مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

رفع خطای Cached Preview در After Effects


بیایید خطای ترسناک "Cached Preview" را در After Effects برطرف کنیم.

اگر این مقاله را می خوانید ، احتمالاً به تازگی خطای مخوف "Cached Preview Nevues 2 یا More Frames to Playback" در After Effects را دریافت کرده اید. این خطا معمولاً این احساس ترس را در من ایجاد می کند 

اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کاری در این مورد انجام دهید.

در این مقاله ما در مورد چگونگی رفع این خطای رایج صحبت خواهیم کرد. اگر تمام مراحل زیر را دنبال کنید ، این احتمال وجود دارد که فقط در عرض چند ثانیه این خطا را برطرف کنید.

اگر فقط می خواهید خطا را برطرف کنید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید ، اما ابتدا فکر کردیم که مفید است که در وهله اول دلیل این خطا را بیان کنیم.

 

 

مشکل "پیش نمایش پنهان شده" چیست؟

افترافکت با ایجاد پرونده های ویدیویی موقت که در دستگاه شما ذخیره شده است ، پیش نمایش ها را پیش نمایش می کند. این پرونده ها به عنوان پرونده های پیش نمایش 'cached' شناخته می شوند و دارای دو رنگ هستند: فایل های حافظه پنهان دیسک و حافظه پنهان RAM.

Cache Preview needs 2 or more frames to playback.jpg

فایلهای حافظه نهان RAM ، فایلهای پیش نمایش ویدیویی هستند که پس از برخورد با نوار فاصله ، After Effects پخش می شود. نوار سبز روشن در بالای جدول زمانی بخشی از ترکیب شما را نشان می دهد که از RAM شما بازی می کند. بیشتر اوقات وقتی خطای 'Cached Preview Needs 2 or More Frames to Playback' را دریافت می کنید ، به این دلیل است که فضای کافی روی حافظه RAM (حافظه) شما برای بارگذاری این پرونده های ویدیویی موقت وجود ندارد. از آنجا که After Effects از RAM برای پخش فایلهای پیش نمایش استفاده می کند ، توصیه می شود برای اطمینان از اینکه حافظه کافی برای پخش ترکیبات بزرگ دارید ، حداقل 8 گیگابایت یا RAM داشته باشید.

 

فایل های حافظه پنهان دیسک ، فایل های ویدئویی موقت هستند که معمولاً در پس زمینه ارائه می شوند ، در حالی که شما در After Effects کار می کنید. افترافکت به طور مستقیم از حافظه نهان دیسک پیش نمایش نمی کند. در عوض ، فایل های ویدئویی از حافظه پنهان دیسک خود را در حافظه نهان حافظه RAM خود بارگیری کنید که آماده برای پیش نمایش هستید با جستجوی نوار آبی تیره در بالای جدول زمانی افتر افکت می توانید تشخیص دهید که آیا قاب در حافظه نهان دیسک ارائه شده است. پرونده های حافظه نهان دیسک را می توان در هر کجا که بخواهید ذخیره کرد. حتی می توانید حافظه پنهان دیسک را در زیر فهرست تنظیمات کنترل کنید.

 

چگونه خطای 'Cached Preview' را برطرف کنیم

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای رفع خطای "Cached Preview نیاز به 2 یا بیشتر فریم برای پخش" در After Effects دارد.

 

1. حافظه پنهان RAM (حافظه)

Purge RAM.gif

اولین کاری که باید انجام دهید پاک کردن RAM است. با این کار هرگونه حافظه پنهان موقت که در حال حاضر در حافظه شما ذخیره شده است پاک می شود. برای انجام این کار به Edit> Purge> All Memory بروید. با این کار حافظه پنهان RAM از ابتدا تنظیم مجدد می شود.

 

2. حافظه پنهان دیسک خود را خالی کنید

Empty Your Disk Cache.gif

همچنین می توانید حافظه نهان دیسک خود را خالی کنید. سریعترین راه برای انجام این کار این است که به Edit> Purge> All Memory and Disk Cache بروید. با این کار هم RAM و هم حافظه پنهان دیسک پاک می شود.

 

3. RAM ذخیره شده برای برنامه های دیگر را تغییر دهید

Change RAM Reserved for Other Applications.gif

افترافکت به شما امکان می دهد مقدار RAM موجود برای برنامه های دیگر را تنظیم کنید. این امر به ویژه اگر همزمان چندین برنامه را باز داشته باشید بسیار مهم است. اگر زیاد از افترافکت استفاده می کنید توصیه می کنم تا آنجا که می توانید به افتر افکت رم بدهید. به قسمت After Effects> Preferences> Memory بروید… از فهرست بازشو مقدار "RAM اختصاص داده شده برای برنامه های دیگر" را به تعداد کم تغییر دهید.

 

4- برنامه های غیرضروری را ببندید

Close Out Unnecessary Applications.gif

اگر برنامه های زیادی روی دستگاه خود دارید ، ممکن است لازم باشد آنها را ببندید تا After Effects برای حافظه رقابت نکند. من وقتی روی پروژه های After Effects کار می کنم عادت ناخوشایندی دارم که Premiere Pro را باز بگذارم. پیش بروید و هرگونه برنامه کاربردی غیرضروری را ببندید. این شامل Spotify و iTunes است. اگر تحمل سکوت را ندارید ، فقط از طریق تلفن به موسیقی گوش دهید.

5. کیفیت پیش نمایش را تغییر دهید

Change Preview Quality.gif

سریعترین راه برای کاهش اندازه پرونده ای که روی RAM شما نوشته می شود ، کاهش کیفیت پیش نمایش در دستگاه است. برای تغییر این منو را در پایین پانل ترکیب قرار دهید. به طور پیش فرض باید روی "خودکار" تنظیم شود. اگر پروژه پیچیده ای دارید که ارائه نمی شود ، این کار را به نصف ، سوم یا سه ماهه کاهش می دهید. همچنین برخی از میانبرهای صفحه کلید مفید برای انجام این کار وجود دارد:

  • کامل: Cmd + J

  • نیمه: Cmd + Shift + J

  • چهارم: Cmd + Opt + Shift + J

 

6. اندازه حافظه نهان دیسک را افزایش دهید

Increase Disk Cache Size.gif

همچنین ممکن است با مشکلی روبرو شوید که حافظه نهان دیسک شما به اندازه کافی بزرگ نباشد و بتواند به طور م effectivelyثر در پس زمینه ارائه شود. برای عیب یابی این گزینه به After Effects> Preferences> Media & Disk Cache بروید. پس از ظاهر شدن پنجره بازشو ، اندازه حافظه نهان دیسک خود را افزایش دهید. من دوست دارم مقدار بالای 50 گیگابایت را نگه دارم ، که برای اکثر پروژه ها باید بیش از حد کافی باشد.

علامت "کاهش حافظه پنهان هنگام کمبود حافظه در سیستم" را بردارید.

Uncheck Reduce Cache Size.gif

برخی از افراد با رفتن به قسمت After Effects> Preferences> Memory… و از انتخاب دکمه 'کاهش اندازه حافظه نهان هنگام کمبود حافظه در سیستم' موفقیت کسب کرده اند.

 

تغییر مکان حافظه پنهان دیسک

Disk Cache Location (Image)_04849.jpg

یکی از مشکلات رایجی که مردم هنگام ارائه در After Effects با مشکل مواجه می شوند ، قرار دادن پرونده های پروژه و حافظه نهان دیسک در همان درایو است. این می تواند دستگاه شما را خسته کند زیرا After Effects همزمان پرونده ها را در همان درایو می خواند و می نویسد. در عوض توصیه می شود که حافظه نهان دیسک و فایل های پروژه را از دو درایو جداگانه جدا کنید. من معمولاً پرونده های پروژه خود را روی SSD خارجی و حافظه نهان دیسک را در حافظه محلی خود قرار می دهم.

برای تغییر مکان حافظه پنهان دیسک خود را به قسمت After Effects> Preferences> Media and Disk Cache بروید و گزینه "Select Folder" را در زیر Disk Cache انتخاب کنید.

 

افترافکت را ذخیره و بسته کنید

Close Out After Effects.png

گرچه ممکن است واضح به نظر برسد ، اما این خطا را می توان غالباً با بستن After Effects و باز کردن نسخه پشتیبان برطرف کرد. از نظر من ، این مشکل برای چند ارائه پیش نمایش را برطرف می کند ، اما خطا احتمالاً دوباره ظاهر می شود.

 

 پاک کردن پایگاه داده و حافظه پنهان

Clean Database and Cache.gif

اگر این کار را تا اینجا انجام داده اید و هنوز می بینید که این خطای مخوف پایان جهان نیست ، اما ما باید شروع به خلاقیت کنیم. با رفتن به قسمت After Effects> Preferences> Media and Disk Cache ، پایگاه داده و حافظه پنهان را پاک کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید ، "Clean Database & Cache" را بزنید.

 

منطقه کاری را روی مدت زمان مناسب تنظیم کنید

Set Work Area.gif

گاهی اوقات این خطای آزار دهنده را می توان با تنظیم دقیق محل کار خود به طول لازم رفع کرد. می توانید با استفاده از کلیدهای B و N برای شروع و پایان منطقه کار خود ، خیلی سریع منطقه کار خود را که قابل پیش بینی است تغییر دهید.

 

منطقه مورد علاقه خود را تنظیم کنید

Set Region of Interest.gif

شما هنگام کار در After Effects به طور تصادفی یکی دو بار منطقه مورد علاقه خود را تنظیم کرده اید ، اما این ابزار کم استفاده در واقع می تواند بسیار مفید باشد وقتی که می خواهید بخش کوچکی از قاب فیلم خود را در After Effects پیش نمایش کنید. به طور خلاصه ، After Effects بخش كمتری از ویدئو را به جای كل فریم ارائه می دهد. می توانید با رفتن به دکمه منطقه کوچک علاقه در پایین پانل ترکیب ، ابزار "منطقه مورد علاقه" را فعال کنید.

 

 جلوه های خود را بهینه کنید

Optimize Your Effects.gif

همه افتر افکت ها برابر نیستند. برخی از افکت ها مانند جلوه لنز لنز نسبت به افکت تار سریع جعبه بسیار شدیدتر بر روی دستگاه شما هستند. قبل از انصراف از پروژه خود ، جلوه هایی را که ممکن است برای صحنه شما غیرضروری باشد تغییر دهید.

 

 پروژه خود را سازماندهی کنید

Organize Your Project (Image)_08393.jpg

از خود بپرسید آیا پروژه خود را به روشی کارآمد و عملی سازماندهی کرده اید؟ یک پروژه با صدها پیش پردازش و پرونده های دارایی غیرضروری زیاد احتمالاً می تواند از سازماندهی بهتری بهره مند شود. شاید وسوسه انگیز باشد که بخواهید فقط به یک پروژه بزرگ بپردازید و انیمیشن را شروع کنید ، اما این در واقع یک راه سریع برای گم شدن در یک پروژه بی نظم است. برای برنامه ریزی پروژه خود مدتی را در قسمت جلویی اختصاص دهید و ممکن است با خطای "پیش نمایش ذخیره شده" مواجه نشوید.

 

 به جای پیش نمایش ، رندر کنید

Render Instead of Previewing.gif

در حالی که این مطمئناً چیزی نیست که After Effects برای انجام یک راه حل طراحی شده است که می تواند کارساز باشد ، ارائه پروژه شما به جای پیش نمایش پروژه در After Effects در Render Queue است. به عنوان مثال ، اگر شما در حال کار بر روی یک دنباله بزرگ Element 3D هستید ، ممکن است منطقی باشد که در حالت پیش نمایش wireframe کار کنید تا زمانی که آماده صادرات باشید. به نوعی این روش متحرک سازی بسیار شبیه خط لوله 3D است ، ما به دلیل پیش نمایش های سریع After Effects در داخل ترکیب ، ما را خراب کرده است.

 

 ماشین خود را بهینه کنید

Optimize Your Effects.gif

وقت آن است که نگاهی به رایانه خود بیندازیم. همه ما می دانیم که After Effects یک برنامه فوق العاده شدید برای کار است. اگر پروژه خود را بهینه کرده اید و همچنان خطایی دریافت می کنید ، زمان آن رسیده است که سخت افزار خود را ارتقا دهید. اولین جایی که می توان حافظه RAM را جستجو کرد (زیرا جایی که حافظه نهانگاه RAM ذخیره می شود) ، اما اگر قسمتی از سیستم شما فاقد آن باشد ، می تواند کل روند انیمیشن را متوقف کند. Adobe را بررسی کنید مشخصات سیستم پیشنهادی برای دریافت ایده درباره نوع دستگاهی که باید راه اندازی کنید ، . مطمئناً می توانید با ارتقا برخی از قطعات سیستم مقداری هزینه کنید ، اما اگر هر روز در افترافکت کار می کنید مطمئناً ارزشش را دارد.

 

 

بنابراین این روشی است که ما می توانیم پیدا کنیم و به طور بالقوه می تواند خطای 'Cached Preview Needs 2 or More Frames to Playback' را در After Effects برطرف کند.  امیدوارم که این خطا به طور کامل روز شما را خراب نکرده باشد ، اما نیمه پر لیوان را ببینید ... یک روز بد در After Effects بهتر از یک روز خوب در یک کار "عادی" است.

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید