مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش طراحی تی شرت با ایلوستریتور


ایلوستریتور نقش بسیار مهمی در طراحی تی شرت و پوشاک دارد. با این نرم افزار میتوان تی شرت ها و پوشاک را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد

در این آموزش ، شما به صورت کامل و قدم به قدم طراحی تی شرت را یاد میگیرید.

 

1. راه اندازی لایه

پیراهن 1

تسیرت 2

ایده اصلی این است که ماکت پیراهن را زودتر از موعد "به تصویر" بیاورید و از آن به عنوان یک لایه مرجع در برنامه طراحی مورد نظر خود استفاده کنید. در این آموزش از یک پرونده ماکت تی شرت رایگان GraphicBurger استفاده خواهم کرد .

پس از باز کردن پرونده ماکت در فتوشاپ ، من نمونه لایه گرافیکی را پنهان کردم ، کل ماکت را در گروهی به نام "Tshirt Reference" گروه بندی کردم و یک گروه جدید در بالا به نام "Artwork" ایجاد کردم.

ایده این است که گروه "Tshirt Reference" در زیر می تواند در هر زمان پنهان یا آشکار شود تا ایده بهتری از نسبت طراحی بدست آورد.

 

2. متناسب کردن

پیراهن 3

مثال بالا برای کمک به شما در درک نسبت تی شرت ، سه طرح در مالکیت عمومی را نشان می دهد که روی ماکت قرار گرفته اند.

در مثال اول ، همراه با تصویرگری Lynd Ward برای در سال 1937 ، دونالد کالروس پیتی کتاب A Book of Hours ، می توان ادعا کرد که این طرح بیش از حد بلند است و به طور عمودی برای یک تی شرت گسترش یافته است. فضای منفی ناخوشایندی را در طرفین ایجاد می کند.

در مثال دوم ، با ارائه طرحی از Frank G. Carpenter در خواننده جغرافیایی آمریکای شمالی ، می توان گفت که این طرح بیش از حد افقی است - برای جا دادن تی شرت باید بیش از حد کوچک شود.

در مثال آخر ، با طراحی طراحان ناشر T. Nelson and Sons ، به نظر می رسد که نسبت ها درست است - شکل تقریباً مربعی است ، اما هنوز هم به صورت عمودی گرا است ، و فضاهای منفی راحتی را در اطراف طرح ایجاد می کند.

 

3. از آنچه آموخته اید استفاده کنید

تسیرت 5

با استفاده از آنچه در بالا آموختیم ، اکنون می توانم مثال اساسی خود را ایجاد کنم. به خاطر داشته باشید که این نوع مستقیماً در بالای لایه "Tshirt Reference" تنظیم شده است. اگر آن را جداگانه تنظیم می کرد و سپس استفاده می کرد ، این احتمال وجود دارد که به راحتی روی تی شرت ننشیند.

نتیجه

در حالی که مثال فوق یک شکل خشن متناسب با تی شرت را نشان می دهد ، مهم است که بخاطر داشته باشیم که هیچ قانونی وجود ندارد. برای کشف بی نهایت امکانات متناسب ، به غریزه طراحی خود اعتماد کنید.

نکته مهم این است که می توان از ماکت های تی شرت به گونه ای استفاده کرد که به راحتی به اطلاع تصمیم گیری در طراحی برسد و غریزه خلاقیت خود را آزاد کند.

 

امیدواریم از مقاله بالا لذت برده باشید

 

فصلِ: 5 , تعداد قسمت ها: 48 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این فصل در مورد طراحی ریسپانسیو و روانشناسی رنگ ، اهمیت فونت در طراحی و برخی از ترفندهای نرم افزار می پردازیم…

نرم افزار ادوب ایکس دی (Adobe Xd) در سوال 2017 توسط کمپانی Adobe ارائه شد . این نرم افزار در عین سادگی ، قابلیتهای کاربردی زیادی در حوزه ی طراحی (وبسایت و اپلیکیشن ) دارد . خوشبختانه بازار ک…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید