مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

بهترین تیم طراحی لوگو ایران


بهترین تیم طراحی لوگو ایران کدام تیم است؟ چه شرکت خدمات طراحی لوگو را به بهترین و عالی‌ترین نحو ارائه می‌دهد؟ بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران کدام شرکت است؟ طراحی لوگو logo design یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای پیاده سازی کردن یک برند باید به آن توجه کامل داشت.  ساخت نشان واره یا آرم می‌‌تواند در برند شدن یک شرکت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد به همین دلیل انتخاب شرکت طراحی لوگو تاثیر بسیار زیادی در ارائه کار با کیفیت خواهد گذاشت. شرکت‌های اندکی وجود دارد که بتوانند در زمینه ارائه خدمات طراحی لوگو در تمامی شهرهای ایران فعال باشد، شرکت طراحی لوگو سلام گرافیک در حال حاضر در بیش از 27 شهر ایران خدمات طراحی گرافیک و لوگو خود را ارائه می‌دهد.

دلیل اصلی ساخت لوگو برای تمامی کسب و کارها چه بزرگ، کوچک و متوسط باشید، آن است که برای موفقیت برند شما نیاز به طراحی لوگو دارد، مشتریان بدون داشتن لوگو نخواهند توانست برند شما را به یاد بیاورند. اگر فرآیند طراحی لوگو به خوبی انجام شود شرکت شما می‌تواند در مدت زمان کوتاهی در ذهن مخاطبان ثبت شود و به این صورت مخاطب با دیدن لوگوی برندتان باعث جذب به سوی برند شما خواهد شد. از جمله دلایل انتخاب لوگو و ساخت نشان تجاری برای برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.  به دنبال بهترین تیم طراحی لوگو ایران هستید؟

  • لوگو باعث به یاد آوری شما می‌شود.
  • لوگو می‌تواند کسب و کار شما را در ذهن مخاطب ثبت کند
  • لوگو می‌تواند باعث تمایز شما با رقیبانتان شود.
  • لوگو حس کیفیت و اعتماد بیشتری را به مخاطب شما می‌دهد.

چرا مخاطبان حاضر هستند پول بیشتری برای خرید گوشی‌های آیفون ارائه دهند؟ امکانات این گوشی‌ها چیز بیشتر از دیگر گوشی‌‌ها است؟ اگر کمی دقیق شوید می‌توانید برند‌ها و گوشی‌‌های دیگر را ببینید که با مدل گوشی آیفون هم رده هستند اما به دلیل پرستیژ برند، نوع لوگو و برند سازی مناسب این شرکت، در حال حاضر می‌تواند به راحتی تمامی محصولات خود را به قیمت مناسب و بالاتری از دیگر برندها ارائه دهد.

طراحی لوگو چیست و چه نیازی به آن داریم؟

طراحی لوگو چیست؟

لوگو یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که به واسطه آن می‌توانیم در ذهن مخاطب مانگار شویم، چرا وقتی به فروشگاهی می‌رویم به جای انتخاب ماست با برند ناشناس به دنبال ماست سون هستیم؟ بله این تاثیر برند و لوگو است.

ساخت لوگو یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که می‌تواند کسب و کار شما را به موفقیت برساند. با پیاده سازی یک لوگو مناسب به خوبی می‌توانید در ذهن مخاطب ماندگار شوید. لوگوها دارای انواع مختلفی هستند از طراحی لوگو تایپ گرفته تا طراحی لوگو ترکیبی. وابسته به آن که نوع نیاز شما چیست، شرکت طراحی کننده لوگو و کارشناس گرافیک شرکت سلام گرافیک، بهترین و مناسب‌ترین طراحی لوگو را به شما ارائه خواهند داد.

قرارداد طراحی لوگو (Logo design contract)

قرارداد طراحی لوگو با سلام گرافیک

قرارداد طراحی لوگو یکی از مواردی است که باید در رابطه با آن اطلاعات کاملی داشته باشید، عدم توجه به قرارداد طراحی و ساخت لوگو می‌تواند مشکلات مختلفی را برای شرکت طراحی لوگو و همچنین کارفرما ایجاد کند. موارد و مفاد گوناگونی برای پیاده سازی مبلغ قرارداد وجود دارد که از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

در هر کسب و کار برای انجام یک سری خدمات نیاز است که عقد طراحی لوگو بسته شود. همچنین توجه کردن به کنترات ساخت لوگو می‌تواند ضامن بستن یک قرارداد مناسب و حرفه‌ای باشد.

مبلغ و مدت قرارداد طراحی لوگو

مشخص است که کارفرما باید برای انجام هر اقدامی هزینه‌ای مشخص شده را پرداخت کند. توجه داشته باشید که هزینه قرارداد یا همان مبلغ انجام کار باید به صورت دقیق در متن قرارداد آورده شود. در حالت عالی در یک قرارداد تیپیکال طراحی لوگو، مبلغ یا همان هزینه ساخت لوگو در 2 بخش دریافت می‌شود. یک بخش قبل از شروع طراحی لوگو و بخش نهایی هزینه طراحی لوگو در زمان ارائه لوگو به کارفرما ارائه می‌شود.

در پروژه‌های بزرگ طراحی لوگو عموما مبلغی به عنوان پیش پرداخت که دریافت می‌شود، طراح لوگو یا شرکت طراحی لوگو موظف است به عنوان حسن انجام کار سفته به مبلغ دریافت شده پرداخت کند. توجه به زمان دقیق پرداخت هزینه قرارداد طراحی لوگو در دو بخش واریزی از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کافی داشت.

تعهدات طراح لوگو و سفارش دهنده طراحی لوگو

چه طراحی لوگو و چه فرد سفارش دهنده لوگو در مقابل یک دیگر دارای تعهداتی هستند، فردی که سفارش ساخت لوگو را می‌دهند موظف است در زمان مناسب تمامی موارد مورد نیاز از قبیل، اطلاعات شرکت، میزان فعالیت شرکت و اطلاعات مورد نیاز طراح گرافیک را تامین کند.

در مقابل طراح باید در زمان مشخص شده طراحی را به نقطه پایانی برساند و دیزاین لوگو را به بهترین نحو انجام دهد.

شرایط ویژه قرارداد طراحی لوگو

این امکان وجود دارد که مشکلات مختلفی پس از بسته شدن کنترات طراحی لوگو به وجود آید، به همین منظور پیشنهاد می‌شود حتما قوانین و مقرراتی درباره موارد فورس ماژور در قرارداد طراحی لوگو بیاورید.

نقض تعهدات

همانطور که پیش‌تر اشاره شد طرفین قرارداد موظف هستند که به تمام تعهدات خود عمل کنند؛ در صورت تخطی هر یک از طرفین از تعهدات ذکر شده، ضرر فرد مقابل باید جبران شود. به طور معمول برای جبران خسارت، وجه التزام در نظر گرفته می‌شود. برای دریافت نمونه قرارداد طراحی لوگو می‌توانید از طریق لینک نمونه قرارداد ساخت لوگو اقدام کنید.

دانلود نمونه طراحی لوگو

برای دریافت دانلود نمونه طراحی لوگو کافی است به وب سایت سلام گرافیک سری بزنید و از قسمت منو به بخش طراحی لوگو مراجعه کنید.

لوگو تایپ چیست؟

لوگو تایپ گونه‌ای از روش طراحی لوگو است که در آن از فونت‌های فارسی و انگلیسی به بهترین نحوه استفاده می‌شود. در زمان ساخت یک لوگو تایپ توجه داشتن به مواردی از قبیل محدودیت‌های شرکت، فرم کلی شرکت، خشک یا نرم بودن محیط شرکت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شرکت سلام گرافیک متخصص انواع طراحی لوگو تا کنون لوگو تایپ‌های گوناگونی طراحی و پیاده سازی کرده است برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو تایپ و همچنین روند پیاده سازی این لوگوها کافی است سری به وب سایت سلام گرافیک بزنید.

لوگو تایپ چیست و چرا؟

لوگو ترکیبی چیست

لوگو ترکیبی گونه‌ای از لوگو است که با تلفیق لوگو تایپ و تصاویر ساخته می‌شوند. لوگوهای تصویری طرفداران زیادی دارد چرا که هم خوانایی، لوگوتایپ را دارند و هم زیبایی لوگوهای بصری را، برای مشاهده بهترین تیم طراحی لوگو در ایران کافی است سری به وب سایت سلام گرافیک بزنید و با نمونه‌های طراحی لوگو حرفه‌ای این برند آشنا شوید.

لوگو ترکیبی چیست؟

تفاوت لوگو تایپ و لوگوی تصویری

لوگوتایپ نوعی لوگو است که با استفاده از نوشتار طراحی می‌شود. به عبارتی لوگوتایپ مجموعه‌ای از حروف است که به شیوه‌ای خاص طراحی شده و به نام یک بیزینس یا مجموعه اشاره می‌کند؛ حروفی که به صورت انحصاری برای معرفی یک بیزینس طراحی می‌شوند. به عنوان مثال تا به امروز بارها با باز کردن صفحه جستجوی گوگل، لوگوتایپ این شرکت را دیده‌اید. هیچ کس نمی‌تواند با دیدن این لوگوتایپ ادعا کند که این لوگو متعلق به بیزینسی دیگر است چراکه همه آن را با نام شرکت گوگل می‌شناسند. لوگوتایپ‌ها می‌توانند بسیار ساده یا پیچیده طراحی شوند. نام برند، سازمان و یا حتی شخص در این روش طراحی لوگو با استفاده از تایپوگرافی طراحی می‌شود.

اما تفاوت لوگوتایپ و لوگوی تصویری چیست؟ لوگوی تصویری برخلاف لوگوتایپ نمادی است که به صورت مستقیم به نوع تجارت یا نام شخص اشاره نمی‌کند اما با کسب و کار مورد نظر ارتباط معنایی خاصی دارد.

لوگو موشن چیست

لوگو موشن یکی از جدیدترین شیوه‌های طراحی و ساخته لوگو است در این شیوه ساخت لوگو طراحی لوگو با پیاده سازی لوگو و بعد از آن متحرک کردن لوگو به خوبی روند ساخت لوگوی شما را پیش می‌برد. لوگوموشن‌ها با این که از قبل وجود داشته است اما در حال حاضر این لوگوها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. دلیل آن را هم می‌توان روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و... در نظر گرفت.
آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور

لوگو موشن چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

برای دریافت آموزش طارحی لوگو در ایلوسترویتور کافی است به صفحه آموزش طراحی لوگو حرفه‌ای در ایلوستریتور در وب سایت کلیک سایت مراجعه کنید.

اهمیت طراحی لوگو در بجنورد

طراحی لوگو در شهر بجنورد

یکی از اقدامات ضروری برای معرفی یک کسب و کار به دنیای بیزینس طراحی لوگو حرفه ای برای آن کسب و کار است. آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌خواهید برندتان را در ذهن مخاطب ثبت کنید؟ بطور کلی حافظه تصویری و دیداری انسان قوی‌تر از حافظه شنیداری اوست. این بدین معنی است که همه ما تصاویر را بسیار ساده‌تر از آواها و صداهایی که می‌شنویم به خاطر می‌سپاریم. اگر به شما نام یک برند تولیدکننده مواد غذایی در بجنورد را بگویند ممکن است در عرض چندین ماه کاملا این نام را به باد فراموشی بسپارید.

اما لوگوها همیشه در خاطر می‌مانند و قادرند تداعی کننده آن برند و کسب و کار برای مخاطب باشند. البته هر لوگویی این قدرت را نخواهد داشت. بلکه تنها لوگوهایی که به صورت حرفه‌ای و متناسب با ماهیت کسب و کار طراحی شده‌اند می‌توانند بخش مهمی از هویت بصری آن برند باشند. اگر بیزینسی در بجنورد دارید و تاکنون کار زیادی برای معرفی و شناساندن آن به مخاطبان انجام نداده‌اید اکنون وقت آن است که اقدام به طراحی لوگو اختصاصی کنید. لوگوها زبان گویای یک برند هستند.

لوگو افزایش اعتماد مخاطب را به دنبال دارد

چرا طراحی لوگو در بجنورد برای بیزینس‌های فعال در این استان ضروری است؟ چراکه لوگو هویت بصری برند را تقویت می‎‌کند و هویت بصری به بیزینس شما اعتبار و شخصیت می‌بخشد. یک بیزینس را در نظر بگیرید که کالایی را برای فروش وارد بازار کرده است و بر روی بسته بندی محصولاتش لوگوی اختصاصی خود را درج کرده است.

 شما به این محصول بیشتر اعتماد می‌کنید یا محصولی که بر روی بسته بندی آن هیچ لوگو یا المانی وجود ندارد؟ حال که با این مثال به خوبی متوجه تاثیر طراحی لوگو حرفه ای در بجنورد برای جلب اعتماد مخاطبان شدید می‌توانید از طریق یک شرکت طراحی لوگو آنلاین اقدام به طراحی یک لوگوی اختصاصی کنید.

لوگو به خوبی در حافظه مخاطب می‌ماند

از دیگر دلایل ضرورت طراحی لوگو حرفه ای این است که بخش‌های مختلف هویت بصری مانند طراحی لوگو به مخاطب کمک می‌کند که راحت‌تر شما و فعالیتی که دارید را در حافظه خود نگه دارند. برای مثال تصور کنید کسب و کاری در بجنورد قصد دارد یک بیلبورد تبلیغاتی اجاره کند؛ مخاطب در نگاه اول به این بیلبورد چگونه متوجه می‌شود که ماهیت و هدف این کسب و کار چیست و اصلا این بیلبورد تبلیغاتی در حال تبلیغ چه خدمت یا کالایی است؟

 قطعا این لوگوی آن بیزینس است که در کسری از ثانیه همه چیز را روشن می‌کند. برای مثال به بیلبوردهایی که این روزها در سرتاسر شهرها با مضمون "زیر سه ربع میارم برات" فکر کنید؛ اگر لوگوی اسنپ بر روی این بیلبورد درج نمی‌شد آیا متوجه می‌شدید که در حال مشاهده تبلیغ چه بیزینسی هستید؟! طراحی لوگو در بجنورد به همین اندازه مورد اهمیت است.

شرکت سفارش طراحی لوگو آنلاین در بجنورد

شرکت طراحی لوگو در بجنورد

امروز اگر از صاحبان کسب و کار بپرسید چرا قصد طراحی لوگو دارند متوجه خواهید شد که طراحی لوگو حرفه ای از نظر آن‌ها دیگر یک آپشن نیست بلکه یک ضرورت است. درک اهمیت طراحی لوگو در بجنورد منجر به افزایش تقاضا برای طراحی لوگو حرفه ای از سوی بیزینس‌ها شده است. به همین خاطر امروزه شرکت‌های مختلفی در این شهر این خدمت را ارائه می‌دهند. یک خدمت ارزنده‌ای که در بجنورد ارائه می‌شود طراحی لوگو آنلاین است. دیگر نیازی نیست مانند گذشته حتما به صورت حضوری به یک شرکت طراحی لوگو در بجنورد مراجعه کنید.

کافی است از طریق سایت آن شرکت گرافیک با طراحان گرافیست ارتباط گرفته، طرح مورد نظر خود را بگویید تا برای شما طراحی شود. سلام گرافیک یک شرکت طراحی لوگو در بجنورد است که با بیش از چندین سال سابقه در زمینه ساخت لوگو، لوگوی مورد نظرتان را متناسب با ویژگی‌هایی که مد نظر دارید طراحی می‌کند.

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام در بجنورد

یکی از پرمتقاضی‌ترین طراحی‌های لوگو طراحی یک لوگو کاربردی برای پیج‌های اینستاگرامی است. پس از شیوع ویروس کرونا و رکود شدیدی که کسب و کارها تجربه کردند، حتی آن دسته از بیزینس‌هایی که تا این زمان حضوری در فضای آنلاین نداشتند، اقدام به راه اندازی یک پیج در اینستاگرام کردند. اگر یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام دارید، طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام ضروری است چراکه اگر کسی تصویری از محصول شما را در جایی خارج از صفحه خودتان دید تنها به واسطه لوگوی درج شده روی عکس متوجه می‌شود که شما فروشنده یا تولید کننده این محصول هستید.

طراحی لوگو و لی اوت برای یک پیج فروشگاهی اینستاگرام به آن صفحه ارزش و اعتبار می‌بخشد و آن را در نظر کاربران یک صفحه حرفه‌ای جلوه می‌دهد. از همین‌رو اگر می‌خواهید از طریق پیج اینستاگرامی خود محصولاتتان را به فروش برسانید اهمیت طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام را دست کم نگیرید. یک شرکت حرفه ای طراحی لوگو در بجنورد لوگو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که بتوان در سایزهای مختلف و در پلتفرم‌های متفاوت چون اینستاگرام یا سایت از آن استفاده کرد.

طراحی گرافیک با سلام گرافیک

نیاز به خدمات طراحی گرافیک و ساخت لوگو دارید؟ نمی‌دانید از چه شرکتی باید خدمات طراحی گرافیک خود را دریافت کنید؟ شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک  (graphic designer company) با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی انواع خدمات گرافیک در حال حاضر به یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گرافیک در ایران تبدیل شده است.  

طراحی گرافیک با سلام گرافیک

استودیو خلاق سلام گرافیک خدمات متنوعی در زمینه طراحی گرافیک ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی لوگو
  • طراحی هویت بصری
  • طراحی تصویر سازی
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی پوستر
  • طراحی ست اداری
  • طراحی قالب اینستاگرام
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی و چاپ صفحه آراییی
  • طراحی تبلیغات
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی لیبل
  • و...

گرافیک را می‌توان روح تمام اجزای حاضر در اطرافمان در نظر گرفت. بدون گرافیک شاید زندگی زیبایی‌ها و مواردی که با چشم می‌توانیم ببینم را نداشته باشد. رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها در طراحی گرافیک امری مهم و اساسی است که می‌تواند به خوبی تبلیغ کننده محصول و خدمات ما باشد. استفاده کردن از طراحی گرافیک می‌‌تواند به دنیای ما رنگ و بوی دیگری بدهد.

چرا خدمات طراحی گرافیک سلام گرافیک را انتخاب کنیم؟

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک سالیان درازی است که در حوزه ساخت و طراحی گرافیک مشغول به فعالیت است. این کسب و کار با یک ایده ساده شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از 20 نفر نیروی مستقیم طراحی گرافیک را در اختیار دارد. به نوعی می‌‌توان گفت که شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک طراحی و ساخت گرافیک را با پوست و خونشان درک کرده‌اند. از جمله دلایل اصلی انتخاب شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه کیفیت کاری طراحی در بالاترین سطح ممکن
  • پشتیبانی 24 ساعته و بدون توقف
  • سابقه طولانی در زمینه طراحی گرافیک
  • تیم فنی متخصص و کاربلد
  • خلاقیت بالا در ارائه کارها
  • نمونه کارهای زیاد و حرفه‌ای
  • جوان و با انگیزه
  • دانش تخصصی در زمینه طراحی گرافیک

منبع: https://higraphics.ir استودیو خلاق سلام گرافیک

شماره تماس: 09355054580 مجتبی ملاکی مدیر استودیو خلاق سلام گرافیک

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید