عضویت
ورود

آموزش سی شارپ ( آموزش C# ) مقدماتی تا حرفه ای با فیلم های رایگان

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد سی شارپ را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید

شما را دعوت می کنیم که نظرات برخی از کارآموزان گرامی که از این آموزش استفاده نموده اند را با هم بشنویم (جهت دریافت سایر نظرات از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید) :


آموزش برنامه نویسی سی شارپ

آموزش C# : آموزش های مقدماتی تا پیشرفته C# به صورت پروژه محور تهیه شده است. فیلم آموزشی سی شارپ به شما کمک می کند تا آموزش C# را از پایه تا سطوح کاملا حرفه ای مسلط گردید. آموزش C# پروژه محور ، برای اولین بار بدین صورت در کلیک سایت ارائه گردیده است.آموزش ها تصویری می باشد و برنامه نویسی C# را از صفر تا صد به شما آموزش خواهد داد. زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز محسوب می گردد. در کلیک سایت می توانید آموزش برنامه نویسی سی شارپ را به طور ویدیو های فارسی و به صورت گام به گام آموزش ببینید. تفاوتی ندارد در چه سطحی هستید از مبتدی تا حرفه ای می توانید پاسخ سوالات خود درباره برنامه نویسی سی شارپ آموزش ببینید. 

با  آموزش زبان C# در کلیک سایت ، به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی با آموزش پروژه محور سی شارپ آشنا شده و با پروژه های متعددی که در آموزش C#  ارائه شده است، می توانید به صورت عمیق تری، سی شارپ را آموزش ببینید.

توجه فرمایید که آموزش های C# (سی شارپ) از پایه شروع شده و نیازی به پیش زمینه درباره C# نمی باشد. با استفاده از آموزش های مقدماتی C# و آموزش پیشرفته C# ، در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای حسابداری ،انبارداری ،مدیریت مدرسه و هتلداری با C# (سی شارپ) کاملا مسلط خواهید شد.

آموزش سی شارپ چه کمکی به ما می کند؟

سی شارپ یا همان C# که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است ارتباط تنگاتنگی با sql server دارد.در فیلم آموزش برنامه نویسی سی شارپ به صورت صفر تا صد و کاملا جامع ، آموزش استفاده از sql server نیز ارائه گردیده است.با این هدف که مخاطبین گرامی کلیک سایت، با آموزش سی شارپ و فیلم آموزش سی شارپ ، بتوانند به بازارکار سی شارپ و ساخت انواع نرم افزارها با سی شارپ ورود پیدا کنند.از اینرو تمام آموزش های ارائه شده در سی شارپ ، به صورت آموزش پروژه محور سی شارپ می باشد.

ما در مجموعه کلیک سایت با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای ، اقدام به تولید آموزش های کاملا کاربردی کرده است . از جمله آموزش های کاربردی می توانیم به آموزش PHP ، آموزش طراحی سایت ، آموزش وردپرس ، آموزش برنامه نویسی اندروید ، آموزش Css و ... اشاره کنیم . برای دیدن هر آموزش می توانید روی نام آن کلیک کنید

 

معرفی چند آموزش کاربردی در این حوزه  :

 

دوره ساخت سیستم انبارداری با سی شارپ :

 در این دوره از صفر به ساخت یک سیستم انبارداری و حسابداری با استفاده از سی شارپ می پردازیم . این دوره ، برای افرادی که قصد یادگیری سی شارپ را به صورت کاربردی دارند مفید است.

چارت آموزشی سی شارپ :

در اینجا ، لیستی از دوره های لازم برای آموزش Csharp آورده شده است . ده ها مثال و ساعت ها آموزش تصویری شما را به یک برنامه نویسی حرفه ای سی شارپ تبدیل می کند.

ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ :

در این دوره آموزشی ، به مباحث مربوط به ارسال و دریافت پیامک در سی شارپ می پردازیم . یک مینی پروژه نیز برای درک کامل مباحث ، پیاده سازی خواهیم نمود.

آموزش ساخت سیستم حسابداری در سی شارپ :

این دوره آموزشی که برای اولین بار به زبان فارسی و از وب سایت کلیک سایت تهیه می شود دارای قابلیتهای منحصر بفردی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

آموزش سیستم اتوماسیون اداری با سی شارپ :

در این دوره آموزشی شما به صورت کاملا واقعی یک سیستم اتوماسیون اداری را پیاده سازی خواهید کرد. در واقع این دوره تنها یک دوره آموزشی نیست . این دوره  یک نمونه کار بسیار قوی برای شماست .