مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش ساخت ربات تلگرام - Telegram


آموزش ساخت ربات تلگرام - ،Telegram

 

سلام خدمت شما دوستان و همراهان گرامی خودم

 

تو این مقاله می خوام در مورد آموزش  ساخت ربات تلگرام با شما صحبت کنم و شما رو راهنمایی کنم که چجوری می تونین برای خودتون به راحتی و بدون استفاده از کدنویسی و دانش برنامه نویسی و همچنین بدون داشتن سرور اختصاصی یه ربات خوب و کاربردی بسازین.

 

نرم افزار پیام رسان تلگرام این روزا دیگه میشه گفت روی همه گوشی های ما ایرانیا نصب هست و کمتر کسی هست که از این نرم افزار پیام رسان استفاده نکنه. شرکت سازنده تلگرام هم انصافا خیلی داره رو این نرم افزار سرمایه گذاری می کنه و هر روز امکانات جدیدی رو بهش اضافه می کنه که همه اینا باعث میشن روز به روز به محبوبیت این نرم افزار تو کشورمون ایران افزوده بشه. امکاناتی مثل گروهها، سوپر گروهها، کانالها، استیکرها و همچنین رباتها.

 

رباتها هم روز به روز دارن پیشرفت می کنن و هر روز امکانات بیشتری بهشون اضافه میشه بخاطر همین قصد دارم تو این مقاله شمارو با آموزش ساخت ربات تلگرام آشنا کنم.

خب همونجوری که تو تصویر مشاهده می کنید این یک ربات تلگرام هستش که وظیفه خبر رسانی و تبلیغ رو داره برای سایت و محصولات خودمون :-)

 

اما برای شروع آموزش ساخت ربات در تلگرام باید چیکار کنیم و اصلا از کجا شروع کنیم؟(آموزش ساخت ربات تلگرام)

 

خب در اولین قدیم شما باید یک ربات رو ایجاد کنید. برای این منظور یه رباتی وجود داره تو خود تلگرام که اسمش هست @botfather.

شما باید این ربات رو داخل قسمت جستجو پیداش کنین و اونو به تلگرام خودتون اضافه کنین. این ربات رو که اضافه کنین یه سری امکانات رو در اختیارتون قرار میده و یه راهنما در همون ابتدای کار براتون معرفی میکنه.

یکی از این گزینه ها عبارت /newbot هستش که شما باید روش کلیک کنید. به محض اینکه روش کلیک می کنید ربات به شما جواب میده که یک نام برای ربات خودتون وارد کنید. نام مورد نظرتون رو وارد کنید(توجه کنید که این همون نامی هست که بالای صفحه نشون داده میشه و شما می تونید فارسی واردش کنید)

 

در ادامه آموزش ساخت ربات در تلگرام ، تلگرام از شما میخواد که یه آی دی رو وارد کنید. توجه کنین که این آی دی باید منحصر به فرد باشه و ضمنا در انتهای آی دی ربات حتما باید از کلمه bot یا _bot استفاده کنین تا به عنوان یه ربات تلگرام معتبر شناخته بشه.

 

در ادامه ساختن ربات در تلگرام از شما درخواست وارد کردن یه متن به عنوان توضیحات خواسته میشه که شما می تونید یه متنی رو به عنوان توضیحات وارد کنید.

 

برای مطالعه و آموزش تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این دوره به تکنیک های : ضرب , تقسیم , جذر , مثلثات پرداخته شده است .…

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی :     درس یکم: محاسبات سریع ضرب : تکنیک ضرب اعداد دورقمی در ۱۱ تکنیک ضرب اعداد بیش از دو رقمی در عدد ۱۱ تکنیک ضرب اعداد در ۱۲ , …
فصلِ: 10 , تعداد قسمت ها: 47 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

کار نیرو-کار کوپل-اصل کار مجازی و کاربرد-بازده مکانیکی-کار نیرو در جا به جایی محدود-انرژی پتانسیل-انرژی پتانسیل و حالت ت…

توضیحات کلی مجموعه: استاتیک پایه کلیه دروس مهندسی میباشد که مفهوم اصلی آن در تعادل بودن است.هدف از این دوره بدست آوردن روابط تعادل میباشد که شامل سرفصل های مختلفی است که با استفاده از آن می…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید