مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

بهترین پلاگین های افترافکت


در این مقاله میپردازیم به معرفی پلاگین های حرفه ای افترافکت

 ما تصمیم گرفتیم لیستی از پلاگین های After Effects را که برای ایجاد تصاویری با الهام از سایبرپانک مناسب هستند ، گردآوری کنیم. چندین پلاگین که حتی رایگان هستند!

 

AE Pixel Sorter 2

AE Pixel Sorter 2 افزونه ای است که به شما امکان می دهد جلوه های تصادفی خارق العاده "مرتب سازی پیکسل" را روی فیلم خود ایجاد کنید. مرتب سازی پیکسل اغلب به دلیل رگه های طولانی پیکسل قابل شناسایی است و به طور متفاوتی بر هر قسمت از فیلم تأثیر می گذارد. برای انتقال سریع فناوری یا افزودن اشکالات ظریف به گرافیک دیجیتال بسیار مناسب است.

افزونه های Cyberpunk After Effects - AE Pixel Sorter 2

 

modulation

مدولاسیون یک اثر منحصر به فرد "شکل موج" را در فیلم هایی که اعمال می شود ایجاد می کند. خطوط شبیه سیگنال های صوتی هستند ، به روشی که در جزئیات مختلف فیلم اصلی تعدیل می شوند. می توانید فازهای موج ، اعوجاج ها و عبورها را متحرک کنید تا جلوه های مختلفی داشته باشید.

افزونه های Cyberpunk After Effects - مدولاسیون

از آنجا که این اثر از ویژگی های فیلم اصلی پیروی می کند ، برای تأیید اشکالات یا اعوجاج ها ترجیح داده می شود. همچنین می توانید با استفاده از جلوه های براق در بالای جلوه Modulation جلوه های جالب یکپارچه ای ایجاد کنید.

 

Sabre

Sabre یک افزونه رایگان افترافکت است که توسط Video Copilot ایجاد شده است . این احتمالاً بهترین افزونه رایگان موجود است ، بنابراین اگر این کار را نکرده اید بارگیری کنید! با استفاده از آن می توانید جلوه های نئون عالی و جلوه های انرژی را روی متن یا سایر ماسک های لایه ایجاد کنید.

پلاگین های افتر افکت Cyberpunk - Saber

 

Saber همچنین شامل 50 ایستگاه از پیش تنظیم شده داخلی و گزینه هایی برای متحرک سازی مواردی مانند سوسو زدن ، اعوجاج و آشکار سازی انیمیشن ها است. همه اینها آن را برای سکانس های عنوان سایبرپانک مناسب می کند

 

Deep Glow

Deep Glow افزونه ای است که توسط Plugin Everything ایجاد شده است ، و به افزونه "رفتن به" برای درخشش های دقیق فیزیکی در After Effects تبدیل شده است. در مقایسه مستقیم با درخشش پیش فرض در افتر افکت ، تفاوت شب و روز است.

افزونه های Cyberpunk After Effects - درخشش عمیق

Deep Glow همچنین دارای بسیاری از گزینه های اثر ثانویه مانند نسبت درخشش و انحراف رنگی است. این راه را برای بسیاری از امکانات خلاقانه باز می کند. اگر می خواهید جلوه های براق به نور Sci-Fi HUD یا نور نئون اضافه کنید ، من توصیه می کنم Deep Glow را بررسی کنید.

 

Data Glitch 2

Data Glitch 2 افزونه ای از Rowbyte است که به شما امکان می دهد اشکالات دیجیتالی واقع بینانه را شبیه سازی کنید. در بسیاری از مواقع پلاگین های "glitch" احساس مصنوعی به آنها دست می دهد ، تقریباً انگار که glitch "خیلی تمیز" باشد. این مورد در مورد Data Glitch 2 صدق نمی کند. این اشکالات تقریباً مشابه اشکالات ویدیویی با پهنای باند کم هستند که ممکن است به صورت آنلاین مشاهده کنید. آنها بسیاری از اشکالات نوارهای miniDV را نیز به من یادآوری می کنند!

افزونه های افتر افکت Cyberpunk - Data Glitch 2

Data Glitch 2 همچنین با کنترل آسان برای فشرده سازی تصویر ، تعداد اشکال ، انواع و غیره ، امکان تنظیم دقیق اشکالات روی صفحه را به شما می دهد. Rowbyte همچنین دارای یک مجموعه تلویزیونی Distortion Bundle است که مجموعه ای از پلاگین های اعوجاج است که ارزش بررسی دارد 

 

Quick Chromatic Aberration

Quick Chromatic Aberration یک افزونه رایگان از پلاگین Plugin Everything است. ایجاد انحراف رنگی در افتر افکت بدون پلاگین یک فرآیند چند مرحله ای است و به هیچ وجه بصری نیست. تبخیر رنگی سریع آن را تغییر می دهد. اکنون می توانید با یک کلیک جلوه های انحراف رنگی زیبایی ایجاد کنید.

افزونه های Cyberpunk After Effects - تبخیر رنگی سریع

 

من نمی توانم در مورد Quick Chromatic Aberration به اندازه کافی خوب بگویم ، من همیشه از آن استفاده می کنم. برای افزودن کمی ظریف نقص به گرافیک CGI بسیار مناسب است.

 

Lockdown

Lockdown افزونه ای است که به کاربر امکان می دهد تا سطوح پیچیده را در داخل After Effects ردیابی کند. این پلاگین در اوایل سال جاری و با نمایش برخی از نسخه های نمایشی باورنکردنی ردیابی سطح ، دنیای افتر افکت را به وجد آورد. از آنجا که بسیاری از تصاویر سایبرپانک نیاز به افزودن عناصر با تکنولوژی پیشرفته به چهره و لباس دارند ، نمی توان برای این افزونه افزونه ای بهتر از Lockdown در نظر گرفت.

 

 

Color Vibrance

Color Vibrance یکی دیگر از افزونه های رایگان Video Copilot است که دستیابی به رنگ های روشن و غنی در کامپوزیت های شما را آسان می کند. می توانید جلوه را روی عناصر سیاه و سفید اعمال کنید تا بلافاصله به آنها یک رنگ اشباع رنگ بدهد. اگر عنصر شما سیاه و سفید نیست ، می توانید جلوه Tint را اعمال کنید و سپس Color Vibrance را اعمال کنید.

این پلاگین حتی دارای کنترل های مات آلفا است که به شما امکان می دهد به راحتی از پس زمینه های سیاه در تصاویر کامپوزیت خود خلاص شوید. این برای از بین بردن عناصر Sci-Fi مانند آتش ، دود و انفجار انرژی بسیار مناسب است.

 

Displacer Pro

Displacer Pro یک پلاگین کاملاً جدید و رایگان از Plugin Everything است. با استفاده از آن ، می توانید برخی از تغییرات ظاهری "رنگی / براق" را ایجاد کنید. Displacer Pro گزینه های بسیار بیشتری نسبت به افکت Displacement Map بومی در After Effects ارائه می دهد. گزینه مورد علاقه من توانایی تنظیم نرمی Map است که می تواند جلوه های قطعی جالب "مایع" ایجاد کند.

افزونه های Cyberpunk After Effects - Displacer Pro

 

 

اسکریپت هولوگرام Crate

اسکریپت هولوگرام Crate یک اثر رایگان است که به شما اجازه می دهد جلوه هولوگرام آینده نگرانه را به فیلم خود ارائه دهید. این افکت در واقع یک اسکریپت است و یک پلاگین After Effects نیست ، اما قطعاً شایسته این لیست است. با استفاده از اسکریپت ، می توانید جلوه های هولوگرام را با یک کلیک اعمال کنید. این اسکریپت از پیش تنظیمات مختلف هولوگرام مختلفی را نشان می دهد. بعد از اینکه یکی از پیش تنظیمات را اعمال کردید ، مجموعه ای از تنظیمات هولوگرام را خواهید داشت که می توانید آنها را تنظیم کنید تا ظاهری را از آن خود کنید.

 

Twitch

Twitch یک کلاسیک است و یکی از اولین افزونه هایی است که توسط Video Copilot ایجاد شده است. هنوز هم به طور گسترده توسط هنرمندان افتر افکت استفاده می شود. Twitch به شما امکان می دهد به راحتی حرکات تصادفی ، سوسو زدن ، تاری و موارد دیگر را در لایه های فیلم خود کنترل کنید.

پلاگین های افتر افکت Cyberpunk - پلاگین Twitch

می توانید توابع انتخابی را که می خواهید متحرک سازی کنید فعال کنید و سپس می توانید با چندین کنترل اپراتور رفتار را اصلاح کنید. جفت کشیدن با سایر جلوه های قطعی عالی است و ایجاد حرکت تصادفی مورد نظر شما را آسان می کند

 

Datamosh

Datamosh اشکال به شما امکان می دهد یک ویدیویی خاص ایجاد کنید ، معروف به datamoshing. Datamoshing در ویدئوی دیجیتالی انجام می شود ، معمولاً هنگامی که برخی از اطلاعات اطلاعاتی فیلم خراب می شود و در نتیجه برخی از اشکالات سه بعدی به وجود می آید. Datamosh این فرایند خطا را در After Effects ساده می کند ، به شما امکان می دهد خیلی سریع تر از روش های سنتی جلوه های datamoshing را ایجاد کنید. در Shutterstock ، رابی در واقع یک آموزش کامل در مورد ایجاد جلوه های datamosh و نحوه استفاده از افزونه را انجام داد.

 

 

Red Giant Universe

سرانجام ، من مجبورم به عنوان Red Giant Universe اشاره کنم ، زیرا طیف گسترده ای از جلوه های فنی و فنی موجود در آنها وجود دارد. اگر مدل اشتراک برای افکت ها سرعت شما بیشتر باشد ، می توانید به تعداد زیادی افکت دسترسی پیدا کنید ، که برای ایجاد محتوای سایبرپانک مناسب است. برخی از جلوه های قابل توجه بیشتر شامل: متن هکر ، اجزای HUD ، اشکال و متن صفحه .

این جلوه های ذکر شده فقط نوک کوه یخ است ، زیرا Red Giant Universe شامل 89 پلاگین مختلف است . اگر بودجه کافی برای یک پروژه دارید ، ممکن است فقط انجام اشتراک یک ماهه را در نظر داشته باشید که به شما امکان می دهد با هزینه ای در حدود 30 دلار از همه پلاگین ها استفاده کنید.

 

 

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید