عضویت
ورود

آموزش CSS و CSS3 جهت ورود به بازار کار ، 100 فیلم رایگان

با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید از صفر تا صد CSS را آموزش ببینید. در ادامه دعوت می شود که فیلم دمو (بخش اول آموزش) را در زیر مشاهده نمایید.

مرورگر شما از پخش ویدئو پشتیبانی نمی کند

یادت باشه هر زمانی اسم سایت ما رو فراموش کردی کافیه در گوگل ، عبارت کلیک سایت رو سرچ کنی.

جهت مشاوره رایگان و دانلود بقیه بخش های آموزش میتونید همین الان از طریق تلگرام / واتساپ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس ما در تلگرام/ واتساپ :

09010005000


جهت مشاهده کامل دوره آموزشی فوق (به همراه سرفصلها) اینجا را کلیک کنید

شما را دعوت می کنیم که نظرات برخی از کارآموزان گرامی که از این آموزش استفاده نموده اند را با هم بشنویم (جهت دریافت سایر نظرات از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید) :


زبان CSS چیست ؟

با استفاده از CSS می توان به صفحات وب ، استایل بخشید . دقیقا اگر صفحه وب را یک خانه فرض کنیم ، CSS نقش دکوراسیون و چیدمان آن را بازی می کند.

پیش نیازهای CSS

برای یادگیری CSS لازم است برخی از زبان ها ، نظیر html را بشناسید. نگران نباشید ، در آموزش های کلیک سایت ، تمامی پیش نیازهای لازم هم آموزش داده شده است.

یادگیری CSS چقدر زمان می برد؟

پاسخ این سوال به فاکتورهای زیاد بستگی دارد اما به صورت میانگین شما در یک دوره یک الی دو ماهه می توانید به صورت کامل به CSS مسلط شوید.

بهترین راه یادگیری CSS ؟

کافیست از فیلم های آموزشی کلیک سایت استفاده نمایید. جهت مشاهده فیلم ها اینجا را کلیک کنید.

دوره های آموزش  CSS برای چه کسانی مفید است ؟

دوره های آموزش CSS مناسب اکثر طراحان وب می باشد که به کمک CSS به گسترش Html  بپردازند. یکی از پر طرفدار ترین آموزش های  CSS یادگیر تبدیل فایل های PSD به قالب می باشد. آموزش این مهارت به شما کمک می کند تا با تولید قالب های مختلف برای خود درآمد پایدار تولید نمایید.

آشنایی با زبان CSS

CSS یکی از زبان های پرکاربرد در طراحی صفحات وب می باشد که در حقیقت وظیفه استایل دهی به صفحات را دارد. CSS کوتاه شده عبارت Cascading Style Sheets بوده و در کنار HTML برای طراحی صفحات وب لازم است. برای درک بهتر کاربرد CSS تصور کنید شما یک ساختمان را سفید کاری میکنید و یا اینکه دکوراسیون داخلی آن را تغییر می دهید و یا حتی ساختمان را نمای خارجی میکنید. تمامی این ظرافت ها و اصطلاحا استایل دهی ها توسط CSS اجرا می گردد.

پیش نیازهای لازم برای آموزش CSS

پیش از اینکه بتوانیم به سراغ آموزش های CSS برویم لازم است ابتدا آشنایی کافی با html داشته باشیم.در حقیقت می توان CSS را یک زبان کمکی برای html دانست و اینگونه بیان کرد که CSS به تنهایی کاربردی ندارد. مگر اینکه در کنار html قرار گیرد.

اهمیت یادگیری CSS

به جرات می توان گفت به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن دستورات CSS امروزه تمامی سایت های مدرن به این زبان پرکاربرد روی آورده اند. به گونه ای که حتی تصاویر را نیز به صورت CSS تبدیل می کنند. و بسیاری از آیکن های موجود در صفحات را به صورت CSS در سایت خود قرار می دهند تا از سرعت سایت کاسته نشود.

فرمت کلی دستورات CSS

قدم اول در آموزش CSS آشنایی با فرمت کلی دستورات CSS است. در CSS دستورات درون تگ style قرار میگیرد. به شکل زیر:

تگ ابتدایی style

تگ انتهایی style

همانطور که می بینید حتما در انتهای دستورات CSS لازم است تگ style  بسته شود. در ادامه به طور کامل به این دستورات خواهیم پرداخت.

چگونه آموزش CSS را شروع کنیم؟

با استفاده از آموزش صفر تا صد طراحی وب می توانید بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای، آموزش CSS را شروع کنید. در فیلم های آموزشی ارائه شده در کلیک سایت، تمامی پیش نیازهای لازم از قبیل html و... آموزش داده شده است.

شما در کلیک سایت آموزش های متفاوتی را در حوزه طراحی سایت و برنامه نویسی فرا خواهید گرفت. برخی از عنوان ها عبارت است از آموزش ساخت سایت ، آموزش  PHP ، آموزش زامارین ، آموزش برنامه نویسی اندروید ، آموزش جاوا ، آموزش فتوشاپ ، آموزش سئو وردپرس ، آموزش SQL ، آموزش ساخت سایت فروشگاهی ، آموزش کامل وردپرس و ده ها عناون دیگر می باشد. شما می توانید برخی از آموزش ها را به صورت رایگان دریافت کنید و برای حرفه ای تر شدن آموزش های پیشرفته را تهیه کنید. این کار علاوه بر آموزش برای شما این منفعت را دارد که شما می توانید از مشاوره ها و پشتیابانی اساتید مجموعه نیز اسنفاده کنید.