مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

چرا باید از اتوکد استفاده کنیم؟


تقریباً صد سال پیش ، جهان به عصر صنعتی فرو رفت که شاهد غول هایی مانند جان راکفلر ، اندرو کارنگی و هنری فورد بود که روش تولید و همچنین زندگی مردم در آن روزها را تغییر می دهد. ناگفته نماند که این بزرگان که از این دوران استفاده کردند ، ثروت شخصی زیادی به دست آوردند و همچنین ردپای خود را در شن و ماسه زمان گذاشتند تا بشریت از آن تقلید کند.

و یک بار دیگر ، جهان خود را در عصر طلایی دیگری یافته است - عصر فناوری - که طراحی بی عیب و نقص و توانایی ایجاد مدل ها یا فرآیندهای ابتکاری برای انجام کارها خود را در راس صنایع دیگر قرار داده است. این امر می تواند نشانگر این باشد که توانایی شما در طراحی نوآوری های خلاقانه می تواند راه موفقیت را برای هر فرد که انگیزه کافی برای تسلط بر کار طراحی را دارد، فراهم کند. بنابراین چگونه یادگیری اتوکد می تواند به موفقیت شما کمک کند؟

 

مزایای یادگیری اتوکد

یادگیری مهارت

توانایی طراحی با اتوکد مسلماً به شما مهارت فنی لازم جهت دنباله روی کار حرفه ای در زمینه های مختلف که شامل - مهندسی ، معماری ، طراحی داخلی ، تولید محصولات ، مدیریت پروژه و غیره - را می دهد. زمینه هایی که سازماندهی و زیبایی و دقت در طراحی نقش اصلی را بازی می‌کنند. با استفاده از این مهارت ، می توانید پروژه های طراحی را به عنوان سرگرمی یا منبع درآمد دوم انتخاب کنید تا کمکی به منبع اصلی درآمد شما باشد.

 

انتخاب حرفه

به عنوان یک دانشجوی احتمالی معماری ، مهندسی و طراحی داخلی ، جستجوی ساده در زمینه های پیش نیاز برای تحصیل در این دوره ها ، نیاز به داشتن سواد در اتوکد را شامل می شود. همچنین درهنگام مطالعه این رشته ها قطعاً با اتوکد به عنوان یک دوره تحصیلی مواجه خواهید شد. بنابراین هنگام مطالعه و گذراندن دوره حرفه ای دانشگاه در زمینه معماری و مهندسی دلیل محکمی بر کسب مهارت در اتوکد است.

 

کسب درآمد

داشتن توانایی طراحی نمونه های اولیه سازه های مهندسی کارآمد و همچنین پیش نویس نقشه های معماری ، مهارت هایی هستند که به دلیل تقاضای زیاد برای متخصصان طراحی در دسته بندی های صنایع مختلف ، به راحتی می توانید از آن درآمد کسب کنید. بنابراین ، برای کسانی که به دنبال شروع شغلی هستند که می توانید به عنوان یک طراح فنی درآمد خوبی کسب کنید ، یادگیری اصول اتوکد باید اولین قدم شما در ایجاد یک مجموعه نمونه کار قابل توجه باشد. در نهایت، می توانید در وب سایت های دورکاری و فریلنسری که تقاضا برای طراحان زیاد است ، به دنبال کار باشید.

 

تولید نمونه اولیه اشیاء 3 بعدی

چاپ سه بعدی که اتفاقاً مورد توجه صنعت تولید قرار گرفته است ، بیشتر متکی به طرحهای CAD برای مدلهایی است که می توانند به عنوان نمونه اولیه برای چاپ اشیا استفاده شوند. این اتکا به دلیل دقت بسیار بالا با استفاده از اتوکد برای طراحی یک مدل است. بنابراین ، افرادی که قصد چاپ سه بعدی اشیای داخلی یا مدل های پیچیده را دارند باید به طور قطع بر روی توانایی های مدل سازی CAD خود کار کنند تا روند تولید و طراحی اشیاء سه بعدی ساده شود.

 

ساخت پایه ریزی قوی برای تسلط بر سایر نسخه های CAD

شما در رابط حداقلی که اتوکد ارائه می دهد، یاد می گیرید که چگونه به راحتی از ابزارهای طراحی خود استفاده کنید. اما مهمتر از همه ، داشتن دانش جامع از رابط کاربری اتوکد یادگیری استفاده از برنامه های پیشرفته تر نرم افزار CAD را بسیار آسان تر از آنچه از ابتدا شروع کرده اید ، می کند. بنابراین می توانید دانش اتوکد خود را در استفاده از Microstation ، Solid Works ، Solid Edge و غیره بکار گیرید.

 

طراحی و چیدمان لوازم خانه

برای اکثر افراد پیش آمده که در فروشگاه های مبلمان یا حتی فروشگاه های آنلاین بازدید کرده اند و سعی کرده اند چیدمان مبلمان خود را انتخاب کرده و آنها را مطابق با سلیقه و اندازه خانه تنظیم کنند. حال ، تصور کنید که توانایی طراحی مبلمان خود را از ابتدا دارید ، یک اتاق مجازی را با ابعاد دقیق اتاق فیزیکی خود طراحی می کنید و این مبلمان را مطابق با نیازهای دقیق خود تنظیم می کنید.

اینها و موارد دیگر برخی از کارهایی است که می توانید با دانش صحیح اتوکد انجام دهید. تولید کنندگان مبلمان و دکوراتورهای داخلی همچنین می توانند از خلاقیتی که اتوکد برای ایجاد نمونه های اولیه و طرح هایی برای مشتریان خود ارائه می دهد ، قبل از اقدام به ساخت یا طراحی محصول یا اتاق واقعی ، استفاده کنند.

 

به بچه های خود آموزش دهید که مولد و خلاق باشند

با ظهور دستگاه های هوشمند و رایانه های شخصی برای کودکان ، توسعه برنامه هایی که برای آموزش چگونگی انجام برخی کارها به بچه ها طراحی شده بسیار رواج پیدا کرده اند و زمینه طراحی با کمک رایانه نیز یکی از این موارد است . Autodesk برنامه هایی را ایجاد کرده است که می توانند رابطه ای درست مانند نرم افزار پیشرفته تر اتوکد برای کودکان ایجاد کنند و داشتن دانش از اتوکد قطعاً برای استفاده از این برنامه ها الزامی است. بنابراین به عنوان والدین ، ​​درک کاربردهای عملی این نرم افزار به شما دانش لازم را می دهد تا آن را به فرزند خود بیاموزید و از این طریق آنان را با حرفه مهندسی یا معماری آشنا سازید.

فصلِ: 9 , تعداد قسمت ها: 240 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

فصل نهم : پروژه معماری هتل • معرفی پروژه • ترسیم خطوط آکس بندی قائم • نامگذاری محورهای آکس • ترسیم پارکینگ سمت چپ هتل •…

این دوره شامل بیش از 240 جلسه ویدئوی آموزشی اتوکد می باشد و به جرات می گوییم که کاملترین دوره اتوکد در بین تمام آموزش های فارسی و حتی غیر فارسی محسوب می شود. در طول دوره مثالها و پروژه های و…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید