مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

افترافکت یا پریمیر پرو


افترافکت در مقابل پریمیر پرو: به کدام یک نیاز دارید؟

افتر افکت و پریمیر پرو دو مورد از برنامه های شاخص تولید پس از تولید Adobe هستند. اما برای کدام کار به کدام یک نیاز دارید؟ 

هنگامی که در حال ایجاد یک پروژه جدید هستید ، دانستن اینکه چه زمانی از Premiere استفاده کنید و چه زمانی از After Effects استفاده کنید می تواند پروژه شما را خراب کند. هر دو برنامه فوق العاده قدرتمندی هستند که می توانند بعضی اوقات عملکردهای یکسانی را انجام دهند ، اما بیشتر اوقات ، یکی از آنها در کاری بهتر از دیگری است.

اکنون تفاوت بین این دو برنامه برای کسی که قبلاً از آن استفاده کرده است کاملاً مشهود است. اما ، اگر تازه وارد این مجموعه شده اید ، تعیین اینکه برای انجام یک کار خاص پس از تولید باید یکی را یاد بگیرید ، گیج کننده خواهد بود.

 

بیایید نگاهی به دو ابزار اصلی نرم افزار تولید فیلم Adobe بیندازیم و ببینیم آنها چه کار می کنند - و چه زمانی باید از یکی به دیگری استفاده کنیم.

 

Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro یک NLE (ویرایشگر غیرخطی) است که وظیفه اصلی آن ویرایش کلیپ های ویدئویی به صورت توالی است. این برنامه ای است که اکثر مبتدیان برای ایجاد یک ویدیوی ساده با چند کلیپ و موسیقی باز می کنند. فوق العاده مقیاس پذیر است - استفاده از آن برای مبتدیان آسان است و هنوز هم برای ویرایشگر اصلی به اندازه کافی قدرتمند است. این تقریباً همه مواردی است که شما برای تکمیل یک فیلم حرفه ای نیاز دارید: ویرایشگر کلیپ ، ابزارهای اصلاح رنگ ، برنامه های صوتی و حتی نرم افزارهای گرافیکی.

وظایف پریمیر

  • ویرایش ویدئو با کلیپ های موجود وارد شده از دوربین.
  • ویرایش صدا در ویدیوی شما - عملکردهای صوتی Premiere بسیار بیشتر از AE است.
  • قرار دادن انتقال بین کلیپ ها در جدول زمانی خود.
  • ایجاد / پرداخت هر نوع ویدئو - فیلم کوتاه ، ویدیو موسیقی ، فیلم اجتماعی و غیره

 

Adobe After Effects

Adobe After Effects یک پلت فرم گرافیکی حرکتی دیجیتال است که برای ایجاد انیمیشن های ساده یا توالی های گرافیکی پیچیده استفاده می شود. اگر هرگز نام "متخصص گرافیک حرکتی" را شنیدید ، احتمال مهارت آنها در افتر افکت وجود دارد. این برنامه حرکت را به لایه ها و دارایی هایی اضافه می کند که در Premiere نمی توانستید انجام دهید. ابزارهای حرکتی آن بسیار بهتر از Premiere است و برای افزودن حرکت به فیلم ها ، تصاویر و طرح ها ، ابزار ترجیحی است. این یک نوع "دشوار است برای یادگیری ، تسلط بر آن آسان است" ، اما هنگامی که از آن دست کشیدید ، برای ایجاد موشن گرافیک یا جلوه های بصری برای پروژه های شما ضروری است.

وظایف افترافکت:

  • ایجاد بسته های گرافیکی متحرک برای پروژه های خود.
  • اضافه کردن حرکت تاری و حرکت به دارایی ها و لایه ها.
  • دستکاری توالی های چند لایه که به کادربندی دقیق نیاز دارند.
  • ایجاد توالی های عنوان شامل انیمیشن های مبتنی بر keyframe.

 

تفاوت افترافکت و پریمیر در چیست؟

به طور خلاصه ، Premiere تمام دارایی های شما را جمع می کند و یک محصول ویدیویی نهایی ایجاد می کند ، در حالی که After Effects عمدتا یک ابزار تولید دارایی است. هرچند مردم همیشه پروژه ها را در After Effects کامل می کنند - برای ایجاد یک ویدیوی اجتماعی مبتنی بر حرکت فقط با یک بستر آهنگ در زیر ، یا حتی ایجاد یک انیمیشن کامل عالی است.

بنابراین واقعاً ، هیچ "در مقابل" واقعی وجود ندارد در این استدلال این به نوعی شبیه بحث در مورد PowerPoint و Word است - شما حتی اگر عملکردهای مشابهی دارند ، شما از آنها برای کارهای مختلف استفاده می کنید. هرچند که اینها کاملاً بهم پیوسته اند - و من مانند بسیاری از ویراستاران همه وقت به طور همزمان از آنها استفاده می کنم. هنگامی که با هر دو برنامه آشنا شدید ، یاد می گیرید که چگونه ترکیبات After Effects را به صورت مستقیم به پروژه های Premiere خود پیوند دهید ، بنابراین می توانید به طور همزمان به هر دو دارایی دسترسی داشته باشید. 

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید