عضویت
ورود

آموزش php به همراه دانلود رایگان 100 جلسه آموزش Php

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد PHP را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید

شما را دعوت می کنیم که نظرات برخی از کارآموزان گرامی که از این آموزش استفاده نموده اند را با هم بشنویم (جهت دریافت سایر نظرات از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید) :


آموزش Php به همراه 80 جلسه آموزش رایگان

آموزش PHP یکی از تخصص های ماست که در آن به شما یاد میدهیم چگونه یک سایت را به کمک زبان برنامه نویسی php طراحی کنید . برای اطمینان شما از کیفیت آموزش های ما ، بخش زیادی از آموزش ها به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته شده  است . تمام آموزش های ما به صورت پروژه محور می باشند و شما می توانید پس از مشاهده هر آموزش یک خروجی کامل را در اختیار داشته باشید . اگر می خواهید توانایی طراحی سایت های در حد دیجی کالا را داشته باشید همین الان آموزش مورد نیاز خود را دریافت کنید .

با دیدن آموزش PHP کلیک سایت ، شما یک تخصص پولساز را فرا خواهید گرفت که موجب درآمد میلیونی برای شما خواهد شد . همین امروز اقدام کنید و شروع به فراگیری یک تخصص جدید نمایید . با به روز نگه داشتن علم و توانایی های خود شما می توانید درآمدی عالی برای خود فراهم سازید .

 

آموزش PHP

برای آموزش PHP بهتر است کمی بیشتر با پی اچ پی آشنا شویم . زبان PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که با استفاده از آن شما توانایی ایجاد انواع صفحات وب با کیفیت را دارید. این زبان قابلیت طراحی صفحات وب دینامیک را دارد. از مزایایی این زبان می توان به رایگان بودن و اپن سورس بودن آن اشاره کرد . از دیگر مزایای این زبان برنامه نویسی می توان به یادگیری ساده آن ، عدم نیاز به سیستم عاملی خاص برای اجرا و معروف و فراگیر بودن آن اشاره کرد .

نکته مهم در آموزش php توجه به این مورد است که سیستم های مدیریت محتوای همچون وردپرس wordpress ، جوملا joomla ، دروپال DRUPAL ، اکسپرشن انجینEXPRESSIONENGINE  ، تکست پترن TEXTPATTERN و غیره همگی بر مبنای php نوشته شده اند . شما با یادگیری پی اچ پی تا حد بسیار زیادی توانایی شما رو در استفاده از این سیستم ها بالا می برد. شما با آموزش php می توانید اتمکانات فوق العاده ای را به سایت خود اضافه کنید و سایت خود را از حالت یک سایت استاتیک به یک سایت داینامیک تبدیل نمایید. سایت های دینامیک به علت امکانات بیشتر کاربر پسند تر هستند و با ایجاد تجربه کاربری بهتر (UX) افراد را مشتاق استفاده از خدمات وب سایت ما می کنند .

آموزش php  پروژه محور

ما در سایت کلیک سایت به شما آموزش می دهیم تا با یا یادگیری زبان php چگونه به درآمدهای میلیونی در ماه دست پیدا کنید . آموزش های ما کاملا پروژه محور هستند و شما با توجه به نیاز خود می توانید این آموزش ها را دریافت کنید . بخش زیادی از این آموزش ها برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار گرفته شده است . شما با استفاده از این آموزش های رایگان php می توانید بسیاری از مشکلات خود را حل نمایید . و در صورت نیاز به بخش های بیشتر اقدام به تهیه ی آموزش مورد نظر بکنید. ما در سایت کلیک سایت برای راحتی شما عزیزان، امکان تهیه به صورت تک بخش را قرار داده ایم تا در زمانی که نیاز به یک سری اطلاعات خاص دارید فقط بخش مورد نظر خود را تهیه کنید.

آموزش های ما در زمینه پی اچ پی شامل پروژه های ساخت سایت دیجی کالا ، ساخت سیستم نظر دهی با php ، ربات دریافت کننده اطلاعات از یک سایت ، آموزش ارسال ایمیل با php Mailer ، آموزش ساخت ایلیکیشن اندروید برای وردپرس ، کسب درآمد از ووکامرس  و ... است . شما با استفاده از هر کدام از این آموزش ها می توانید درآمدی فوق العاده برای خود ایجاد کنید. کافیست شما وارد یکی از بخش های آموزشی شوید و شروع به یادگیری کنید .

 

آیا بعد از دیدن این دوره ها به دوره و کلاس دیگری نیز نیاز دارم ؟ 

شما با استفاده از خدمات ما به هیچ کلاس و دوره دیگری احتیاج نخواهید داشت . هدف اصلی ما در طراحی دوره های آموزشی ، صفر تا صد  بودن دوره است و شما با استفاده از آموزش های ما در زمینه PHP دیگری نیازی به هیچ کلاس و دوره ای نخواهید داشت و می توانید سایت و هدف خود را کاملا پیاده سازی کنید و آموزش طراحی سایت را به طور کامل ببینید.

قبل از خرید می توانم از کیفیت آموزش ها مطمئن شوم ؟

بله ، بسیاری از این آموزش ها بخش های رایگانی دارند که شما می توانید با مشاهده این بخش ها از نظر کیفیت صدا ، تصویر و محتوای آموزشی بررسی نمایید. شاید جواب سوال خودتون رو هم در بخش های رایگان پیدا کنید .آموزش برنامه نویسی آندروید را نیز می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

آیا این آموزش ها در بازار کار ایران قابل استفاده هست ؟

بله کلیه آموزش ها بر اساس نیاز بازار ایران تولید و ضبطس شده است ، همه آموزش ها حاصل فعالیت مربیان و اساتید حرفه ای این حوزه هستند و تماما ضبط شده خود افراد است . آموزش های زیادی در بازار وجود دارد که ترجمه شده آموزش های خارجی است که اکثرا با بازار ایران تطابق ندارند . در آموزش PHP سعی کرده ایم مثال از نمونه های موفق در ایران زده شوند و به شما بگوییم که چگونه با یک دانش جدید یک درآمد میلیونی برای خود بسازید .شما می توانید با ترکیب مهارت های مختلف مثب ترکیب آموزش PHP با آموزش فتوشاپ درآمد خود را چندین برابر کنید. با آموزش ساخت سایت در کلیک سایت این هدف محقق خواهد شد. 

مجموعه کلیک سایت فعال ترین مجموعه در حوزه آموزش مهارت های پولساز کامپیوتری است . یکی از بهترین حوزه ها برای کسب درآمد از اینترنت فراگیری زبان PHP است . در این بخش ما سعی کرده ایم آموزش های کاملا حرفه ای و کاربردی را برای شما ضبط کنیم و در اختیار شما قرار دهیم. بازار ایران به دلیل کمبود متخصص با کیفیت نیازمند متخصصین است که در کار خود مهارت دارند . امیدواریم شما با کشف این نیاز بازار به حوزه متخصصین این امر بپیوندید. آموزش php با مطالب کاربردی و حرفه ای در اختیار شما عزیزان است ، از آنها لذت کافی را ببرید .

معرفی چند آموزش کاربردی در این حوزه  :

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP :

 در این دوره از صفر به طراحی یک فروشگاه اینترنتی می پردازیم . این دوره ، به صورت فیلم آموزشی و به زبان فارسی تهیه شده است که بیش از 200 جلسه آموزش مقدماتی تا پیشرفته می باشد.

چارت آموزشی PHP :

در اینجا ، لیستی از دوره های لازم برای آموزش PHP آورده شده است. این دوره های آموزشی به ترتیب و از سطح ساده به پیشرفته طراحی شده و همگی به صورت فیلم آموزشی می باشند.

مفاهیم برنامه نویسی PHP و پایگاه داده MySQL :

در یک دوره اختصاصی ، به صورت حرفه ای به موشکافی مباحث تخصصی PHP و پایگاه داده محبوب آن یعنی MySQL خواهیم پرداخت.

آموزش لاراول :

فریم ورک لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های پی اچ پی محسوب می شود که امروزه بازار کار زیادی را نیز به خود اختصاص داده است .

ساخت سایت نیازمندی با PHP :

شما تا زمانی که برنامه نویسی را در پروژه آموزش نبینید ، هرگز به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل نخواهید شد. از این رو طی یک دوره ، به آموزش پروژه محور PHP در قالب ساخت سایت نیازمندی ها مشابه سایت Sheypoor می پردازیم.