مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش سیستم اتوماسیون اداری با سی شارپ

( فیلم آموزشی ) ،توسط مهندس سعید بحرانی فرد

به کلیک سایت خوش اومدی ، اینجا میتونی هر فیلم آموزشی که مد نظر داری رو پیدا کنی.
آموزش های کلیک سایت کاملا از صفر تا صد طراحی شده و تمامی آموزش ها به زبان فارسی و مناسب جهت ورود به بازار کار تولید شده.
پس از دیدن آموزش ها ، بدون تردید شما آماده ورود به بازار کار و کسب درآمد خواهید شد.
برای شروع ، ابتدا فیلم معرفی دوره رو مشاهده نمایید. سپس میتوانید در ادامه همین صفحه ، سایر قسمت های این مجموعه را دانلود نمایید.
برای مشاهده فیلم با سرعت بالا ، از آی پی ایران استفاده نمایید.

معرفی سرفصل های این دوره:

دوره صفر تا صد  آموزش برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری تحت شبکه. (توصیه می شود دومی مجموعه را حتما ببینید)

امروزه اطلاعات یکی از مهمترین و با ارزشترین منابع هر اداره و یا سازمان می باشد. از اوایل دهه 1960 میلادی حجم فعالیتهای اداری، تجاری، بازرگانی و ... به صورت وسیعی افزایش یافت و نیاز به سیستمهایی شد که بتوان به صورت یکپارچه و کاملا مکانیزه اطلاعات را نگهداری کنند تا در صورت نیاز به سرعت به آنها دسترسی باشد و از نظر امنیت، سرعت و یکپارچه بودن سیستم مشکلی بوجود نیاید. از همان زمان طرح سیستم های اتوماسیون بوجود آمد و اوایل دهه 50 شمسی این سیستمها وارد کشور ما شد. امروزه این سیستم ها که یک سازمان یا اداره را به صورت کامل مکانیزه می کند در سطح وسیعی استفاده می شود. در این دوره آموزشی شما به صورت کاملا واقعی یک سیستم اتوماسیون اداری را پیاده سازی خواهید کرد. در واقع این دوره تنها یک دوره آموزشی نیست . این دوره  یک نمونه کار بسیار قوی برای شماست. دقت کنید هزینه طراحی و پیاده سازی یک سیستم اتوماسیون اداری در ساده ترین حالت حدود 15 میلیون تومان است و در صورت پیشرفته تر شدن سیستم حتی مبالغی تا 400 میلیون تومان هم گرفته می شود.

ایده این دوره برگرفته از سیستم اتوماسیون اداری چارگون، سیستم اتوماسیون اداری بیمه آسیا، بانک مسکن می باشد و سعی شده مشابه با این سیستم ها پیاده سازی شود، ضمنا طراحی گرافیکی این سیستم کاملا استاندارد و مطابق با اصول سیستمهای اتوماسیونی می باشد. ضمنا این دوره برای تمام کسانی که قصد یادگیری برنامه نویسی حرفه ای را دارند توصیه می شود. تمامی مطالب از صفر گفته می شود و اگر در مورد برنامه نویسی هیچ چیزی نمی دانید به هیچ عنوان نگران یادگیری نباشید.

 

در این دوره تمامی مسائل و امکانات سیستم به صورت کامل شرح داده خواهد شد و پیاده سازی می شود و از هیچ یک از امکانات سیستم صرف نظر نمی شود و به عهده دانشجو واگذار نخواهد شد.

(این تنها یک دوره آموزشی نیست بلکه شما در این دوره یک سیستم کاملا واقعی را پیاده سازی خواهید کرد. در طراحی این سیستم تمامی جزییات گفته شده است و از هیچ کدام از قسمتها صرفنظر نشده و به عهده دانشجو واگذار نشده است.)

 

 

این آموزش به گونه ای است که شما می توانید به راحتی از این سیستم به صورت آنلاین نیز استفاده کنید.

 

برخی از تصاویر این دوره بی نظیر:

 

 

فرم لاگین - سیستم اتوماسیون اداری


 

سیستم اتوماسیون اداری - تنظیم پارامترهای سرور

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - پنل ادمین

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - نمایش کاربران

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - افزودن کاربر


 

سیستم اتوماسیون اداری - مشاهده اطلاعات کاربر

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - یادآوری

 


 

ُیستم اتوماسیون اداری - کنترل ورود و خروج کاربران

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - چارت سازمانی

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - نمایش کاربران

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - تاریخچه مشاغل


 

سیستم اتوماسیون اداری - ایجاد خبر


 

سیستم اتوماسیون اداری - لیست اخبار

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - انتساب شغل

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - یادآوری ها

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - ثبت یادآوری

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - پیش نویس

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - ایجاد نامه

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - ایجاد نامه

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - ارسال نامه

 


 

سیستم اتوماسیون اداری - نامه های رسیده


 

سیستم اتوماسیون اداری - ایجاد و ارسال یادداشت


 

سیستم اتوماسیون اداری - یادداشت های رسیده


 

سیستم اتوماسیون اداری - یادداشت های ارسالی


 

سیستم اتوماسیون اداری - ارسالی

 


 

 

سیستم اتوماسیون اداری - نامه های ارجاعی وارده


 

سیستم اتوماسیون اداری - ارجاع نامه


 

سیستم اتوماسیون اداری - منو


 

سیستم اتوماسیون اداری - پیگیری نامه


 

سیستم اتوماسیون اداری - ثبت دسترسی


 

سیستم اتوماسیون اداری - اجزای سیستم


 

سیستم اتوماسیون اداری - پیام


 

سیستم اتوماسیون اداری - ثبت کارکرد روزانه


 

سیستم اتوماسیون اداری - نمایش کارکرد پرسنل


 

سیستم اتوماسیون اداری - ارسال ایمیل


 

سیستم اتوماسیون اداری - ارسال پیامک


 

سیستم اتوماسیون اداری - ثبت اسناد خارجه

 


سیستم اتوماسیون اداری - طراحی نامه

 


سیستم اتوماسیون اداری


 

آموزش استیمول سافت

 

 

مهمترین سرفصلهای این دوره :

قبل از ذکر سرفصلها دقت کنید که سیستم اتوماسیون اداری همیشه دارای دو بخش کاملا مجزا می باشد.

سرفصلهای پنل ادمین :

1- فرم لاگین بسیار حرفه ای

 فرم لاگین یکی از مهمترین بخشهای هر سیستم شبکه ای می باشد. در این دوره یک فرم لاگین بسیار حرفه ای طراحی و پیاده سازی خواهد شد. کنترل ورود و خروج کاربران، رمز نگاری اطلاعات، کار با رجیستری در ویندوز و ... مواردی می باشد که در این بخش آموزش خواهید دید. همچنین یکی از امکانات مهم برای ادمین تنظیم پارامترهای ارتباط با سرور جهت کاربران می باشد. این عملیات توسط فرمی انجام خواهد شد و اتصال تمامی کاربران سازمان به صورتی کاملا امن و با استفاده از پیشرفته ترین الگوریتم های رمز نگاری انجام خواهد شد.

تمامی این موارد به صورت کامل شرح داده خواهد شد و از هیچ یک از جزییات صرفنظر نمی شود.

 

2-  مدیریت کاربران شامل موارد زیر

یکی دیگر از امکانات ادمین در هر سیستم اتوماسیونی مدیریت کاربران سازمان یا اداره می شود که در این دوره شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ایجاد کاربر جدید (نام، نام خانوادکی، شماره تماس، تلفن، ایمیل، اسکن و آپلود تصویر کاربر و امضای کاربر، تاریخ تولد، جنسیت، تاریخ ثبت یا استخدام و ...)
  • ویرایش اطلاعات کاربر که شامل ویرایش تمامی موارد بالا می شود
  • غیر فعال کردن کاربر مخصوص کاربرانی که از سازمان رفته اند یا دلیل خاصی دارد.
  • فعال کردن کاربر مجدد با شرایط ویژه
  • جستجوی بسیار حرفه ای در میان لیست پرسنل سازمان با قابلیت های زیاد
  • نمایش و چاپ اطلاعات اعضا شامل تمام مشخصات و عکس و امضا
  • کنترل ورود و خروج کاربران به همراه گزارشات حرفه ای
  • گزارشگیری از اطلاعات پرسنلی افراد سازمان
  • گزارشگیری بسیار حرفه ای از وضعیت افراد مختلف سازمان

 

 

3- مشاغل شامل

یکی از مهمترین قسمتهای سیستم اتوماسیون اداری بحث شغل و رتبه سازمانی و چارت سازمانی می باشد. ادمین می تواند یک شغل را ایجاد کند و یا ویرایش کند. اما نکته بسیار مهمی که در این سیستم وجود دارد چارت سازمانی می باشد که به صورت کاملا گرافیکی و کاملا سلسله مراتبی و درختواره طراحی خواهد شد و نمایش داده خواهد شد. امکانات ادمین در این بخش شامل:

  • ایجاد شغل
  • ویرایش شغل

دقت کنید یکی از مهمترین وظایف یک سیستم اتوماسیون اداری شناسایی چارت سازمانی می باشد و سیستم باید بتواند به صورت کاملا داینامیک و حرفه ای و درختواره چارت سازمان را بشناسد (به عبارتی سیستم باید توانایی تشخیص بین مدیر عامل و یک پرسنل ساده را داشته باشد)

در واقع در این سیستم کاملا مشخص می باشد هر شغل چه جایگاهی در سازمان دارد و چه دسترسی ها و امکاناتی خواهد داشت.

 

4- انتساب شغل

در یک سازمان و یا اداره بحث شغل و جایگاه شغلی بحثی جدا نشدنی از امور و مسائل سازمانی می باشد. در این سیستم ما به صورت کاملا داینامیک و درختواره چارت یک سازمان را پیاده سازی می کنیم. در این بخش ادمین می تواند هر کاربر را انتخاب کرده و سابقه مشاغل او در سازمان را ببیند و حتی از آن گزارش تهیه کند. همچنین می تواند با توجه به دستورات صادره شغل را از پرسنل عزل کند و یا شغل جدید به یکی از پرسنل انتساب دهد. کنترلهای بسیار زیادی هم در این رابطه انجام خواهیم داد که از قبیل دو شغله نشدن پرسنل، عدم انتساب مجدد شغلی که کاربر آن را دارد، عدم انتساب شغلی که کاربر قبلا داشته و  ... انجام می شود (دقت کنید سیستم اتوماسیون برای شغل نفرات اهمیت ویژه ای قائل خواهد بود) در این فرم ها هم جستجوهای حرفه ای و کاملی وجود دارد.

ضمنا انتساب شغل هم به صورت کاملا سلسله مراتبی و صورت یک درختواره می باشد. به این معنی که سیستم لیست مشاغل آزاد را به ادمین به صورت درختواره نمایش می دهد و ادمین می تواند به راحتی شغل، واحد، رییس و ... را برای یک کارمند مشخص کند و به او شغل انتساب دهد. بعد از انتساب شغل کاربر می تواند وارد سیستم شود و از امکانات سیستم استفاده ببرد.

 

5- ارسال پیام به پرسنل، ارسال دستور العملها، وظایف و ...

از جمله امکانات یک سیستم اتوماسیون اداری در واقع ارسال اخبار، اطلاعیه ها و مسائل مهم سازمانی به تمام کاربران می باشد.

ادمین سیستم می تواند به پرسنل پیام سیستمی ارسال کند. این پیامها شامل فراخوان ها، ساعات کاری، اخبار، اطلاعیه ها و تمامی موارد مورد نیاز سازمان می باشد. به محض ارسال پیام توسط ادمین، پرسنل از دریافت پیام مطلع خواهند شد. (البته در این سیستم تنظیم کردیم هر دو دقیقه یکبار سیستم چک می کند که آیا پیام جدیدی رسیده یا نه که این مورد برای جلوگیری از فشار اضافه بر روی سرور توضیح داده شد.)

بنابراین به محض اینکه ادمین خبری را ارسال کرد سیستم پیغامی را مبنی بر دریافت خبر به کارمندان نمایش می دهد و در بخش مربوط تیکت لازم را نمایش می دهد. ضمنا ادمین می تواند هر فایل، نامه، عکس، دستورالعمل و یا سندی را به خبر الصاق کند و برای کارمندان ارسال کند. در واقع یک بخش بسیار مورد نیاز و البته حرفه ای را در این قسمت داریم.

 

اما نکته مهم دیگری که وجود دارد ارسال پیامک از طریق سیستم به گوشی های موبایل پرسنل می باشد. توضیح داده شد که ممکن است در یک روز تعطیل مورد خاصی برای سازمان بوجود بیاید که ادمین می تواند از طریق سیستم خیلی سریع و به صورت کاملا داینامیک و سیستمی برای تمام یا بعضی از افراد سازمان پیامک ارسال کند و آنها را مطلع گرداند. در واقع یک بحث بسیار حرفه ای را در مورد ارسال اخبار و اطلاعیه ها پیاده سازی کردیم.

 

اما در همین بخش ادمین سیستم می تواند تمامی اطلاعیه ها، اخبار و ... را که خود ارسال کرده مشاهده کند و یا در میان آنها به جستجو بپردازد.

 

6- یادآوری ها

یکی از مهمترین بخشهای هر سیستم اتوماسیون اداری یادآوری می باشد. معمولا در یک سازمان یا اداره پرسنل سازمان و خود ادمین امورات و کارهای زیادی را بر عهده دارند. بنابراین سیستم باید دارای قسمتی جهت ثبت یادآوری و توانایی یادآوری آن کار در زمان معین باشد. در این دوره برای پنل ادمین یادآوری مخصوص ادمین را قرار داده ایم.

سیستم کاری این بخش به این شکل است که ادمین یا کارمندان برای خود موضوع، متن و تاریخ یادآوری را مشخص می کنند و سیستم یک روز قبل از اینکه سر رسید آن یادآوری باشد به کاربر اطلاع رسانی لازم را انجام می دهد. در واقع سیستم به گونه ای تنظیم شده که یادآوری های فردا و روز جاری را گوشزد می کند.

در این بخش هم امکانات جستجو به صورت کاملا حرفه ای مهیا می باشد. ضمنا وضعیت یادآوری هم یکی از نکات مهم می باشد. در واقع هر یادآوری تا زمانی که خوانده نشده باشد به حالت خوانده نشده می باشد و با رنگ متفاوتی نمایش داده خواهد شد اما به محض خواندن یادآوری وضعیت آن تغییر می کند و به وضعیت خوانده شده و با رنگ متفاوت تبدیل می شود.

 

7- کنترل ورود و خروج کاربران

یکی از نیازهای اساسی هر سیستم تحت شبکه که دارای کاربران زیادی است بحث کنترل ورود و خروج کاربران می باشد. در یک سیستم اتوماسیون اداری این بحث یعنی کنترل ورود و خروج کاربران بسیار مورد توجه مدیران سازمان می باشد.

در واقع توسط این امکان می توان مشخص کرد کدام کاربر مرتب وارد سیستم می شود و نامه ها و وظایف خود را انجام می دهد. تجربه نشان داده بسیاری از مدیران از ادمین سیستم سوالاتی در مورد وضعیت کارکرد و یا ورود و خروج پرسنل به سیستم می پرسند که ادمین باید توانایی پاسخگویی داشته باشد.

ضمنا در این بخش نیز جستجوهای بسیار پیشرفته ای صورت می پذیرد که به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

 

8- درخواست پشتیبانی توسط پرسنل

یکی از موارد بسیار مهم در بسیاری از سیستم های تحت شبکه و خصوصا سیستم های اتوماسیونی بحث پشتیبانی می باشد. در واقع ما باید ساز و کاری را در نظر بگیریم تا اگر برای هر یک از پرسنل سازمان مشکلی بوجود آمد بتواند مشکل خود را مطرح کند و برای ادمین سیستم ارسال کند. ادمین هم به صورت اتوماتیک اشکالات را دریافت می کند و با مشاهده لیست مشکلات رسیده می تواند در راستای رفع مشکل برای کاربر اقدام کند. بنابراین این ساختار را در این سیستم نیز ما در نظر گرفتیم و با طراحی بخشی به عنوان پشتیبانی موفق شدیم درخواست های لازم به ادمین نمایش دهیم تا در جهت رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

 

9- گزارشها و آمارها

ناگفته پیداست سیستمی که نتواند از وضعیت و اطلاعات خود گزارش و آمار تهیه کند و نمایش دهد سیستم کاملی نیست. بنابراین در این سیستم و در بخش پنل ادمین اطلاعاتی بسیار مفید و کلی را در مورد وضعیت سیستم به ادمین نمایش می دهیم. دقت کنید این اطلاعات به صورت کاملا آنلاین و لحظه ای به ادمین نمایش داده می شود. از جمله این امکانات می توان به تعداد افراد آنلاین در سیستم، تعداد کل کاربران سیستم، تعداد درخواست های پشتیبانی رسیده توسط پرسنل سازمان و ... اشاره کرد. توسط این اطلاعات ادمین در یک نگاه کلی اطلاعات بسیار جامعی را از سیستم خواهد داشت.

 

10 - تنظیم پارامترهای ارتباط با سرور

با توجه به شبکه ای بودن سیستم نیاز می باشد تا قسمتی وجود داشته باشد تا ادمین بتواند با تنظیم پارامترهای ارتباط با سرور ارتباط کاربران با سرور را برقرار کند و استفاده از سیستم را مهیا کند که در این دوره یک بخش بسیار حرفه ای برای این منظور آموزش داده شده است. در واقع ما گفتیم این سیست یک سیستم شبکه ای با تعداد کاربران بالا می باشد. بنابراین در راستای ارتباط هر کاربر به صورت کاملا امن با سرور و استفاده از سیستم و اطلاعات ساز و کاری را آموزش دادیم تا ارتباط هر کلاینت یا کاربر را به صورت کاملا حرفه ای و امن با سرور سازمان برقرار کنیم. این بخش یکی از زیرساختهای هر سیستم شبکه ای می باشد که به صورت کامل آموزش داده شد.

 

11- تعریف اجزای سیستم

یکی از بخش های مورد نیاز در یک سیستم تحت شبکه در واقع نمایش تمامی اجزای سیستم به ادمین می باشد. ادمین باید بداند که اسن سیستمی که پشتیبانی آن را پذیرفته است از چه قسمتهایی تشکیل شده و این قسمتها چه ارتباطی را با هم دارند. بنابراین در این بخش با ایجاد یک ساختار کاملا سلسله مراتبی و درختواره ای موفق شدیم تمامی اجزای سیستم را به ادمین نمایش بدهیم. ضمنا ادمین می تواند در صورت نقص هر بخشی را به سیستم اضافه کند و یا ویرایش کند. در واقع ادمین بایستی تمامی اجزای سیستم و حتی دکمه ها، فرمها و ... را تعریف کند تا بتواند در بخش دسترسی به کاربران دسترسی های لازم را بدهد.

 

12- تایین سطوح دسترسی

ناگفته پیداست در یک سیستم تحت شبکه که کاربران زیادی دارد دسترسی های افراد یکسان نخواهد بود. در یک اداره و سازمان هر شخص شغلی دارد و جایگاهی برای او تعریف شده است. بنابراین اینکه تمامی افراد دسترسی های یکسانی را به اجزای مختلف سیستم داشته باشند کاملا غیر منطقی خواهد بود. در این بخش با طراحی یک ساختار بسیار حرفه ای و سلسله مراتبی و بسیار ساده برای استفاده ادمین موفق شدیم به ادمین این امکان را بدهیم که به صورت کاملا حرفه ای دسترسی های هر شخصی را در سازمان کم یا زیاد کند و یا تمام دسترسی های کاربر را از اون سلب کند و یا زید کند.

به واقع این سیستم دسترسی در خیلی از سیستم واقعی هم پیاده سازی نشده!!!

 

13- پیشخوان

پیشخوان در واقع اولین بخشی است که ادمین به محض ورود به سیستم به آنجا هدایت می شود. در این قسمت مشخصات ادمین، اطلاعات کلی سیستم، یادآوری ها، جستجو در یادآوری ها و ... همگی وجود دارد و ادمین می تواند به محض ورود اطلاعات کلی را از وضعیت بدست بیاورد. تمامی دسترسی ها و امکانات ادمین از این قسمت آغاز می شود.

 

 

سرفصل های پنل پرسنل (کاربران عادی):

 

1- فرم لاگین حرفه ای

همانطور که در بالا و در قسمت ادمین هم اشاره شد یکی از مهمترین بخشهای هر سیستم تحت شبکه وجود فرم لاگین حرفه ای است. گفتیم که در فرم لاگین دو بخش مجزا جهت ورود به سیستم وجود دارد. بخش ادمین را توضیح دادیم. اما بخش کاربران هم تا حدود زیادی مشابه با بخش ادمین می باشد. در واقع کاربران سازمان با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و انتخاب گزینه کاربر عادی می توانند وارد سیستم شوند. مجددا ذکر می شود که تمامی رمز های عبور با پیشرفته ترین الگوریتمهای رمز نگاری تبدیل به رشته درهم شده اند و در دیتابیس ذخیره شده اند. ضمنا به منظور کنترل ورود و خرج کاربران به محض ورود به سیستم تمامی اطلاعات سیستم کاربران مثل آی پی آنها در شبکه، نام کامپیوتر، ساعت ورود، تاریخ ورود و ... در دیتابیس ذخیره می شود. از این اطلاعات بعدها در برای کنترل کاربران می توان استفاده کرد.

ضمنا موقع لاگین کنترل می شود کاربر غیر فعال نشده باشد و حتما دارای شغل باشد چون کاربری که دارای شغل نباشد امکان ورود به سیستم را نخواهد داشت چون جایگاه وی در سازمان نامشخص است.

ضمنا در فرم لاگین هم اطلاعاتی مثل تاریخ، ساعت و آی پی کاربر در شبکه به کاربران نمایش داده می شود.

 

 

2 - پنل کارمندان

پس از اینکه کارمندان نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کردند و مسائل اعتبار سنجی های کارمندان انجام شد وارد سیستم می شوند. کارمندان موقع ورود به سیستم به پنل مختص خود وارد می شوند. در این پنل بخشهای گوناگونی وجود دارد.

  • در قسمت بالای پنل اطلاعات کامل کارمند نمایش داده می وشود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شغل، تصویر کاربر، تاریخ ورود، ساعت ورود، جنسیت، تاریخ تولد، تعداد کل نامه های وارده، تعداد کل نامه های ارسالی، بخش پشتیبانی و ایجاد درخواست، و ... می باشد.
  • در قسمت سمت راست دسترسیهای کاربر به امکانات سیستم وجود دارد. در واقع عملیات اصلی سیستم در این بخش وجود دارد. این قسمت خود شامل پنج قسمت مجزا می باشد که عبارتند از کارتابل، بازیافت، عملیات، خبرنامه و ارزشیابی پرسنل که هر کدام دارای زیرمجموعه های فراوان و امکانات فراوانی می باشد که در ادامه شرح داده خواهد شد.
  • در قسمت سمت چپ هم در واقع فرم های کاری می باشد. کاربر با کلیک بر روی هر کدا از امکانات سیستم در بخش سمت راست می تواند فرم مربوطه را در این بخش مشاهده کند و به انجام عملیات و امور مربوطه بپردازد.
  • نکته بعدی در مورد پنل کارمندان طراحی گرافیکی فوق العاده جذاب و مطابق با اصول سیستم های اتوماسیونی می باشد. در واقع این روش طراحی و دیزاین ما در این دوره کاملا منطبق با سیستم های اتوماسیونی بزرگ و مشهور می باشد.

 

 

 

3 - کارتابل

یکی از مهمترین مفاهیم سیستمهای اتوماسیون اداری کارتابل می باشد.کارتابلها در سیستمهای مختلف دارای معانی مختلفی می باشند اما مهمترین کاربرد کارتابل نگهداری و پوشه بندی نامه های وارده برای هر کاربر در یک سازمان می باشد. ما در این دوره نگاه ویژه ای را به بخش کارتابل داشته ایم و امکانات فراوانی را برای آن قرار داده ایم که هر کاربری را شگفت زده خواهد کرد.

  • همه نامه های وارده
  • یکی از مهمتری قسمتهای کارتابل فرم نامه های وارده می باشد. این فرم جزو فرم های بسیار پرکاربرد و البته پیچیده در طراحی می باشد که شامل حجم وسیعی از امکانات می باشد.

در این فرم شما می توانید لیست تمامی نامه هایی را که برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید. این لیست شامل اطلاعات بسیار زیادی در مورد نامه می باشد که از آن جمله می توان به شماره نامه، موضوع نامه، فرستنده نامه، طبقه بندی نامه (عادی، محرمانه، سری)، فوریت نامه (عادی، فوری، آنی)، وضعیت بایگانی شدن نامه، نوع سند(نامه یا پاسخ به نامه)، مهلت پاسخ نامه در صورت وجود، وضعیت خوانده شدن یا خوانده نشدن نامه، پیوست نامه در صورت وجود و دانلود فایل پیوست شده، وضعیت پیگیری نامه در صورت وجود پیگیری، تاریخ دریافت نامه و این که اگر این سند یک پاسخ به نامه می باشد عطف به چه نامه ای است. ضمنا ما در نمایش نامه ها رنگبندی های خاصی را استفاده کرده ایم. مثلا نامه ای که طبقه بندی محرمانه دارد در سلول طبقه بندی با رنگ زرد و یا نامه سری قرمز می باشد. در مورد وضعیت بایگانی نامه، وضعیت خوانده شدن یا نشدن، فوریت و ... هم این رنگبندی ها وجود دارد.

 

  • در قسمت پایین این فرم امکانات جستجوی بسیار پیشرفته ای را در نظر گرفته ایم و کاربر می تواند با هر شرایطی که بخواهد عملیات جستجو را انجام دهد. مثلا جستجو در نامه های یک تاریخ خاص یا هر امکان دیگری که توصیه می کنیم تصاویر این بخش را مشاهده کنید. در واقع بخش جستجوی این قسمت پیشرفته ترین جستجوی سیستم خواهد بود.

 

  • اما در این بخش امکانات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد. کاربر می تواند با انتخاب هر نامه و کلیک راست کردن روی آن به لیستی از امکانات دسترسی داشته باشد. اولین گزینه می باشد. در واقع بعد از اینکه کاربر یک نامه را دریافت کرد باید بتواند محتویات آن نامه را بخواند. در بحث خواندن نامه ما با استفاده از نرم افزار استیمول سافت توانستیم نامه های اداری یک سازمان را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کنیم. ضمنا در یک بعد از خواندن نامه وضعیت نامه به صورت خوانده شده تبدیل خواهد شد.

 

  • گفتیم با انتخاب هر نامه و کلیک راست کردن روی آن امکانات زیادی در اختیار کارمندان قرار می گیرد. گزینه بعدی بحث می باشد. در واقع توضیح داده شد که یک نامه بعد از خوانده شدن و انجام موارد لازم در آن منقضی می شود و باید بایگانی شود. بنابراین از طریق این گزینه می توانیم نامه را به بخش نامه های بایگانی شده هدایت کنیم.

 

  • گزینه بعدی که در این قسمت وجود دارد می باشد. یکی از مهمترین قابلیت های هر سیستم اتوماسیونی از جمله این سیستم بحث پاسخ به نامه می باشد. در واقع در یک سازمان نامه نگاری های بسیار زیادی انجام می شود که بسیاری از این نامه ها نیاز به پاسخ دارند. بنابراین توسط این گزینه می توان پاسخ یک نامه را ایجاد کرد و برای نویسنده نامه ارسال کرد. در این بخش نیز کنترلهای بسیار زیادی صورت گرفته و به صورت کاملا حرفه ای این بخش پیاده سازی شده است. پس از انتخاب این گزینه کاربر به صفحه ایجاد نامه در حالت پاسخ هدایت می شود و می تواند پاسخ نامه مربوطه را بنویسد و برای کاربر ایجاد ارسال کند.

 

  • و اما گزینه بسیار بسیار مهم و حرفه ای دیگر در این بخش می باشد. بحث ارجاع نامه یکی از مهمترین و سنگین ترین مباحث سیستم اتوماسیون اداری می باشد و در این دوره هم حدود 7 جلسه را صرف این مبحث کردیم تا به صورت کاملا حرفه ای آن را پیاده سازی کنیم. در واقع در سازمان ها وقتی کارمندی نامه ای را ایجاد و ارسال می کند ممکن است این نامه نیاز باشد به رده های بالاتر سازمان ارجاع داده شود . ضمنا در سیستم ما هر کارمند با توجه به رده شغلی خود می تواند به افراد خاصی نامه ارسال کند که از نظر شغلی هم رده و یا یک رده بالاتر باشند. بنابراین این امکان را برای مدیر یا رده های بالاتر یک کارمند قرار دادیم تا بتواند نامه را به رده های بالاتر و یه سایر افراد مربوطه ارجاع دهد. در مورد بحث ارجاع نامه هم کنترلهای فوق العاده پیشرفته ای را انجام دادیم. از جمله این کنترلها می توان به عدم ارجاع نامه برای ایجاد کننده نامه و ... را اشاره کرد.

 

 

  • نامه های خوانده شده
  • یکی از بخش های مهم دیگری که در سیستم اتوماسیون وجود دارد در واقع همان بحث می باشد. در قسمت همه نامه های وارده گفتیم کارمندان می توانند توسط سیستم جستجوی پیشرفته ای که وجود دارد هر نامه ای را ببینند و پیدا کنند. اما معمولا در سیستم های اتوماسیونی بحث پوشه بندی نامه ها هم وجود دارد که در این سیستم ما نیز این بحث را انجام دادیم و در دسته ای جداگانه و فرمی جداگانه تمام نامه هایی را که توسط کاربر خوانده شده است را نمایش دادیم. در این فرم هم تمام امکانات فرم همه نامه های وارده وجود دارد و کارمندان می توانند در نامه های خوانده شده خود هم جستجو را انجام دهند.

 

  • نامه های خوانده نشده
  • در ادامه مبحث پوشه بندی نامه ها بخشی را هم با عنوان نامه های خوانده نشده ایجاد و برنامه نویسی کردیم تا کارمندان سیستم بتوانند در دسته ای جداگانه نامه هایی را که هنوز نخوانده اند را نیز مشاهده کنند. ضمنا مجددا تاکید می شود در فرم همه نامه های وارده هم می توان با توجه به جستجوی پیشرفته همه نامه های خوانده نشده را مشاهده کرد. در این فرم هم جستجوی پیشرفته وجود دارد.

 

  • نامه های اقدام فوری
  • در یک پوشه جداگانه را نیز نگه داری کردیم. در واقع این مدل از نامه ها بخاطر اهمیت ویژه ای که دارند تصمیم بر آن شد تا در یک پوشه جداگانه نگهداری شوند تا کاربر بتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.

 

  • نامه های محرمانه
  • پوشه ای دیگر با عنوان ساخته شده تا کاربر علاوه بر قسمت همه نامه های وارده بتواند در این قسمت هم نامه های محرمانه را مشاهده کند. ضمنا ما هم داریم که برای این نوع نامه پوشه ای در نظر گرفته نشد و گفتیم این نامه ها بهتر است از قسمت همه نامه های وارده دسترسی داشته باشند.

 

  • یادداشت های رسیده
  • یکی از قسمتهایی که بسیار هم مورد اهمیت می باشد بخش می باشد. ما گفتیم که کاربران در یک سیستم اتوماسیونی هم می توانند برای هم نامه ارسال کنند و هم می توانند برای یکدیگر یادداشت ارسال کنند که توضیحات مربوط به یادداشت در قسمت یادداشت ها بررسی خواهد شد. اما در این بخش کاربر، یادداشت هایی را که از طرف سایر همکارانش رسیده را می تواند مشاهده کند. در این فرم هم اطلاعاتی مانند موضوع یادداشت، متن یادداشت، تاریخ دریافت یادداشت و ارسال کننده یادداشت و ... را می توان مشاهده کرد. شرایط و ضوابط ایجاد و ارسال یادداشت در بخش ایجاد یادداشت توضیح داده خواهد شد.

 

  • نمایش یادآوریها
  • در بخش یادآوری ها برای ادمین سیستم گفتیم که یادآوری یکی از امکانات پایه ای سیستم اتوماسیون اداری محسوب می شود. برای کارمندان سیستم هم بخشی را با عنوان ایجاد یادآوری ایجاد کردیم که توضیحات کامل در این مورد در قسمت ایجاد یادآوری گفته خواهد شد. اما در این فرم کارمندان می توانند لیست تمام یادآوری هایی را که برای خود ثبت کرده اند را مشاهده کنند. در اینجا سیستم یادآوری های روز جاری و فردای روز جاری را گوشزد می کند تا کاربر با توجه به آنها کارهای خود را انجام دهد.

ضمنا کارمندان سیستم به محض ورود به پنل خود در ابتدا این فرم را مشاهده خواهند کرد.

 

  • نامه های ارجاعی وارده
  • توضیح دادیم که یکی از امکانات بسیار پیشرفته در این سیستم ارجاع نامه توسط کاربران سیستم به سایر کارمندان می باشد. در این سیستم به محض اینکه نامه ای به کارمند دیگری ارجاع داده شد و کاربر می تواند در این قسمت نامه ارجاع داده شده وارده را مشاهده کند و آن را بخواند. برای خواندن نامه های ارجاعی وارده هم توسط نرم افزار استیمول سافت طراحی بسیار زیبایی را انجام دادیم.

در این بخش هم اطلاعات زیادی در مورد نامه ارجاعی وارده مثل و ... به کاربر نمایش داده می شود.

 

تو جه کنید هر یک از بخش های بالا دارای جزییات بسیار زیادی می باشد و هر کدام بخش مخصوص به خود را دارد.

 

3- بازیافت

به طور معمول در سیستمهای اتوماسیونی مفاهیمی وجود دارد که یکی از آنها بازیافت می باشد. در واقع بازیافت محلی برای نگهداری نامه ها، یادداشت ها، ارجاعات و تمامی مواردی می شود که از طرف کاربر ارسال شده است. در این سیستم ما موارد زیر را برای بازیافت در نظر گرفته ایم:

  • نامه های ارسالی
  • در این بخش کاربر می تواند تمامی نامه هایی را که ارسال کرده است را مشاهده کند. در این بخش نیز اطلاعات کاملی از نامه به کاربر نمایش داده می شود. ضمنا بخش جستجوی بسیار پیشرفته ای نیز برای این قسمت در نظر گرفته شده است.

 

  • پیگیری (روند طی شده توسط نامه)
  • یکی از امکانات بسیار مهم و خاص سیستم اتوماسیون است. در این بخش در ابتدا ما لیست نامه های پیگیری دار را به کاربر نمایش می دهیم و سپس کاربر با انتخاب هر نامه و کلیک راست کردن روی آن و انتخاب گزینه مشاهده گردش نامه می تواند دقیقا گزارش کاملی از روندی را که نامه در سازمان طی کرده است را به همراه تمامی توضیحات مشاهده کند.

 

  • یادداشت های ارسالی
  • یکی دیگر از قسمتهایی که در این سیستم طراحی و پیاده سازی شد توسط کاربر می باشد. توسط این قسمت کاربر می تواند لیست کاملی از تمام یادداشت هایی را که به سایر کارمندان ارسال کرده است را مشاهده کند. ضمنا می تواند توسط امکانات جستجویی که قرار دادیم در میان یادداشت های ارسالی جستجو نیز انجام دهد.

 

  • نامه های ارجاع داده شده
  • بخش آخری را که در قسمت بازیافت قرار دادیم مشاهده کامل نامه های ارجاع داده شده توسط کاربر می باشد. در این بخش نیز کاربر ضمن مشاهده تمام نامه هایی که ارجاع داده است می تواند به جستجو در میان آنها هم بپردازد.

در این بخش نیز مانند سایر بخشهای سیستم اطلاعات کاملی از نامه های ارجاع داده شده به کاربر نمایش داده می شود.

 

4- عملیات

یکی از قسمتهای مهم هر سیستم که در واقع هسته اصلی سیستم اتوماسیون محسوب می شود بخش عملیات می باشد. این بخش شامل امکانات اصلی سیستم می باشد. در این دوره ما اهمیت ویژه ای را به این بخش دادیم. این بخش شامل موارد زیر می شود:

 

  • ایجاد نامه
  • بحث ایجاد نامه در اصل مهمترین بخش از سیستم اتوماسیون اداری می باشد چرا که کار یک سیستم اتوماسیون اداری همان نامه نگاری و ایجاد نامه می باشد. در این دوره با حساسیت خاصی این بخش را طراحی و پیاده سازی کردیم. مواردی را که برای یک نامه در نظر گرفتیم شامل این موارد می باشد:
  1. موضوع نامه
  2. چکیده نامه
  3. متن اصلی نامه (با استفاده از یک ادیتور فوق العاده خاص و حرفه ای)
  4. طبقه بندی نامه (عادی ، محرمانه، سری)
  5. فوریت نامه (عادی ، فوری ، آنی)
  6. پیگیری نامه
  7. پیوست نامه (در صورتی که نامه پیوستی دارد کاربر می تواند فایل خود را ضمیمه نامه کند.)
  8. مهلت پاسخ (در صورتی که نامه بایستی تا تاریخ خاصی پاسخ داده شود در اینجا تایین می شود.)
  9. نوع نامه (نامه یا پاسخ به نامه)
  10. ارسال نامه به صورت ایمیل (توجه کنید در این سیستم ما از امکانات ایمیل و پروتکل های SSL و Smtp و ... هم استفاده کردیم و به صورت کامل آموزش داده شد.)

 

امکانات بسیار زیاد دیگری در این بخش وجود دارد که موارد اصلی در بالا ذکر شد. دقت داشته باشید که نامه پس از ایجاد به بخش پیش نویس ها منتقل می شود.

 

 

  • ایجاد یادداشت
  • مورد بعدی دیگری که در بخش عملیات پیاده سازی کردیم بحث ایجاد یادداشت می باشد. یادداشت در یک سیستم اتوماسیون اداری مشابه با یک نامه می باشد با این تفاوت که نامه غیر رسمی محسوب می شود و شامل شماره نامه، طبقه بندی، فوریت و ... نمی شود. در ایجاد یادداشت هم موارد بسیار زیادی را رعایت کردیم که مهمترین آن ایجاد و ارسال یادداشت به کارمندانی می باشد که از نظر شغلی در حیطه رتبه این کارمند باشد.

 

 

  • ثبت یادآوری
  • در قسمت ادمین هم گفته شد که یکی از قسمت های مهم و کاربردی سیستم ثبت یادآوری می باشد. دلیل آن هم این است که معمولا کارمندان یک سازمان امورات و وظایف زیادی را بر عهده دارند. بنابراین نیاز است تا این کارها را در جایی ثبت کنند و در موعد مقرر سیستم به آنها یادآوری کند. در این مورد هم گفتیم که سیستم را به گونه ای برنامه نویسی کردیم که می کند.

 

  • پیش نویس
  • بخش پیش نویس هم یکی از امکانات مهم سیستم های اتوماسیون اداری می باشد که ما نیز به صورت کامل در این دوره این بخش را پیاده سازی کردیم. تمامی نامه ها و پاسخ نامه ها بعد از ایجاد به بخش پیش نویس ارسال می شوند. در این بخش کارمندان می توانند نامه های خود را قبل از ارسال مشاهده کنند. ضمنا قابلیت جستجو در نامه های پیش نویس و یا حذف نامه از پیش نویس نیز در نظر گرفته شده است. یکی قابلیت بسیار مهم دیگر در این بخش ویرایش نامه ها می باشد که حالات مختلفی را بوجود می آورد که تمامی این حالات را بررسی کردیم و در سیستم پیاده سازی کردیم تا کارمندان بعد از ایجاد نامه بتوانند در صورت نیاز کنند.

موضوع بسیار مهم بعدی در این بخش ارسال نامه می باشد. در واقع کارمندان با انتخاب هر نامه در پیش نویس می توانند روی دکمه ارسال نامه کلیک کرده و نامه را به شخص یا اشخاص مورد نظر خود ارسال کنند. (ذکر این نکته هم ضروری است که کارمند نامه را به اشخاص مجاز می تواند ارسال کند نه همه کارمندان سازمان)

 

  • ثبت اسناد خارجه
  • در سازمان ها و اداره ها بسیار پیش می آید که نامه، دستورالعمل، و یا هر سندی خارج از سازمان به دست یکی از کارمندان می رسد. بنابراین برای ذخیره سازی نامه ها و اسناد خارج از سازمان و بایگانی کردن آنها هم بخش ثبت اسناد خارجه را در نظر گرفتیم. در این بخش کاربر می تواند مشخصات کامل سند به همراه فایل آن را ذخیره کند تا در صورت نیاز به آن مراجعه و از آن استفاده کند.

 

5 -  خبرنامه

  • اخبار و اطلاعیه ها
  • در قسمت ادمین سیستم گفته شد که ادمین سیستم این امکان را دارد تا در صورت نیاز اخبار، اطلاعیه ها، دستور العمل ها و یا دستورات مدیریتی و ... را از طریق سیستم اطلاع رسانی کند و سیستم نیز حداکثر ظرف مدت 2 دقیقه این اخبار را برای کلیه پرسنل نمایش می دهد. در این بخش در واقع کارمندان می توانند اخبار و اطلاعیه ها را مشاهده کنند و از اخبار سازمان که توسط ادمین فرستاده شده است با اطلاع شوند. ضمنا قابلیت دانلود فایل پیوست در صورت وجود می باشد. بحث جستجوی پیشرفته و مشاهده اخبار و اطلاعیه ها نیز طراحی و پیاده سازی شده است.

 

6-  ارزشیابی پرسنل

یکی از قابلیتهای کلیدی سیستم های اتوماسیونی بحث ارزشیابی پرسنل و ثبت کارکرد پرسنل می باشد که به صورت کاملا حرفه ای پیاده سازی شد.

  • ثبت کارکرد روزانه
  • در یک سازمان معمولا مدیران می خواهند بدانند پرسنل آنها چه کاری انجام داده اند، زمان انجام کار چه موقع بوده، تاریخ، و اینکه به درخواست چه واحد یا شخصی این کار انجام شده است. ضمنا موضوع و شرح مختصری از کار را نیز تمایل دارند بدانند. ضمنا خود کاربران نیز برای اینکه کارهایی را که انجام می دهند تا در صورت نیاز بتوانند لیستی از کارهایی را که انجام داده اند را ارائه کنند. که تمامی این موارد در این بخش طراحی و پیاده سازی شد.

 

 

  • نمایش کارکرد پرسنل
  • توسط این بخش مدیران هر بخش توانایی این را دارند تا لیست کارکرد پرسنل خود را مشاهده کنند، بهترین و پر بازده ترین کارمند را شناسایی کنند، نموداری از وضعیت کارکرد پرسنل خود مشاهده کنند و مجموع ساعات کاری و ... از پرسنل را مشاهده کنند.

در واقع توسط این بخش از سیستم مدیران می توانند به صورت کامل و در یک نگاه وضعیت کلی کارمندان خود را مشاهده کنند و کارمندان با بازدهی بیشتر و یا کمتر را مشاهده کنند.

 

 

 

7- سایر امکانات

  • تغییر رمز عبور
  • بحث تغییر رمز عبور در دو قسمت از سیستم پیش بینی شده است. اول توسط ادمین سیستم که می تواند بدون دانستن رمز عبور قبلی کاربر اقدام به تغییر رمز عبور کند.
  • دوم هم تغییر رمز عبور توسط خود کاربر که با وارد کردن رمز عبور قدیمی و رمز عبور جدید و تکرار آن می تواند رمز عبور خود را تغییر دهد.

 

  • درخواست پشتیبانی
  • در بخش ادمین گفتیم که کاربران می توانند در صورت نیاز مسائل و مشکلات خود را از طریق تیکت درخواست پشتیبانی برای ادمین سیستم ارسال کنند. ای قسمت را در پنل کاربران طراحی و پیاده سازی کردیم تا هر کاربر بتواند در صورت نیاز درخواست پشتیبانی را به ادمین سیستم ارسال کند.

 

 

 

تکنولوژیهای مورد استفاده در این دوره:

طراحی گرافیکی با استفاده از کنترلهای زیبای DevComponent

طراحی بر اساس اصول سیستم های اتوماسیونی

برنامه نویسی کاملا شی گرا (Object Oriented)

برنامه نویسی تحت شبکه به صورت کاملا واقعی

آموزش کامل برنامه نویسی لایه ای (N Tier Programming)

آموزش کامل تکنولوژی Entity FrameWork و Linq

آموزش کامل کار با وب سرویس ها و ارسال و دریافت پیامک گروهی

آموزش ارسال ایمیل و پروتکل های SSL و SMTP و ...

 

 

EF (Entity FrameWork)

  • تشریح کامل تکنولوژی Entity FrameWork و روش استفاده از آن
  • تسلط بر تکنولوژی Entity FrameWork 6
  • آشنایی کامل با  DataBase First
  • آموزش کامل دستورات Sql  و Linq
  • تعریف مفاهیم مدل داده ای در EF
  • آشنایی کامل با دستورات from،  select،where و ... در Linq
  • آشنایی با نحوه اجرا کردن دستورات در EF
  • آشنایی با متد ToList()
  • به روز رسانی مدل داده ای با توجه به دیتابیس
  • استفاده از جداول ، ویوها و SP ها در EF
  • آموزش کامل کلاسهای  Entity Framework
  • آشنایی کامل با مفاهیم Mapping  و کلاسهای EF برای کار با دیتابیس
  • آشنایی کامل با فایلهای XML و طراحیهای EF
  • آموزش کامل دستورات Linq و کار با آنها از همان مراحل ابتدایی پروژه
  • و ...

 

 

برنامه نویسی تحت شبکه (.Net Programming)

  • کار با رجیستری ویندوز
  • تعریف متغیر در رجیستری
  • مقداردهی متغیرها در رجیستری و گرفتن مقادیر از رجیستری
  • ساخت Connection String داینامیک و منعطف
  • آموزش ذخیره Connection String در رجیستری بمنظور استفاده در سیستم های شبکه ای
  • ساخت رشته اتصال بصورت انعطاف پذیر
  • آشنایی با مباحث شبکه در ویندوز و مباحث IP و ComputerNameو سایر مباحث مورد نیاز اجرای سیستم در یک شبکه
  • کار با Command Prompt ویندوز و برخی دستورات مورد نیاز جهت کسب اطلاعات از سیستم های درون شبکه
  • رمز نگاری کردن اطلاعات در رجیستری جهت اطمینان و امنیت اطلاعات در شبکه
  • ساخت فرم لاگین حرفه ای با امنیت بالا
  • ورود امن کاربران به سیستم
  • کنترل ورود و خروج های کاربران به صورت کاملا پشت صحنه و مخفی
  • جستجوهای پیشرفته روی ورود و خروج کاربران
  • ثبت تمام ورود و خروج های کاربر جهت پیگیریهای سیستمی
  • برنامه نویسی کامل تحت شبکه و اجرای سیستم روی یک سرور و استفاده از آن در یک شبکه
  • کار با کلاسهای قدرتمند  TransactionScop (از مهمترین مباحث شبکه)
  • کار با دستورات چند سطحی و کار با Transaction ها
  • مبحث مهم Work of Unit یا WoU جهت حفظ جامعیت سیستم
  • کار با انواع آی پی ها(آی پی های درون یک شبکه یا لوکال و آی پی ولید) در واقع این سیستم با توجه به تحت شبکه بودن براحتی با داشتن آی پی ولید در بستر نت هم قابل اجراست.
  • ساخت دسترسی های چند سطحی و حرفه ای
  • ساخت فرم های گرافیکی با کنترل TreeView جهت ایجاد دسترسی های بسیار منعطف توسط ادمین سیستم
  • افزودن دسترسی یا گرفتن دسترسی از کاربران تنها با زدن یک کلیک و به سادگی
  • آشنایی کامل با مباحث Domain و Join در یک شبکه
  • و ...

 

 

 

 

برنامه نویسی شی گرا (Object Oriented)

  • آموزش کامل شی گرایی
  • آموزش کامل و حرفه ایه ساخت مدل و تعریف اشیا در سی شارپ
  • آشنایی کامل با ساخت مدل از کلاسها
  • تسلط کامل بر ساخت و تعریف Property برای کلاسها و استفاده از آنها
  • آموزش کامل مفاهیم ارث بری در کلاسها
  • آشنایی کامل با انواع کلاسهای Static، Partail و ...
  • آشنایی کامل با مفاهیم کپسوله سازی
  • آشنایی کامل با استفاده چند باره از کنترلها و کلاسها
  • آشنایی کامل با ساخت اشیا در حین اجرای سیستم
  • استفاده از تمامی اشیا موجود در ویژوال استودیو و کار با خواص آنها و نحوه استفاده از آنها
  • و ...

 

امنیت در سی شارپ (Security)

  • کار با الگوریتمهای رمز نگاری مختلف
  • آموزش استفاده از کتابخانه های cryptography
  • توضیح مفاهیم الگوریتم های رمز نگاریMD5  و SHA2
  • ساخت بلوکهایی از دستورات با امنیت بالا جهت مقابله با خطا برای موارد حساس اطلاعات (استفاده از Transaction ها و کتابخانه های مربوطه)
  • آشنایی کامل با مباحث امنیت در شبکه
  • آشنایی کامل با امنیت در دیتابیس و Sql Server
  • آشنایی کامل با موضوع امنیت در Windows Server ها
  • و ...

 

گزارشگیری (StimulSoft)

  • گزارشگیریهای حرفه ای و منعطف
  • آموزش کامل نرم افزار StimulSoft
  • آموزش کامل اسکریپت نویسی استیمول سافت
  • آموزش ارسال پارامتر و متغیر به گزارش
  • جستجوهای حرفه ای و کارامد
  • آموزش ساخت متدهای جستجوگر
  • ساخت توابع ایجاد شرط برای جستجوی انعطاف پذیر
  • تهیه گزارش از فعالیتهای کاربران از جمله ورود و خروج
  • آموزش زیباسازی گزارش
  • آموزش استفاده از فایل گزارش در ویژوال استودیو(روشی بسیار کارآمد و منعطف)
  • به روز رسانی گزارشها
  • آموزش ساخت انواع گزارشات سیستمی
  • تبدیل گزارشات به فایلهای PDF ، Word، Excel و ...
  • آموزش استفاده از متغیرها در استیمول سافت
  • فرمول نویسی در استیمول سافت
  • آموزش استفاده از جدول، ویو و SP در استیمول سافت
  • و...

 

 

 

دیتابیس (Sql Server DataBase)

  • طراحی یک دیتابیس کاملا واقعی و نه صرفا آموزشی
  • آموزش نصب نرم افزار Sql Server
  • تسلط بر ساخت دیتابیس
  • یادگیری ساخت جداول به همراه فیلدهای کنترلی (این فیلدها در سیستمهای بزرگ با تعداد کاربران بالا فوق العاده مورد نیاز است)
  • تعاریف انواع روابط بین جداول، ایندکس ها و کاربردهای آنها
  • تعریف انواع توابع و روالهای ذخیره شده در دیتابیس (Stored Procedure)
  • یادگیری بک آپ گیری های اتوماتیک و دوره ای و بک آپ های لاگ
  • موضوع مهم DataBase Tuning یا سرعت بخشیدن به دیتابیس(خصوصا برای دیتابیس های بزرگ بسیار ضروری است)
  • موضوع امنیت در دیتابیس
  • ساختن view های فوق العاده حرفه ای
  • آشنایی با دستورات حرفه ای در sql مثل Alter...ُSelect Case...Join و ...
  • تسلط بر دستورات شرطی و پیچیده در Sql از قبیل Select Case
  • تبدیل تصاویر به رشته های باینری جهت ذخیره در دیتابیس
  • نمایش مقادیر در جداول و اعمال شرط بر روی آنها
  • کار با دستورات پیچیده و شرط گذاریهای چند سطحی در دیتابیس
  • آشنایی با جداول موقت و نحوه استفاده از آنها
  • آموزش کامل دستورات DDL و DML جهت راهبری دیتابیس
  • آموزش نوشتن Query های بهینه
  • تعریف انواع تریگرهای After Delete و After Update
  • کنترل تمامی عملیات درون دیتابیس با استفاده از تریگرها
  • آموزش کامل سرعت دادن به دیتابیس
  • آموزش کامل مفاهیم ایندکس ها
  • آموزش مفاهیم Fragmentation
  • آموزش نحوه Rebuild کردن و یا ReOrgnize کردن ایندکس در صورت نیاز

 

کنترلهای سفارشی (User Control)

  • نحوه استفاده از کنترلهای سفارشی
  • آشنایی با دلایل استفاده از کنترلهای سفارشی
  • ساخت کلاسهایی از نوع UserControl
  • ارث بری و شی گرایی در UserControl ها
  • تعریف متدها و خواص برای UserControl ها
  • استفاده از یک ادیتور متن بسیار حرفه ای
  • آشنایی با مباحث Exception ها در مورد استفاده از برخی User Control ها

 

 

نمودارها (Chart)

  • ساخت انواع نمودارهای آماری جهت مشاهده کارکنان و کاربران سیستم و نمودارهای مدیریتی و ...
  • آشنایی کامل و استفاده از کلاسها و DLL های نموداری
  • آشنایی با انواع نمودارهای دایره ای، میله ای، ستونی و ...
  • ساخت انواع نمودارهای میله ای، دایره ای و ... با گرافیک فوق العاده زیبا
  • نمایش اطلاعات در نمودارها
  • ساخت نمودارهای کارکرد
  • ساخت نمودارهای تحلیلی
  • و ...

 

برنامه نویسی لایه ای (.N Tier Programming)

  • آموزش کامل مفاهیم برنامه نویسی لایه ای
  • آموزش کامل ساخت برنامه نویسی سه لایه
  • آشنایی کامل با
    • Presentaion Layer
    • Data Layer
    • Bussiness Logic Layer
  • ساخت لایه های مختلف پروژه
  • تحلیل کامل لایه ها
  • آشنایی با Windows Application و Class Librray ها
  • آشنایی با روشهای آقای John Paul Muller در برنامه نویسی لایه ای
  • تفاوت برنامه نویسی لایه ای و معمولی
  • آشنایی با تفکیک لایه ها
  • آشنایی با ارتباط لایه ها در سیستم
  • و ...

 

آموزش کامل برنامه نویسی سی شارپ و ویژوال استودیو (C# Programming)

  • برنامه نویسی سی شارپ به صورت کامل
  • آموزش کامل کار با فایل های App.config
  • آموزش ساخت کلاس های تنظیم سیستم
  • کار با کلاسهای پیشنهاد شده مایکروسافت جهت کار یا دیتابیس
  • آشنایی کامل با سیستمهای  اتوماسیون اداری
  • کار با کتابخانه های کار با فایل
  • کار با کلاس های OpenFileDialog و SaveFileDialoge
  • کار با دستورات رشته ای و آرایه ها
  • آموزش کامل انواع متغیرها، آرایه ها و ...
  • آموزش کامل خطایابی در سیستم
  • آموزش کامل رفع خطاها و Debug کردن سیستم
  • کار با حلقه ها For، While  و ...
  • انواع روشهای Bind کردن کنترلها
  • آشنایی با انواع متدها
  • آشنایی با ساخت انواع توابع
  • آشنایی با حوزه دید توابع و متغیر ها (public , private, protected)
  • آشنایی با تبدیل نوع در سی شارپ
  • برنامه نویسی انواع کنترلها
  • آشنایی با دستورات شرطی if, switch, case و ...
  • آشنایی با انواع نوع داده ای یا DataType ها
  • آشنایی با برنامه نویسی چند سطحی
  • آموزش طراحی فرم به روش Parent و Child
  • و ...

 

بروزرسانی نرم افزار از طریق شبکه

  • آشنایی کامل با بروز رسانی نرم افزار از طریق شبکه
  • آشنایی با تمامی فایلهای اجرایی برنامه

 

کار با پنل SMS و دریافت و ارسال پیامک از طریق نرم افزار

  • آشنایی کامل با پنل پیامک
  • آشنایی با سایت SMS.ir
  • آموزش ثبت نام در سایت
  • آموزش دریافت شماره پیامک اختصاصی
  • آموزش کامل استفاده از وب سرویس ها جهت ارسال پیامک
  • پیگیری وضعیت ارسال پیامک ها
  • و ...

 

آموزش کامل ارسال ایمیل

  • آموزش کامل ارسال ایمیل در سی شارپ
  • آشنایی با پروتکل SSL
  • آشنایی با پروتکل SMTP
  • آشنایی یا ارسال ایمیل از طریق گوگل و تنظیمات ایمیل
  • آشنایی با پورتهای ارسال ایمیل
  • و ...

 

توجه کنید تمامی موارد بالا و بسیاری از موارد دیگر به صورت یک پروژه از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.

 

شما می توانید برخی از تصاویر این دوره را در قسمت مشاهده تصاویر این دوره مشاهده کنید.

 


بخش های رایگان این مجموعه آموزشی:

معرفی دوره آموزش سیستم اتوماسیون اداری ( بخش 1 ) دانلود مستقیم آماده سازی نرم افزارهای مورد نیاز ( بخش 2 ) دانلود مستقیم طراحی ظاهر فرم لاگین ( بخش 3 ) دانلود مستقیم نمایش تاریخ شمسی، ساعت و آی پی سیستم در فرم لاگین ( بخش 4 ) دانلود مستقیم تکمیل فرم لاگین و ایجاد و طراحی پنل ادمین ( بخش 5 ) دانلود مستقیم ایجاد دیتابیس و افزودن لایه داده ها و مدل داده ای (EntityFramework) ( بخش 6 ) دانلود مستقیم تکمیل پنل ادمین، ساخت view برای نمایش کاربران در دیتابیس ( بخش 7 ) دانلود مستقیم نمایش اطلاعات کاربران – آموزش مقدماتی EntityFramework ( بخش 8 ) دانلود مستقیم ایجاد جستجوی پیشرفته میان کابران (پرسنل) ( بخش 9 ) دانلود مستقیم طراحی فرم افزودن کاربران (پرسنل) جدید به سیستم ( بخش 10 ) دانلود مستقیم ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 1) ( بخش 11 ) دانلود مستقیم ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 2) ( بخش 12 ) دانلود مستقیم ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 3) ( بخش 13 ) دانلود مستقیم ایجاد و نمایش یادآوری در پنل ادمین سیستم (بخش 1) ( بخش 14 ) دانلود مستقیم ایجاد و نمایش یادآوری در پنل ادمین سیستم (بخش 2) ( بخش 15 ) دانلود مستقیم پیاده سازی چارت سازمان یا تعریف مشاغل – جلسه اول ( بخش 26 ) دانلود مستقیم تعیین شماره نامه ( بخش 50 ) دانلود مستقیم وضعیت خواندن نامه ها ( بخش 57 ) دانلود مستقیم
در این فصل با شروع کار در مورد مفاهیم بسیاری در برنامه نویسی به صورت کاملا ساده و قابل فهم صحبت کردیم و بیشتر به طراحی فرمها و ظاهر کار پرداختیم. البته با کنترلهای بسیار زیادی در ویژوال استودیو و دستورات و مفاهیم پایه ای به صورت بسیار خوبی آشنا شدیم.
مفاهیمی از قبیل، متدها، متغیرها، توابع، دیتابیس شامل ساخت دیتابیس و جدول و ویو و EntityFramework و ...
بخش 1 :
( معرفی دوره آموزش سیستم اتوماسیون اداری )
در این قسمت که قسمت اول و دموی آموزش دوره سیستم اتوماسیون اداری محسوب می شود ضمن معرفی کامل یک سیستم اتوماسیون اداری و کاربردها و وظایف آن به تشریح چگونگی کارکرد آن پرداختیم. در ادامه کار روند کار و نحوه آموزش را شرح دادیم. سیستم اتوماسیونی را که قرار است در این دوره آموزش ببینیم را هم نمایش دادیم تا دانشجویان عزیز دقیقا متوجه باشند چه سیستمی را در این دوره قرار است آموزش ببینند.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 2 :
( آماده سازی نرم افزارهای مورد نیاز )
در این جلسه در مورد نصب نرم افزار مورد نیاز مثل ویژوال استودیو و Sql Server صحبت کردیم و مشخص کردیم که چگونه باید این نرم افزارها نصب شود. ضمنا با توجه به اینکه ما از کنترلهای DevComponent استفاده می کنیم نحوه نصب این نرم افزارها هم آموزش داده شده است. در ادامه این جلسه یک پروژه جدید ایجاد کردیم و با مفهوم .NetFramework آشنا شدیم. بعد از ایجاد پروژه با مهمترین پنجره های ویژوال استودیو آشنا شدیم .
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 3 :
( طراحی ظاهر فرم لاگین )
در این جلسه فرم لاگین را طراحی کردیم. در ضمن طراحی ظاهری این فرم با کنترلهای زیادی مثل TextBox، Label، GroupPanel، StyleManager و ... آشنا شدیم. ضمنا در حین طراحی این فرم با زیبا سازی فرم هم آشنا شدیم.
در همه پروژه های ویژوال استودیو کلاسی وجود دارد به اسم Program.cs که به صورت کامل در این جلسه با این کلاس آشنا شدیم و کاربرد آن مشخص شد. در مورد نام گذاری کنترلها در پروژه ها و مهمترین خواص کنترلها آشنا شدیم.
خواصی مثل font، size، symbol، Text، Dock و ...
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 4 :
( نمایش تاریخ شمسی، ساعت و آی پی سیستم در فرم لاگین )
در این جلسه در مورد نمایش تاریخ شمسی روی فرم لاگین صحبت کردیم و توانستیم تاریخ شمسی را نمایش بدهیم.
در ادامه با دستورات و کتابخانه های شبکه آشنا شدیم و یاد گرفتیم چگونه از نام کامپیوترها را در شبکه بدست بیاوریم و از طریق نام کامپیوترها به آی پی آنها دسترسی داشته باشیم.
بعد از این مراحل با کنترل تایمر آشنا شدیم و توانستیم با استفاده از یک تایمر ساعت را به صورت آنلاین نمایش بدهیم.
ضمنا با تعریف آرایه، تعریف متغیر، متدها و .. آشنا شدیم و در مورد نمای طراحی و نمای کدنویسی در سی شارپ آشنا شدیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 5 :
( تکمیل فرم لاگین و ایجاد و طراحی پنل ادمین )
در این جلسه در ابتدای کار در مورد دستورات ورود به سیستم صحبت کردیم و با دستورات شرطی آشنا شدیم. ضمنا برای ورود به سیستم و انجام لاگین از کلاس Program هم استفاده کردیم.
در ادامه پنل ادمین را ایجاد کردیم و با استفاده از کنترلهای Ribbon در Devcomponent ها نمای ظاهری پنل ادمین را ایجاد کردیم.
در طی این طراحی با کنترلها و خواص بسیار زیادی در مورد کنترلهای DevComponent آشنا شدیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 6 :
( ایجاد دیتابیس و افزودن لایه داده ها و مدل داده ای (EntityFramework) )
در این جلسه در ابتدای کار وارد پنل ادمین شدیم و مقداری از طراحی های جا مانده از جلسات قبل را تکمیل کردیم و با استفاده از کنترلهای زیبای DevComponent طراحی های پنل ادمین را انجام دادیم.
در ادامه کار نرم افزار Sql Server را اجرا کردیم و با نحوه لاگین و نکات پیرامون آن آشنا شدیم. سپس یه دیتابیس را ایجاد کردیم و با حالات مختلف و تمامی Property های مورد نیاز برای ساخت یک دیتابیس آشنا شدیم. در ادامه یک جدول برای ذخیره کردن کاربران و یا همان پرسنل سازمان آشنا شدیم. ستونهای مورد نیاز برای ساخت جدول را هم تک تک ایجاد کردیم و در مورد نوع داده ای هر ستون هم صحبت کردیم. سپس در مورد کلید اصلی جدول هم صحبت کردیم و آن را تعیین کردیم.
سپس وارد ویژوال استودیو شدیم و یک لایه جدید برای ایجاد و نگهداری مدل داده ای ساختیم و با استفاده از تکنولوژی EntityFramework و تکنولوژی DB First مدل داده ای را بوجود آوردیم. توضیحات بسیار خوب و مفیدی هم در مورد این تکنولوژی ها ارائه شد.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 7 :
( تکمیل پنل ادمین، ساخت view برای نمایش کاربران در دیتابیس )
در این جلسه بیشتر تمرکز ما روی بحث دیتابیس بود. اما در ابتدا یک سری تغییرات در پنل ادمین دادیم و کمی ظاهر پنل ادمین را تغییر دادیم.
سپس سراغ نرم افزار Sql Server رفتیم و تعدادی رکورد را در جدول Users ثبت کردیم تا بتوانیم در ادامه از آنها استفاده کنیم. البته قبل از ثبت اطلاعات و کاربران جدید تغییراتی را روی جدول کابران ایجاد کردیم و سپس تعدادی کاربر را به صورت دستی وارد کردیم.
ضنا با تعداد زیادی از دستورات Sql مثل Select، دستورات شرطی مثل Select Case و Alias ... آشنا شدیم. ضنا به سادگی مشاهده کردیم چگونه میتوان یک کوئری بسیار پیشرفته به راحتی ایجاد کرد و اطلاعات لازم را از دیتابیس واکشی کرد.
بعد از آن توسط کوئری یک View ساختیم و گفتیم چه زمانی از View استفاده می شود.
سپس به سراغ Visual Studio شدیم و مدل داده ای را در لایه DataModelLayer به روز کردیم.
در ادامه هم فرم نمایش کاربران یا پرسنل سازمان را طراحی کردیم و نکات جدیدی را آموزش دیدیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 8 :
( نمایش اطلاعات کاربران – آموزش مقدماتی EntityFramework )
در این جلسه تمرکز اصلی ما روی نمایش اطلاعات کاربران در کنترل Datagridview در فرم نمایش کاربران بود. به این منظور ابتدا عملیات لازم را برای نمایش اطلاعات در datagridview انجام دادیم و مطالب بسیار مفیدی را در مورد نمایش اطلاعات یاد گرفتیم.
در ادامه دستورات لازم برای نمایش اطلاعات را نوشتیم. این دستورات که یک روش بسیار منعطف و عالی بود کمک بسیار زیادی را به برنامه نویس جهت دسترسی هر چه بهتر به اطلاعات می کند.
ضمنا مطالب مفیدی در مورد استفاده از کتابخانه ها و Refrence های EntityFramework آموختیم و محوه ایجاد Connection String را در لایه اصلی (Presentation) یاد گرفتیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 9 :
( ایجاد جستجوی پیشرفته میان کابران (پرسنل) )
در جلسه گذشته موفق شدیم اطلاعات کاربران را از دیتابیس استخراج کرده و درون جدول داخل نرم افزار نمایش دهیم. اما نکته مهم این است که باید ادمین بتوانید میان کاربران جستجو انجام دهد. پس کنترلهای لازم جهت جستجو را روی فرم قرار دادیم و سپس با یک روش بسیار منعطف یک جستجوی بسیار خوب و زیبا را بوجود آوردیم.
در این جلسه نکات بسیار زیادی در مورد Sql و دستورات مفیدی مثل Like، Where و ... یاد گرفتیم و آموختیم چگونه می توان یک کوئری را مشابه sql در سی شارپ بوجود بیاوریم و به سمت دیتابیس ارسال کنیم. ضمنا مسائلی مثل ساختن متد، تابه، ارسال پارامتر به متدها و ... را آموختیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 10 :
( طراحی فرم افزودن کاربران (پرسنل) جدید به سیستم )
در این جلسه در ادامه جلسه گذشته که فرم نمایش پرسنل سیستم را طراحی و تکمیل کردیم در مورد افزودن کاربر جدید صحبت کردیم و فرم مربوطه را با گرافیک خاص آن طراحی کردیم.
در این جلسه هم با کنترلهای زیادی در ویژوال استودیو کار کردیم که از آن جمله می توان به کنترل PictureBox اشاره کرد.
همچنین در مورد یک کنترل گرافیکی خیلی زیبا برای کار با تاریخ شمسی صحبت کردیم و فایل های dll مربوطه هم به پروژه اضافه کردیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 11 :
( ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 1) )
در جلسه گذشته فرم ایجاد کاربر جدید را طراحی کردیم. در این جلسه در ادامه جلسه گذشته در مورد ثبت اطلاعات کاربر صحبت کردیم.
در ثبت کاربر جدید نکات زیادی وجود دارد از جمله اسکن تصویر و امضای کاربر و آپلود آنها در دیتابیس، رمز نگاری کردن پسورد کاربران موقع ایجاد کاربر جدید و کار با کنترلهای OpenFileDialog که در این جلسه به طور کامل در مورد این موارد بحث شد و در انتهای این جلسه توانستیم رمز عبور را به صورت درهم (رمزنگاری شده) با استفاده از یک الگوریتم رمزنگاری بسیار قدرتمند تبدیل کنیم. ضمنا موفق شدیم از امضا و تصویر کاربر یک آرایه باینری ایجاد کنیم و آنها را آماده کنیم تا در دیتابیس ذخیره شوند.
ضمنا توضیح داده شد که برای ثبت اطلاعات به گونه های مختلف می توان از روشهای مختلفی استفاده کرد که در این مورد از یک Stored Procedure بسیار حرفه ای استفاده کردیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 12 :
( ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 2) )
در این جلسه تمرکز اصلی ما روی دستورات رمزنگاری پسورد بود و توانستیم با استفاده از کتابخانه ها و دستورات مورد نیاز یک پسورد بسیار امن را جهت ذخیره در دیتابیس ایجاد کنیم.
در ادامه این قسمت در مورد تبدیل یک تصویر به آرایه صحبت کردیم و از کتابخانه ها، کلاسها و دستورات لازم استفاده کردیم تا توانستیم یک آرایه باینری جهت ذخیره تصویر در دیتابیس ایجاد کنیم.
ضمنا در ادامه آموختیم چگونه یک تاریخ را بدست بیاوریم و به فرمت صحیح مورد نظر خود تبدیل کنیم و به صورت کامل با دستورات string.Format آشنا شدیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

بخش 13 :
( ایجاد پرسنل و کارمندان جدید (بخش 3) )
در این جلسه با توجه به Sp که در دیتابیس ایجاد کرده بودیم دستورات لازم را برای ثبت اطلاعات در دیتابیس با استفاده از EntityFramework نوشتیم و موفق شدیم یک کاربر جدید را در دیتابیس به وجود بیاوریم. توجه کنید که تمامی مشخصات کاربر مثل نمونه امضا و تصویر کاربر و ... همگی با موفقیت در دیتابیس ذخیره شدند.
در ادامه در مورد اعتبار سنجی داده ها صحبت کردیم و با نوشتن یک تابع قدرتمند دستورات اعتبار سنجی را برای مقادیر وارد شده نوشتیم تا هنگام ورود اطلاعات توسط ادمین خطایی رخ ندهد.

ضمنا در مورد ایجاد ماژول و کلاسهای Static و متغیرهای static و ثابت صحبت کردیم و توانستیم کلاسهای عمومی را برای استفاده در سرتاسر برنامه ایجاد کنیم.
دانلود مستقیم افزودن به سبد
قیمت: رایگان

30

تخفیف تا تاریخ 1403/1/31 (تخفیف فوق،صرفا به خرید کل پکیج،و یا خرید فصل ها تعلق می گیرد و به خرید تک بخش ها،اعمال نمی گردد)



وضعیت دوره: تکمیل شده


تعداد قسمت ها : 120 قسمت


سطح آموزش: صفر تا صد


به همراه کدها و فایل های آموزش


پشتیبانی فنی: دارد

می توانید پس از دریافت مجموعه،مشکلات و سوالات تخصصی و فنی خود را با سازنده این مجموعه، (مهندس سعید بحرانی فرد ) در میان گذاشته و برطرف نمایید.


تعداد فصل ها: 13 فصل


مدت زمان: 54 ساعت و 41 دقیقه


افزودن پکیج به سبد خرید

جهت اطلاع از بروزرسانی این دوره آموزشی و اطلاع از بخش های جدید،ایمیل خود را وارد نمایید:

مخاطبین این دوره،آموزش های زیر را نیز دیده اند

نظرات/پرسش ها/پیشنهادات


حیدر قاضیانی
میگه:

سلام و عرض ادب
قصد دارم پکیج آموزشی اتوماسیون اداری رو خریداری کنم . لطفا راهنمایی بفرمائید

سیدمهدی بحرینی
میگه:

با سلام
قبلا هم سوال پرسیدم
اگه با سی شارپ اتوماسیون نوشته بشه آیا امکانش هست که تحت وب پیاده سازی بشه؟
و اگه نمیشه پس لطفا راهنمایی بفرمایید کدوم محیط برای اتوماسیون تحت وب بهتره که قدرت مانور بیشتر مثل سی شارپ داشته باشه
ممنون و سپاس

پاسخ:

سلام. شما اگر میخاید تحت وب باشه پروژتون باید با Asp نوشته بشه که در محیط ویژوال استودیو هست.

سیدمهدی بحرینی
میگه:

با سلام
این آموزش اتوماسیون اداری با C توضیح داده که تحت شبکه هست
چطور میشه آموزش تحت وب رو تهیه کرد؟
و اینکه برای نرم افزار تحت وب با C بهتره یا Asp.net
ممنون

پاسخ:

با سلام این آموزش به صورت تحت شبکه هست.

صالحی
میگه:

ببخشین استاد این اموزش سیستم اتوماسیون اداری حسابداری حقوق و دسمزد کارمندان رو هم انجام میده یا نه؟ برای من حقوق کارمندان و دقیق بودن دستمزدها مهمه. لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:

درود بر شما. خیر

مهدی
میگه:

سلام عرض ادب
نرم افزار اتوماسیون اداری میخوام طراحی کنم
کد نویسی رو مشکل دارم ، یعنی نمیدونم برای هر قسمت و دکمه و ... چطور کد بنویسم که عمل کنه
لطفاً راهنمایی کنید ؟
پکیج آموزشی میخوام که کد نویسی رو به زبان ساده و پروژه محور توضیح بده

پاسخ:

سلام در همین دوره به صورت کامل کدنویسی آموزش داده شده.

حمیدرضا کمال زاده
میگه:

سلام استاد وقت بخیر
در این برنامه تصاویری مثل نامه ها در فایل ذخیره میشوند یا در خود database؟

پاسخ:

سلام نامه ها در دیتابیس به صورت متن ذخیره میشه و موقع نمایش از استیمول سافت استفاده میشه.

سینا
میگه:

سلام آخرین اپدیت دوره کی هست

پاسخ:

سلام تقریبا 1 سال پیش. البته تغییری در خود سی شارپ از لحاظ کدنویسی مواردی که ما استفاده کردیم رخ نداده.

مهدی
میگه:

سلام خدمت اساتید محترم
میخواستم قبل از خرید کل مجموعه اول اون قسمتی رو بخرم که میشه نامه رو تایپ کرد و ذخیره کرد و در اخر با امضا مسول مربوطه چاپ گرفت
حالا میخواستم بدونم این قسمت مربوط به کدام فصل و چه قسمت هایی هست
با تشکر

مهدی سنگی
میگه:

با سلام خدمت اساتید محترم
دو تا سوال داشتم یکی اینکه در قسمت ایجاد یک نامه اون صفحه ای که جهت تایپ نامه هست وغیره ودر آخر امضا نیز ضمیمه میشود آیا برنامه نویسی این قسمت هم در آموزش ها صفر تا صد هست؟
و دوم اینکه سورس کامل این پروزه در اختیار ما قرار داده میشود؟
که بتونیم بر روی شبکه خودمون راه اندازیش کنیم؟

پاسخ:

سلام آموزش ساخت ادیتور در آموزش نیست و یک ادیتور آماده است. ساخت چنین ادیتوری حداقل ۳۰ جلسه آموزش مجزا نیاز دارد. بله سورس در اختیارتون قرار میگیره

احمدی
میگه:

سلام استاد وقتت بخیر خسته نباشی
استاد این دوره تحت شبکه با دوره تحت وب چه فرقی داره الان من یک دفتر دارم تهران اگر این سیستم رو داستگاه هم نصب کنم افرادی دیگه مثلا در ایلام باشند می تونن به از اتوماسیون وصل شوند چون اون موقع نمیشه ازشبکه استفاده کرد باید از تحت وب استفاده کنیم درسته ایا با این دوره میشه چنین چیزی رو ساخت ؟

پاسخ:

با سلام . در تحت وب شما میتونید مثل یک سایت معمولی از سیستم خودتون استفاده کنید. یعنی هر جایی با هر سیستمی و حتی با موبایل میتونید این کار رو انجام بدید. اما در تحت شبکه باید حتما سیستم روی ویندوز کاربر نصب بشه و اگر در شهرهای مختلف هستید آی پی استاتیک داشته باشید.

محمد
میگه:

سلام استاد ببخشید این سیستم من می خواهم برای شرکت خودمان درست کنم شرکت در فاصله چهار کیلومتری یک دفتر داره آیا امکان داره مثلا یک نامه داخل سیستم اداری بزاریم و آن دفتر در آن فاصله بتونه بببینه و چاپ کنه؟

پاسخ:

درود بر شما بله امکانش هست. با بنده در ارتباط باشید تا روش کار رو توضیح بدم خدمتتون

حسین محمودیان
میگه:

سلام وقتتون بخیر آقای مهندس خواستم بگم که این سایت برنامه ویژوال استودیو سی شارپ 2015 داره ک بخوام نصبش کنم؟؟؟ممنون

پاسخ:

سلام کدوم سایت دقیقا ؟

فاطمه اربابی
میگه:

سلام وقت بخیر
اگر بخوام آموزش سیستم اتوماسیون اداری با سی شارپ رو بصورت کامل خریداری کنم هزینه کلیش چقدر میشه و چقدر تخفیف شامل میشه.

مرسی

پاسخ:

با سلام
روی دکمه افزودن به سبد خرید در سمت چپ سایت کلیک کنید کل دوره به سبد خریتون اضافه میشه و قیمت مشخص میشه.

آرمین ایمانی
میگه:

با سلام. ببخشید من میخواستم یک نرم افزار تحت ویندوز مدیریت تجهیزات و مواد آزمایشگاه (و یا مدیریت تحت وب) طراحی کنم. به گونه ای که لیس اساتید و دانشجویان به صورت تفکیک شده باشه. مثلا یک دانشجویی یک ماده خاص رو گرفت مشخص باشه چه مقدار برداشته. و یا دانشجو بتونه رزرو کنه خدمات خاصی رو..
همچنین همزمان خروجی اندروید و ios هم میخواستم بگیرم.
که دانشجویان و اساتید بتونن از موبایلشون این خدمات و اطلاعات رو دریافت کنند.
اما مسئول ازمایشگاه از نرم افزار انلاین ویندوزی یا پنل تحت وب..
میشه راهنمایی کنین که چه مسیری رو میتونم برم؟
UI واسم مهمه.

مرتضی خلاطی
میگه:

سلام خسته نباشید.خیلی ممنون از آموزش هاتون.برای من یک مشکلی پیش اومده توی فرم ویرایش وقتی که اجرا میکنم تصویر برام ظاهر نمیشه و تاریخ تولد شخص رو اصلا نمیاره..ممنون میشم راهنماییم کنید.

متین
میگه:

سلام ایا تو این دوره اموزش خروجی گرفتن هم اموزش میدیدن؟

alireza afkhami
میگه:

ببخشید در بروزرسانی جدید visual studio کد دستورات فرق کرده میشه راهنمایی بفرمایید

پاسخ:

سلام
چه فرقی کرده؟

سلطانی
میگه:

با سلام در این دوره کار با نرم افزار استیمول سافت را انجام دادید اما چرا گزارشات در استیمول سافت در سرور اجرا می شود و در کلاینت اجرا نمی شود؟
این ایراد در ادرس دهی مکان گزارش است؟

پاسخ:

با سلام
از طریق بخش رفع اشکال سوال رو مطرح کنید تا راهنمایی بشید.

ایمان قاسمی
میگه:

با سلام. من یه برنامه ویندوزی دارم که برای مدیریت داروخانه هستش. حالا می خواهم یه سایت رو طراحی کنم که وقتی موجودی کالاها روی برنامه ویندوزی تغییر کرد، همین تغییرات بصورت خودکار روی سایت هم اعمال بشه. توی این دوره به این موارد اشاره شده و اگه نیست توی کدوم دوره می تونم این آموزش رو پیدا کنم؟

محمد ماهر
میگه:

من میخواستم همه پکیج رو یکجا دریافت کنم ایا امکانش هست؟؟؟

پاسخ:

با سلام بله گزینه افزودن به سبد خرید رو سمت چپ صفحه بزنید.

رضا جوان
میگه:

سلام. بخشی که آموزش بروزرسانی نرم افزار تحت شبکه رو آموزش دادید کدوم قسمت هست من پیداش نمیکنم.

پاسخ:

با سلام
به روز رسانی نرم افزار با تغییر فایل صورت میگیره که در اواخز دوره آموزشش هست
موفق باشید

کاربر
میگه:

سلام چطور میشه یه دیتایی رو import کرد مثلا یه فایل .dat بگیره و با دیتای موجود در دیتابیس چک کنه اگه وجود نداشت اون رو اضافه کنه ؟ لطفا راهنمایی کنید یا یه منبع یا فیلم تو youtube بگید نگاه کنیم.

hossein
میگه:

سلام و خسته نباشید بابت زحماتتون . واقعا فوق العاده هستید
من یمخواستم این دوره رو سفارش بدم تنها سوالی که برام هست اینکه من میخوام اینو جایی استفاده کنم وابلته با یکسری تغییرات . و برام مهمه که عده ای به صورت شبکه استفاده کنند که مشکلی نیست .
نکته اینجاست ما یه عده کاربر داریم بیرون شرکت و فاصله های دوری دارند آیا در این برنامه میشه از طریق نت یا راه دور هم اتصال داشت و استفاده کرد؟

محمد هادی سلیمی
میگه:

سلام و عرض خسته نباشید
میخاستم ببینم این دوره از چه روشی برای ذخیر سازی اطلاعات در دیتا بیس استفاده کرده
اینتیتی فریم ورک؟؟
دی بی ست؟؟
کویری؟؟
و سوال دیگه ام این بود که از چه بانک اطلاعاتی استفاده کردید؟؟

شهرام
میگه:

مشکل تاریخ شمسی در سی شارپ
تاریخی که از دیتابیس واکشی شده است به صورت یک تاریخ نامعتبر نمایش داده شده است
مثل 0758/11/25
ولی تاریخ اولیه ذخیره شده 1368/06/26 هست
این مربوط به قسمت ویرایش اطلاعات پرسنل می باشد.
ممنون میشم راهنمایی کنید



نظر/پرسش/پیشنهاد شما


در صورت تمایل به دریافت پیامک به هنگام پاسخ به سوال شما و یا به هنگام درج نظر شما در سایت، شماره همراه خود را وارد نمایید.

نام و نام خانوادگی:
شماره همراه:
ایمیل:
* پرسش/نظر/پیشنهاد/درخواست:

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید