عضویت
ورود

آموزش لاراول - پروژه ساخت سایت دیوار با Laravel از صفر

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد Laravel را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید


مفهوم فریم ورک چیست ؟

قبل از شروع آموزش لاراول ، ابتدا مطالبی را با هم مرور میکنیم. در ابتدا باید بدانیم هدف از استفاده از فریم ورک لاراول و یا به طور کلی فریم ورک، چیست؟

هدف فریم ورک ، ساده سازی کار برنامه نویسان است به طوری که بستری برای آنها فراهم می کند تا بتوانند از کد های از پیش آماده ، استفاده کنند. لاراول راه نجاتی برای برنامه نویسانی است که از نوشتن کد های تکراری خسته شده اند  . 
در واقع برنامه  نویسان بجز زبان برنامه  نویسی که با آن فعالیت می کنند ، با فریم ورک  های برنامه  نویسی نیز روبرو خواهند بود . این فریم ورک  ها مجموعه  ای از کد های از پیش تعیین شده ، کتابخانه  های برنامه  نویسی و قوانین توسعه  ی نرم  افزار هستند.

 

محبوب ترین فریم ورک PHP :

با آموزش کامل لاراول ( آموزش Laravel ) در حقیقت شما محبوب ترین فریم ورک PHP را فرا می گیرید. فریم ورک لاراول از سال 2015 انقلاب عظیمی بر پا کرد و به صورت گسترده مورد استفاده و عنایت برنامه نویسان قرار گرفت.
لاراول ( Laravel ) یک فریم ورک php مبتنی بر معماری ام وی سی، اپن سورس و رایگان است که تیلور اوتول  آن را ایجاد نموده و توسعه بخشید.این فریم ورک یک گام مهم در راستای آموزش ساخت سایت محسوب می شود.
Laravel به عنوان یکی از محبوب ترین فریم ورک های PHP ، در کنار symphony، CodeIgniter، Yii2 قرار گرفته است.

مزایای آموزش لاراول ( Laravel ) نسبت به دیگر فریم ورک ها :

همچنین دوستانی که علاقه مند به آموزش طراحی سایت هستند نیز می توانند روی همین لینک کلیک کنند. همچنین آموزش ساخت سایت از پایه نیز در کلیک سایت قرار داده شده است.

امنیت در آموزش  لاراول (آموزش Laravel ) :

 یکی از آپشن های مهم در هر فریم  ورک ، ایجاد بستر مناسب برای توسعه نرم افزار های ایمن است. لاراول نیز در این زمینه پیشگام بوده و دائما در حال افزایش تمهیدات امنیتی در فریم  ورک خود است.
اگر از لاراول استفاده می کنید تا حد زیادی از اکس-اس-اس ها، اس کیو اول اینجکشن  ها و هر نوع آسیب پذیری مرتبط با نرم افزار خود آسوده خاطر باشید. در آخرین ورژن Laravel به جهت افزایش امنیت ، تعداد درخواست  های یک روتر در دقیقه نیز توسط برنامه نویس قابل تنظیم است .

آموزش کامل لاراول را از کجا تهیه کنیم ؟

لاراول را میتوانید با مراجعه به لینک رو به رو دانلود کنید: سایت اصلی لاراول
از مراجعه به وبسایت های نامعتبر برای دانلود این برنامه خود داری کنید . بهتر است لاراول از وبسایت قید شده دانلود شود.

نصب لاراول :

همانطور که گفته شد ، نصب این فریم ورک بسیار ساده است به طوری که قطعا در پروسه ی آن به مشکلی برخورد نخواهید کرد . منتها قبل از نصب ، پیش نیاز های زیر را در سرور مشتری نظر بگیرید :
 

PHP >= 5.5.9
OpenSSL PHP Extension
PDO PHP Extension
Mbstring PHP Extension
Tokenizer PHP Extension