عضویت
ورود

آموزش برنامه نویسی اندروید 0 تا 100 - ورود به بازار کار

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد برنامه نویسی آندروید را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید

شما را دعوت می کنیم که نظرات برخی از کارآموزان گرامی که از این آموزش استفاده نموده اند را با هم بشنویم (جهت دریافت سایر نظرات از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید) :


مراحل آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی آندروید و آموزش آندروید به صورت تصویری و به زبان فارسی می توانید آموزش های آندروید را دانلود و یا دریافت پستی نمایید. آموزش برنامه نویسی اندروید, آموزش فارسی برنامه نویسی آندروید, آموزش برنامه نویسی برای گوشی های هوشمند با استفاده از آندروید.

پکیج های آموزشی برنامه نویسی اندروید (آندروید) به صورت کاملا اختصاصی توسط متخصصین کلیک سایت فراهم شده است.با استفاده از آموزش های برنامه نویسی  اندروید و فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید می توانید از صفر تا صد آن را فرابگیرید.

امروزه آندروید (android) یکی از درآمدزاترین برنامه نویسی ها محسوب می شود.بدون تردید android یکی از محبوب ترین سیستم عامل های حال حاضر محسوب می شود که توسط شرکت های مختلفی پشتیبانی می شود.

توجه فرمایید که آموزش تصویری برنامه نویسی آندروید را می توانید هم به صورت دانلود و هم به صورت پستی در قالب دی وی دی ها درب منزل تهیه نمایید.آموزش برنامه نویسی آندروید تشابه و ارتباط زیادی با برنامه نویسی جاوا نیز دارد.

شما در کلیک سایت آموزش های متفاوتی را در حوزه طراحی سایت و برنامه نویسی فرا خواهید گرفت. برخی از عنوان ها عبارت است از آموزش ساخت سایت ، آموزش  PHP ، آموزش زامارین ، آموزش برنامه نویسی IOS ، آموزش جاوا ، آموزش فتوشاپ ، آموزش سئو وردپرس ، آموزش SQL ، آموزش CSS ، آموزش کامل وردپرس و ده ها عناون دیگر می باشد. شما می توانید برخی از آموزش ها را به صورت رایگان دریافت کنید و برای حرفه ای تر شدن آموزش های پیشرفته را تهیه کنید. این کار علاوه بر آموزش برای شما این منفعت را دارد که شما می توانید از مشاوره ها و پشتیابانی اساتید مجموعه نیز اسنفاده کنید.

سیستم عامل اندروید بر اساس هسته لینوکس بنا شده است.اندروید در حقیقت برنامه ای است که کاربر و هسته را به هم مرتبط می کند.آموزش برنامه نویسی اندروید امروزه یکی از پرطرفدارترین موضوعات شده است، چرا که با آموزش اندروید هم می توان درامدی مناسب کسب کرد و هم اینکه برنامه نویسی آندروید بسیار جذاب و متنوع است.