عضویت
ورود

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد جوملا را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید


آموزش جوملا از صفر تا صد و آموزش تصویری جوملا. با آموزش جوملا می توان سایتهای مختلفی را بدون نیاز به برنامه نویسی طراحی کرد.جوملا ، یکی از CMS های مشهور و محبوب به شمار می رود.با آموزش جوملا می توان به سرعت سایت دلخواه خود را پیاده سازی کرد.

اگر بخواهید بدون جوملا ، سایت طراحی کنید ، لازم است آموزش html و همچنین آموزش css را پشت سربگذارید.اما با آموزش جوملا ،دیگر نیازی به برنامه نویسی نیست.

آموزش مقدماتی و پیشرفته جوملا

آموزش های جوملا از صفر تا صد و از مقدماتی تا پیشرفته تهیه شده است.آموزش ها ، به صورت تصویری ، جوملا  را کاملا پروژه محور به شما معرفی می نماید.جوملا ، امروزه جزو برترین سیستم های مدیریت محتواست. از اینرو، فیلم آموزش جوملا به زبان فارسی و به صورت پروژه محور در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. جهت دانلود آموزش های جوملا و فیلم های آموزشی جوملا ، می توانید از لینک های دانلود آموزش ها استفاده و یا اینکه آموزش ها را به صورت دی وی دی دریافت نمایید.

امروزه ، سیستم های مدیریت محتوایی چون جوملا و همچنین وردپرس ،جایگاه خود را در بین وب مستران بیشتر باز کرده اند.با استفاده از آموزش های جوملا ، قادر خواهید بود که انواع سایتها از جمله سایت های فروشگاهی جوملا ، سایتهای دانلود ، سایت های فروش فیلم و موزیک و ... را راه اندازی نمایید.

آموزش جوملا بدون پیش زمینه

آموزش جوملا در حقیقت نیاز به هیچ پیش زمینه و آشنایی قبلی ندارد و حتی با این اموزش ها ، اگر تا کنون حتی اسمی از جوملا را نشنیده اید هم ، می توانید به سطح حرفه ای در جوملا برسید.

آموزش های جوملا ، به صورت کاملا کاربردی طراحی شده تا بتوانید پس از آموزش ، به سادگی انواع سایت ها را پیاده سازی کنید. در تمام آموزش های جوملا ،کلیک سایت بر این تلاش بوده که مثال های متعدد و پروژه های مختلفی را در اموزش های جوملا بگنجاند تا کیفیت آموزشی بسیاربالایی حاصل شود.

joomla تا کنون در نسخه های مختلفی ارائه شده ، در اموزش های کلیک سایت ،سعی بر ان بوده که تمامی نسخه های جوملا مورد بررسی قرار داده شود.آموزش هایی بی نظیر ، برای اولین بار به زبان فارسی ، که امکان ساخت و مدیریت سایت را با جوملا و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در اختیار وب مستران قرار می دهد.پیشنهاد می شود علاوه بر جوملا ، سایر سیستم های مدیریت محتوا ، همچون وردپرس را نیز مورد مطالعه قرار دهید.از انجا که امروزه جوملا از محبوب ترین CMS ها محسوب می شود،قالب های متعددی نیز به صورت رایگان و غیر رایگان برای جوملا می توان یافت.