مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

کاربرد افترافکت


Adobe After Effects ابزاری مبتنی بر ویدیو و انیمیشن است که برای افزودن عناصر به تصاویر متحرک و متحرک استفاده می شود. بیشتر طراحان از آن برای ایجاد عناوین ، مقدمه ها و انتقال بین کلیپ ها برای تولید یکپارچه بیشتر فیلم استفاده می کنند.

افتر افکت بخشی از محصولات Adobe Creative Suite است و در برنامه های ابری گنجانده شده است. کاربران کامل مجموعه از قبل به این ابزار دسترسی دارند ، یا اگر تنها آنچه شما نیاز دارید می توانید آن را به تنهایی دریافت کنید.

همانند سایر ابزارهای Adobe ، نکته قابل توجه در مورد استفاده از این مجموعه ابزار این است که عملکردها و تعاملات ظاهری دارند و احساس می کنند که احتمالاً قبلاً به آنها عادت کرده اید و یادگیری آسان را آسان تر می کنید.

در اینجا نگاهی به Adobe After Effects می اندازیم ، این چیست و چگونه می توان فهمید که باید از آن برای پروژه ها استفاده کنید

افتر افکت چیست؟

چه چیزی بعد از اثر است

After Effects ابزاری است که برای ایجاد جلوه های متحرک و گرافیک متحرک استفاده می شود. برخلاف Adobe Premiere Pro که بیشتر روی ویرایش ویدئو متمرکز است ، افتر افکت برای کمک به ایجاد موارد اضافی جذاب که باعث درخشش گرافیک های حرکتی شما می شود ، طراحی شده است.

نکته قابل توجه در مورد کار با After Effects این است که با سایر ابزارهای Adobe به طور یکپارچه کار می کند

این توسط انواع حرفه ای خلاق برای فیلم ، تلویزیون و ویدئو برای وب سایت ها و رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

مانند دیگر ابزارهای Adobe ، نکته قابل توجه در مورد کار با After Effects این است که این نرم افزار به طور یکپارچه با سایر ابزارهای Adobe کار می کند و به شما امکان می دهد از سایر قطعات نرم افزار Adobe ، از جمله Photoshop ، Illustrator ، Character Animator ، Adobe XD ، فایلهای بومی را وارد کرده و با آنها کار کنید. 

به علاوه ، این یک ابزار برنده جایزه است. آکادمی علوم و هنرهای سینمایی دو جایزه علمی و مهندسی را به Adobe After Effects و Photoshop اهدا کرد.

اگر قبلاً از این ابزار استفاده نمی کنید ، بهترین راه استفاده از آموزش های راهنمای Adobe است . (بسیاری از طراحان در می یابند که در واقع از After Effects و Premiere Pro برای بسیاری از کارها که شامل ویدئو یا موشن گرافیک و انیمیشن است) 

با افترافکت چه کارهایی را میتوان انجام داد؟

با وجود ابزارهای بسیار زیادی برای انتخاب ، این سوال پیش می آید: با Adobe After Effects چه کاری می توانید انجام دهید؟

این اساساً برای ایجاد و کار با موشن گرافیک طراحی شده است. شما می توانید با فیلم ها و لایه های 2 بعدی در یک فضای سه بعدی تر کار کنید.

برخی از کارهایی که ممکن است با افتر افکت انجام دهید شامل موارد زیر است:

  • دنباله عنوان را برای یک فیلم یا ویدیو ایجاد کنید
  • فیلم ارائه شده به صورت سه بعدی کمپوست
  • ایجاد انیمیشن یا شخصیت های کارتونی 2 بعدی

Simple، After Effects برای کمک به افزایش تصاویر یا انیمیشن ها و افزودن جلوه ها طراحی شده است. اما این یک ابزار ویرایش نیست. (از Premiere Pro برای آن استفاده کنید.)

 

ویژگی های جالب

افتر افکت با ویژگی های مختلف برای پروژه های مختلف بسته بندی شده است. بسته به نوع کاری که انجام می دهید ، برخی از گزینه ها ممکن است بیشتر از موارد دیگر مفید باشند.

  • انیمیشن متنی حروف را با تایپوگرافی حرکتی زنده می کند. می توانید آرم های انیمیشن را اضافه کنید ، حرکت به متن سه بعدی را اضافه کنید و حتی این پروژه ها را با یک الگوی از پیش تعیین شده شروع کنید.
  • برای ایجاد انیمیشن هایی که نمی دانید در خود دارید ، از جلوه های از پیش تعیین شده استفاده کنید ، از جمله چرخش ، کش رفتن و اسلایدها.
  • عناصر یا اشیا را با یک محتوای عالی آگاه از پر کردن و اضافه کردن جلوه های جدید برای یک تجربه کامل VR ، از کلیپ های ویدیویی حذف کنید.
  • تقریباً هر چیزی را در هر فضایی تحریک کنید.
  • از ابزار پیکر تراشی استفاده کنید تا جنبش ها و انیمیشن ها زنده تر شوند.
  • پالت گسترده از جلوه های 3D می تواند کلیپ ها را تقویت کند.

 

3 الگوی افتر افکت برای امتحان کردن

بهتر است با الگوی شروع کار با افتر افکت احتمالاً ساده تر است افتر افکت شروع کنید و نحوه کار را یاد بگیرید و سپس از آنجا بروید ، . این می تواند با ابزارها و اینکه چه نوع اثرات ممکن است آشنایی داشته باشد.

 

در اینجا سه ​​گزینه برای امتحان را مشاهده میکنید:

فوتبال آمریکایی

چه چیزی بعد از اثر است

آیا برای فصل فوتبال آماده هستید؟ این الگوی افتر افکت دارای یک موضوع گیم دی است که برای یک ویدئو با فوتبال آمریکا مناسب است.

 

تاریخچه بازکن

چه چیزی بعد از اثر است

این الگوی افتتاحیه افتر افکت برای پروژه هایی با مضمون تاریخی طراحی شده است و دارای جلوه های زیبا و زیبایی است.

 

آرم Sparkly

چه چیزی بعد از اثر است

این الگو مد پس از جلوه ها به شما کمک می کند تا برای یک پروژه ویدیویی ، یک درخشش و جلوه درخشان به یک آرم برای یک مقدمه یا برون ریزی مرسوم ، مد و فانتزی اضافه کنید.

 

افترافکت را از کجا تهیه یا دانلود کنیم؟

Adobe After Effects با برنامه های Cloud Cloud کامل ارائه می شود. اگر از قبل با چندین ابزار Adobe کار می کنید ، احتمالاً قبلاً در این نسخه مشترک شده اید و After Effects آماده بارگیری از حساب شما است.

اگر از Creative Cloud استفاده نمی کنید ، After Effects یک ابزار نرم افزاری قابل بارگیری است که همراه با مجوز استفاده است. اگر به نرم افزار یا ابزارهای دیگر Adobe نیازی ندارید ، می توانید آن را به صورت یک برنامه خریداری کنید.

همچنین گزینه های صدور مجوز برای دانشجویان و معلمان با نرخ تخفیف در نظر گرفته شده است. 

افترافکت با مجوزهای Adobe cloud business نیز ارائه می شود. قیمت ها براساس اشتراک ماهانه است و براساس نوع طرح متفاوت است.

 

نتیجه

اگر می خواهید جلوه هایی را به کلیپ های ویدئویی یا متحرک اضافه کنید ، ارزش یادگیری را دارد. این ابزار به شما کمک می کند تا مطمئناً بازی حرکات گرافیکی و انیمیشن خود را به مرحله بعدی برسانید.

این در حال حاضر بخشی از اشتراک های کامل Adobe Creative Cloud است بنابراین تمام آنچه برای انجام آن نیاز دارید برای بارگیری آن (و شاید یک الگوی) برای شروع کار است. با استفاده از این ابزار امکانات زیادی وجود دارد و با تبدیل شدن ویدیو به بخش بزرگتری از گردش کار طراحان ، مهم است که این مهارت را در اختیار داشته باشید.

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید