عضویت
ورود

آموزش وردپرس | آموزش امنیت و سئو | آموزش کامل وردپرس

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد وردپرس را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید

شما را دعوت می کنیم که نظرات برخی از کارآموزان گرامی که از این آموزش استفاده نموده اند را با هم بشنویم (جهت دریافت سایر نظرات از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید) :


آموزش وردپرس

آموزش وردپرس و اموزش کامل وردپرس : فیلم های آموزش وردپرس به زبان فارسی از صفر تا صد در سایت قرار داده شده است.آموزش وردپرس کمک می کند تا بتوانیم سایت طراحی کنیم. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید. برای آموزش وردپرس نیازی نیست پیش زمینه درباره وردپرس داشته باشید. چون آموزش ها از صفر و مقدماتی شروع شده و آموزش حرفه ای وردپرس نیز در دوره ها مطرح شده است.

آموزش کامل وردپرس به شما کمک می نماید تا سایت خود را با وردپرس در سریعترین زمان بسازید. فیلم های آموزش وردپرس (wordpress) توسط اساتید کلیک سایت و به صورت اختصاصی تهیه شده اند. با آموزش وردپرس این امکان را خواهید داشت که سایت های دانلود فیلم و موزیک هم بسازید. بدون تردید آموزش وردپرس به صورت پروژه محور کاملا موثرتر و مفید تر است نسبت به آموزش وردپرس غیر پروژه محور. از اینرو تمام آموزش های وردپرس در قالب فیلم آموزشی و زبان فارسی جهت دانلود قرار داده شده است و آموزش های وردپرس تماما پروزه محور می باشد.پیشنهاد ما استفاده از آموزش وردپرس به صورت پایه تا حرفه ای می باشد ، چرا که پس از آموزش ها قادر خواهید بود انواع سایت های فروشگاهی و شخصی و ... را با وردپرس بسازید.علاوه بر وردپرس ، آموزش جوملا نیز جهت دانلود قرار داده شده است.توجه نمایید که آموزش وردپرس بر اساس آخرین متودها و نسخه های تهیه شده است و با این آموزش ها ، وردپرس را کاملا مسلط خواهید شد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس از جمله سیستم هایی است که آموزش آن نیاز به طرحی اصولی دارد تا وردپرس را به صورت کاربردی (نه تئوری) آموزش ببینید.

آموزش وردپرس ( آموزش کامل  وردپرس )

آموزش وردپرس از شناخت خود وردپرس شروع می شود ! وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و متن باز می باشد. این سیستم یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و در حال حاضر بیشترین تعداد استفاده در بین انواع سیستم ها را دارد. آموزش وردپرس ویادگیری کار با آن بسیار ساده است و افراد بسیار زیادی توانسته اند از طریق آن وب سایت های شخصی و یا سایت های شرکتی و فروشگاهی خود را راه اندازی نمایند.

در این بخش سعی کرده ایم آموزش کامل وردپرس را برای شما تهیه کنیم . شما با دیدن این آموزش ها می توایند یک سایت با کاربری های مختلف را راه اندازی کنید و در نهایت یک سایت بسیار حرفه ای داشته باشید. برای دریافت این آموزش ها می توانید روی هر کدام کلیک نمایید و بخش های رایگان آن را به صورت کامل مشاهده نمایید. در ادامه می توانید با مبالغ ببسیار کم دوره ها را به صورت کلی و جزئی تهیه نمایید.

 

 

آموزش کامل وردپرس و یادگیری این سیستم مدیریت محتوا می تواند رمینه ساز بسیار خوبی برای کسب درآمد های میلیونی در ماه برای شما باشد. امروزه  با توجه به فراگیری استفاده از سایت و اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت روز به روز بیشتر می شود. این نیاز باید توسط نیرو های آموزش دیده و ماهر در بازار کار بر طرف شود. یک وردپرس کار که آموزش کامل وردپرس را دیده است باید بتواند این نیاز را برای افراد حل نماید.