مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش افترافکت - 5 نکته برای ایجاد یک آرم شگفت انگیز


معرفی

از این پنج نکته بهره ببرید و آرم های متحرک خود را از مناسب به برجسته تبدیل کنید

 

مرحله دوم

یک فایل برداری با لایه ها را درخواست کنید

تقریباً همه شرکت ها این روزها آرم های خود را از طریق اشیا vector برداری تهیه می کنند. از این مزیت استفاده کنید و درخواست کنید که آنها را به عنوان پرونده .ai یا .eps برای شما ارسال کند - به صورت png یا .jpg. وقتی پرونده آرم را دریافت کردید ، آن را باز کنید و اطمینان حاصل کنید که بیش از یک لایه وجود دارد. اگر فقط یک لایه وجود دارد ، اطمینان حاصل کنید که لایه های فرعی در آن وجود دارد ، سپس می توانید به لایه هایی تبدیل شوید که در After Effects قابل ویرایش هستند. اگر فقط یک لایه است ، دوباره با مشتری خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که آرم برداری را با تمام لایه های اصلی دریافت می کنید. من به شما اطمینان می دهم که آنها آن را دارند ، شما فقط باید شخص مناسب را در شرکت پیدا کنید.

هر عنصر از آرم را به لایه خاص خود منتقل کنید. به عنوان مثال ، من برای هر کلمه مورد استفاده در آرم یک لایه ایجاد می کنم. اگر لوگویی که من با آن کار می کنم یک خانه با دو پنجره است و من می دانم که می خواهم هر پنجره را به صورت مستقل متحرک سازی کنم ، بنابراین تمام عناصر تشکیل دهنده هر پنجره باید به لایه خاص خود بروند. وقتی لایه را در Illustrator خاموش می کنم باید کل پنجره را خاموش کند . به یاد داشته باشید که به درستی لایه را نامگذاری کنید. این کار به شما کمک می کند تا وقتی پرونده را وارد After Effects می کنید تا بدانید کدام لایه است. در این مثال یک لایه به نام 'Window Left' و دیگری به نام 'Window Right' وجود دارد.

 

مرحله سوم

موضوعی متناسب با شرکت پیدا کنید

اگر در حال ایجاد یک آرم برای مشاغل ، مانند یک شرکت حقوقی هستید ، می توانم اطمینان حاصل کنم که شانس شما برای داشتن یک آرم متحرک با انرژی بالا بسیار کم است. ابتدا تحقیق کنید تا بفهمید انیمیشن ها با چه سرعتی حرکت می کنند ، از چه جلوه هایی استفاده می کنند و چه جلوه های صوتی را باید اجرا کنند.

وب سایت شرکت را زیر نظر بگیرید و به طرحی که در طول آن استفاده کرده اند نگاه کنید. نگاهی بیندازید تا ببینید آیا آنها قبلاً ویدیویی در گذشته ایجاد کرده اند یا خیر. اگر چیزی در وب سایت آنها باشد ، نشان دهنده سبک خلاقانه ای است که صاحبان آن به دنبال آن هستند.

از طبیعت شرکت الهام گرفته ، الگو برداری کرده  و خلاقیت کسب کنید ، حتماً انیمیشن هایی متناسب با سبک کسب و کار را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، در مثال آرم پنجره اگر نام شرکت "Wake Up Windows" باشد ، می توانید دو پنجره روی آرم مانند دو چشم باز داشته باشید. از آن لذت ببرید اما فراموش نکنید که مضامین را به شدت به ماهیت تجارت گره بزنید.

 

مرحله چهارم

ماسک ها دوست شما هستند

یکی از راه های مورد علاقه من برای متحرک سازی آرم (و ساده ترین) ، مونتاژ آرم روی صفحه است. تمام لایه هایی که آرم را می سازند باید هنگام وارد شدن به افتر افکت در موقعیت نهایی خود قرار گیرند. حدود 3 ثانیه به انیمیشن خود بروید و یک فریم کلیدی برای همه لایه ها تنظیم کنید. سپس به ۰ ثانیه برگردید و موقعیت هر عنصری را که دوست دارید انیمیشن در آن شروع شود حرکت دهید. هیچ لایه ای را از جایی که در انتها قرار دارد دور نکنید ، به طور کلی نمی خواهید لایه هایی از همه نقاط به پرواز درآیند ، بلکه یک حرکت ملایم خوب است.

با شروع 3 ثانیه ، ابزار مستطیل را در نوار ابزار After Effects بگیرید. اطمینان حاصل کنید که لایه ای را انتخاب کرده اید که می خواهید یک ماسک به اطراف بکشید (لایه هایی که فقط روی آنها متن است به خوبی کار می کنند). مستطیل را به لبه های عنصر موجود در لایه بکشید ، مواظب باشید فضای زیادی از یک طرف باقی نماند. اکنون کلید را بزنید و یک keyframe در مسیر mask ایجاد کنید. با شروع انیمیشن به 0 ثانیه برگردید و ماسک را به همان نقطه روی صفحه که در 3 ثانیه بود منتقل کنید. با استفاده از راهنماها حرکت ماسک دقیقاً از همان جایی که شروع کرده اید بسیار آسان است. هدف این است که ماسک در همان نقطه بماند اما عنصر مانند متن حرکت کند. در این صورت می توانید متن را هنگامی که درون ماسک است مشاهده کنید ، اما به ظاهر از جایی ناامید می شود.

این روش را می توان در هر یک از لایه های شما استفاده کرد ، اما به یاد داشته باشید حرکات ظریف بهترین نتیجه را دارند زیاده روی نکنید ، مگر اینکه واقعا با موضوع شرکت متناسب باشد.

 

مرحله پنجم

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم ، در مورد اینکه چند اثر برای متحرک سازی چند آرم اولیه خود استفاده کردم کمی اغراق کردم. مشتریان تمایل دارند فکر کنند که انیمیشن ها کمی شبیه جادو هستند و تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن آنها آسان است. بیست سال پیش ، شما می توانستید با یک شعله ور شدن غول پیکر لنز ، سایه افتادن و یک آرم که با 500 بار تکرار در ثانیه از زمین بالا می رود ، در حالی که صاعقه از بالا به آن برخورد می کند ، دور شوید.

انیمیشن مدرن نسبت به جلوه هایی که استفاده می شود تمیز ، ساده و سبک است. در حقیقت ، من به شما پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه از جلوه ها استفاده نکنید.

قسمت مهم دیگر مدت زمان انیمیشن است.  داشتن آرم 5 تا 10 ثانیه ای طول می کشد تا تمام کارهایی را که قصد تحریک آن را دارید انجام دهید. در واقع ، من تا به حال ندیده ام که یک انیماتور مبتدی در کمتر از 5 ثانیه اولین لوگوی انیمیشن خود را بسازد ، این خیلی وسوسه انگیز است که شما را مجذوب خود کند. من اکیداً توصیه می کنم هرگز نگذارید انیمیشن های شما بیش از 3-4 ثانیه دوام داشته باشند. مطمئناً می توانید آرم را با مدت طولانی تری روی صفحه بمانید یا در پایان آرم متحرک دارای یک صفحه دوربین باشید. اگرچه انیمیشن واقعی باید بسیار سریع باشد. تمرین کنید که آنرا کاهش دهید و ساده نگه دارید.

 

مرحله ششم

یک پس زمینه اضافه کنید

زمینه مورد علاقه من سفید خالص است زیرا تمام توجه را به آرم معطوف می کند. شما حواس  را پرت نمی کنید ، بنابراین رنگهای ثابت به طور خارق العاده ای کار می کنند.

شبح نیز انتخاب بسیار خوبی است. اگر با یک لایه جامد سفید برای پس زمینه شروع می کنید ، مطمئن شوید که آن را انتخاب کرده اید و سپس روی ابزار بیضی دوبار کلیک کنید تا یک ماسک دایره سریع به لایه اضافه شود. دایره داخلی باید سفید و بیرون آن سیاه باشد. دوباره مطمئن شوید که لایه انتخاب شده است و دو بار M را بزنید تا خواص ماسک ظاهر شود. پر ماسک را به حدود 300 پیکسل برسانید و انبساط ماسک را تنظیم کنید تا سایز سایه ای که دنبال آن هستید ایجاد شود.

 

مرحله هفتم

وقتی همه چیز کامل شد ، mp4 را با تنظیماتی که مشتری درخواست کرده است ارائه دهید اما همچنین یک فایل .mov یا .avi شفاف و بدون پس زمینه داشته باشید. این کار مشتری را که فکر کرده اید بدون اینکه از او خواسته شود تحت تأثیر قرار می دهد.

 

درپایان

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 211 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

به زودی توضیحات این قسمت درج می شود...…

آموزش صفر تا صد افتر افکت   چرا این دوره افتر افکت؟ این دوره بیش از 210 جلسه جلسه  آموزش می باشد که هنرجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از نرم افزار خواهد رسید و می تواند نیازهایش ر…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید