مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

نحوه استفاده از ابزار mesh در Adobe Illustrator


در این شکی نیست - در حال حاضر ظاهر طراحی تخت بسیار خوب است. اما تخت همیشه بهترین نیست ، به خصوص وقتی صحبت از تصویر دیجیتالی و مواردی مانند طراحی بازی می شود . اگر به طیف گسترده ای از ژانرهای طراحی علاقه مند هستید ، به شما کمک می کند تا بدانید که در صورت لزوم می توانید ظاهری واقعی تر ایجاد کنید. با افزایش صفحات نمایشگر با وضوح بالا ، تهیه پیش نمایش گرافیک در قالب برداری می تواند با آسان ساختن صادرات گرافیک در هر اندازه ، روال کار شما را آسانتر کند .

ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از ابزار mesh در Adobe Illustrator ، تصاویر برداری واقعی را ایجاد کنید . این ابزاری فوق العاده قدرتمند است که می تواند تصاویر برداری شما را سه بعدی یا واقع گرایانه جلوه دهد. این کار با اضافه کردن یک "mesh" بر روی یک شکل بسته ، خطوط مش متقاطع در نقاطی که می توان از نمونه های مختلف رنگ برای ایجاد یک تصویر برداری شده استفاده کرد ، کار می کند.

 

1. لایه تصویر خود را به یک الگو تبدیل کنید

مرحله 1

با فایل تصویری خود با Adobe Illustrator باز کنید. روی لایه تصویر خود در Layers Palette دوبار کلیک کنید . پنجره ای به نام "Layer options" ظاهر می شود. بررسی 'Template،' چک ،Dim Images' و مجموعه ای از درصد ها تا 100٪.

با این کار لایه تصویر خود را به یک الگوی برای شکل مش خود تبدیل می کند ، که بالای آن قرار می گیرد.

 

2. شکل جسم را ردیابی کنید

2MakeCircle کنید

یک لایه جدید در بالای لایه اصلی تصویر خود ایجاد کنید و از Ellipse tool برای ایجاد یک دایره استفاده کنید. دایره را طوری تنظیم کنید که بیشتر شبیه شکل انگور باشد.

 

3. مشاهده در حالت outline

3OutlineMode

اکنون روی View> Outline کلیک کنید . این مش شما را در حالت Outline نشان می دهد تا بتوانید همچنان مش را ویرایش کنید اما می توانید لایه عکس را نیز در زیر مشاهده کنید.

 

4. پنجره navigator را باز کنید

4 ناوبر

اکنون روی Window> Navigator کلیک کنید و یک پنجره ناوبری ظاهر می شود. با این کار می توانید ببینید که مش شما در حالی که هنوز در حالت Outline هستید ، چگونه خواهد بود.

 

5. یک نقطه مش اضافه کنید

5_ مرکز_تیتر بزنید

حالا روی نماد مش در نوار کناری کلیک کنید ، سپس در وسط دایره کلیک کنید. خواهید دید که دو خط مش ظاهر می شود.

 

6. نقاط مش بیشتری را در جایی که مقدار / رنگ موجود در شی object شما تغییر می کند اضافه کنید

6 مشد

با کلیک بر روی خطوط مختلف مش ، با افزودن نقاط بیشتر ، روی مکانهایی که انگور تغییر رنگ یا مقدار می دهد ، اضافه کنید. بهتر است تا حد امکان با نقاط مشبک کار کنید ، بنابراین من فقط 5 یا 6 نقطه دیگر به این انگور اضافه می کنم.

 

7. از ابزار Eyedropper استفاده کنید

7_ قطره چکان

حالا که تمام نقاط مش خود را اضافه کردیم ، می خواهیم رنگ را به هر یک از آنها اعمال کنیم. برای انجام این کار چند راه وجود دارد ، اما برای این آموزش من از ابزار قطره چکان استفاده می کنم.

روی نماد قطره چشمی در نوار ابزار کلیک کنید ، کلید Command یا Control را نگه دارید و روی یک نقطه مش متقاطع در داخل شکل مش خود کلیک کنید. اکنون که نقطه شما انتخاب شد ، کلید Command یا Control را رها کرده و با استفاده از ابزار قطره چکان همان نقطه مش را کلیک کنید. با انجام این کار ، رنگها مستقیماً از عکس نمونه گرفته و در مش من اعمال می شوند.

اگر به پالت Navigator نگاه کنید می بینید که شکل مش شما چگونه شروع شده است. ما می خواهیم روی Eyedropper Tool> Command / Control> Click> Release> چند بار دیگر کلیک کنیم تا تمام نقاط مش در این انگور با یک نمونه رنگ پر شود.

8 آخر

 

حالا شما یک انگور دارید. بعد ، روی View> Preview کلیک کنید تا از حالت outline خارج شوید ، و می توانید انگور خود را ببینید.

از آنجا که تصویر شما یک بردار است ، می توانید آن را به راحتی در رسانه های مختلف مانند برچسب ، صفحه رسانه های اجتماعی یا حتی کامیون اندازه گیری کنید بدون اینکه وضوح تصویر را از دست بدهید. و این اصول اولیه ابزار مش برای شماست.

 

امیدواریم از مقاله بالا لذت برده باشید

فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید