مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش کامل برنامه نویسی به زبان C به صورت ویدئویی و فارسی

( فیلم آموزشی ) ،توسط مهندس روژین شکیبا

به کلیک سایت خوش اومدی ، اینجا میتونی هر فیلم آموزشی که مد نظر داری رو پیدا کنی.
آموزش های کلیک سایت کاملا از صفر تا صد طراحی شده و تمامی آموزش ها به زبان فارسی و مناسب جهت ورود به بازار کار تولید شده.
پس از دیدن آموزش ها ، بدون تردید شما آماده ورود به بازار کار و کسب درآمد خواهید شد.
برای شروع ، ابتدا فیلم معرفی دوره رو مشاهده نمایید. سپس میتوانید در ادامه همین صفحه ، سایر قسمت های این مجموعه را دانلود نمایید.
برای مشاهده فیلم با سرعت بالا ، از آی پی ایران استفاده نمایید.

معرفی سرفصل های این دوره:

توضیحات کلی مجموعه:

در این مجموعه آموزشی قصد داریم با همه سر فصلها و مباحث آموزش و مفاهیم برنامه نویسی C به صورت عملی و گام به گام آشنا شویم. این مجموعه نه تنها شامل مباحث تئوری بلکه شامل مباحث عملی (نوشتن کد و شبه کد) نیز می باشد.
زبان C را میتوان پدر زبان برنامه نویسی ++C و پدربزرگ #C دانست. زبان های جاوا و ++C بر پایه C نوشته و ایجاد شده اند.
زبان برنامه نویسی C یک زبان همه منظوره و سطح میانی ساخت یافته و دستوری است. یکی از مزیت های زبان C عدم وابستگی به سخت افزار یا سیستم عامل خاصی است.

این دوره بیش از 190 جلسه آموزش C تصویری و به زبان فارسی می باشد، از صفر تا صد مفاهیم برنامه نویسی و زبان C می آموزید که دانشجو پس از گذراندن این دوره به فهم کاملی از برنامه نویسی و همچنین زبان C خواهد رسید و می تواند نیازهایش را برآورده سازد. این دوره شامل 23 فصل می باشد که در هر فصل مفاهیم جدیدی تدریس خواهد شد و این پکیج دو تفاوت دارد: اولا نسبت به دیگر مجموعه دارای مثال ها و پروژه هایی می باشد و دوما تکمیل بودن این پکیج هست که باتوجه به تعداد جلسات و ساعات آموزشی که آموزشگاه ها و دیگر سایت ها در اختیار شما عزیزان قرار دادند به قدرتمندی این پکیج میتوانید پی ببرید.

 

ویژگی های پکیج آموزش C چیست و مناسب چه کسانی است؟
 

افرادی که قصد دارند از پایه اقدام به یادگیری برنامه نویسی نمایند.
حتی دوستانی که هیچ زمینه ای در رابطه با برنامه نویسی ندارند هم میتوانند از این پکیج استفاده کنند.

دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر که درس برنامه سازی را در دانشگاه باید بگذرانند.

دوستانی که برنامه نویسی را می خواهند ادامه دهند و میخواهند با پایه ای قوی در حرفه برنامه نویسی قدم بگذارند.

 

 

در بخش زیرنگاهی به موضوعات و مباحث ارائه شده خواهیم داشت:
 

انواع داده ها

متغیر ها

تعریف متغیر ها

مقدار دادن به متغیر ها

تعریف ثوابت

عملگرها

عملگرهای محاسباتی

عبارات محاسباتی

تقدم عملگرها

عملگرهای رابطه ای

عملگرهای منطقی

عملگرهای ترکیبی

عملگرهای بیتی

عملگرهای & و *

عملگر ؟

عملگر (,)

عملگر sizeof

عملگر ()

تقدم عملگرها در حالت کلی

تبدیل انواع

روش ایجاد برنامه

تعیین نیازمندیهای مساله

تحلیل مساله

طراحی الگوریتم

پیاده سازی الگوریتم

تست برنامه

نگهداری برنامه

فرآیند آماده سازی و اجرای برنامه

ورودی - خروجی داده ها

چاپ اطلاعات با تابع ()printf

مشاهده صفحه خروجی برنامه

پاک کردن صفحه خروجی برنامه

انتقال مکان نما در صفحه خروجی

چاپ اعداد نوع short و long

تعیین طول میدان در تابع ()printf

ورود اطلاعات توسط تابع ()scanf

ورودی خروجی کاراکترها

خواندن کاراکتر با توابع ()getch و ()getche

خواندن کاراکتر با تابع ()getchar

نوشتن کاراکتر با تابع ()putch و ()putchar

ساختارهای تکرار

ساختار تکرار for

حلقه های تکرار تودرتو

عملگر کاما و حلقه for

ساختار تکرار while

ساختار تکرار do ... while

از کدام حلقه تکرار استفاده کنیم؟

ساختارهای تصمیم

ساختار تصمیم if

ساختار تصمیم else if

انتقال کنترل غیرشرطی

دستور break

دستور continue

دستور goto

ساختار تصمیم switch

توابع و برنامه سازی ساخت یافته

نوشتن توابع

نکات مربوط به نوشتن توابع

نحوه کار تابع

روشهای ارسال پارامترها به توابع

توابعی که هیچ مقداری را برنمی گردانند

توابعی که یک مقدار را برمی گردانند

متغیرهای محلی و عمومی

متغیرهای محلی هم نام با متغیرهای عمومی

بازگشتی

حالت های بازگشتی و توقف در محاسبه فاکتوریل

کلاس های حافظه و حوزه متغیرها

کلاس حافظه اتوماتیک

کلاس حافظه ثبات

کلاس حافظه استاتیک

متغیر استاتیک محلی

متغیر استاتیک عمومی

کلاس حافظه خارجی

تفاوت کلاس حافظه خارجی و کلاس حافظه استاتیک عمومی

نکات الگوی تابع

آرایه های یک بعدی

آرایه یک بعدی به عنوان آرگومان تابع

مرتب سازی آرایه ها

مرتب سازی حبابی

جستجو در آرایه

جستجوی ترتیبی

جستجوی دودویی

آرایه های چندبعدی

آرایه های دوبعدی به عنوان آرگومان تابع

مقدار اولیه آرایه ها

نکات آرایه ها

رشته ها

مقدار اولیه دادن به رشته ها

ورودی - خروجی رشته ها

خواندن رشته با تابع ()gets

تفاوت ()gets و ()scanf در خواندن رشته ها

چاپ رشته با تابع ()puts

رشته ها به عنوان آرگومان تابع

انتساب رشته ها(کپی کردن رشته در رشته دیگر)

مقایسه رشته ها

الحاق دو رشته

آرایه ای از رشته ها

متغیرهای اشاره گر

عملگرهای اشاره گر

اشاره گرها و انواع متغیرها

اعمال روی اشاره گرها

انتساب اشاره گرها به یکدیگر

اعمال محاسباتی بر روی اشاره گرها

مقایسه اشاره گرها

متغیرهای پویا

تخصیص حافظه پویا

برگرداندن حافظه به سیستم

اشاره گرها و توابع

اجرای تابع با استفاده از آدرس آن

آشاره گرها و آرایه ها

آرایه پویا

اشاره گرها و رشته ها

ارزش دهی اولیه به اشاره گرها

اشاره گر به اشاره گر

نکاتی راجع به اشاره گرها

آرگومان های تابع ()main

تعریف نوع ساختمان

تعریف متغیر نوع ساختمان

دسترسی به عناصر ساختمان

ارزش دهی اولیه به ساختمان

انتساب ساختمان ها به یکدیگر

آرایه ای از ساختمان ها

تعریف ساختمان ها به صورت لانه ای

ساختمان ها به عنوان آرگومان تابع

انتقال عناصر ساختمان به توابع

انتقال ساختمان ها به توابع

اشاره گرهای ساختمان

ساختمان بیتی

یونیونها

ساختمانی از یونیون

تغییرنام انواع داده ها با typedef

انواع داده شمارشی

انواع فایل از نظر نوع اطلاعات

سازمان فایل

باز کردن فایل

بستن فایل

ورودی - خروجی کاراکتر ها

ورودی خروجی رشته ها

فایل به عنوان وسیله ورودی - خروجی

عیب یابی در ورودی - خروجی فایل

حذف فایل

بافر

ورودی و خروجی همراه با فرمت

ورودی - خروجی رکورد

حل یک مساله از طریق فایل های ترتیبی

دسترسی تصادفی به فایل (ورودی - خروجی تصادفی)

حل یک مساله از طریق فایل تصادفی

دستگاههای ورودی - خروجی استاندارد

توابع ریاضی

توابع کاراکتری

توابع رشته ای

توابع تخصیص حافظه پویا

توابعی در مورد فایل ها و فهرستها

صف

صف دایره ای

پشته

لیست پیوندی

مشخصات گره های لیست

تعریف گره لیست پیوندی

تعریف اشاره گرهای خارجی

ایجاد گره های لیست پیوندی

پیونددادن گره های لیست پیوندی

درج گره ای در لیست پیوندی

حذف گره از لیست پیوندی

پیمایش لیست پیوندی

لیست حلقوی

لیست های دوپیوندی

تعریف گره لیست دوپیوندی

پیوند دادن گره های لیست دوپیوندی

درج گره ای در لیست دوپیوندی

حذف گره از لیست دو پیوندی

درختها

درخت دودویی

ساختار گره درخت دودویی

تعریف گره درخت

ایجاد گره درخت

ایجاد درخت جستجوی دودویی

پیمایش درخت

پیمایش inorder درخت دودویی

پیمایش preorder

پیمایش postorder

روشهای مرتب سازی

مقایسه الگوریتم های مرتب سازی

مرتب سازی تعویضی

روش مرتب سازی انتخابی

مرتب سازی به روش درجی

روش های مرتب سازی خوب

الگوریتم مرتب سازی shellsort

الگوریتم مرتب سازی quicksort

مرتب سازی رشته ها

مرتب سازی ساختمانها

مرتب سازی فایلهای تصادفی

روشهای جستجو

ساختمان کامپیوتر

ثباتهای پردازنده های 16 بیتی

ثباتهای عمومی

سگمنت ها

ثباتهای سگمنت

ثباتهای ایندکس

ثباتهای وضعیت و کنترلی

ثباتهای 32 بیتی

مفهوم آدرس دهی

مقدمه ای بر وقفه ها

انواع وقفه ها

وقفه های بایوس

معرفی توابع چند وقفه

اجرای وقفه ها در C

توابع DOS

مدل حافظه tiny

مدل حافظه small

مدل حافظه medium

مدل حافظه compact

مدل حافظه large

مدل حافظه huge

انتخاب مدل حافظه مناسب

معرفی مدل حافظه به کامپایلر

آدرس دهی به خارج از یک سگمنت حافظه

کلمه کلیدی far

کلمه کلیدی huge

کلمه کلیدی near

تشخیص کلید های کیبورد

صفات کاراکتر و تغییر آنها

انواع رمزگذاری

رمزگذاری جانشینی

رمزگذاری جابجایی

رمزگذاری به روش دستکاری بیت ها

فشرده سازی داده ها

ذخیره 8 کاراکتر در 7 بایت (فشرده سازی بیتی)

فشرده سازی از طریق حذف کاراکترها

کشف رمز متنهای رمزی

توابع گرافیکی

توابع غیر گرافیکی مانیتور

تولید رنگ

از کجا شروع کنیم؟

نوشتن پیکسل ها

رسم خط

رسم مستطیل و پر کردن آن

رسم دایره و بیضی و پر کردن آنها

ذخیره و بازیابی گرافیک

کپی و انتقال گرافیک از نقطه ای به نقطه دیگر

چرخش اشکال گرافیکی

طراحی برنامه

انتخاب یک ساختمان داده

پنهان سازی اطلاعات و کد

برنامه های متشکل از چند فایل

ایجاد کتابخانه

مشاهده محتویات فایل کتابخانه

برنامه GREP

عبارات

نشانه ها (tokens)

چگونگی تولید عبارات

مفسر زبان بیسیک

دستور انتساب

دستور PRINT

دستور INPUT

دستور GOTO

دستور IF

دستور FOR

دستور GOSUB

برنامه کامل مفسر بیسیک

توابعی در مورد تاریخ ، زمان و دیگر توابع سیستم

توابع تخصیص حافظه پویا

توابع کنترلی

توابع ورودی - خروجی

توابع متفرقه

ذخیره و بازیابی قسمتی از مانیتور

ایجاد منوی popup

ایجاد منوی popup بدون وقفه بایوس

ایجاد منوی pulldown

دستورات اسمبلی در زبان  C

استفاده از زیر برنامه های اسمبلی در برنامه C

کوچک و بزرگ بود حروف و متغیرها

پیش فرض سگمنت

ترجمه چند فایل C و اسمبلی

تبادل پارامترها بین اسمبلی و TC

ارسال پارامترها از برنامه C به اسمبلی

استفاده از پشته برای انتقال پارامترها

بازگرداندن مقادیر از اسمبلی به C

تعریف ماکرو

ضمیمه کردن فایل ها

دستورات پیش پردازنده شرطی

حذف ماکروی تعریف شده

اسامی ماکرو های از پیش تعریف شده

دستور پیش پردازنده line#

دستور پیش پردازنده error#

مطالب تکمیلی و تمرین های اضافه

 

 

با آرزوی موفقیت برای شما دانشجویان عزیز

 

 


بخش های رایگان این مجموعه آموزشی:

مقدمات زبان ( بخش 1 ) دانلود مستقیم انواع داده ها ( بخش 2 ) دانلود مستقیم تعریف ثوابت ( بخش 4 ) دانلود مستقیم عملگر های ترکیبی ( بخش 8 ) دانلود مستقیم عملگر های & و * ( بخش 10 ) دانلود مستقیم عملگر ؟ - عملگر کاما ( بخش 11 ) دانلود مستقیم عملگر sizeof ( بخش 12 ) دانلود مستقیم طراحی الگوریتم ( بخش 17 ) دانلود مستقیم پیاده سازی الگوریتم- تست برنامه- نگهداری برنامه ( بخش 18 ) دانلود مستقیم چاپ اطلاعات با تابع printf ( بخش 21 ) دانلود مستقیم چاپ اعداد نوع short و long - تعیین طول میدان printf() ( بخش 24 ) دانلود مستقیم خواندن کاراکتر با تابع getch و getche ( بخش 26 ) دانلود مستقیم ساختار های تکرار ( بخش 29 ) دانلود مستقیم عملگر کاما و حلقه for ( بخش 32 ) دانلود مستقیم کدام حلقه تکرار و ساختار تصمیم ( بخش 35 ) دانلود مستقیم پروژه های پایانی فصل سوم ( بخش 40 ) دانلود مستقیم نوشتن توابع ( بخش 42 ) دانلود مستقیم نکات نوشتن توابع و تابع چگونه کار می کند ( بخش 43 ) دانلود مستقیم متغیرهای محلی و عمومی - متغیرهای محلی همنام با متغیرهای عمومی ( بخش 46 ) دانلود مستقیم بازگشتی ( بخش 47 ) دانلود مستقیم آرایه یک بعدی به عنوان آرگومان تابع ( بخش 53 ) دانلود مستقیم نکته ای راجع به آرایه ها ( بخش 58 ) دانلود مستقیم رشته ها - مقدار اولیه دادن به رشته ها ( بخش 59 ) دانلود مستقیم ورودی خروجی رشته ها - خواندن رشته با تابع gets - تفاوت gets و scanf در خواندن رشته ها - چاپ رشته با تابع puts ( بخش 60 ) دانلود مستقیم مقایسه رشته ها - الحاق دو رشته ( بخش 63 ) دانلود مستقیم اعمال روی اشاره گرها - انتساب اشاره گرها به یکدیگر ( بخش 68 ) دانلود مستقیم تخصیص حافظه پویا - برگرداندن حافظه به سیستم ( بخش 70 ) دانلود مستقیم پروژه های پایانی فصل ششم ( بخش 79 ) دانلود مستقیم ساختمان ها به عنوان آرگومان تابع - انتقال عناصر ساختمان به توابع ( بخش 85 ) دانلود مستقیم ساختمان بیتی ( بخش 88 ) دانلود مستقیم فایل ها - انواع فایل از نظر نوع اطلاعات ( بخش 92 ) دانلود مستقیم ورودی - خروجی کاراکترها ( بخش 94 ) دانلود مستقیم حذف فایل - بافر ( بخش 97 ) دانلود مستقیم دستگاههای ورودی - خروجی استاندارد ( بخش 102 ) دانلود مستقیم توابع کاراکتری - isalnum - isalpha - isascii - iscntrl - isdigit - isgraph - islower - isprint ( بخش 107 ) دانلود مستقیم توابع strspn - strrev - strset - strtok - strupr ( بخش 111 ) دانلود مستقیم لیست پیوندی - مشخصات گره های لیست - تعریف گره لیست پیوندی - تعریف اشاره گرهای خارجی - ایجاد گره لیست پیوندی - پیوند دادن گره های لیست پیوندی - درج گره ای در لیست پیوندی ( بخش 117 ) دانلود مستقیم روشهای مرتب سازی - مقایسه الگوریتم های مرتب سازی ( بخش 124 ) دانلود مستقیم ثباتهای 32 بیتی - مفهوم آدرسی دهی - مقدمه ای بر وقفه ها - انواع وقفه ها - وقفه های بایوس (BIOS) ( بخش 131 ) دانلود مستقیم توابع DOS ( بخش 134 ) دانلود مستقیم رمزگذاری جابجایی ( بخش 139 ) دانلود مستقیم توابع setlinestyle - getlinesettings - graphdefaults - graphresult - grapherrormsg - getmaxcolor - _graphfreemem - _graphgetmem - pieslice - putpixel - setusercharsize - texthight -textwidth - توابع غیر گرافیکی window - delline - puttext- gettext - movete ( بخش 149 ) دانلود مستقیم چرخش اشکال گرافیکی ( بخش 154 ) دانلود مستقیم مثال های تکمیلی فصل ( بخش 156 ) دانلود مستقیم ادامه پروژه جلسه 161 ( بخش 162 ) دانلود مستقیم توابع biosprint - disable - enable - FP_OFF - FP_SEG - MK_FP ( بخش 164 ) دانلود مستقیم توابع itoa - labs - lfind - lfind - longjmp - setjmp - itoa - qsort - random - randomize - srand - strtod - strtol - strtoul - ( بخش 170 ) دانلود مستقیم حذف ماکروی تعریف شده - اسامی ماکروهای از پیش تهریف شده - دستور پیش پردازنده line - دستور پیش پردازنده error ( بخش 179 ) دانلود مستقیم طول میدان ( بخش 181 ) دانلود مستقیم مثال ( بخش 185 ) دانلود مستقیم مثالها ( بخش 194 ) دانلود مستقیم
فصل اول: مقدمات زبان سی
بخش 1 :
( مقدمات زبان )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 2 :
( انواع داده ها )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 3 :
( متغییر ها - تعریف متغییر ها - مقدار دادن به متغییر ها )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 4 :
( تعریف ثوابت )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 5 :
( عملگر ها - عملگر های محاسباتی – عبارت محاسباتی )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 6 :
( تقدم عملگر ها )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 7 :
( عملگر های رابطه ای - عملگر های منطقی )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 8 :
( عملگر های ترکیبی )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 9 :
( عملگر بیتی )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 10 :
( عملگر های & و * )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 11 :
( عملگر ؟ - عملگر کاما )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 12 :
( عملگر sizeof )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 13 :
( عملگر () )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 14 :
( تقدم عملگر ها در حالت کلی - تبدیل انواع )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 15 :
( تبدیل انواع -روش ایجاد برنامه-تعیین نیازمندی های مسئله )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 16 :
( تحلیل مسئله )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان

بخش 17 :
( طراحی الگوریتم )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 18 :
( پیاده سازی الگوریتم- تست برنامه- نگهداری برنامه )
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 19 :
( فرآیندآماده سازی و اجرای برنامه )
افزودن به سبد
قیمت: 9,500 تومان


وضعیت دوره: تکمیل شده


تعداد قسمت ها : 196 قسمت


سطح آموزش: صفر تا صد


به همراه کدها و فایل های آموزش


پشتیبانی فنی: دارد

می توانید پس از دریافت مجموعه،مشکلات و سوالات تخصصی و فنی خود را با سازنده این مجموعه، (مهندس روژین شکیبا ) در میان گذاشته و برطرف نمایید.


تعداد فصل ها: 23 فصل


مدت زمان: 88 ساعت و 52 دقیقه


افزودن پکیج به سبد خرید

جهت اطلاع از بروزرسانی این دوره آموزشی و اطلاع از بخش های جدید،ایمیل خود را وارد نمایید:

مخاطبین این دوره،آموزش های زیر را نیز دیده اند

نظرات/پرسش ها/پیشنهادات


سید جواد سیدرضایی
میگه:

سلام وقت شما بخیر در پایان دوره ما توانایی ما چقدر هستش و میتونیم استخدام بشیم ؟

پاسخ:

سلام در کار برنامه نویسی مهارت ها و تمرین هایی که شما برای پرورش خود انجام میدهید بسیار مهم تر از دوره هایی است که شرکت خواهید کرد

علی پور جعفری
میگه:

سلام
امکانش هس ثبات های 64 بیتی هم به دوره اضافه کنید ؟

محمد نوری
میگه:

سلام وقتتون بخیر
با استفاده از این پکیج میتونیم وارد مباحث embedded system بشیم و به توسعه کرنل لینوکس برسیم منظورم این هست که بعد از دوره ایا مثلا اگر ماژولی در لینوکس بود میتونیم کدش رو بخونیم و تمامی مفاهیم در پکیج هست
با تشکر

پاسخ:

سلام
به صورت تخصصی خیر

علی ص
میگه:

سلام وقت بخیر
آیا باز هم تخفیف 50 درصدی برای این دوره در نظر میگیرید ممنون از پاسخگویی.

علی محمدی
میگه:

سلام
آموزش سی پلاس پلاس کی شروع میشه ؟

پاسخ:

سلام و وقت بخیر یکی از همکاران بنده در حال برگزاری دوره هستند و در سایت موجود می باشد

علی
میگه:

با سلام و خسته نباشید خدمت شما . من میخواستم این مجموعه رو تهیه کنم منتها دو تا سوال داشتم قبلش :
1-برای بحث linux system programming این مجموعه کمک میکنه
2 - آیا مباحث Concurrency هم تو این مجموعه هست ؟

ممنون

پاسخ:

با سلام و عرض ادب
خیر به این بحث ها اشاره نشده است.

mahdi
میگه:

سلام میخواستم بگم که لطفا ثباتهای 64 بیت رو هم اضافه کنید ممنون

پاسخ:

با سلام
ختما نظر شما در نظر گرفته می شود

ناشناس2
میگه:

سلام ببخشید چطور میشه برنامه ای نوشت که موقع اجرا ترمینال باز نشه برای مثال میاد عملیات های ریاضی خاصی رو انجام میده بعد توی یک فایل ذخیره میکنه اما نیاز به چاپ چیزی نیست و نمیخوایم ترمینال باز بشه اصلا میشه بگید چطور ؟

پاسخ:

سلام و روز بخیر برنامه رو compile & run نکنید و فقط برنامه را compile کنید در این صورت صفحه ترمینال خروجی باز نمی شود

ناشناس
میگه:

منظورم این بود که کلی بخریم بعد ویدیو جدید منتشر بشه

پاسخ:

سلام و وقت بخیر
بله در صورت نیاز آپدیت های لازم برای شما انجام می شود و در دسترس قرار میگیرد

ناشناس
میگه:

سلام ببخشید اگر ما این دوره رو تهیه کنیم اپدیت هاش هم برامون میاد بعدا؟ یا باید جدا خریداری بشه

پاسخ:

سلام .آپدیت قسمتهایی که میخرید رایگانه

هادی
میگه:

سلام، میشه کد تخفیفی 50 درصدی که ظاهرا 17 فروردین تا 21 فروردین گذاشتین یه بار دیگه برای آموزش زبان C قرار بدین؟

پاسخ:

سلام
بله قرار هست برای امتحان دانش جویان تخفیفی قرار داده شود

ایه
میگه:

سلام نو برنامه دو سی پلاس چجوری برنامه را نام گذاری کنیم یعنی وقتی یکی از ما کد فایل برنامه رو خواست بهش باید چی بدیم باید چجوری ذخیره بشه اخه

پاسخ:

سلام
وقتی فایل یا پروژه ایجاد شده رو سیو میکنید سورس ذخیره شده را باید بفرستید
فایلهای که پسوند cpp دارند.

mina
میگه:

سلام ببخشید مزاحم شدم میشه تو این لطف کنین بفرمایید چجوری باید تو برنامه c با استفاده از حلقه ها فقط بنویسم .تعدادی نقطه روی صفحه داریم. می خواهیم ببینیم مساحت کوچکترین مستطیلی که می تواند همه آنها را بپوشاند چقدر است. اظلاع مستطیل باید با محورهای مختصات موازی باشند.
ورودی

در سطر اول وردی n یعنی تعداد نقطه ها و در n سطر بعدی در هر سطر دو عدد صحیح داده می شود که مختصات یک نقطه است.
خروجی

خروجی باید شامل مساحت مستطیل مورد نظر باشد.

پاسخ:

سلام به شما پاسخ به این سوال نیاز به اشنایی به مفاهیم پایه ای تر حلقه ها و.. دارد

مینا
میگه:

تعدادی نقطه روی صفحه داریم. می خواهیم ببینیم مساحت کوچکترین مستطیلی که می تواند همه آنها را بپوشاند چقدر است. اظلاع مستطیل باید با محورهای مختصات موازی باشند

کاربر
میگه:

تفاوت putch و putchar چیست؟

پاسخ:

با سلام در ویدیو ها توضیح داده شده

برنامه نویس
میگه:

سلام خسته نباشین بخشید این دوره پروژه محوره یعنی در نهایت کارتون یه نرم افزار با رابط گرافیگی می سازین

پاسخ:

سلام خیر برنامه گرافیکی ساخته نشده داخل هر توضیح حداقل یک نمونه کد وجود دارد و برای هر فصل پروژه ای مرتبط با موضوع فصل موجود است

محمد رستمی
میگه:

سلام ببخشید چند تا سوال داشم درباره دوره سی اول اینکه من phpکارم شنیدم که میگن زبان phpخیلی به زبان سی شباهت داره پس یعنی اموزش سی برای من راحته؟

دوم اینکه در زبان سی چقدر از ریاضایات استفاده شده و چقدر باید ریاضی بلد باشیم؟

سوم اینکه زبان سی کاربردش چی و برای چه چیزهایی استفاده میشه

پاسخ:

سلام خواهش میکنم... بله قطعا برای شما راحت تر میشه یادگیری زبان C.
خیلی از ریاضیات پیچیده استفاده نشده و در حد ریاضیات راهنمایی و دبیرستان میباشد.
اگر search کنید و مشاغل در کشور های دیگر مثل آلمان، امریکا و.. رو ببینید همیشه به مهندس نرم افزاری که به زبان C مسلط باشه نیاز هستش، این قضیه در ایران هم صدق میکنه! (از زبان C در کارهای قدرتمند میتوان استفاده کرد مثل یکسری از بازی ها و...)

طیبی
میگه:

باسلام
هزینه دوره سی چند میشه؟

پاسخ:

سلام قیمت ها گذاشته شده است!

علی
میگه:

سلام وقتتون بخیر باشد
می خواستم بدونم برای ساخت سیستم عامل چکار باید کرد ؟
آیا یادگیری زبان های c و c و اسمبلی کفایت می کند ؟

پاسخ:

سلام
ساخت سیستم عامل نیاز به اطلاعات بسیار زیادی در مورد چندین بخش پیچیده ی کامپیوتر دارد؛ برای مثال باید برای این که بتوانید یک سیستم عامل بنویسید، در ابتدای کار بدانید که قطعات سخت افزاری چگونه کار می کنند، باید بتوانید سطح بسیار پیچیده ای از کدنویسی اسمبلی را تحلیل کنید و به یک زبان برنامه نویسی سطح بالاتر (مانند C یا پاسکال) مسلط باشید. مغز شما باید قابلیت انعطاف در مسائل مختلف انتزاعی را داشته باشد تا بتواند ایده هایی که به ذهنتان می رسد را پردازش کند و نیازمند صبر و حوصله زیاد است.
موفق باشید

میلاد میرزاپور
میگه:

تو قسمت 24 از تابع gotoxy استفاده کردید ولی الان دیگه منسوخ شده برنامه قبولش نداره راه حل چی؟

پاسخ:

سلام روزتون بخیر برای معادل gotoxy در محیط های دیگر میتوانید از این روش استفاده کنید:
include
void gotoxy(int x,int y)
{
HANDLE hConsole = GetStdHandle ( STD_OUTPUT_HANDLE );
if (INVALID_HANDLE_VALUE != hConsole)
{
COORD pos = {x, y};
SetConsoleCursorPosition( hConsole, pos );
}
}
و بعد هم مختصات رو بهش بدید.
و یا نیز از این دستور:

1
2
3
4
5
6
7
8
void gotoxy(int x,int y)
{
COORD coord;
coord.X=x;
coord.Y=y;
SetConsoleCursorPosition(GetStdHandle(STD_OUTPUT_H ANDLE),coord);
}

محمدزارعی
میگه:

خواستم بدونم کی دوباره تخفیف 50 درصدی این آموزش زبان c رو میزارین؟
اگه میشه خواهش میکنم دوباره برای یه دو سه روزی تمدیدش کنید

پاسخ:

از تاریخ 17 فروردین تا 21 فروردین تمدید میشود و میتوانید استفاده کنید

میلاد
میگه:

سلام قسمت های رایگان آیا کامل هست یا قسمتی از فیلم اصلیه؟ چون میخوام فصل یک رو جداگانه خرید کنم.

پاسخ:

سلام، قسمت های رایگان کامل هستند و راجع به مبحث همان قسمت میباشد

امیرحسین
میگه:

سلام و وقت بخیر
ببخشید در پرسش قبل سوالم را ناقص و بد مطرح کردم .
باتوجه به جست و جو هایی که در وب انجام دادم تقریبا 90 درصد از بازی های معروف جهان با زبان سی پلاس پلاس نوشته شده بودن البته اطلاع دارم که برای ساخت یک بازی تیم های بسیار زیادی با هم همکاری میکنند از تیم طراحی داستان تا تیم گرافیک و البته قسمت جذاب تیم برنامه نویسی و... .
پیشاپیش عذرخواهی بنده رو برای تعداد سوالات بپذیرید
سوال اول ) میخواستم بدون باتوجه به تجربه شما برای ورود به عرصه کدنویسی صنعت بازی سازی زبان سی پلاس پلاس بیشتر کاربرد دارد یا زبان سی ؟
سوال دوم ) سرعت اجرای برنامه هایی که با زبان سی نوشته شده اند بیشتر است یا زبان سی پلاس پلاس ؟ تفاوت در چه حد است ؟
سوال سوم) جسارتا دوره سی پلاس پلاس کی شروع خواهد شد ؟ (بی صبرانه منتظریم ) .

پاسخ:

سلام وقت شما بخیر
خواهش میکنم، زبان سی پلاس پلاس مناسب تر هستش براتون!
در سرعت تفاوت چشمگیری ندارن اما زبان سی پلاس پلاس زبان شی گرایی هستش و پیشرفته تر هم هست و براتون مناسب تر هستش.
انشاالله این دوره تا پایان سال به اتمام میرسه و از فروردین ماه یا نهایتا اردیبهشت ماه دوره سی پلاس پلاس را برگزار خواهم کرد.
ممنون از همراهی شما

امیرحسین
میگه:

سلام و وقت بخیر
ببخشید در پرسش قبل سوالم را ناقص و بد مطرح کردم .
باتوجه به جست و جو هایی که در وب انجام دادم تقریبا 90 درصد از بازی های معروف جهان با زبان C نوشته شده بودن البته اطلاع دارم که برای ساخت یک بازی تیم های بسیار زیادی با هم همکاری میکنند از تیم طراحی داستان تا تیم گرافیک و البته قسمت جذاب تیم برنامه نویسی و... .
پیشاپیش عذرخواهی بنده رو برای تعداد سوالات بپذیرید
سوال اول ) میخواستم بدون باتوجه به تجربه شما برای ورود به عرصه کدنویسی صنعت بازی سازی زبان C بیشتر کاربرد دارد یا زبان C ؟
سوال دوم ) سرعت اجرای برنامه هایی که با زبان C نوشته شده اند بیشتر است یا زبان C ؟ تفاوت در چه حد است ؟
سوال سوم) جسارتا دوره C کی شروع خواهد شد ؟ (بی صبرانه منتظریم ) .

امیرحسین
میگه:

سلام خدمت استاد و تیم کلیک سایت
برای صنعت بازی سازی از زبان C استفاده میکنند یا C

پاسخ:

سلام خدمت شما
من منظور شما را کامل متوجه نشدم اما صرفا زبان C به تنهایی کافی نیست



نظر/پرسش/پیشنهاد شما


در صورت تمایل به دریافت پیامک به هنگام پاسخ به سوال شما و یا به هنگام درج نظر شما در سایت، شماره همراه خود را وارد نمایید.

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
ایمیل:
* پرسش/نظر/پیشنهاد/درخواست:

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید