مشاوره رایگان
دریافت لینک های دانلود دریافت پستی درب منزل مبلغ کل: تومان
جهت دریافت کد تخفیف به کانال تلگرام مراجعه و یا با پشتیبان آنلاین هماهنگ نمایید

آموزش ساخت استیکر تلگرام


آموزش ساخت استیکر تلگرام - آموزش تصویری ساختن استیکر تلگرام

 

خب امیدوارم که از مقاله قبلی که در مورد ساخت ربات تلگرام بود خوشتون اومده باشه . در این مقاله می خوام آموزش  ساخت استیکر تلگرام رو براتون توضیح بدم و بگم این کار چجوری انجام می شه.

 

خب لابد تا حالا استیکرهای زیادی رو دیدین که تو تلگرام فرستاده می شه و بعضیاشون هم خیلی جالب و جذاب هستن و برخی از اونها هم... (متاسفانه!!!)

 

 

 

خب اما بریم سر اصل مطلب یعنی آموزش ساخت استیکر تلگرام. برای ساختن استیکر قبل از هر چیزی و در ابتدای کار تلگرام خودتون رو باز کنید. بهتره که از تلگرام نسخه ویندوز یا همون دسکتاپ استفاده کنید چون خیلی راحتتره.

بعد از اون در قسمت سرچ تلگرام برید و ربات @stickers رو به تلگرام خودتون اضافه کنید. این ربات یکی از رباتهای خود تلگرام هست که مخصوص این کار ساخته شده و شما می تونید برای ساختن استیکر ازش استفاده کنید.

 

بعد از اینکه این ربات رو اضافه کردین یه راهنمایی از کارهایی که می تونه این ربات انجام بده ظاهر میشه که شما می تونید با ارسال هر کدوم از اون دستورها کارهای مورد نظر رو انجام بدین. خب در ادامه آموزش ساخت استیکر برای تلگرام شما بعد از افزودن ربات stickers رو ی گزینه /newpack کلیک کنید تا ربات شروع کنه و یه پکیج جدید استیکری برای شما بسازه.

 

خب حالا ربات ازتون می خاد که یه اسمی رو برای پکیج خودتون وارد کنید که شما باید نام مورد نظرتون رو با توجه موضوع اون استیکرهایی که قرار هست ساخته بشه وارد کنین. مثلا اگر استیکر در مورد موضوعات قرآنی هست خب اسم مروبط به خودش و اگر در مورد موضوعات طنز یا موضوعات اجتماعی هست یه اسم مرتبط با خودش رو قرار بدین.(آموزش ساخت استیکر تلگرام)

بعد از اینکه اسم رو فرستادین ربات از شما می خواد که emoji یا ایموجی مورد نظر رو بفرستین. ایموجی ها منظور همون شکلک هایی هستن که وقتی شما روشون کلیک می کنین استیکرهای مربوط به اون شکلک نشون داده میشه. مثلا شما می تونید برای ایموجی خنده عکس یه تصویر خنده رو بفرستین و برای ایموجی عصبانی عکسی در این رابطه رو بفرستین.

اما اینکه تصاویر ارسالی به این ربات چه خواصی باید داشته باشه توصیه می کنم به این لینک که آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام هست مراجعه کنید.

خلاصه بعد از اینکه چند تا ایموجی انتخاب کردین و متناسب با هر کدوم از اونها تصاویر رو ارسال کردین دستور /publish رو ارسال کنید تا بسته استیکر شما ساخته بشه.

 

خب آموزش ساخت استیکر تلگرام اینجا تموم میشه ولی توصیه می کنم اگر میخاین به صورت کامل و تصویری ساختن استیکر رو یاد بگیرین به ادامه مطلب مراجعه کنین

 

 

موفق باشین

فصلِ: 1 , تعداد قسمت ها: 4 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

در این دوره به تکنیک های : ضرب , تقسیم , جذر , مثلثات پرداخته شده است .…

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی :     درس یکم: محاسبات سریع ضرب : تکنیک ضرب اعداد دورقمی در ۱۱ تکنیک ضرب اعداد بیش از دو رقمی در عدد ۱۱ تکنیک ضرب اعداد در ۱۲ , …
فصلِ: 10 , تعداد قسمت ها: 47 , سطح: صفر تا صد

این فصل در یک نگاه:

کار نیرو-کار کوپل-اصل کار مجازی و کاربرد-بازده مکانیکی-کار نیرو در جا به جایی محدود-انرژی پتانسیل-انرژی پتانسیل و حالت ت…

توضیحات کلی مجموعه: استاتیک پایه کلیه دروس مهندسی میباشد که مفهوم اصلی آن در تعادل بودن است.هدف از این دوره بدست آوردن روابط تعادل میباشد که شامل سرفصل های مختلفی است که با استفاده از آن می…

تولید شده توسط کلیک سایت

پشتیبانی آنلاین
آماده پاسخگویی هستیم
انتخاب تصویر جهت ارسال:
در حال ضبط صدا

(جهت توقف و یا لغو ضبط از دکمه های زیر استفاده کنید)

توقف و ارسال :
لغو ضبط
در حال حاضر تمامی کارشناسان آفلاین هستند. همواره می توانید با شماره تلگرام / واتساپ 09010005000 به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید. جهت ورود به واتساپ کلیک کنید
0 پیام جدید
پشتیبان در حال تایپ ...
ارسال تصویر ضبط صدا
0 کارشناسان آنلاین می باشند
این گفت و گو توسط پشتیبان به اتمام رسید