مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

ایجاد یک فضای کاری سفارشی در افتر افکت


 ایجاد وذخیره یک فضای کاری (Work Space) سفارشی در After Effects 

 

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

  • بازنشانی فضای کار
  • تنظیمات برگزیده
  • تغییر سطح پیش فرض واگرد

 

می توانید تغییراتی را که در یک فضای کاری ایجاد کرده اید ذخیره کنید و آنها را به عنوان یک فضای کاری جدید و سفارشی ذخیره کنید. فضای کاری سفارشی به شما امکان می دهد فقط پانل های مورد نیاز خود را نشان دهید. در اینجا شما یک فضای کاری سفارشی را ذخیره خواهید کرد.

1 Window> Workspace> New Workspace را انتخاب کنید تا کادر محاوره ای New Workspace باز شود.

2 فضای کاری خود را Animation-Modified نامگذاری کرده و برای ذخیره آن OK را کلیک کنید.

3 Window> Workspace را انتخاب کنید. اکنون نام Animation-Modified را در میان لیست فضاهای کاری موجود مشاهده می کنید. علاوه بر این ، باید توجه داشته باشید که در حال حاضر یک علامت تیک در کنار آن نشان می دهد که در واقع ، فضای کاری فعلی فعال است.

4 روی هر بخشی از رابط After Effects کلیک کنید تا منوی Window بدون تغییر فضای کار بسته شود.

 

بازنشانی فضای کاری افتر افکت

هنگامی که یک فضای کاری سفارشی ایجاد می کنید ، در واقع در حال تغییر در پیکربندی فضای کاری هستید که در ابتدا با آن شروع کرده اید. به عنوان مثال ، در بالا که در فضای کاری Animation شروع کرده اید. پس از افزودن پانل ها ، حذف پانل ها و صرفه جویی در فضای کاری سفارشی ، فضای کاری اولیه به طور خودکار به حالت اولیه خود باز نمی گردد. با این حال ، می توانید به سرعت به فضای کار اصلی برگردید و آن را به پیکربندی پیش فرض خود بازنشانی کنید.

1 برای بازگشت به فضای کاری انیمیشن ، Window> Workspace> Animation را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هنوز کاملاً شبیه فضای کاری Animated-Modified است که در قسمت قبلی درس ایجاد کرده اید.

2 Window> Workspace> Reset 'Animation' را انتخاب کنید تا کادر گفتگوی Reset باز شود.

3 با کلیک بر روی Yes ، تنظیم مجدد فضای کار را تأیید کنید. فضای کاری Animation به شکل اولیه خود بازنشانی می شود.

 

شما همیشه باید تأیید کنید که می خواهید یک فضای کاری را به شکل پیش فرض تنظیم کنید.

 

دستور reset همیشه فضای کاری فعلی را بازنشانی می کند. به عنوان مثال ، اگر در حال حاضر در فضای کاری Animation هستید ، این فرمان Reset "Animation" نامیده می شود. اگر در فضای کاری استاندارد هستید ، با دستور تنظیم مجدد "استاندارد" می شود.

 

تنظیم تنظیمات برگزیده افترافکت

از تنظیمات ترجیحی برای کنترل بسیاری از جنبه های برنامه افتر افکت استفاده می شود ، از جمله نحوه نمایش رابط ، نحوه کار با فایل های خارجی و حتی حافظه (RAM) سیستم در پشت صحنه. مکان کادر گفتگوی Preferences در سیستم عامل Mac و Windows متفاوت است. بسته به سیستم عامل خود ، با انتخاب After Effects> Preferences (Mac OS) یا Edit> Preferences (Windows) به گفتگوی Preferences دسترسی خواهید داشت.

تنظیمات افتر افکت

کادر گفتگوی Preferences به چندین دسته تقسیم می شود. درک هر بخش از این گفتگو به شما کمک می کند تا سریع برنامه را متناسب با نیازهای خاص خود تغییر دهید.

عمومی : شامل دستوراتی است که به راحتی در هیچ گروه دیگری نمی گنجد. در این بخش ، می توانید حالتهای واگرد را کنترل کنید ، اینکه آیا نکات مربوط به ابزار نشان داده می شود یا اینکه از کلیدهای میانبر سیستم عامل استفاده کنید.

Previews : تنظیمات مربوط به همه عملیات پیش نمایش را مشخص می کند. در این بخش ، می توانید مدت زمان پیش نمایش صوتی ، کیفیت وضوح تطبیقی ​​و اینکه آیا برای کمک به پیش نمایش ها از شتاب سخت افزاری استفاده می کنید را تنظیم کنید.

Display : بیشتر برای تنظیم گزینه هایی برای نحوه نمایش مسیرهای حرکت استفاده می شود ، اما همچنین می توانید تعیین کنید که آیا از تصاویر کوچک پانل Project و نمایشگرهای ارائه panel panel استفاده کنید.

Import : شامل گزینه هایی برای تنظیم مدت زمان تصویر پیش فرض تصاویر ثابت وارد شده و کانال های آلفا جاسازی شده و نحوه مدیریت واردات کشیدن و رها کردن است.

Output : گزینه هایی را برای تقسیم بندی پرونده ها در خروجی و استفاده یا عدم استفاده از نام و پوشه پیش فرض تعیین می کند.

شبکه ها و راهنماها : رنگ و سبک شبکه ها و خطوط راهنما را مشخص می کند ، و همچنین اندازه صفحه را که شبکه های ایمن و عنوان باید شامل شوند ، مشخص می کند.

Labels : رنگ و نام پیش فرض لیبل های مورد استفاده در پانل های Project و Timeline را تنظیم می کند.

Media & Disk Cache : مکان پوشه های حافظه نهان دیسک و رسانه را فعال و تنظیم می کند. حافظه پنهان محلی برای ذخیره سازی پرونده های رسانه ای مطابق و سایر پرونده های موقتی است که برای بهینه سازی گردش کار After Effects مورد نیاز است.

پیش نمایش ویدیو : دستگاه FireWire خارجی ، مانند دوربین یا عرشه ، را برای خروجی ویدئو در حین عملیات پیش نمایش مشخص می کند. افراد حرفه ای معمولاً از یک مانیتور خارجی برای بررسی رنگ ، حرکت و حاشیه امن هنگام کار گرافیکی یا ویدیویی استفاده می کنند.

Appearance : گزینه های کنترل ظاهر رابط و برجسته سازی رنگ برچسب ها و ماسک ها را مشخص می کند.

ذخیره خودکار : به After Effects اجازه می دهد تا در فواصل زمانی تعیین شده ، کپی از فایل پروژه شما را ذخیره کند. شما می توانید برای دستور Save و همچنین تعداد نسخه های فایل پروژه خود که برنامه ایجاد می کند ، قبل از شروع به بازنویسی آنها ، فاصله زمانی را تعیین کنید.

حافظه و پردازش چندگانه : مقداری را برای مقدار RAM برای استفاده در برنامه های دیگر تنظیم می کند. به طور کلی ، هرچه مقدار RAM که After Effects و سایر برنامه های Creative Suite می توانند استفاده کنند بیشتر است ، عملکرد برنامه ها نیز بهتر است.

سخت افزار صوتی : هنگام استفاده از سیستمی با چندین دستگاه ورودی یا خروجی صوتی ، می توانید بعد از پخش یا ضبط صدا ، پس از استفاده از کدام دستگاه استفاده کنند.

Audio Output Mapping : نحوه پخش یا نگاشت صدا به دستگاه های صوتی انتخاب شده سیستم را مشخص می کند.

 

تغییر سطوح پیش فرض واگرد در After Effects

برای پس گرفتن یا لغو اشتباه ، می توانید از دستور Undo استفاده کنید. در After Effects ، می توانید از طریق چندین خطا یک بار گام بردارید. به طور پیش فرض ، After Effects به شما امکان می دهد 32 مرحله قبلی را که انجام داده اید ، لغو کنید ، اما می توانید با استفاده از تنظیمات برگزیده خود این محدودیت را اصلاح کنید.

1 برای باز کردن کادر گفتگوی تنظیمات ، گزینه Edit> Preferences> General (Windows) یا After Effects> Preferences> General (Mac OS) را انتخاب کنید.

2 سطح لغو را از حالت پیش فرض 32 به 50 تغییر دهید.

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید