مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش ریلیز و انتشار اپلیکیشن اندرویدی


چگونه اپ اندروید خود را استقرار دهیم؟

پس از اتمام فرایند ساختن اپلیکیشن ، مهم است که بتوانبم از این اپ ، در دستگاه های اندروید فیزیکی و واقعی استفاده نماییم و یا به دیگران اجازه دهیم که اپ ما را دانلود کرده و آن را در دستگاه های خود نصب نمایند.

Release اپلیکیشن اندروید

قبل از release اپ خود ، لازم است که آن را به یک فرمتی تبدیل نماییم که توسط یک سیستم Android قابل خواندن باشد. این نوع فرمت ، فایل APK نامیده می شود. برای ایجاد یک فایل APK مراحل زیر را دنبال می کنیم:

  • پروژه خود را باز می کنیم.
  • به بخش Build Menu رفته و Configuration Manager را انتخاب می کنیم.
  • در بخش Configuration Manager ، گزینه Active Solution Configuration را به release the App تنظیم می کنیم.

 

سپس ، دوباره روی Build Menu ، کلیک کرده و گزینه Export Android Package (.apk) را انتخاب می کنیم.

 

پس از اتمام مراحل فوق ، فایل APK در پوشه پروژه ما در مسیر  /bin / release ذخیره خواهد شد.

Publish اپ اندروید

برای انتشار (publish) اپ اندروید سه روش وجود دارد:

Online Attachment

این روش ، شامل آپلود نمودن فایل APK خود به صورت یک پیوست (attachment) می باشد. سپس کاربرانی که دارای دستگاه های اندرویدی هستند ، می توانند اپ ما را بر روی دستگاه های خود دانلود و مستقیماً نصب نمایند.

Google PlayStore

PlayStore ، بزرگ ترین بازار برای عرضه اپلیکیشن های اندرویدی می باشد. برای آپلود نمودن اپ خود در PlayStore ، باید یک حساب کاربری developer با Google داشته باشیم. حساب کاربری developer ، یک بار ایجاد می شود و 25 دلار برای دریافت مجوز ، کارمزد پرداخت می شود.

Manual Installation

نصب دستی (Manual Installation) ، شامل نصب مستقیم فایل APK تولید شده بر روی یک دستگاه فیزیکی می باشد. فایل را به حافظه فیزیکی دستگاه اندروید یا یک کارت SD کپی کرده و سپس فایل ، از روی دستگاه اجرا می شود.

اندروید ، به طور پیش فرض ، نصب اپلیکیشن هایی را که در PlayStore نیستند ، بلوکه می کند. برای نصب اپ حود ، باید اجازه نصب برنامه را از بخش تنظیمات (settings) ، فعال نماییم. برای انجام این کار ، به بخش تنظیمات در دستگاه خود رفته ، و به منوی Security مراجعه می کنیم ، سپس گزینه "Allow installation of apps from unknown sources" را انتخاب می نماییم.

 

 

فصلِ: 3 , تعداد قسمت ها: 179 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این دوره آموزشی ، برنامه نویسی اندروید و ios را با استفاده از زامارین خواهیم آموخت. همچنین به صورت کاملا پروژه محور ، اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا را پیاده سازی خواهیم کرد. در انته…
فصلِ: 2 , تعداد قسمت ها: 68 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

آموزش ساخت یک فروشگاه کوچک-آموزش کار با bottom navigation -آموزش کار با تب بار-آموزش کار با scrollview - آموزش کار با ان…

توضیحات کلی مجموعه: آموزش دوره فلاتر از پایه تا پیشرفته(این دوره به دوره متخصص فلاتر تغییر پیدا کرد) درسال های گذشته تعدا زیادی فریمورک معرفی شد که هرکدام تجربه خاص خودش رو داشت،اما فلاتر …

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید