مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

چگونه متن را در After Effects متحرک کنیم


چگونه متن را در After Effects متحرک کنیم

روزهایی که ویراستاران فقط فیلم ها را ویرایش می کردند گذشته است. به دلیل تقاضای زیاد در صنعت ، ویرایشگر از داستان سرای ساده به تیمی یک نفره از طراحان حرکت ، میکسر صوتی و ویرایشگر فیلم تبدیل شده است. به عنوان یک ویرایشگر ، اکنون باید در پروژه های خود از Adobe After Effects استفاده کنید تا به شما امتیاز بیشتری بدهد ، یا در غیر اینصورت خطر رقابت را پشت سر می گذارید ، و یکی از رایج ترین موارد استفاده برای AE ، انیمیشن متنی است.

انیمیشن های متنی ، حتی ساده ، می توانند فیلم های شما را تقویت کنند که برای پویاتر شدن آنها لازم است. در After Effects ، می توان لایه های متن را با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم شده انیمیشن ، انیماتور متن ، ویژگی ها و عبارات تبدیل كرد. در این آموزش ، ما ایجاد لایه های متن ، متحرک سازی متن با استفاده از ویژگی های تبدیل ، استفاده از پیش تنظیم های انیمیشن متن و استفاده از انیماتور متن برای متحرک سازی متن را مرور خواهیم کرد.

 

ایجاد متن

با باز کردن ترکیب ، ابزار Horizontal Type را در صفحه ابزار انتخاب کنید. همچنین می توانید از میانبر صفحه کلید Cmd + T استفاده کنید. در این مثال ، من از Colorful Bokeh by louderick به عنوان زمینه استفاده می کنم.

افقی-نوع-ابزار

 

داخل پانل ترکیب کلیک کنید و هر کلمه ای را که می خواهید انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که Enter را روی صفحه کلید عددی فشار دهید تا از حالت ویرایش متن خارج شوید. اگر Enter یا Return را از صفحه کلید معمولی فشار دهید ، این یک خط یا پاراگراف جدید آغاز می شود. اگر صفحه کلید عددی ندارید ، می توانید نام لایه را نیز برای پایان تایپ کردن و خروج از حالت ویرایش متن انتخاب کنید.

بوکه

پنل کاراکتر و صفحه پاراگراف را باز کنید. استفاده از این پنل ها بسیار آسان است - مخصوصاً اگر با Photoshop یا Illustrator آشنا باشید ، زیرا شباهت زیادی به هم دارند. متن خود را انتخاب کنید و قلم مورد علاقه خود را ، و همچنین اندازه متن خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید ترازبندی متن خود را از صفحه Paragraph تغییر دهید. برای تنظیماتم ، قلم Century Gothic را انتخاب کردم. اندازه قلم را به 210 و تراز بندی پاراگراف را به تراز وسط تغییر دادم.

شخصیت و پاراگراف

استفاده از پیش تنظیم انیمیشن متن

After Effects با مجموعه ای از پیش تنظیمات همراه است. می توانید از طریق پنل Effects & Presets به آنها دسترسی پیدا کنید. پوشه ها را باز کنید تا تمام تنظیمات از پیش تنظیم شده انیمیشن را مشاهده کنید.

جلوه ها و ایستگاه از پیش تنظیم شده

اما بهترین راه برای دیدن ایستگاه از پیش تنظیم شده انیمیشن از طریق Adobe Bridge است. برای انجام این کار ، مطمئن شوید که Bridge را نصب کرده اید ، سپس در داخل AE ، به Animation> Browse Presets بروید. با این کار Adobe Bridge به طور خودکار باز می شود و شکل هر یک از انیمیشن ها نشان داده می شود.

از پیش تعیین شده را مرور کنید

پوشه Text را در Bridge باز کنید و چندین سبک مختلف از پیش تنظیم انیمیشن را مشاهده خواهید کرد. پیش فرض ها را مرور کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. من Flutter 2D را به صورت Random Order در داخل پوشه 2D Text انتخاب کردم.

پل

پس از انتخاب خود ، می توانید به After Effects برگردید ، سپس دوباره به پنل Effects & Presets بروید تا همان پوشه را باز کرده و از پیش تعیین شده را بر روی متن خود بکشید - یا به سادگی متن خود را انتخاب کرده و برای اعمال آن دوبار کلیک کنید.

در حالت ایده آل ، فقط می توانید از پیش تعیین شده را در Adobe Bridge انتخاب کنید در حالی که متن شما در داخل AE انتخاب شده است. وقتی روی تنظیم از پیش تعیین شده دوبار کلیک کنید ، این انیمیشن به طور خودکار روی متن شما اعمال می شود. اما از زمان نوشتن ، هر بار که این کار را انجام می دهید یک خطای اسکریپت ظاهر می شود. فقط توجه داشته باشید که با وجود خطا ، انیمیشن همچنان کار می کند. بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا از پیش تعیین شده از طریق Adobe Bridge استفاده کنید و آن را نادیده بگیرید یا فقط در After Effects این کار را انجام دهید.

برای ایجاد پیش نمایش RAM و تماشای کارهای خود ، "0" را در صفحه کلید عددی فشار دهید. اگر انیمیشن را سریع یا خیلی کند می توانید فریم های کلیدی را گسترش دهید.

لایه متن خود را انتخاب کنید و سپس "U" را فشار دهید. انجام این کار به سرعت keyframes های یک لایه خاص را نشان می دهد. اطمینان حاصل کنید که از ابزار انتخاب استفاده می کنید. آخرین فریم کلیدی را انتخاب کنید و آن را به سمت چپ بکشید تا سرعت انیمیشن افزایش یابد و آن را به سمت راست بکشید تا کم شود.

سریعتر و کندتر

مدت زمان انیمیشن خود را به سه ثانیه تغییر دادم. اکنون تنها چیزی که باقی مانده این است که این محصول را ارائه دهید یا آن را به Premiere Pro وارد کنید.

 

انیمیشن سازی با انیمیشن های متن

حتی اگر After Effects از پیش تنظیمات انیمیشن بسیار خوبی داشته باشد ، اما در بعضی مواقع انیمیشن مورد نیاز خود را پیدا نخواهید کرد. به همین دلیل مهم است که بیاموزید چگونه متن را به صورت دستی با استفاده از انیماتورهای متن متحرک کنید.

برای این کار ، یک لایه متن جدید ایجاد کنید و آن را در زیر اولین کلمه خود قرار دهید. در مورد من ، من "Licious" را با استفاده از قلم Bodoni 72 ، با اندازه قلم 100 و ردیابی 972 ایجاد کردم. در حالی که لایه انتخاب شده است ، نشانگر زمان فعلی را در علامت دو ثانیه قرار دهید و "[" را فشار دهید - این گزینه شما را کوتاه می کند لایه متن را در دو ثانیه شروع کنید.

مضراب

لایه متن خود را گسترش دهید. در سمت راست ، منوی Animate را مشاهده خواهید کرد. روی مثلث پاپ آپ کلیک کنید. با این کار لیستی از خصوصیاتی که می توانید متحرک سازی کنید را به شما نشان می دهد. پیگیری را انتخاب کنید.

گسترش متن

ردیابی

ما می خواهیم حروف متن را شروع کنیم و آنها را به هم نزدیک کنیم ، بنابراین ویژگی های ردیابی آنها را تحریک می کنیم. "40" را به عنوان مقدار پیگیری وارد کنید. گزینه Range Selector 1 را باز کنید ، مطمئن شوید که شاخص جریان فعلی شما هنوز در علامت دو ثانیه است و کرنومتر را در ویژگی Start فشار دهید تا یک فریم کلیدی ایجاد شود.

شروع پیگیری

نشانگر زمان فعلی خود را به حدود علامت پنج ثانیه منتقل کنید ، سپس مقدار Start را به 100 تغییر دهید. ویژگی "Advanced" را گسترش دهید و "Based On" را از Character به Words تغییر دهید.

ردیابی پیشرفته

تغییر این نحوه انیمیشن سازی متن را تعیین می کند. آیا می خواهید آن را برای هر حرف متحرک کنید؟ به ازای هر کلمه؟ سعی کنید متن را حداقل با دو کلمه در هر جمله متحرک کنید تا ببینید که هر انیمیشن چگونه به نظر می رسد.

ردیابی پیشرفته

انیماتور 1 را ببندید و نام آن را به "ردیابی" تغییر دهید. برای انجام این کار ، کلمات "Animator 1" را انتخاب کنید ، سپس Enter را فشار داده و نام جدید خود را تایپ کنید. تغییر نام انیماتورها به سازماندهی پروژه شما کمک می کند و شناسایی هر انیماتور را برای شما آسان می کند.

تغییر نام دهید

متن را دوباره انتخاب کنید و مطمئن شوید هیچ خاصیتی انتخاب نشده است ، سپس Blur Animator را اضافه کنید. نام آن را به "Blur" تغییر دهید ، با 20 به عنوان مقدار Blur. باز هم ، مطمئن شوید که در علامت دو ثانیه قرار دارید ، سپس یک keyframe را در ویژگی Start اضافه کنید. نشانگر زمان فعلی را به علامت چهار ثانیه منتقل کنید ، سپس آن را به 100 تغییر دهید. همچنین "based On" را از Character به Words تغییر دهید.

تیرگی

حالا باید یک fade-in اضافه کنیم تا متن فقط ظاهر نشود. این بار ، یکی از ویژگی های Layer Transform را متحرک می کنیم.

به ابتدای لایه خود بروید ، سپس مشخصات Text را ببندید و خصوصیات Transform را گسترش دهید. برای افزودن فریم کلیدی ، Opacity را به صفر تغییر دهید. به علامت چهار ثانیه ای بروید و میزان opacity را به 100 تغییر دهید.

تیرگی

یک بار دیگر لایه متن خود را انتخاب کنید و "U" را فشار دهید تا تمام فریم های صفحه نمایش شما نشان داده شود ، سپس F9 را فشار دهید. با این کار همه انواع فریم کلیدی شما به Easy Ease تغییر می کند. کاری که این کار انجام می دهد این است که انیمیشن را به آرامی شروع کرده و به آرامی به پایان می رساند ، تا به نظر خطی یا مکانیکی نرسد.

سهولت

برای آخرین مرحله ما ، Motion Blur را روی جدول زمانی و روی خود لایه متن روشن کنید. این باعث می شود انیمیشن شما طبیعی تر به نظر برسد ، زیرا چیزهای متحرک تاری حرکت طبیعی دارند.

تاری حرکت

پس از پایان کار ، پیش نمایش RAM را انجام داده و کارهای خود را تماشا کنید. این محصول نهایی ماست.

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید